Weet ik veel. Gok gewoon Dani Ventolaquote:
Doe ook een sexy plaatje van jezelf als avatar, misschien hossel je nog iemand. Je kan ook chatten he.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gok gewoon Dani Ventola
Ik was toevallig net Seinfeld aan het kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:59 schreef Dven het volgende:
Zo. Even Lans op zijn plaats gezet. Helaas heeft hij mijn zwakke punt gevonden. Seinfeld quotes. Nouja. Op goed geluk dan maar.
https://www.quizup.com/en(...)ition=8&source=sharequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de app nu had zou ik in de categorie Beer of Beer brands tegen jou gaan.
Heb ik al. Maar heb gezien dat er in Bulgarije maar 6 spelers zijn. Wordt lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ook een sexy plaatje van jezelf als avatar, misschien hossel je nog iemand. Je kan ook chatten he.
Heb je uitgedaagd in Afrikaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was toevallig net Seinfeld aan het kijken.
Ik heb die categorie in januari niet gespeeld, vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.quizup.com/en(...)ition=8&source=share
Jajaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:06 schreef JanCees het volgende:
Maakte weer kankerdomme fouten tegen Dven
Ga tegen Inso in categorie bijbel of roman numerals.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:08 schreef Dven het volgende:
3 gespeeld 3 gewonnen.
Dit is te gemakkelijk.
Appeltje eitje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga tegen Inso in categorie bijbel of roman numerals.
Zou wel eerlijk zijn aangezien Lans zijn lans gebruikt om de antwoorden in te tikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Appeltje eitje.
Misschien moet ik als extra handicap met mijn ogen dichtspelen.
Maar dan drukt hij direct alle vier de antwoorden in. Dat is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel eerlijk zijn aangezien Lans zijn lans gebruikt om de antwoorden in te tikken.
Dan zal er ook wel minstens 1 foutief antwoord tussen zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan drukt hij direct alle vier de antwoorden in. Dat is niet eerlijk.
Kom maarquote:
Dani Ventolaquote:
add me doublepainquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
durf je tegen jancees in hip hop & rap
Revanche gedaan. Die ga je nooit winnen. Beter sla je het af.quote:
Maakte domme fout bij Giroud. Anders gewonnen pfffquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Revanche gedaan. Die ga je nooit winnen. Beter sla je het af.
Heb je zelf gekozenquote:
Aangezien je max 20 punten per vraag kan halen en je op 132 geeindigd ben en ik op 153, lijkt dat me sterk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maakte domme fout bij Giroud. Anders gewonnen pfff
Heb je gechallengedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien je max 20 punten per vraag kan halen en je op 132 geeindigd ben en ik op 153, lijkt dat me sterk.
OKE. Als je maar niet gaat huilen wanneer ik weer win.quote:
Wat daag je me uit voor hiphop. Daar weet ik niets van. Niet eerlijk dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gedaan en gechallenged maar gingiets fout tijdens spelen
Kan je weer even aandacht besteden aan het blaarkoppen topic?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef Dven het volgende:
Door een foutje in de laatste vraag verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel Azië als Afrika zijn niet mijn sterkste punten. Alhoewel ik steeds maar kort achter je eindig.quote:
Even orde op zaken stellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je weer even aandacht besteden aan het blaarkoppen topic?
Tyron probeert het om onduidelijke redenen te laten ontsporen.
daar wist ik echt geen reet vanaf, allemaal spaanse en mexicaanse bierenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
Nummer 3 al in Beer logo's in Nederland van januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |