hmmm helaas gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Stijn vond het heel leuk.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Stijn vond het heel leuk.
Helemaal wel, gisteren zei je wat anders. Leugenaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb 1tje gedaan ik kan 422 niet evenarenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Open maar een paar topics dan sluit ik ze wel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal wel, gisteren zei je wat anders. Leugenaar.Ja dat zei ik ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daag me maar uit, als er iemand tegen je speelt is het mijn moeder.
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ja.
Daag me maar uit, als er iemand tegen je speelt is het mijn moeder.
Vond het een heel mooi topic, helaas kwam een Formule 1 fan de boel verstieren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
heb 1tje gedaan ik kan 422 niet evenaren
Ik zou hem noten, 2x zelfsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond het een heel mooi topic, helaas kwam een Formule 1 fan de boel verstieren.
Had je goffetomme niet even kunnen wachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is nog maar een heel klein deel van alle topics.
Simba kwispelde en blafte helemaal van blijdschap en Memphis ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe is er bij wijzijnsimba gereageerd op het feit een gewaardeerd admin daar een drukke baan er naast heeft genomen?
Wat kan hij blaffen die Memphis.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba kwispelde en blafte helemaal van blijdschap en Memphis ook.
Misschien kunnen we een inzamelingsactie houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow.
Ik kan het even niet spelen helaas wegens een verouderde telefoon
Een betere telefoon zou mijn mobiele mod skills ook ten goede komen, dus ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een inzamelingsactie houden.
Kun je de kosten dan niet gewoon bij fok declarerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een betere telefoon zou mijn mobiele mod skills ook ten goede komen, dus ga je gang zou ik zeggen.
Er zit zo veel reclame op fok dat dit er best af zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je de kosten dan niet gewoon bij fok declareren
Ik wacht eerst nog op mijn auto van de zaak, dan komt die telefoon later wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je de kosten dan niet gewoon bij fok declareren
Ik was nummer 3 van Nederland in FC Barcelona nadat ik een potje verloren had van frozen assasinquote:
Vanwege het internationale karakter van de app is mijn screenname Long_Lens.quote:
Zou accepteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de app nu had zou ik in de categorie Beer of Beer brands tegen jou gaan.
Heel mooi topic. Ben blij dat VBL een dag na mijn aanstelling al zoveel beter is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou accepteren.
Heb je mn topic al gezien he
Toegevoegd. En uitgedaags. Wel nep, want ik dacht dat het topic Countries of Africa was. Maar het was Asiaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwege het internationale karakter van de app is mijn screenname Long_Lens.
Hoe is het leven in Bulgarije?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Toegevoegd. En uitgedaags. Wel nep, want ik dacht dat het topic Countries of Africa was. Maar het was Asia
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel mooi topic. Ben blij dat VBL een dag na mijn aanstelling al zoveel beter is.
?quote:
Ook niet vies.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zit zo veel reclame op fok dat dit er best af zou moeten kunnen.
Vandaag toch niet naar Kaapse Brouwers, regent te veel. Waarschijnlijk wel even naar Doerak. Mooi & Meedogenloos en Rasputin van tap.
Armoedigquote:
Lucky basterd dat je zo een mooie vrouw bent getrouwdquote:
En ook nog mod op het FOK! forum, ik heb eigenlijk nu al alles uit het leven gehaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Lucky basterd dat je zo een mooie vrouw bent getrouwd
welke appquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwege het internationale karakter van de app is mijn screenname Long_Lens.
Beste sitcom hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:01 schreef Dven het volgende:
Nog nooit een aflevering van Seinfeld gezien. Toch afgetekend gewonnen. Dit verraadt pure klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |