Dani Ventolaquote:
add me doublepainquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
durf je tegen jancees in hip hop & rap
Revanche gedaan. Die ga je nooit winnen. Beter sla je het af.quote:
Maakte domme fout bij Giroud. Anders gewonnen pfffquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Revanche gedaan. Die ga je nooit winnen. Beter sla je het af.
Heb je zelf gekozenquote:
Aangezien je max 20 punten per vraag kan halen en je op 132 geeindigd ben en ik op 153, lijkt dat me sterk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maakte domme fout bij Giroud. Anders gewonnen pfff
Heb je gechallengedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien je max 20 punten per vraag kan halen en je op 132 geeindigd ben en ik op 153, lijkt dat me sterk.
OKE. Als je maar niet gaat huilen wanneer ik weer win.quote:
Wat daag je me uit voor hiphop. Daar weet ik niets van. Niet eerlijk dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gedaan en gechallenged maar gingiets fout tijdens spelen
Kan je weer even aandacht besteden aan het blaarkoppen topic?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef Dven het volgende:
Door een foutje in de laatste vraag verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel Azië als Afrika zijn niet mijn sterkste punten. Alhoewel ik steeds maar kort achter je eindig.quote:
Even orde op zaken stellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je weer even aandacht besteden aan het blaarkoppen topic?
Tyron probeert het om onduidelijke redenen te laten ontsporen.
daar wist ik echt geen reet vanaf, allemaal spaanse en mexicaanse bierenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
Nummer 3 al in Beer logo's in Nederland van januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |