Weet ik veel. Gok gewoon Dani Ventolaquote:
Doe ook een sexy plaatje van jezelf als avatar, misschien hossel je nog iemand. Je kan ook chatten he.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gok gewoon Dani Ventola
Ik was toevallig net Seinfeld aan het kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:59 schreef Dven het volgende:
Zo. Even Lans op zijn plaats gezet. Helaas heeft hij mijn zwakke punt gevonden. Seinfeld quotes. Nouja. Op goed geluk dan maar.
https://www.quizup.com/en(...)ition=8&source=sharequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de app nu had zou ik in de categorie Beer of Beer brands tegen jou gaan.
Heb ik al. Maar heb gezien dat er in Bulgarije maar 6 spelers zijn. Wordt lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ook een sexy plaatje van jezelf als avatar, misschien hossel je nog iemand. Je kan ook chatten he.
Heb je uitgedaagd in Afrikaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was toevallig net Seinfeld aan het kijken.
Ik heb die categorie in januari niet gespeeld, vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.quizup.com/en(...)ition=8&source=share
Jajaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:06 schreef JanCees het volgende:
Maakte weer kankerdomme fouten tegen Dven
Ga tegen Inso in categorie bijbel of roman numerals.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:08 schreef Dven het volgende:
3 gespeeld 3 gewonnen.
Dit is te gemakkelijk.
Appeltje eitje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga tegen Inso in categorie bijbel of roman numerals.
Zou wel eerlijk zijn aangezien Lans zijn lans gebruikt om de antwoorden in te tikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Appeltje eitje.
Misschien moet ik als extra handicap met mijn ogen dichtspelen.
Maar dan drukt hij direct alle vier de antwoorden in. Dat is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel eerlijk zijn aangezien Lans zijn lans gebruikt om de antwoorden in te tikken.
Dan zal er ook wel minstens 1 foutief antwoord tussen zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan drukt hij direct alle vier de antwoorden in. Dat is niet eerlijk.
Kom maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |