alles goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:01 schreef Dven het volgende:
Doublepain en ik zijn wel aan elkaar gewaagd
Zeker. Net effe weer een perfect score uit m'n mouw geschudquote:
nu danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker. Net effe weer een perfect score uit m'n mouw geschud
Behoorlijk ja. Al was die vlag van die stad best kut. Zoek maar een nieuw onderwerpquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm ja maar dit onderwerp is wel easy aan het worden
te moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef JanCees het volgende:
DP heeft wel pech steeds met die 2x round
wat een kut vragen jaquote:
Ik was extreem slecht in Kpop. Top 10 van Nederland wel evengoed.quote:
MRxHD1 week geledenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet gaan mis straks weer verder![]()
Ik ben bezig met seizoen drie nr 5. HD gekeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Buitendam het volgende:
Laatste aflevering van The Wire zojuist gezien. Wat een leegte voel ik nu.
En nu vraag ik me af wat te kijken. Mad Men, Gotham, Fargo..?
Nee, niet HD. De 400 mb per aflevering versiesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben bezig met seizoen drie nr 5. HD gekeken?
Ik vind breedbeeld toch wel echt relaxed kijken moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, niet HD. De 400 mb per aflevering versies
Gotham schijnt niet zo te zijn hč. Ik moet Fargo nog. Die lijkt me wel kek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Buitendam het volgende:
Laatste aflevering van The Wire zojuist gezien. Wat een leegte voel ik nu.
En nu vraag ik me af wat te kijken. Mad Men, Gotham, Fargo..?
Ja, ik twijfelde nog toen ik aan S5 begon. Toch maar gewoon de originele versie afgemaakt. Ik kijk grotendeels in de trein met laptop en VLC-speler. Dan is die oude versie ook nog wel te behappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind breedbeeld toch wel echt relaxed kijken moet ik zeggen
Ik denk dat ik eerst Fargo kijk en daarna doorga met Mad Men.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gotham schijnt niet zo te zijn hč. Ik moet Fargo nog. Die lijkt me wel kek.
west wing gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst Fargo kijk en daarna doorga met Mad Men.
House of Cards is wel enorm goed.quote:
Yes, die kijk ik ook. Nu even wachten op S3.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
House of Cards is wel enorm goed.
GGMM, Davy, Johannes en ik zijn het met je eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij geen vriend meer.
[..]
Inderdaad, Pascalus bedankt
Dan herzie ik mijn mening.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Davy, Johannes en ik zijn het met je eens.
JanCees is het hier mee eensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh, die is goed. Donker. Tieten. Suspense. Een van de beste series ooit.quote:
Het heeft met Davy te maken.quote:
Breaking Bad heb ik ook wel echt van genoten. Maar de hele hype eromheen vind ik wel iets té.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh, die is goed. Donker. Tieten. Suspense. Een van de beste series ooit.
Ik ben net klaar met Breaking Bad en ga nu naar het laatste seizoen SoA.
Vond het wel erg goed. Met name op het laatste vond ik het moeilijk om te kijken omdat het dan over zou zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik ook wel echt van genoten. Maar de hele hype eromheen vind ik wel iets té.
In wat voor zin eromheen? In dit geval kon ik goed begrijpen dat men er enthousiast over was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik ook wel echt van genoten. Maar de hele hype eromheen vind ik wel iets té.
Dat mensen op internet een blog bijhielden over de kleuren van de kleding. Die kleuren gaven dan aan wat voor aflevering het zou worden. Het werd helemaal ontcijferd en ontrafeld en die blogs hadden in Amerika schijnbaar echt tienduizenden volgers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin eromheen? In dit geval kon ik goed begrijpen dat men er enthousiast over was.
Blasfemie. Heiligschennis dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mensen op internet een blog bijhielden over de kleuren van de kleding. Die kleuren gaven dan aan wat voor aflevering het zou worden. Het werd helemaal ontcijferd en ontrafeld en die blogs hadden in Amerika schijnbaar echt tienduizenden volgers.
Hele vette serie, maar ook niet meer dan dat.
Wat? Hoe kan dat dan?quote:
Klopt. Wel met heel veel plezier naar gekeken. Wat ik in deze serie knap vind is dat er geen losse eindjes zijn. Alles wordt gedaan met een reden en kent zijn weerslag. Dat vind ik knap. Maar ook hier had ik wel weer het gevoel dat vanwege zijn populariteit ook deze serie nodeloos werd gerekt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het was toch ook niet echt iets revolutionairs?
Dat gedoe eromheen volg ik sowieso niet zoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mensen op internet een blog bijhielden over de kleuren van de kleding. Die kleuren gaven dan aan wat voor aflevering het zou worden. Het werd helemaal ontcijferd en ontrafeld en die blogs hadden in Amerika schijnbaar echt tienduizenden volgers.
Hele vette serie, maar ook niet meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |