Vanaf nu ben jij geen vriend meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sked het volgende:
Tryharden om Johannes te vriend te houden
Inderdaad, Pascalus bedanktquote:
Hé, ik doelde niet op mezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij geen vriend meer.
Wat leuk om te horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom in de SC RR, we vinden het leuk dat je er bent
Proberen om een breuk tussen mij en johannesgod te forceren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sked het volgende:
Tryharden om Johannes te vriend te houden
Ik probeerde helemaal niks ik wil niemand kwaad doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Proberen om een breuk tussen mij en johannesgod te forceren.![]()
johannes en ik zijn dikke vrienden. Vies dik, zo zou je het kunnen omschrijven.
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef Cavaliers het volgende:
Als iemand babbelziek in deze land dan is de Johan.
Nee, had je maar niet weg moeten gaan bij Togethertube.quote:
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, had je maar niet weg moeten gaan bij Togethertube.
Jij doet geen oog meer dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te worden
Je bent nog steeds welkom hoor pik, het is supergezellig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te worden
Daar ben ik ook bang voor. Hopelijk gaat het morgen beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij doet geen oog meer dicht.
link naar chatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was zonet een ijzersterk pools team bij FC Nerds, jammer dat je wegging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |