Vanaf nu ben jij geen vriend meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sked het volgende:
Tryharden om Johannes te vriend te houden
Inderdaad, Pascalus bedanktquote:
Hé, ik doelde niet op mezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij geen vriend meer.
Wat leuk om te horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom in de SC RR, we vinden het leuk dat je er bent
Proberen om een breuk tussen mij en johannesgod te forceren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sked het volgende:
Tryharden om Johannes te vriend te houden
Ik probeerde helemaal niks ik wil niemand kwaad doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Proberen om een breuk tussen mij en johannesgod te forceren.![]()
johannes en ik zijn dikke vrienden. Vies dik, zo zou je het kunnen omschrijven.
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef Cavaliers het volgende:
Als iemand babbelziek in deze land dan is de Johan.
Nee, had je maar niet weg moeten gaan bij Togethertube.quote:
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, had je maar niet weg moeten gaan bij Togethertube.
Jij doet geen oog meer dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te worden
Je bent nog steeds welkom hoor pik, het is supergezellig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te worden
Daar ben ik ook bang voor. Hopelijk gaat het morgen beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij doet geen oog meer dicht.
link naar chatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was zonet een ijzersterk pools team bij FC Nerds, jammer dat je wegging.
moest vast naar bedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef Pascalus het volgende:
Wat een genot dat togethertube
JR-Style-93 waar zit je?
Ik moet stiekem een beetje gniffelen om de grammaticafout in je eerste zin die je in de tweede zin niet maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind die jongen helemaal niet erg hahahaha
JR-style vindt dit leuk.
Maakt niet uit, het is drie uur 's nachts, niemand ziet het.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet stiekem een beetje gniffelen om de grammaticafout in je eerste zin die je in de tweede zin niet maakt.
Heb jij even geluk. Straks word je nog uitgelachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is drie uur 's nachts, niemand ziet het.
Dat mag hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Straks word je nog uitgelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een beter mens gewordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:37 schreef Mani89 het volgende:
IsaacCuenca is weer losgelaten. Gelukkig is Johannes er nu om hem bij tijd en wijle neer te knuppelen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:37 schreef Sked het volgende:
Sport1 moet meer NBA uitzenden.Het heet Sport1, Basketbal is geen sport. Cavaliers is het hier mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben een beter mens gewordenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan ga ik Sport1 maar snel een boze brief sturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heet Sport1, Basketbal is geen sport. Cavaliers is het hier mee eens.
Net genoten van Wout van Aert?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heet Sport1, Basketbal is geen sport. Cavaliers is het hier mee eens.
Dit is allemaal nog spielerei, het WK is het enige wat telt. UI bet maken?quote:
Graag. Deze komt te vervallen als Wout besluit met de profs mee te doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is allemaal nog spielerei, het WK is het enige wat telt. UI bet maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |