Ok prima, hoe lang?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Graag. Deze komt te vervallen als Wout besluit met de profs mee te doen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
basketbal is toch alleen een sport in amerika
Ik prik heel makkelijk door zijn act heen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je niet helemaal de waarheid spreekt over wat Cavaliers denkt.
Dat is al over 2 dagen ofzo, dan is het WK nog niet eens verreden.quote:
Mijn leven is geen act. Stijn kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik prik heel makkelijk door zijn act heen.
TDU is geen koers. Het seizoen begint pas bij Omloop het Volk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al over 2 dagen ofzo, dan is het WK nog niet eens verreden.
Het zou toch wel erg jammer zijn als mensen hier acts opvoeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik prik heel makkelijk door zijn act heen.
Colombiaantjes hebben schrik voor Old Willunga Hill. Maar ok. Deal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TDU is geen koers. Het seizoen begint pas bij Omloop het Volk.
Eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TDU is geen koers. Het seizoen begint pas bij Omloop het Volk.
Caleb Ewan wint alle ritten in die C-koers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Colombiaantjes hebben schrik voor Old Willunga Hill. Maar ok. Deal.
Postte jij niet vroeger onder de naam Dr.Mikeyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou toch wel erg jammer zijn als mensen hier acts opvoeren.
Nee, ik ben nieuw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Postte jij niet vroeger onder de naam Dr.Mikey
Maar dat is dan ook de nieuwe Cavendish.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Caleb Ewan wint alle ritten in die C-koers.
Dat weet ik niet, maar waarom denk je dat ik al lid was? Is namelijk niet de eerste keer dat ik die vraag krijg.quote:
Je hebt wel een leuke UI, ik twijfel eraan of ik hem wel wil veranderen als ik de weddenschap win. De weddenschap is overigens een formaliteit, maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de nieuwe Cavendish.
Ik wil je mijn Alison fap folder wel overhandigen hoor ouwe smeerpijp.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuke UI, ik twijfel eraan of ik hem wel wil veranderen als ik de weddenschap win. De weddenschap is overigens een formaliteit, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Dear Lord come save me, the devil's working hardquote:
goed nummerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dear Lord come save me, the devil's working hard
He's probably clocking double shifts on all of his jobs
Frightening, so fucking frightening...
Je weet de DM knop te vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil je mijn Alison fap folder wel overhandigen hoor ouwe smeerpijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |