De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zienquote:PVV-aanhang roept op tot brandstichting moskeeën
Berichtgeving over geweld in Zweden juichend ontvangen
Op de Facebook-pagina 'Steun de PVV', geliked door 6500 PVV-sympathisanten, worden oproepen geplaatst om Nederlandse moskeeën in brand te steken.
De oproepen zijn te vinden in de reacties onder berichten over brandstichting bij moskeeën in Zweden. De pagina werd in augustus in het leven werd geroepen, kort nadat PVV-leider Geert Wilders aankondigde een 'mars' door de Schilderswijk in Den Haag te houden.
Recent werd uit onderzoek van Reporter duidelijk dat geweld tegen islamitische gebedshuizen in Nederland vaker voorkomt dan gedacht. Een greep uit de oproepen staat op de Steun de PVV-pagina hieronder. Ze zijn veelal afkomstig van niet-anonieme personen. Overigens zijn er op de pagina ook reacties te vinden waarin het geweld wordt afgekeurd maar die zijn veelal afkomstig van tegenstanders van Wilders.
joop.nl
Ik denk dat ze slim genoeg waren om naar buiten te rennen als de moskee vlam vat.quote:
+1quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Nou, een politieke partij kan toch niet verantwoordelijk worden gesteld voor iedere debiel in dit land.
Beetje overtrokken weer dit.
In de Schilderswijk? Ja.quote:
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij vindt dit soort reacties normaal ?
Dat viel mij ook op. Het is allemaal zo slecht geschreven dat ik me afvraag of het geen spoof is om PVV-aanhangers belachelijk te maken. Het ligt er wel wat dik bovenop vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het aantal reacties zonder taalfouten is op de vingers van een blinde zaagmedewerker te tellen.
Nee hoor, dat is gewoon hun niveau.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Het is allemaal zo slecht geschreven dat ik me afvraag of het geen spoof is om PVV-aanhangers belachelijk te maken. Het ligt er wel wat dik bovenop vind ik.
Niet voor iedere debiel maar de propaganda machine van de PVV vind ik wel deels verantwoordelijk voor deze idiote reacties wat u zaait zal u oogsten is niet voor niets een gezegde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Nou, een politieke partij kan toch niet verantwoordelijk worden gesteld voor iedere debiel in dit land.
Volgens mij gewoon regel van Fok!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Confetti het volgende:
Waarom worden de namen gecensureerd? Het is gewoon een publieke pagina en mensen moeten maar verantwoording nemen voor hun woorden.
+1 again.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:58 schreef vinagrait het volgende:
[..]
Trieste site, en ik ben toch echt links.
Neuh, op de Frontpage kom je ook dergelijke gasten tegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Het is allemaal zo slecht geschreven dat ik me afvraag of het geen spoof is om PVV-aanhangers belachelijk te maken. Het ligt er wel wat dik bovenop vind ik.
Geertje wil...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Het mag toch duidelijk zijn dat Geert Wilders zelf niet tot brandstichting oproept, want dit zijn gewoon fans van hem die zo'n Facebook pagina aangemaakt hebben en Geertje wilt alleen Marokkanen op het vliegtuig zetten terug naar Ottoman.
Duh dat is de grap, alle Marokkanen terug sturen naar Turkijequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geertje wil...
En waar ligt Ottoman? En voor je jezelf verder belachelijk maakt: het Ottomaanse Rijk was Turks.
Ik denk dat er in Nederland zo'n... Nou, zeg 20 mensen zijn die om politieke redenen een moskee zouden bekogelen met brandbommen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef NiceHat het volgende:
Wat een zeikerds in dit topic. Jullie denken toch werkelijk niet dat Nederland mensen rijk is met genoeg ruggengraat om een moskee in de fik te steken?
Moet ik dit lezen als sarcasme of ...?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Nederland zo'n... Nou, zeg 20 mensen zijn die om politieke redenen een moskee zouden bekogelen met brandbommen.
Nee, als een schatting.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als sarcasme of ...?
Nattevingerwerk natuurlijk.quote:
Hmja, grotendeels wel. Maar kijk naar hoeveel mensen er komen opdagen bij bijvoorbeeld een NVU-demonstratie. En dat zijn dan nog niet eens de idioten die echt bereid zijn tot actie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nattevingerwerk natuurlijk.
Ik moet het nog zien gebeuren eerlijk gezegd. De meeste Nederlanders zijn te laf om op te komen voor hun principes, dus ik zie ook geen golf van brandstichtingen voorkomen.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oud en nieuw is natuurlijk een goed moment om wat moskeeën per ongeluk brand te laten vattenOf breng io nu mensen op ideeën?
Het werkelijke gevaar zit niet in de luidruchtige types, maar in de zogeheten einzelgängers. In antiterreurkringen 'lone wolves' genoemd. Dat soort types zijn vaak niet eens lid van extremistische groeperingen. Die opereren alleen en zijn moeilijk tot niet te traceren voor de diensten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, grotendeels wel. Maar kijk naar hoeveel mensen er komen opdagen bij bijvoorbeeld een NVU-demonstratie. En dat zijn dan nog niet eens de idioten die echt bereid zijn tot actie.
Hoe schat jij hun aantallen in? 1? 10? 100?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Het werkelijke gevaar zit niet in de luidruchtige types, maar in de zogeheten einzelgängers. In antiterreurkringen 'lone wolves' genoemd. Dat soort types zijn vaak niet eens lid van extremistische groeperingen. Die opereren alleen en zijn moeilijk tot niet te traceren voor de diensten.
Mensen die over gaan tot actie? Minder dan 10 waarschijnlijk. Jouw schatting was ook wel in de buurt. Het is gewoon zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe schat jij hun aantallen in? 1? 10? 100?
Dat denk ik ook. Dat er duizenden PVV'ers zijn die publiekelijk hopen op dergelijke aanslagen vind ik eigenlijk meer reden tot zorg. Hoe gestoord is dat volk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Mensen die over gaan tot actie? Minder dan 10 waarschijnlijk. Jouw schatting was ook wel in de buurt. Het is gewoon zeer onwaarschijnlijk.
Niet. Die lui vormen geen enkele dreiging.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat er duizenden PVV'ers zijn die publiekelijk hopen op dergelijke aanslagen vind ik eigenlijk meer reden tot zorg. Hoe gestoord is dat volk?
Denk ik ook, blaffende honden bijten niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Niet. Die lui vormen geen enkele dreiging.
Concreet niet nee. Maar dat dit soort sentimenten zo grootschalig bestaan vind ik eerlijk gezegd ook al redelijk schokkend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Niet. Die lui vormen geen enkele dreiging.
Die uitdrukking gaat wel redelijk op ja. Ik ken dat soort mensen (helaas) maar al te goed en die zullen nooit over gaan tot actie. Ze zijn veel te veel met hun eigen 'sores' bezig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik ook, blaffende honden bijten niet.
Wat doe je er aan? Vrijheid van meningsuiting? Het is helaas deel van internet als medium.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Concreet niet nee. Maar dat dit soort sentimenten zo grootschalig bestaan vind ik eerlijk gezegd ook al redelijk schokkend.
In het grootste gedeelte van de uitspraken uit de OP herken ik eerlijk gezegd geen mening.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat doe je er aan? Vrijheid van meningsuiting? Het is helaas deel van internet als medium.
Nee het is in feite aanzetten tot haat. Maar je moet het wel binnen de context van het internet plaatsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In het grootste gedeelte van de uitspraken uit de OP herken ik eerlijk gezegd geen mening.
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie geen schokkende dingen. Op een gemiddeld maroc-forum zie je hetzelfde alleen dan tegen de kazen gericht
Ik lig er niet wakker van hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee het is in feite aanzetten tot haat. Maar je moet het wel binnen de context van het internet plaatsen.
Ik kan er niet zo mee zitten, want ik zie niet zo snel iets gebeuren.
Tof. Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie geen schokkende dingen. Op een gemiddeld maroc-forum zie je hetzelfde alleen dan tegen de kazen gericht
Mwah ik lig niet zo wakker van internethelden die stoere dingen op FB roepen over wie of wat dan ook.quote:
Ik vind het toch wel vrij schokkend dat het in brand steken van moskeeën zo toegejuicht wordt eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah ik lig niet zo wakker van internethelden die stoere dingen op FB roepen over wie of wat dan ook.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef NiceHat het volgende:
Wat een zeikerds in dit topic. Jullie denken toch werkelijk niet dat Nederland mensen rijk is met genoeg ruggengraat om een moskee in de fik te steken?
Hoezo zorgwekkend. Zolang men moslims als groep dehumaniseert is dit een logisch gevolg. Het is nu niet alsof dit bijzonder is, of uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is compleet achterlijk gedrag maar het is zorgwekkend dat dit soort dingen steeds vaker de kop opsteken..en dat mag eigenlijk niet genegeerd worden.
Oh, dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat bedoel ik dus ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo zorgwekkend. Zolang men moslims als groep dehumaniseert is dit een logisch gevolg. Het is nu niet alsof dit bijzonder is, of uit de lucht komt vallen.
Nou ja, dat dat op het maroc forum gebeurt is geen geheim ofzo.quote:
Volgens mij valt dat reuze mee. En dan nog is dat geen excuus natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, dat dat op het maroc forum gebeurt is geen geheim ofzo.
Natuurlijk is "Aloulu" (quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zien![]()
![]()
![]()
Judeo-Christelijke samenleving is liefde![]()
![]()
![]()
Dat is zeker geen excuus nee. Kan best, ik zit er niet op maar ik heb hele nare quotes voorbij zien komenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee. En dan nog is dat geen excuus natuurlijk.
Nou, kom eens met een link waarin opgeroepen wordt tot aanslagen dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, dat dat op het maroc forum gebeurt is geen geheim ofzo.
Hier hebben we zo'n held jongens. Iemand die vooraan staat om een moslim levend te verbranden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is "Aloulu" () er ook kapot van dat joodse gebouwen al maanden bewaakt moeten worden tegen zijn broeders.
Vriend als je zoveel moeite hebt met dit land, flikker dan vooral lekker op.Niemand zal je missen.
Op je onbesneden joods-christelijke voorhuid getrapt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef NotYou het volgende:
Vriend als je zoveel moeite hebt met dit land, flikker dan vooral lekker op.Niemand zal je missen.
Godverdomme man gooi me even iets in de schootquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, kom eens met een link waarin opgeroepen wordt tot aanslagen dan?
Mwaoh, dat denk ik niet hoor. Dit is meer een soort medium PVV'er. Niet bijster intelligent, constant alles overdrijven, een redelijke stevige slachtofferrol, maar aanzetten tot aanslagen zie ik 'm niet doen.quote:
Hehequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Op je onbesneden joods-christelijke voorhuid getrapt?
Klik even terug in de reacties.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Godverdomme man gooi me even iets in de schootwaar claim ik dat er aanslagen gepland worden op dat forum dan?
Hoe kom je daar dan weer bij? Het zijn jouw geloofsbroeders die hier en in het kalifaat religieus georganiseerd moorden/volkerenmoord aan het beramen/plegen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier hebben we zo'n held jongens. Iemand die vooraan staat om een moslim levend te verbranden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Heftige reacties...en dan te bedenken dat dit slechts het topje van de ijsberg is.Vraag me af hoe lang het duurt vooraleer er weer een Kristallnacht plaats vindt.
![]()
Joden zijn wel besneden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Op je onbesneden joods-christelijke voorhuid getrapt?
Man man man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij? Het zijn jouw geloofsbroeders die hier en in het kalifaat religieus georganiseerd moorden/volkerenmoord aan het beramen/plegen zijn.
Zo triest, dat eeuwige omdraaien.![]()
Als er massaal dit soort gif wordt gespuid en steeds meer mensen dit openlijk steunen, dan loopt het een keer verkeerd af.quote:
Het feit dat je de messenger aan 't shooten bent zegt al genoeg. Als een geloofsbroeder hier oproept tot aanslagen zal ik de eerste zijn om daar mijn afkeur over uit te spreken. Zover ben jij nog niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij? Het zijn jouw geloofsbroeders die hier en in het kalifaat religieus georganiseerd moorden/volkerenmoord aan het beramen/plegen zijn.
Zo triest, dat eeuwige omdraaien.![]()
Nee dat bedoelde ik absoluut niet, maar ik snap 'm.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klik even terug in de reacties.
Maar als dat niet zo bedoeld is: no problem.
1938 belde, ze wilde hun volksopstand terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er massaal dit soort gif wordt gespuid en steeds meer mensen dit openlijk steunen, dan loopt het een keer verkeerd af.
De mensen niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
1938 belde, ze wilde hun volksopstand terug.
De tijden zijn veranderd...
Ach dat zal wel meevallen. Ik denk niet dat zoiets weer gaat of kan gebeuren. En als het wel gebeurt dan is dat helaas een deel van de natuur van de mens...quote:
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden? Letterlijk voetballen met hoofden van mannelijke familieleden terwijl de vrouwen verkracht en verhandeld worden?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden? Letterlijk voetballen met hoofden van mannelijke familieleden terwijl de vrouwen verkracht en verhandeld worden?
Die zijn religieus grootgebracht in exact dezelfde moskeëen als die talloze andere moslims hier, hebben de meest uiteinlopende achtergronden: van crimineel zonder diploma uit een achterbuurt tot hoogopgeleid en verre van onbemiddeld.
Islam is het probleem vriend. Niet het christendom, niet het jodendom. Islam.![]()
nee niet tienduizendenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden?
Geloof is het probleem...nouja het overdrijven van...dat is het probleem. Maakt niet uit welk geloof je daarvoor misbruikt.quote:Islam is het probleem vriend. Niet het christendom, niet het jodendom. Islam.![]()
Wat Marokkanen hiermee te maken hebben ontgaat mij volledig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
De Marokkaantjes hebben het maar makkelijk vandaag de dag, Joden deden niks en werden afgeslacht. buitensporig veel Marokkanen misdragen zich en krijgen nog een aai over de bol.
Ik vind de reacties niet schokkend. Je weet toch dat er genoeg mensen zijn die er zo over denken.
Ware het niet dat die extremisten alles behalve producten zijn van de moskeeen. Sterker nog, de meeste van hen kwamen niet in moskeeen. Dat was dan ook meteen het probleem: er is geen zicht vanuit de imams op deze figuren. Dat was ook niet anders bij bijvoorbeeld de Hofstadgroep. Die hadden gewoon een eigen underground moskee opgezet. In een huiskamertje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden? Letterlijk voetballen met hoofden van mannelijke familieleden terwijl de vrouwen verkracht en verhandeld worden?
Die zijn religieus grootgebracht in exact dezelfde moskeëen als die talloze andere moslims hier, hebben de meest uiteinlopende achtergronden: van crimineel zonder diploma uit een achterbuurt tot hoogopgeleid en verre van onbemiddeld.
Islam is het probleem vriend. Niet het christendom, niet het jodendom. Islam.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar dachten de Duitsers destijds anders over. Net als dat er nu kranten zoals de telegraaf zijn die constant berichten over incidenten met Marokkanen, stonden de kranten destijds vol met vermeende misdaden door joden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
De Marokkaantjes hebben het maar makkelijk vandaag de dag, Joden deden niks en werden afgeslacht.
Vele duizenden iig, met minstens tienduizenden sympathisanten nog hier in Europa.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee niet tienduizenden
[..]
Geloof is het probleem...nouja het overdrijven van...dat is het probleem. Maakt niet uit welk geloof je daarvoor misbruikt.
https://www.aivd.nl/publi(...)erland_juni_2014.pdfquote:De jihadistische beweging heeft momenteel
naar schatting enkele honderden aanhangers
en enkele duizenden sympathisanten in
Nederland. Een aantal van hen is gericht op
daadwerkelijke jihadgang. Een grotere groep
houdt zich bezig met het online en offline
actief uitwisselen en propageren van het
jihadistisch gedachtegoed.
Allemaal èèn pot nat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Globalisering/Ontzuiling/Kapitalisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef NiceHat het volgende:
Maar even een andere invalshoek ....
Wat mij wel zeer aan het hart gaat is dat de Nederlanders totaal geen nationaal besef hebben. We lopen wel te klagen op al die immigranten, maar ondertussen doen we totaal geen moeite om een volk van eenheid te vormen. Zelfs de Amerikanen lijken hier nog beter in te slagen. Wat is er gebeurd met eenheid, samenhang en coöperatie, wat ons land zo groot heeft gemaakt?
Het wordt steeds gevaarlijker, uiteindelijk verliest men het vertrouwen dat Wilders langs democratische weg iets kan bereiken en dan heb je een heleboel gefrustreerde mensen met een hekel aan moslims over.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Heftige reacties...en dan te bedenken dat dit slechts het topje van de ijsberg is.Vraag me af hoe lang het duurt vooraleer er weer een Kristallnacht plaats vindt.
![]()
Het aantal mensen dat actief aanslagen wilt plegen op moskeen is nog groter. Ga fietsen man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vele duizenden iig, met minstens tienduizenden sympathisanten nog hier in Europa.
Alleen al over Nederland, maanden terug:
[..]
https://www.aivd.nl/publi(...)erland_juni_2014.pdf
Ja dat voor jou alleen dat wat mooi en vrede is onder islam valt weten we nu wel.quote:
Juist ja. Volgens mij zijn de enigen die concreet gevaar lopen de joden en islamkritische opiniemakers/politici. Oh en schrijvers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat actief aanslagen wilt plegen op moskeen is nog groter. Ga fietsen man.
Joh. Maar het punt is dat dit de ironische tegenhanger lijkt te zijn voor een zogenaamde Islamisering. Die mensen kennen nog wel eenheid enzovoorts. Oogluikend laat men het toe dat die mensen ons land en onze maatschappij langzaam overnemen. En maar klagen ondertussen. Sukkels zijn het.quote:
Klopt, die gedachtegang zien we wel vaker terug bij mensen die vooraan staan om moskeen plat te branden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja. Volgens mij zijn de enigen die concreet gevaar lopen de joden en islamkritische opiniemakers/politici. Oh en schrijvers.![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja dat voor jou alleen dat wat mooi en vrede is onder islam valt weten we nu wel.![]()
Inderdaad. Wat dat betreft kunnen Nederlanders een voorbeeld nemen aan deze immigranten, deze zijn doorgaans een stuk meer betrokken bij hun familie, en zullen hun ouders ook niet zo snel naar een bejaardenhuis brengen zoals Nederlanders het maar al te graag doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Joh. Maar het punt is dat dit de ironische tegenhanger lijkt te zijn voor een zogenaamde Islamisering. Die mensen kennen nog wel eenheid enzovoorts.
Ben je weer lekker aan het trollen mannetje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die gedachtegang zien we wel vaker terug bij mensen die vooraan staan om moskeen plat te branden.
Ja, want inhoudelijk heb je veel te bieden. Behalve dan de zoveelste fantasie langspeelplaat als het gaat om moslims.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je weer lekker aan het trollen mannetje?Ach, je moet wat wanneer je het inhoudelijk niet kunt winnen.
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh.Maar gematigde moslims hebben niets met extremisten te maken. Hell, zelfs fundamentalisten niet.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Confetti het volgende:
Waarom worden de namen gecensureerd? Het is gewoon een publieke pagina en mensen moeten maar verantwoording nemen voor hun woorden.
Precies. Ik ben wel klaar met dit land. Het wordt tijd dat men realiseert het gevolg van de secularisatie is dat er teveel ruimte komt voor invloeden van buitenaf. Je zou haast op zoek gaan naar een nieuw ideaal/nieuwe overtuiging.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat dat betreft kunnen Nederlanders een voorbeeld nemen aan deze immigranten, deze zijn doorgaans een stuk meer betrokken bij hun familie, en zullen hun ouders ook niet zo snel naar een bejaardenhuis brengen zoals Nederlanders het maar al te graag doen.
Toch reageer je nergens inhoudelijk op. Zou ik inhoudelijk inderdaad niets te bieden hebben dan zou je dat inmiddels toch zeker wel aangetoond hebben door ook maar iets dat ik beweerd heb te weerleggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want inhoudelijk heb je veel te bieden. Behalve dan de zoveelste fantasie langspeelplaat als het gaat om moslims.
Wat let je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef NiceHat het volgende:
Je zou haast op zoek gaan naar een nieuw ideaal/nieuwe overtuiging.
Die bestaan niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh.Maar gematigde moslims hebben niets met extremisten te maken. Hell, zelfs fundamentalisten niet.
Ja man en of ze betrokken zijn, het hele mannelijke deel van de familie en de gehele kennissenkring kan zo maar ingeschakeld worden om de dochters in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat dat betreft kunnen Nederlanders een voorbeeld nemen aan deze immigranten, deze zijn doorgaans een stuk meer betrokken bij hun familie, en zullen hun ouders ook niet zo snel naar een bejaardenhuis brengen zoals Nederlanders het maar al te graag doen.
Jij gelooft ook in veel dingen waar je geen bewijs voor hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in veel dingen waar je geen bewijs voor hebt.
Zoek die nieuwe overtuiging dan, dat mag namelijk gewoon in dit seculiere land slimme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Precies. Ik ben wel klaar met dit land. Het wordt tijd dat men realiseert het gevolg van de secularisatie is dat er teveel ruimte komt voor invloeden van buitenaf. Je zou haast op zoek gaan naar een nieuw ideaal/nieuwe overtuiging.
Nog steeds aan het miepen over die enorme aanslag op een Zweedse moskee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die gedachtegang zien we wel vaker terug bij mensen die vooraan staan om moskeen plat te branden.
Wat is er mis met een chaperonne?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja man en of ze betrokken zijn, het hele mannelijke deel van de familie en de gehele kenissenkring kan zo maar ingeschakeld worden om de dochters in de gaten te houden.
Wat snap je niet aan eenheid? Dat kan alleen als de meerderheid hetzelfde aanhangt. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk in een democratie...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zoek die nieuwe overtuiging dan, dat mag namelijk gewoon in een seculier land slimme.
Precies, wat moet een vrouw zonder man dan wel mannelijk familielid op straat?quote:
Somebody is living under a rock.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nog steeds aan het miepen over die enorme aanslag op een Zweedse moskee?
Die ene die gewoon een miniscule kortsluiting was??
https://twitter.com/Blondemevrouw1/status/551039321541980160
Zielig...
Oh, je zoekt een theologische dictatuur. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan eenheid? Dat kan alleen als de meerderheid hetzelfde aanhangt. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk in een democratie...
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, je zoekt een theologische dictatuur. Zeg dat dan.
Dat is duidelijk te zien in de gebieden waar ze het proberen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.
Moet het per se theologisch zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.
Heb jij betere oplossingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te zien in de landen waar ze het proberen inderdaad.
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind zoals het hier in Nederland gaat wel prima eigenlijk.
In regeltjesgeil Nederland? Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.![]()
Maar ik dacht eigenlijk dat het jou alleen om zoveel mogelijk geld verdienen ging in het leven. Waar heb je dan eenheid voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.En nul eenheid.
Nee ik meen het? Die regeltjes worden niet nageleefd 90% van de tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In regeltjesgeil Nederland? Je maakt een grapje?
Dat is altijd beter dan geen eenheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar ik dacht eigenlijk dat het jou alleen om zoveel mogelijk geld verdienen ging in het leven. Waar heb je dan eenheid voor nodig?
Lang leve de vrijheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee ik meen het? Die regeltjes worden niet nageleefd 90% van de tijd.
Waar schreef ik dit en wat schreef ik precies?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je schreef toch zelf dat jij denkt te weten wat iemand anders gelooft.
Zoek een leuke meesteres. Opgelost.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.
Dat doen we allemaal. Dat heet individualisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zoek wel mijn eigen weg. Binnen het zogenaamde systeem.
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal. Dat heet individualisme.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..![]()
Er is geen godsdienst zo versplinterd als de islam. En toch blijven er maar figuren roepen dat er alleen sprake is van een eenzijdige interpretatie. Erg bijzonder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Een koran, een mohamed, een allah.
Jij hebt dus geen enkele luxe in je leven en zet je enorm in voor minderbedeelden in je directe omgeving?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.![]()
![]()
![]()
Lees je eigen teksten maar na en kijk maar eens hoe vaak jij iemand iets toedicht. Het enige wat een moslim definieert is dat hij zelf zegt te geloven in de islam maar verder zegt het weinig over zijn opvattingen. Als jij een schaal wilt maken van moslim zijn tussen nauwelijks, gematigd en extreem dan is dat alleen mogelijk als jij een opvatting hebt over de juiste islamistische opvattingen. In mijn ogen is dat ook geloven in iets ook al geloof je dan niet dat allah bestaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar schreef ik dit en wat schreef ik precies?
Nee, dat is hebzucht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.![]()
![]()
![]()
Uhm? Nee, want waarom zou ik dat doen als niemand dat lijkt te boeien. Dat is juist de weg vinden in het 'systeem'.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen enkele luxe in je leven en zet je enorm in voor minderbedeelden in je directe omgeving?
Niet dat fabeltje weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die reacties wel meevallen, ze gaan nog niet joelend de straat op zoals de moslims na 9/11.
Als alle Nederlandse moslims toen joelend de straat op waren gegaan dan zou het buiten toen behoorlijk druk zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die reacties wel meevallen, ze gaan nog niet joelend de straat op zoals de moslims na 9/11.
Sterker nog: allemaal de nieuwste iPad/iPhone willen is juist het tegenovergestelde van individualisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sterker nog: allemaal de nieuwste iPad/iPhone willen is juist het tegenovergestelde van individualisme.
Nee, maar leg 'm gerust uit. Ik zal luisteren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
Volgens mij lees jij mijn posts dan verkeerd maar ik wil het best voor je verduidelijken: wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lees je eigen teksten maar na en kijk maar eens hoe vaak jij iemand iets toedicht. Het enige wat een moslim definieert is dat hij zelf zegt te geloven in de islam maar verder zegt het weinig over zijn opvattingen. Als jij een schaal wilt maken van moslim zijn tussen nauwelijks, gematigd en extreem dan is dat alleen mogelijk als jij een opvatting hebt over de juiste islamistische opvattingen. In mijn ogen is dat ook geloven in iets ook al geloof je dan niet dat allah bestaat.
Je kunt qua gedrag wel extreem gedrag definiëren maar dat staat dan weer los van de islam maar staat in verhouding tot wetten en mensenrechten.
Raar mannetje ben jij zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm? Nee, want waarom zou ik dat doen als niemand dat lijkt te boeien. Dat is juist de weg vinden in het 'systeem'.
Meen je nou echt wat je hier schrijft of doe je maar alsof?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er waren wel polonaises en optredens van Ali B.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als alle Nederlandse moslims toen joelend de straat op waren gegaan dan zou het buiten toen behoorlijk druk zijn geweest.
Er zijn maar weinig radicale moskeeën in Nederland. Eén van de kenmerken van fundamentalisten, en dus al helemaal van radicale moslims, is dat ze vrij geïsoleerd leven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij mijn posts dan verkeerd maar ik wil het best voor je verduidelijken: wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.
Misschien zitten ze wel achter zeven proxies en posten ze onder een schuilnaam.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat verschrikkelijk dom. Zolderkamerautisten zijn door de politie met het grootste gemak te vinden, terwijl de werkelijke daders, mits zij hun telefoon thuis laten liggen, waarschijnlijk nooit gepakt zullen worden.
Ja, het was echt dagenlang feest in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er waren wel polonaises en optredens van Ali B.
Dat is het punt nou juist. Het merendeel van die jongeren komt helemaal niet uit radicale moskeeën, een aantal syriegangers komt zelfs uit een moskee die hun radicalisering opmerkte en er melding van maakte bij de autoriteiten. Die het vervolgens niet opgepakt hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig radicale moskeeën in Nederland. Eén van de kenmerken van fundamentalisten, en dus al helemaal van radicale moslims, is dat ze vrij geïsoleerd leven.
Ah, moskeeën maken melding bij de autoriteiten maar toch werken ze radicalisering in de hand.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Het merendeel van die jongeren komt helemaal niet uit radicale moskeeën, een aantal syriegangers komt zelfs uit een moskee die hun radicalisering opmerkte en er melding van maakte bij de autoriteiten. Die het vervolgens niet opgepakt hebben.
Bedankt voor je compliment (not).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Raar mannetje ben jij zeg.
[..]
Meen je nou echt wat je hier schrijft of doe je maar alsof?
De islamitische achtergrond maakt vatbaar voor radicalisering.Heb het je al vaker gezegd: leer lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, moskeeën maken melding bij de autoriteiten maar toch werken ze radicalisering in de hand.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Willen wij meer of minder PVV'ers. MINDER MINDER!!!!!
Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
De islamitische achtergrond maakt vatbaar voor radicalisering.Heb het je al vaker gezegd: leer lezen.
Ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Willen wij meer of minder PVV'ers. MINDER MINDER!!!!!
Dat geloof jij dus terwijl allang duidelijk is dat dat geen islamitisch probleem is maar een menselijk probleem waarbij gedrag wordt beïnvloed door o.a. groepsinvloeden en dat de ene mens sneller is geneigd tot extreem gedrag dan de andere. Je kunt dat ook niet uit de mensen halen want de mens zal altijd groepen vormen waarin men wordt beïnvloed. Zolang er leiders zijn die aanzetten tot extreme opvattingen zal men dit gedrag zien bij alle groepen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:
wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.
Net als door die partij iedere moslim verantwoordelijk wordt gesteld voor wat debielen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Exact.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Net als door die partij iedere moslim verantwoordelijk wordt gesteld voor wat debielen.
Je geeft aan ergens moeite mee te hebben maar doet er vervolgens zelf helemaal niets aan omdat niemand anders er iets aan zou doen. Dit is overigens niet waar, er zijn zat mensen die aan vrijwilligerswerk doen bijv. voor de minderbedeelden, mantelzorg verlenen of doneren aan stichtingen die zich lokaal inzetten voor armlastigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment (not).
Wat valt er niet aan te menen? Ik kies ervoor om mijn verantwoordelijkheid niet te nemen, aangezien het systeem volledige corrupt is. Dat is de bittere ironie van het individualisme. Ik heb een aantal jaren geleden besloten om nooit van mijn leven één cent uit te geven of één seconden te spenderen om anderen te helpen. Niet zolang het normaal lijkt te zijn geworden om anderen maar te laten stikken.
Want ik loop er ook écht mee te koop?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je geeft aan ergens moeite mee te hebben maar doet er vervolgens zelf helemaal niets aan omdat niemand anders er iets aan zou doen. Dit is overigens niet waar, er zijn zat mensen die aan vrijwilligerswerk doen bijv. voor de minderbedeelden, mantelzorg verlenen of doneren aan stichtingen die zich lokaal inzetten voor armlastigen.
Ben je niet gewoon een dramaqueen?
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef NiceHat het volgende:
Ja, je gaf af op de maatschappij om iets waar je, je zelf net zo hard schuldig aanmaakt. Waarschijnlijk nog wel meer dan anderen, want jij signaleert de problemen van een ander niet alleen, je zegt je ze ook aan te trekken. En toch doe je niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Want ik loop er ook écht mee te koop?
Is wel beter dan allerlei discussie aanzwengelen omdat wat mensen oproepen tot brandstichting. Man man man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, je gaf af op de maatschappij om iets waar je, je zelf net zo hard schuldig aanmaakt. Waarschijnlijk nog wel meer dan anderen, want jij signaleert de problemen van een ander niet alleen, je zegt je ze ook aan te trekken. En toch doe je niets.
Weet je zeker dat je niet gewoon af wil geven op anderen?
Je gaat 'm niet uitleggen hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
De OP was een overduidelijke troll, lokt natuurlijk ook een bepaald type reactie uit. Verder wel met je eens trouwens al gok ik zelf ook dat het met deze bedreigingen wel los zal lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?
Geen zin in.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet uitleggen hè?
Jammer. Ik was wel benieuwd.
Er is geen enkel systeem waterdicht. Met die redenatie hoef je nooit meer wat te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.
Er is wel een mate waarin het 'waterdicht' is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen enkel systeem waterdicht. Met die redenatie hoef je nooit meer wat te doen.
Je wil zelf dus niets voor een ander doen noch iets aan een ander geven? En welk systeem heb je 't nu precies over?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.
In principe wel ja. Individualisme?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je wil zelf dus niets voor een ander doen noch iets aan een ander geven? En welk systeem heb je 't nu precies over?
Nee. 99% waterdicht is niet waterdicht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Er is wel een mate waarin het 'waterdicht' is.
Betweter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. 99% waterdicht is niet waterdicht.
Dat is meer een levenskeuze, er bestaan voor zover ik weet ook in Nederland nog 'gewoon' woongroepen/communes hoor maar vast ook wel hechtere buurten/dorpjes waar er nog wat meer sociale samenhang/controle is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In principe wel ja. Individualisme?
Flikker een eind op met je keuze. Voor een aanzienlijke groep mensen is het geen keuze. Je wordt er mee geconfronteerd alsof het kanker is. Je zult het er mee moeten doen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is meer een levenskeuze, er bestaan voor zover ik weet ook in Nederland nog 'gewoon' woongroepen/communes hoor maar vast ook wel hechtere buurten/dorpjes waar er nog wat meer sociale samenhang/controle is.
Dat is niet typisch individualistisch, maar typisch egoïstisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In principe wel ja. Individualisme?
Juist ja, een gefrustreerd mannetje dat alleen wil zeiken. Laat me raden, je zou willen dat men naar jou om zou kijken en jou zou helpen. Jij bent de minderbedeelde?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je keuze. Voor een aanzienlijke groep mensen is het geen keuze. Je wordt er mee geconfronteerd alsof het kanker is. Je zult het er mee moeten doen...
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is niet typisch individualistisch, maar typisch egoïstisch.
Haha, je bent zo'n beschadigd dierenfiguur?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.
Nou dat valt ook wel weer mee. Maar je begrijpt wel dat het individualisme je ook gewoon kan overvallen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja, een gefrustreerd mannetje dat alleen wil zeiken. Laat me raden, je zou willen dat men naar jou om zou kijken en jou zou helpen. Jij bent de minderbedeelde?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haha, je bent zo'n beschadigd dierenfiguur?
Volgens mij moet jij gewoon eens met een pro gaan praten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee. Maar je begrijpt wel dat het individualisme je ook gewoon kan overvallen?
Blijf vooral geloven in je idealen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon eens met een pro gaan praten.
Volgens beproefd recept.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
joop.nl
Die reacties zullen wel van joop.nl gekkies zijn die zich voordoen als PVV'ers.
En dat is dan wel weer een individualistische keuze, neem ik gemakshalve maar even aan, maar datgene waar je voor kiest is dan weer geen individualisme, maar egoïsme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.
Er zijn in Nederland ook al mensen veroordeeld voor brandstichting in een moskee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Is wel beter dan allerlei discussie aanzwengelen omdat wat mensen oproepen tot brandstichting. Man man man.
Wat is een 'G.dshuis'?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Je blijft van elkaars G.dshuis af.
Ja nou en? Wat boeit het nou dat wat mensen 'aanzetten' tot brandstichting. Dit kun je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland ook al mensen veroordeeld voor brandstichting in een moskee.
Mwah, eerder simpel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Misschien wel. "Dieren zijn tenminste oprecht".
Misschien wel. Maar dan is dat maar zo. Liever een egoïst, dan zo naïef te zijn om in het systeem mee te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer een individualistische keuze, neem ik gemakshalve maar even aan, maar datgene waar je voor kiest is dan weer geen individualisme, maar egoïsme.
'Het systeem'... Het grootste gedeelte valt prima te vermijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan is dat maar zo. Liever een egoïst, dan zo naïef te zijn om in het systeem mee te gaan.
Hoe moet ik dat vermijden voor me zien?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Het systeem'... Het grootste gedeelte valt prima te vermijden.
Noem eens een onderdeel van het systeem dat je stoort?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:02 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat vermijden voor me zien?
Het is verboden in Nederland dus zou je van onze strijders voor de bescherming van onze rechtsstaat een andere houding verwachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja nou en? Wat boeit het nou dat wat mensen 'aanzetten' tot brandstichting. Dit kun je niet serieus nemen.
Heb ik net allemaal al genoemd. Gebrek aan eenheid enzovoorts. Weinig interesse in anderen tonen. Geen identiteit...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Noem eens een onderdeel van het systeem dat je stoort?
Onze strijders?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is verboden in Nederland dus zou je van onze strijders voor de bescherming van onze rechtsstaat een andere houding verwachten.
Ondertussen toon je zelf ook geen interesse in anderen. Wil je dan effectief niet alleen dat anderen interesse in jou gaan tonen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Heb ik net allemaal al genoemd. Gebrek aan eenheid enzovoorts. Weinig interesse in anderen tonen. Geen identiteit...
Dat 'gebrek aan eenheid' is me iets te abstract, maar wat betreft die interesse in anderen: dat kun je heel goed vermijden door zelf wél interesse in anderen te tonen en een sociale omgeving te kiezen waarin dat belangrijk is. Je identiteit bepaal je zelf. Dat kun je de rest moeilijk kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Heb ik net allemaal al genoemd. Gebrek aan eenheid enzovoorts. Weinig interesse in anderen tonen. Geen identiteit...
Nee natuurlijk wil ik wel interesse in anderen tonen? Het gaat er om dat je een actieve rol kunt nemen of een passieve. Ik kies er voor om actief passief te zijn. Dus juist me er helemaal uit te trekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ondertussen toon je zelf ook geen interesse in anderen. Wil je dan effectief niet alleen dat anderen interesse in jou gaan tonen?
Dat propageert individualisme. Dat begrijp je wel toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat 'gebrek aan eenheid' is me iets te abstract, maar wat betreft die interesse in anderen: dat kun je heel goed vermijden door zelf wél interesse in anderen te tonen en een sociale omgeving te kiezen waarin dat belangrijk is. Je identiteit bepaal je zelf. Dat kun je de rest moeilijk kwalijk nemen.
Ja. Natuurlijk. Het alternatief is wél meegaan met de groep, maar dat wil je toch juist niet toch? Of begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat propageert individualisme. Dat begrijp je wel toch?
Je kiest er naar eigen zeggen bewust voor je aan het hele sociale gebeuren te onttrekken maar hebt er tegelijkertijd moeite mee dat mensen weinig interesse in anderen tonen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee natuurlijk wil ik wel interesse in anderen tonen? Het gaat er om dat je een actieve rol kunt nemen of een passieve. Ik kies er voor om actief passief te zijn. Dus juist me er helemaal uit te trekken.
Ik zou zelf eerder "(het nemen van) sociale verantwoordelijkheid" zeggen..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat propageert individualisme. Dat begrijp je wel toch?
De PVV en aanhang zijn onze strijders, ken je hun verkiezingsprogramma (2010) niet:quote:
quote:Onze strijd is niet eenvoudig.
quote:Maar onze strijd is een juiste
Ow... Ik heb me nooit verdiept in de PVV. Neem die partij totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De PVV en aanhang zijn onze strijders, ken je hun verkiezingsprogramma (2010) niet:
[..]
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet wat je met maatschappelijke verantwoordelijkheid bedoelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef NiceHat het volgende:
Jullie lijken sociaal zijn en je maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen door elkaar te gooien.
Kun je beter wel doen want naast de niet zo relevante politieke kant heb je ook de maatschappelijke aspecten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ow... Ik heb me nooit verdiept in de PVV. Neem die partij totaal niet serieus.
Lol. Daar ga je al.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet wat je met maatschappelijke verantwoordelijkheid bedoelt.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen want naast de niet zo relevante politieke kant heb je ook de maatschappelijke aspecten.
Uhm... Ieder mens heeft een verantwoordelijkheid naar zijn volk/natie toe? Hoe kan een land eenheid bezitten als het ieder voor zich is. De uitdrukking "Voor het vaderland" en zulks komen niet uit het luchtledige.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik kan er zelf wel een invulling aan geven, maar wat bedoel jij ermee?
Ik heb net zoveel met Henk uit Limburg als met Mustafa uit Marokko, als met Zsólt uit Hongarije, als met Ding-Ping uit China.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm... Ieder mens heeft een verantwoordelijkheid naar zijn volk/natie toe? Hoe kan een land eenheid bezitten als het ieder voor zich is. De uitdrukking "Voor het vaderland" en zulks komen niet uit het luchtledige.
Nou. Daar zit dan duidelijk een verschil in visie. Gemeenschapsbesef is iets wat voor mij erg belangrijk is en lijkt tegenwoordig compleet verdwenen te zijn. Je ziet dit juist heel sterk bij de moslims en dat vind ik erg wonderlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel met Henk uit Limburg als met Mustafa uit Marokko, als met Zsólt uit Hongarije, als met Ding-Ping uit China.
Ja? Zijn moslims erg bezig met Henk uit Limburg?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nou. Daar zit dan duidelijk een verschil in visie. Gemeenschapsbesef is iets wat voor mij erg belangrijk is en lijkt tegenwoordig compleet verdwenen te zijn. Je ziet dit juist heel sterk bij de moslims en dat vind ik erg wonderlijk.
Nee juist niet pannenkoek. Dat is toch niet hun volk? De mens is nooit ontworpen op zo'n globaal wereldbeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Zijn moslims erg bezig met Henk uit Limburg?
Het maken van valse tegenstellingen, de demagogie en het maken van vijandbeelden ten aanzien van moslims/islam en alles wat tegen de PVV is.quote:
quote:Kiezen voor de islam of kiezen voor Nederland. Kiezen voor onze vlag of voor de vlag van de multiculturele EU-heilstaat.
Het mijne ook niet. Pannenkoek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee juist niet pannenkoek. Dat is toch niet hun volk?
De mens is niet ontworpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NiceHat het volgende:
De mens is nooit ontworpen op zo'n globaal wereldbeeld.
Nee, dat is echt een essentieel verschil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee de natuur heeft de mens gevormd. Details...
Oef, wat klink jij beperkt in je denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee juist niet pannenkoek. Dat is toch niet hun volk? De mens is nooit ontworpen op zo'n globaal wereldbeeld.
Ah zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het maken van valse tegenstellingen, de demagogie en het maken van vijandbeelden ten aanzien van moslims/islam en alles wat tegen de PVV is.
Ja daarom doe ik ook de universiteit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef agter het volgende:
[..]
Oef, wat klink jij beperkt in je denken.
Eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een essentieel verschil.
Want dan kun je niet beperkt zijn in je wereldbeeld...laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik ook de universiteit.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef agter het volgende:
,
[..]
Want dan kun je niet beperkt zijn in je wereldbeeld...laat me niet lachen.
Ik denk dat Wilders weer zwijgt over de misstanden op deze aan de PVV gerelateerde site.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vertrouwen in Geert dat hij de achterban tot kalmte kan manen. Ook al hebben ze wel een punt.
haha, met deze opmerking onderschrijf je juist de stelling.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik ook de universiteit.
Als je van mening bent dat die klopt wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
haha, met deze opmerking onderschrijf je juist de stelling.
Je zegt daarmee hetzelfde als: wie vwo af heeft gemaakt is slim.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat die klopt wel ja.
Beweren dat iemand een beperkt denkvermogen heeft, op basis van wat posts op internet is net zo goed gruwelijk gegeneraliseerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je zegt daarmee hetzelfde als: wie vwo af heeft gemaakt is slim.
Nou ik ken zat domme figuren die totaal wereldvreemd zijn met een dergelijk diploma.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:43 schreef Wespensteek het volgende:
Gelukkig neemt de PVV en aanhang meteen afstand van deze daden en de mensen die het toejuichen.
Taaltechnisch gezien zal de uni nog een hele uitdaging voor je worden iigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:30 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Beweren dat iemand een beperkt denkvermogen heeft, op basis van wat posts op internet is net zo goed gruwelijk gegeneraliseerd.
Trololoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien zal de uni nog een hele uitdaging voor je worden iig
Wat een domme opmerkingen. Dat is hetzelfde als de mensen die vinden dat gematigde moslims afstand moeten nemen van daden van idioten die onder 'hun vlag' opereren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]inderdaad.
Man man.... eigenlijk is het ongelooflijk dat er nog mensen geassocieerd willen worden met een tokkie partij als de PVV.
Mogelijk valt het afbranden van een Moskee volgens de aanhang daar ook onder.quote:Laten we onze straten gaan terugveroveren, en zorgen dat Nederland er weer gaat uitzien als Nederland.
Dat vinden PVV-ers toch ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat een domme opmerkingen. Dat is hetzelfde als de mensen die vinden dat gematigde moslims afstand moeten nemen van daden van idioten die onder 'hun vlag' opereren.
Paupers ten landde verenigd u!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
Als ik dit lees denk ik weer terug aan de woorden van Wilders in 2009 tijdens de politieke beschouwingen:
[..]
Mogelijk valt het afbranden van een Moskee volgens de aanhang daar ook onder.
Ik gok dat Wilders het in diezelfde speech over "straatterreur" gehad zal hebben wat jij gemakshalve maar even weglaat want ach, wat is context nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
Als ik dit lees denk ik weer terug aan de woorden van Wilders in 2009 tijdens de politieke beschouwingen:
[..]
Mogelijk valt het afbranden van een Moskee volgens de aanhang daar ook onder.
Ach, A_A heeft in het verleden al in zo'n topic zitten lullen over het gooien van brandbommen in moskeeen en huizen van users, dus zo vreemd vind ik het niet. Dat Fok mods die dat schreeuwen beschermt was eigenlijk wel wat schokkender.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vrij schokkend dat het in brand steken van moskeeën zo toegejuicht wordt eigenlijk.
Och, dat zijn ze over bijna een jaar toch weer vergeten! Over een week waarschijnlijk al.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oud en nieuw is natuurlijk een goed moment om wat moskeeën per ongeluk brand te laten vattenOf breng ik nu mensen op ideeën?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het aantal reacties zonder taalfouten is op de vingers van een blinde zaagmedewerker te tellen.
Weet je wat nou het hypocriete is, Aloulou?.. Nu heb jij het over een handjevol pvv aanhangers.. Vanmiddag riepen een stelletje alaah aanhangers dit:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zien![]()
![]()
![]()
Judeo-Christelijke samenleving is liefde![]()
![]()
![]()
Wat denk je dat daar de reden voor zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:42 schreef Red_85 het volgende:
Weet je wat nou het hypocriete is, Aloulou?.. Nu heb.....
Maar daar hoor ik jou niet over..
Geen idee, leg mij dat eens uit. Ben ik wel benieuwd naar waarom jij een groepje pvv'ers wel framed, maar een groepje booslims dat roept om aanslagen negeert.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wat denk je dat daar de reden voor zou kunnen zijn?
http://www.geenstijl.nl/m(...)pt_op_tot_aansl.htmlquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oproep tot geweld is een grens. OM moet ingrijpen.
Hij zal het er vast over gehad hebben maar het ging wel degelijk om het straatbeeld in Nederland:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik gok dat Wilders het in diezelfde speech over "straatterreur" gehad zal hebben wat jij gemakshalve maar even weglaat want ach, wat is context nou?
quote:Voorzitter, een beter milieu begint bij jezelf. Heel veel Nederlanders ergeren zich aan de vervuiling van de publieke ruimte door de islam. Oftewel, ons straatbeeld gaat op sommige plekken steeds meer lijken op Mekka en Teheran. Hoofddoekjes, haatbaarden, boerka’s, mannen in rare lange witte jurken. Laten we daar eens wat aan doen. Laten we onze straten gaan terugveroveren, en zorgen dat Nederland er weer gaat uitzien als Nederland. Die hoofddoekjes zijn echt een teken van onderdrukking van de vrouw, van onderwerping, van verovering. Het is een symbool van een ideologie die er op uit is om ons te koloniseren. Daarom: tijd voor de grote schoonmaak van onze straten. Als onze nieuwe Nederlanders zo graag hun liefde voor die zevende-eeuwse woestijnideologie willen tonen, doe het maar lekker in een islamitische land, maar niet hier, niet in ons land.
Nou vooruit. Ik heb dat bericht uberhaupt nog niet gelezen totdat jij er nu mee kwam aanschuiven.quote:
Dat groepje mongolen frame ik net zo in de zin dat ze lekker naar hun eigen utopische "thuisland" moeten gaan ipv in NL rond te hangen. Maar er is nogal een verschil, dat groepje booslims heeft nauwelijks aanhang. Noch een politieke partij in de tweede kamer dat al jaren aardig wat stemmen haalt en daarmee een gigantisch podium heeft om hun ideeen de wereld in te slingeren. Met betrekking tot het nieuws dat ik deelde als topicstarter betekent dat vijandige taal van PVV-politici natuurlijk terugslaat op hun achterban die dat dan ook gaan herhalen.quote:Ben ik wel benieuwd naar waarom jij een groepje pvv'ers wel framed, maar een groepje booslims dat roept om aanslagen negeert.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb dat bericht uberhaupt nog niet gelezen totdat jij er nu mee kwam aanschuiven.
En nu?
[..]
Dat groepje mongolen frame ik net zo in de zin dat ze lekker naar hun eigen utopische "thuisland" moeten gaan ipv in NL rond te hangen. Maar er is nogal een verschil, dat groepje booslims heeft nauwelijks aanhang. Noch een politieke partij in de tweede kamer dat al jaren aardig wat stemmen haalt en daarmee een gigantisch podium heeft om hun ideeen de wereld in te slingeren. Met betrekking tot het nieuws dat ik deelde als topicstarter betekent dat vijandige taal van PVV-politici natuurlijk terugslaat op hun achterban die dat dan ook gaan herhalen.
En daarmee zijn ze mede-verantwoordelijk om een bepaald klimaat te scheppen waarin Geertje zelf wel zo slim is om niet over de scheef te gaan maar in de achterban er genoeg mensen zijn die die rem niet hebben nadat ze zijn opgezweept met vijandige taal en afentoe oorlogsretoriek door hun politieke leiders. Wat je krijg je dan? Toejuichen dat moskeeen in de fik worden gezet, of een gehoofddoekte dame bespuugd wordt, of of of. Excessen worden in de hand gewerkt. Net zoals die jihadies dat ook doen met hun oorlogsretoriek ja.
Sorrry hoor maar ik denk dat de ideeën van "dat groepje booslims" mondiaal toch net een wat groter platform hebben en flink meer budget voor campagnematerialen. In Syrie en Irak hebben ze een waar heilig leger gevormd - en een kalifaat uitgeroepen - dat op gruwelijke wijze etnische zuiveringen uitvoert en her en der in het westen zijn ook al wat - vooralsnog kleinere - aanslagen gepleegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Aloulu het volgende:
erschil, dat groepje booslims heeft nauwelijks aanhang. Noch een politieke partij in de tweede kamer dat al jaren aardig wat stemmen haalt en daarmee een gigantisch podium heeft om hun ideeen de wereld in te slingeren. Met betrekking tot het nieuws dat ik deelde als topicstarter betekent dat vijandige taal van PVV-politici natuurlijk terugslaat op hun achterban die dat dan ook gaan herhalen.
En daarmee zijn ze mede-verantwoordeli
Denkje? Alleen 1 ding, die gasten zijn wel, vanwege hun idealisme, in staat om te gaan overlijken. Dan heb ik liever een blonde politieke leider die blaft als een hond. Dat groepje idioten laat de laatste tijd wel te vaak van zich horen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb dat bericht uberhaupt nog niet gelezen totdat jij er nu mee kwam aanschuiven.
En nu?
[..]
Dat groepje mongolen frame ik net zo in de zin dat ze lekker naar hun eigen utopische "thuisland" moeten gaan ipv in NL rond te hangen. Maar er is nogal een verschil, dat groepje booslims heeft nauwelijks aanhang. Noch een politieke partij in de tweede kamer dat al jaren aardig wat stemmen haalt en daarmee een gigantisch podium heeft om hun ideeen de wereld in te slingeren.
Zit een kern in. Maar die achterban voelt zich juist genegeerd door de rest van het spectrum. Dat is ook een belangrijk punt in een ander topic. Het voedt alleen maar nog meer de ontevredenheid. De andere partijen zijn net zo schuldig, want zij framen kritiek op de islam direct als racisme, discriminatie en extreem rechts. Wilders wordt alleen maar harder omdat een pechtold bijvoorbeeld op hem in loopt te hakken of een andere partij hem negeert. Zo is dat ook in de samenleving, de policor framed alle kritiek op de islam als die drie eerder genoemde punten. Mensen voelen zich direct in een hoek gezet en gaan nog hardere taal uitslaan om hun punten kracht bij te zetten. In NL is het misschien nog niet zo erg.quote:Met betrekking tot het nieuws dat ik deelde als topicstarter betekent dat vijandige taal van PVV-politici natuurlijk terugslaat op hun achterban die dat dan ook gaan herhalen.
En daarmee zijn ze mede-verantwoordelijk om een bepaald klimaat te scheppen waarin Geertje zelf wel zo slim is om niet over de scheef te gaan maar in de achterban er genoeg mensen zijn die die rem niet hebben nadat ze zijn opgezweept met vijandige taal en afentoe oorlogsretoriek door hun politieke leiders. Wat je krijg je dan? Toejuichen dat moskeeen in de fik worden gezet, of een gehoofddoekte dame bespuugd wordt, of of of. Excessen worden in de hand gewerkt. Net zoals die jihadies dat ook doen met hun oorlogsretoriek ja.
Niet in NL. En daar hebben we het over. Hij over booslimpjes die in Den Haag demonstreren. Ik over de PVV en hun tokkie-aanhang. Niet allen hoor, met je gevoelige voorhuidjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef NotYou het volgende:
Sorrry hoor maar ik denk dat de ideeën van "dat groepje booslims" mondiaal toch net een wat groter platform hebben en flink meer budget voor campagnematerialen.
Zeg ben je homo ofzo met dat constante ter sprake brengen van voorhuid/piemels?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Niet in NL. En daar hebben we het over. Hij over booslimpjes die in Den Haag demonstreren. Ik over de PVV en hun tokkie-aanhang. Niet allen hoor, met je gevoelige voorhuidjeMaar veel dan. We hebben het over de Nederlandse context broer. ISIS in Irak en Syrie wordt in het Syrie of Irak topic besproken. Daar ben ik vaak te vinden dus kom gerust langs praten we daar over het gevaar van hen in het M-Oosten.
Wat je ook mag vinden, het blijft gewoon hypocriet. Samen met jou. In alle topics over moslims ben je aanwezig om vooral te downplayen bij aanslagen of met dit soort posts aan te komen over anti-islammers. Stond je ook in een jurk vanmiddag voor een lege 2de kamer?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geenstijl met dat hunnie doen het ook huiltopic.
En maar stampvoeten.
Maar goed, goed dat er aangifte is gedaan tegen de PVV-idioten.
Ik downplay aanslagen nooit. Doe niet idioot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat je ook mag vinden, het blijft gewoon hypocriet. Samen met jou. In alle topics over moslims ben je aanwezig om vooral te downplayen bij aanslagen of met dit soort posts aan te komen over anti-islammers. Stond je ook in een jurk vanmiddag voor een lege 2de kamer?
Goed antwoord wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zeg ben je homo ofzo met dat constante ter sprake brengen van voorhuid/piemels?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zeg ben je homo ofzo met dat constante ter sprake brengen van voorhuid/piemels?
Die taalfouten... oke, maar om die haatpraat nou onder je eigen naam op een openbaar medium te zetten..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Wespensteek het volgende:
het is wel erg triest daar:
https://www.facebook.com/steundepvv/posts/1538642379755845
ik vraag me af welke cultuur ze nu trots op zijn.
Verder is er (binnen Europa) natuurlijk geen onderscheid, vrij verkeer van personen, schengen, etc. Ook maakt de AIVD binnen Nederland alleen al melding van duizenden die met deze groepering sympathiseren. Zich op dat platform begeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Niet in NL. En daar hebben we het over. Hij over booslimpjes die in Den Haag demonstreren. Ik over de PVV en hun tokkie-aanhang. Niet allen hoor, met je gevoelige voorhuidjeMaar veel dan. We hebben het over de Nederlandse context broer. ISIS in Irak en Syrie wordt in het Syrie of Irak topic besproken. Daar ben ik vaak te vinden dus kom gerust langs praten we daar over het gevaar van hen in het M-Oosten.
PVV is door Wilders geregistreerd als merknaam dus hij zal deze site wel goedkeuren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:17 schreef havanagila het volgende:
Trieste topictitel ook. Dat een stel randfiguren iets doms roept betekent nog niet dat "de" pvv aanhang ergens tot oproept. Flik hetzelfde trucje over een bericht wat maar in de verste verte met islam te maken heeft en je krijgt half fok over je heen.
Hypocrisie ten top.
Nou jongens, zeg het maarquote:PVVer: Gewoon platbranden die zooi (mevrouw heeft foto van kleuter als profielfoto)
Ali: Jou hoere moeder is een zooi kut racist
PVVer: <naam>, wat jij bent heb ik allang uitgescheten!!!
En dat vraag nu net jij, met je neoliberale 'vrijheid blijheid' fetisj.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef NiceHat het volgende:
Maar even een andere invalshoek ....
Wat mij wel zeer aan het hart gaat is dat de Nederlanders totaal geen nationaal besef hebben. We lopen wel te klagen op al die immigranten, maar ondertussen doen we totaal geen moeite om een volk van eenheid te vormen. Zelfs de Amerikanen lijken hier nog beter in te slagen. Wat is er gebeurd met eenheid, samenhang en coöperatie, wat ons land zo groot heeft gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |