Klik even terug in de reacties.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Godverdomme man gooi me even iets in de schootwaar claim ik dat er aanslagen gepland worden op dat forum dan?
Hoe kom je daar dan weer bij? Het zijn jouw geloofsbroeders die hier en in het kalifaat religieus georganiseerd moorden/volkerenmoord aan het beramen/plegen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier hebben we zo'n held jongens. Iemand die vooraan staat om een moslim levend te verbranden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Heftige reacties...en dan te bedenken dat dit slechts het topje van de ijsberg is.Vraag me af hoe lang het duurt vooraleer er weer een Kristallnacht plaats vindt.
![]()
Joden zijn wel besneden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Op je onbesneden joods-christelijke voorhuid getrapt?
Man man man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij? Het zijn jouw geloofsbroeders die hier en in het kalifaat religieus georganiseerd moorden/volkerenmoord aan het beramen/plegen zijn.
Zo triest, dat eeuwige omdraaien.![]()
Als er massaal dit soort gif wordt gespuid en steeds meer mensen dit openlijk steunen, dan loopt het een keer verkeerd af.quote:
Het feit dat je de messenger aan 't shooten bent zegt al genoeg. Als een geloofsbroeder hier oproept tot aanslagen zal ik de eerste zijn om daar mijn afkeur over uit te spreken. Zover ben jij nog niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij? Het zijn jouw geloofsbroeders die hier en in het kalifaat religieus georganiseerd moorden/volkerenmoord aan het beramen/plegen zijn.
Zo triest, dat eeuwige omdraaien.![]()
Nee dat bedoelde ik absoluut niet, maar ik snap 'm.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klik even terug in de reacties.
Maar als dat niet zo bedoeld is: no problem.
1938 belde, ze wilde hun volksopstand terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er massaal dit soort gif wordt gespuid en steeds meer mensen dit openlijk steunen, dan loopt het een keer verkeerd af.
De mensen niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
1938 belde, ze wilde hun volksopstand terug.
De tijden zijn veranderd...
Ach dat zal wel meevallen. Ik denk niet dat zoiets weer gaat of kan gebeuren. En als het wel gebeurt dan is dat helaas een deel van de natuur van de mens...quote:
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden? Letterlijk voetballen met hoofden van mannelijke familieleden terwijl de vrouwen verkracht en verhandeld worden?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden? Letterlijk voetballen met hoofden van mannelijke familieleden terwijl de vrouwen verkracht en verhandeld worden?
Die zijn religieus grootgebracht in exact dezelfde moskeëen als die talloze andere moslims hier, hebben de meest uiteinlopende achtergronden: van crimineel zonder diploma uit een achterbuurt tot hoogopgeleid en verre van onbemiddeld.
Islam is het probleem vriend. Niet het christendom, niet het jodendom. Islam.![]()
nee niet tienduizendenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden?
Geloof is het probleem...nouja het overdrijven van...dat is het probleem. Maakt niet uit welk geloof je daarvoor misbruikt.quote:Islam is het probleem vriend. Niet het christendom, niet het jodendom. Islam.![]()
Wat Marokkanen hiermee te maken hebben ontgaat mij volledig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
De Marokkaantjes hebben het maar makkelijk vandaag de dag, Joden deden niks en werden afgeslacht. buitensporig veel Marokkanen misdragen zich en krijgen nog een aai over de bol.
Ik vind de reacties niet schokkend. Je weet toch dat er genoeg mensen zijn die er zo over denken.
Ware het niet dat die extremisten alles behalve producten zijn van de moskeeen. Sterker nog, de meeste van hen kwamen niet in moskeeen. Dat was dan ook meteen het probleem: er is geen zicht vanuit de imams op deze figuren. Dat was ook niet anders bij bijvoorbeeld de Hofstadgroep. Die hadden gewoon een eigen underground moskee opgezet. In een huiskamertje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet dan? Lopen er nu niet tienduizenden jonge europese moslims rond in syrie en irak die zich daar in religieus georganiseerd verband schuldig maken aan ondenkbare wreedheden? Letterlijk voetballen met hoofden van mannelijke familieleden terwijl de vrouwen verkracht en verhandeld worden?
Die zijn religieus grootgebracht in exact dezelfde moskeëen als die talloze andere moslims hier, hebben de meest uiteinlopende achtergronden: van crimineel zonder diploma uit een achterbuurt tot hoogopgeleid en verre van onbemiddeld.
Islam is het probleem vriend. Niet het christendom, niet het jodendom. Islam.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar dachten de Duitsers destijds anders over. Net als dat er nu kranten zoals de telegraaf zijn die constant berichten over incidenten met Marokkanen, stonden de kranten destijds vol met vermeende misdaden door joden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
De Marokkaantjes hebben het maar makkelijk vandaag de dag, Joden deden niks en werden afgeslacht.
Vele duizenden iig, met minstens tienduizenden sympathisanten nog hier in Europa.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee niet tienduizenden
[..]
Geloof is het probleem...nouja het overdrijven van...dat is het probleem. Maakt niet uit welk geloof je daarvoor misbruikt.
https://www.aivd.nl/publi(...)erland_juni_2014.pdfquote:De jihadistische beweging heeft momenteel
naar schatting enkele honderden aanhangers
en enkele duizenden sympathisanten in
Nederland. Een aantal van hen is gericht op
daadwerkelijke jihadgang. Een grotere groep
houdt zich bezig met het online en offline
actief uitwisselen en propageren van het
jihadistisch gedachtegoed.
Allemaal èèn pot nat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Globalisering/Ontzuiling/Kapitalisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef NiceHat het volgende:
Maar even een andere invalshoek ....
Wat mij wel zeer aan het hart gaat is dat de Nederlanders totaal geen nationaal besef hebben. We lopen wel te klagen op al die immigranten, maar ondertussen doen we totaal geen moeite om een volk van eenheid te vormen. Zelfs de Amerikanen lijken hier nog beter in te slagen. Wat is er gebeurd met eenheid, samenhang en coöperatie, wat ons land zo groot heeft gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |