Ja. Natuurlijk. Het alternatief is wél meegaan met de groep, maar dat wil je toch juist niet toch? Of begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat propageert individualisme. Dat begrijp je wel toch?
Je kiest er naar eigen zeggen bewust voor je aan het hele sociale gebeuren te onttrekken maar hebt er tegelijkertijd moeite mee dat mensen weinig interesse in anderen tonen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee natuurlijk wil ik wel interesse in anderen tonen? Het gaat er om dat je een actieve rol kunt nemen of een passieve. Ik kies er voor om actief passief te zijn. Dus juist me er helemaal uit te trekken.
Ik zou zelf eerder "(het nemen van) sociale verantwoordelijkheid" zeggen..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat propageert individualisme. Dat begrijp je wel toch?
De PVV en aanhang zijn onze strijders, ken je hun verkiezingsprogramma (2010) niet:quote:
quote:Onze strijd is niet eenvoudig.
quote:Maar onze strijd is een juiste
Ow... Ik heb me nooit verdiept in de PVV. Neem die partij totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De PVV en aanhang zijn onze strijders, ken je hun verkiezingsprogramma (2010) niet:
[..]
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet wat je met maatschappelijke verantwoordelijkheid bedoelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef NiceHat het volgende:
Jullie lijken sociaal zijn en je maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen door elkaar te gooien.
Kun je beter wel doen want naast de niet zo relevante politieke kant heb je ook de maatschappelijke aspecten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ow... Ik heb me nooit verdiept in de PVV. Neem die partij totaal niet serieus.
Lol. Daar ga je al.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet wat je met maatschappelijke verantwoordelijkheid bedoelt.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen want naast de niet zo relevante politieke kant heb je ook de maatschappelijke aspecten.
Uhm... Ieder mens heeft een verantwoordelijkheid naar zijn volk/natie toe? Hoe kan een land eenheid bezitten als het ieder voor zich is. De uitdrukking "Voor het vaderland" en zulks komen niet uit het luchtledige.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik kan er zelf wel een invulling aan geven, maar wat bedoel jij ermee?
Ik heb net zoveel met Henk uit Limburg als met Mustafa uit Marokko, als met Zsólt uit Hongarije, als met Ding-Ping uit China.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm... Ieder mens heeft een verantwoordelijkheid naar zijn volk/natie toe? Hoe kan een land eenheid bezitten als het ieder voor zich is. De uitdrukking "Voor het vaderland" en zulks komen niet uit het luchtledige.
Nou. Daar zit dan duidelijk een verschil in visie. Gemeenschapsbesef is iets wat voor mij erg belangrijk is en lijkt tegenwoordig compleet verdwenen te zijn. Je ziet dit juist heel sterk bij de moslims en dat vind ik erg wonderlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel met Henk uit Limburg als met Mustafa uit Marokko, als met Zsólt uit Hongarije, als met Ding-Ping uit China.
Ja? Zijn moslims erg bezig met Henk uit Limburg?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nou. Daar zit dan duidelijk een verschil in visie. Gemeenschapsbesef is iets wat voor mij erg belangrijk is en lijkt tegenwoordig compleet verdwenen te zijn. Je ziet dit juist heel sterk bij de moslims en dat vind ik erg wonderlijk.
Nee juist niet pannenkoek. Dat is toch niet hun volk? De mens is nooit ontworpen op zo'n globaal wereldbeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Zijn moslims erg bezig met Henk uit Limburg?
Het maken van valse tegenstellingen, de demagogie en het maken van vijandbeelden ten aanzien van moslims/islam en alles wat tegen de PVV is.quote:
quote:Kiezen voor de islam of kiezen voor Nederland. Kiezen voor onze vlag of voor de vlag van de multiculturele EU-heilstaat.
Het mijne ook niet. Pannenkoek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee juist niet pannenkoek. Dat is toch niet hun volk?
De mens is niet ontworpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NiceHat het volgende:
De mens is nooit ontworpen op zo'n globaal wereldbeeld.
Nee, dat is echt een essentieel verschil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee de natuur heeft de mens gevormd. Details...
Oef, wat klink jij beperkt in je denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee juist niet pannenkoek. Dat is toch niet hun volk? De mens is nooit ontworpen op zo'n globaal wereldbeeld.
Ah zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het maken van valse tegenstellingen, de demagogie en het maken van vijandbeelden ten aanzien van moslims/islam en alles wat tegen de PVV is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |