Ik lig er niet wakker van hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee het is in feite aanzetten tot haat. Maar je moet het wel binnen de context van het internet plaatsen.
Ik kan er niet zo mee zitten, want ik zie niet zo snel iets gebeuren.
Tof. Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie geen schokkende dingen. Op een gemiddeld maroc-forum zie je hetzelfde alleen dan tegen de kazen gericht
Mwah ik lig niet zo wakker van internethelden die stoere dingen op FB roepen over wie of wat dan ook.quote:
Ik vind het toch wel vrij schokkend dat het in brand steken van moskeeën zo toegejuicht wordt eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah ik lig niet zo wakker van internethelden die stoere dingen op FB roepen over wie of wat dan ook.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef NiceHat het volgende:
Wat een zeikerds in dit topic. Jullie denken toch werkelijk niet dat Nederland mensen rijk is met genoeg ruggengraat om een moskee in de fik te steken?
Hoezo zorgwekkend. Zolang men moslims als groep dehumaniseert is dit een logisch gevolg. Het is nu niet alsof dit bijzonder is, of uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is compleet achterlijk gedrag maar het is zorgwekkend dat dit soort dingen steeds vaker de kop opsteken..en dat mag eigenlijk niet genegeerd worden.
Oh, dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie geen schokkende dingen. Op een gemiddeld maroc-forum zie je hetzelfde alleen dan tegen de kazen gericht
Dat bedoel ik dus ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo zorgwekkend. Zolang men moslims als groep dehumaniseert is dit een logisch gevolg. Het is nu niet alsof dit bijzonder is, of uit de lucht komt vallen.
Nou ja, dat dat op het maroc forum gebeurt is geen geheim ofzo.quote:
Volgens mij valt dat reuze mee. En dan nog is dat geen excuus natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, dat dat op het maroc forum gebeurt is geen geheim ofzo.
Natuurlijk is "Aloulu" (quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zien![]()
![]()
![]()
Judeo-Christelijke samenleving is liefde![]()
![]()
![]()
Dat is zeker geen excuus nee. Kan best, ik zit er niet op maar ik heb hele nare quotes voorbij zien komenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee. En dan nog is dat geen excuus natuurlijk.
Nou, kom eens met een link waarin opgeroepen wordt tot aanslagen dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, dat dat op het maroc forum gebeurt is geen geheim ofzo.
Hier hebben we zo'n held jongens. Iemand die vooraan staat om een moslim levend te verbranden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Natuurlijk is "Aloulu" () er ook kapot van dat joodse gebouwen al maanden bewaakt moeten worden tegen zijn broeders.
Vriend als je zoveel moeite hebt met dit land, flikker dan vooral lekker op.Niemand zal je missen.
Op je onbesneden joods-christelijke voorhuid getrapt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef NotYou het volgende:
Vriend als je zoveel moeite hebt met dit land, flikker dan vooral lekker op.Niemand zal je missen.
Godverdomme man gooi me even iets in de schootquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, kom eens met een link waarin opgeroepen wordt tot aanslagen dan?
Mwaoh, dat denk ik niet hoor. Dit is meer een soort medium PVV'er. Niet bijster intelligent, constant alles overdrijven, een redelijke stevige slachtofferrol, maar aanzetten tot aanslagen zie ik 'm niet doen.quote:
Hehequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Op je onbesneden joods-christelijke voorhuid getrapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |