abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148255504
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waar schreef ik dit en wat schreef ik precies?
Lees je eigen teksten maar na en kijk maar eens hoe vaak jij iemand iets toedicht. Het enige wat een moslim definieert is dat hij zelf zegt te geloven in de islam maar verder zegt het weinig over zijn opvattingen. Als jij een schaal wilt maken van moslim zijn tussen nauwelijks, gematigd en extreem dan is dat alleen mogelijk als jij een opvatting hebt over de juiste islamistische opvattingen. In mijn ogen is dat ook geloven in iets ook al geloof je dan niet dat allah bestaat.

Je kunt qua gedrag wel extreem gedrag definiëren maar dat staat dan weer los van de islam maar staat in verhouding tot wetten en mensenrechten.
pi_148255531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:

[..]

En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek. ^O^

:r :r :r
Nee, dat is hebzucht.
pi_148255622
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jij hebt dus geen enkele luxe in je leven en zet je enorm in voor minderbedeelden in je directe omgeving?
Uhm? Nee, want waarom zou ik dat doen als niemand dat lijkt te boeien. Dat is juist de weg vinden in het 'systeem'.
pi_148255703
Ik vind die reacties wel meevallen, ze gaan nog niet joelend de straat op zoals de moslims na 9/11.
pi_148255808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die reacties wel meevallen, ze gaan nog niet joelend de straat op zoals de moslims na 9/11.
Niet dat fabeltje weer. :')
pi_148255809
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Als alle Nederlandse moslims toen joelend de straat op waren gegaan dan zou het buiten toen behoorlijk druk zijn geweest.
pi_148255836
quote:

[..]

En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek. ^O^

Sterker nog: allemaal de nieuwste iPad/iPhone willen is juist het tegenovergestelde van individualisme.
pi_148255865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Sterker nog: allemaal de nieuwste iPad/iPhone willen is juist het tegenovergestelde van individualisme.
:{

Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
pi_148255887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef NiceHat het volgende:

[..]

:{

Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
Nee, maar leg 'm gerust uit. Ik zal luisteren.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:35:44 #160
236046 NotYou
tigerblood
pi_148255904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Lees je eigen teksten maar na en kijk maar eens hoe vaak jij iemand iets toedicht. Het enige wat een moslim definieert is dat hij zelf zegt te geloven in de islam maar verder zegt het weinig over zijn opvattingen. Als jij een schaal wilt maken van moslim zijn tussen nauwelijks, gematigd en extreem dan is dat alleen mogelijk als jij een opvatting hebt over de juiste islamistische opvattingen. In mijn ogen is dat ook geloven in iets ook al geloof je dan niet dat allah bestaat.

Je kunt qua gedrag wel extreem gedrag definiëren maar dat staat dan weer los van de islam maar staat in verhouding tot wetten en mensenrechten.
Volgens mij lees jij mijn posts dan verkeerd maar ik wil het best voor je verduidelijken: wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.

Ook in het verenigd koninkrijk ligt de focus nu heel erg op internet, waar jongeren met dit gedachtengoed in aanraking komen en elkaar erin stimuleren. Maar internet hebben talloze niet islamitische jongeren ook, en die vertrekken niet en zeker niet in deze mate naar Syrië en Irak om daar deel te nemen aan de "jihad".

In dit topic wordt door een trollerige TS welhaast triomfantelijk gewezen naar het jodendom en het christendom, terwijl je als je eerlijk bent - gefrustreerde autochtone internettokkies met vooralsnog lege woorden ten spijt - maar in één richting kunt wijzen: Islam.

Iets zit daar zacht gezegd toch niet helemaal goed. Zeker niet bij allemaal maar wel - ook volgens inlichtingendiensten - bij alsmaar meer. -O-
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:36:24 #161
236046 NotYou
tigerblood
pi_148255938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef NiceHat het volgende:

[..]

Uhm? Nee, want waarom zou ik dat doen als niemand dat lijkt te boeien. Dat is juist de weg vinden in het 'systeem'.
Raar mannetje ben jij zeg.

quote:

[..]

Meen je nou echt wat je hier schrijft of doe je maar alsof?
Je suis Charlie Sheen
pi_148255983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als alle Nederlandse moslims toen joelend de straat op waren gegaan dan zou het buiten toen behoorlijk druk zijn geweest.
Er waren wel polonaises en optredens van Ali B.
pi_148256013
Wat verschrikkelijk dom. Zolderkamerautisten zijn door de politie met het grootste gemak te vinden, terwijl de werkelijke daders, mits zij hun telefoon thuis laten liggen, waarschijnlijk nooit gepakt zullen worden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148256026
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij mijn posts dan verkeerd maar ik wil het best voor je verduidelijken: wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.
Er zijn maar weinig radicale moskeeën in Nederland. Eén van de kenmerken van fundamentalisten, en dus al helemaal van radicale moslims, is dat ze vrij geïsoleerd leven.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:38:58 #165
236046 NotYou
tigerblood
pi_148256064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat verschrikkelijk dom. Zolderkamerautisten zijn door de politie met het grootste gemak te vinden, terwijl de werkelijke daders, mits zij hun telefoon thuis laten liggen, waarschijnlijk nooit gepakt zullen worden.
Misschien zitten ze wel achter zeven proxies en posten ze onder een schuilnaam. (8>
Je suis Charlie Sheen
pi_148256092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Er waren wel polonaises en optredens van Ali B.
Ja, het was echt dagenlang feest in Nederland.

:')
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:40:05 #167
236046 NotYou
tigerblood
pi_148256126
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig radicale moskeeën in Nederland. Eén van de kenmerken van fundamentalisten, en dus al helemaal van radicale moslims, is dat ze vrij geïsoleerd leven.
Dat is het punt nou juist. Het merendeel van die jongeren komt helemaal niet uit radicale moskeeën, een aantal syriegangers komt zelfs uit een moskee die hun radicalisering opmerkte en er melding van maakte bij de autoriteiten. Die het vervolgens niet opgepakt hebben. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148256193
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat is het punt nou juist. Het merendeel van die jongeren komt helemaal niet uit radicale moskeeën, een aantal syriegangers komt zelfs uit een moskee die hun radicalisering opmerkte en er melding van maakte bij de autoriteiten. Die het vervolgens niet opgepakt hebben. :')
Ah, moskeeën maken melding bij de autoriteiten maar toch werken ze radicalisering in de hand.
pi_148256223
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Raar mannetje ben jij zeg.

[..]

Meen je nou echt wat je hier schrijft of doe je maar alsof?
Bedankt voor je compliment (not).

Wat valt er niet aan te menen? Ik kies ervoor om mijn verantwoordelijkheid niet te nemen, aangezien het systeem volledige corrupt is. Dat is de bittere ironie van het individualisme. Ik heb een aantal jaren geleden besloten om nooit van mijn leven één cent uit te geven of één seconde te spenderen om anderen te helpen. Niet zolang het normaal lijkt te zijn geworden om anderen maar te laten stikken.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:42:19 #170
236046 NotYou
tigerblood
pi_148256228
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, moskeeën maken melding bij de autoriteiten maar toch werken ze radicalisering in de hand.
De islamitische achtergrond maakt vatbaar voor radicalisering.Heb het je al vaker gezegd: leer lezen.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:42:35 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_148256242
Willen wij meer of minder PVV'ers. MINDER MINDER!!!!!
pi_148256270
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
pi_148256283
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

De islamitische achtergrond maakt vatbaar voor radicalisering.Heb het je al vaker gezegd: leer lezen.
Hoe dan?
pi_148256305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Ja?

Eerlijk gezegd maakt dat me weinig uit. 1, 5 of 30 zetels... Lekker boeiend.
pi_148256308
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:
wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.
Dat geloof jij dus terwijl allang duidelijk is dat dat geen islamitisch probleem is maar een menselijk probleem waarbij gedrag wordt beïnvloed door o.a. groepsinvloeden en dat de ene mens sneller is geneigd tot extreem gedrag dan de andere. Je kunt dat ook niet uit de mensen halen want de mens zal altijd groepen vormen waarin men wordt beïnvloed. Zolang er leiders zijn die aanzetten tot extreme opvattingen zal men dit gedrag zien bij alle groepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')