Het wordt steeds gevaarlijker, uiteindelijk verliest men het vertrouwen dat Wilders langs democratische weg iets kan bereiken en dan heb je een heleboel gefrustreerde mensen met een hekel aan moslims over.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Heftige reacties...en dan te bedenken dat dit slechts het topje van de ijsberg is.Vraag me af hoe lang het duurt vooraleer er weer een Kristallnacht plaats vindt.
![]()
Het aantal mensen dat actief aanslagen wilt plegen op moskeen is nog groter. Ga fietsen man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vele duizenden iig, met minstens tienduizenden sympathisanten nog hier in Europa.
Alleen al over Nederland, maanden terug:
[..]
https://www.aivd.nl/publi(...)erland_juni_2014.pdf
Ja dat voor jou alleen dat wat mooi en vrede is onder islam valt weten we nu wel.quote:
Juist ja. Volgens mij zijn de enigen die concreet gevaar lopen de joden en islamkritische opiniemakers/politici. Oh en schrijvers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat actief aanslagen wilt plegen op moskeen is nog groter. Ga fietsen man.
Joh. Maar het punt is dat dit de ironische tegenhanger lijkt te zijn voor een zogenaamde Islamisering. Die mensen kennen nog wel eenheid enzovoorts. Oogluikend laat men het toe dat die mensen ons land en onze maatschappij langzaam overnemen. En maar klagen ondertussen. Sukkels zijn het.quote:
Klopt, die gedachtegang zien we wel vaker terug bij mensen die vooraan staan om moskeen plat te branden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja. Volgens mij zijn de enigen die concreet gevaar lopen de joden en islamkritische opiniemakers/politici. Oh en schrijvers.![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja dat voor jou alleen dat wat mooi en vrede is onder islam valt weten we nu wel.![]()
Inderdaad. Wat dat betreft kunnen Nederlanders een voorbeeld nemen aan deze immigranten, deze zijn doorgaans een stuk meer betrokken bij hun familie, en zullen hun ouders ook niet zo snel naar een bejaardenhuis brengen zoals Nederlanders het maar al te graag doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Joh. Maar het punt is dat dit de ironische tegenhanger lijkt te zijn voor een zogenaamde Islamisering. Die mensen kennen nog wel eenheid enzovoorts.
Ben je weer lekker aan het trollen mannetje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die gedachtegang zien we wel vaker terug bij mensen die vooraan staan om moskeen plat te branden.
Ja, want inhoudelijk heb je veel te bieden. Behalve dan de zoveelste fantasie langspeelplaat als het gaat om moslims.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je weer lekker aan het trollen mannetje?Ach, je moet wat wanneer je het inhoudelijk niet kunt winnen.
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh.Maar gematigde moslims hebben niets met extremisten te maken. Hell, zelfs fundamentalisten niet.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Confetti het volgende:
Waarom worden de namen gecensureerd? Het is gewoon een publieke pagina en mensen moeten maar verantwoording nemen voor hun woorden.
Precies. Ik ben wel klaar met dit land. Het wordt tijd dat men realiseert het gevolg van de secularisatie is dat er teveel ruimte komt voor invloeden van buitenaf. Je zou haast op zoek gaan naar een nieuw ideaal/nieuwe overtuiging.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat dat betreft kunnen Nederlanders een voorbeeld nemen aan deze immigranten, deze zijn doorgaans een stuk meer betrokken bij hun familie, en zullen hun ouders ook niet zo snel naar een bejaardenhuis brengen zoals Nederlanders het maar al te graag doen.
Toch reageer je nergens inhoudelijk op. Zou ik inhoudelijk inderdaad niets te bieden hebben dan zou je dat inmiddels toch zeker wel aangetoond hebben door ook maar iets dat ik beweerd heb te weerleggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want inhoudelijk heb je veel te bieden. Behalve dan de zoveelste fantasie langspeelplaat als het gaat om moslims.
Wat let je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef NiceHat het volgende:
Je zou haast op zoek gaan naar een nieuw ideaal/nieuwe overtuiging.
Die bestaan niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh.Maar gematigde moslims hebben niets met extremisten te maken. Hell, zelfs fundamentalisten niet.
Ja man en of ze betrokken zijn, het hele mannelijke deel van de familie en de gehele kennissenkring kan zo maar ingeschakeld worden om de dochters in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat dat betreft kunnen Nederlanders een voorbeeld nemen aan deze immigranten, deze zijn doorgaans een stuk meer betrokken bij hun familie, en zullen hun ouders ook niet zo snel naar een bejaardenhuis brengen zoals Nederlanders het maar al te graag doen.
Jij gelooft ook in veel dingen waar je geen bewijs voor hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in veel dingen waar je geen bewijs voor hebt.
Zoek die nieuwe overtuiging dan, dat mag namelijk gewoon in dit seculiere land slimme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Precies. Ik ben wel klaar met dit land. Het wordt tijd dat men realiseert het gevolg van de secularisatie is dat er teveel ruimte komt voor invloeden van buitenaf. Je zou haast op zoek gaan naar een nieuw ideaal/nieuwe overtuiging.
Nog steeds aan het miepen over die enorme aanslag op een Zweedse moskee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die gedachtegang zien we wel vaker terug bij mensen die vooraan staan om moskeen plat te branden.
Wat is er mis met een chaperonne?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja man en of ze betrokken zijn, het hele mannelijke deel van de familie en de gehele kenissenkring kan zo maar ingeschakeld worden om de dochters in de gaten te houden.
Wat snap je niet aan eenheid? Dat kan alleen als de meerderheid hetzelfde aanhangt. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk in een democratie...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zoek die nieuwe overtuiging dan, dat mag namelijk gewoon in een seculier land slimme.
Precies, wat moet een vrouw zonder man dan wel mannelijk familielid op straat?quote:
Somebody is living under a rock.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nog steeds aan het miepen over die enorme aanslag op een Zweedse moskee?
Die ene die gewoon een miniscule kortsluiting was??
https://twitter.com/Blondemevrouw1/status/551039321541980160
Zielig...
Oh, je zoekt een theologische dictatuur. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan eenheid? Dat kan alleen als de meerderheid hetzelfde aanhangt. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk in een democratie...
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, je zoekt een theologische dictatuur. Zeg dat dan.
Dat is duidelijk te zien in de gebieden waar ze het proberen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.
Moet het per se theologisch zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.
Heb jij betere oplossingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te zien in de landen waar ze het proberen inderdaad.
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind zoals het hier in Nederland gaat wel prima eigenlijk.
In regeltjesgeil Nederland? Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.![]()
Maar ik dacht eigenlijk dat het jou alleen om zoveel mogelijk geld verdienen ging in het leven. Waar heb je dan eenheid voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.En nul eenheid.
Nee ik meen het? Die regeltjes worden niet nageleefd 90% van de tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In regeltjesgeil Nederland? Je maakt een grapje?
Dat is altijd beter dan geen eenheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar ik dacht eigenlijk dat het jou alleen om zoveel mogelijk geld verdienen ging in het leven. Waar heb je dan eenheid voor nodig?
Lang leve de vrijheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee ik meen het? Die regeltjes worden niet nageleefd 90% van de tijd.
Waar schreef ik dit en wat schreef ik precies?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je schreef toch zelf dat jij denkt te weten wat iemand anders gelooft.
Zoek een leuke meesteres. Opgelost.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.
Dat doen we allemaal. Dat heet individualisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zoek wel mijn eigen weg. Binnen het zogenaamde systeem.
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal. Dat heet individualisme.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..![]()
Er is geen godsdienst zo versplinterd als de islam. En toch blijven er maar figuren roepen dat er alleen sprake is van een eenzijdige interpretatie. Erg bijzonder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Een koran, een mohamed, een allah.
Jij hebt dus geen enkele luxe in je leven en zet je enorm in voor minderbedeelden in je directe omgeving?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.![]()
![]()
![]()
Lees je eigen teksten maar na en kijk maar eens hoe vaak jij iemand iets toedicht. Het enige wat een moslim definieert is dat hij zelf zegt te geloven in de islam maar verder zegt het weinig over zijn opvattingen. Als jij een schaal wilt maken van moslim zijn tussen nauwelijks, gematigd en extreem dan is dat alleen mogelijk als jij een opvatting hebt over de juiste islamistische opvattingen. In mijn ogen is dat ook geloven in iets ook al geloof je dan niet dat allah bestaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar schreef ik dit en wat schreef ik precies?
Nee, dat is hebzucht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.![]()
![]()
![]()
Uhm? Nee, want waarom zou ik dat doen als niemand dat lijkt te boeien. Dat is juist de weg vinden in het 'systeem'.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen enkele luxe in je leven en zet je enorm in voor minderbedeelden in je directe omgeving?
Niet dat fabeltje weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die reacties wel meevallen, ze gaan nog niet joelend de straat op zoals de moslims na 9/11.
Als alle Nederlandse moslims toen joelend de straat op waren gegaan dan zou het buiten toen behoorlijk druk zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die reacties wel meevallen, ze gaan nog niet joelend de straat op zoals de moslims na 9/11.
Sterker nog: allemaal de nieuwste iPad/iPhone willen is juist het tegenovergestelde van individualisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sterker nog: allemaal de nieuwste iPad/iPhone willen is juist het tegenovergestelde van individualisme.
Nee, maar leg 'm gerust uit. Ik zal luisteren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
Volgens mij lees jij mijn posts dan verkeerd maar ik wil het best voor je verduidelijken: wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lees je eigen teksten maar na en kijk maar eens hoe vaak jij iemand iets toedicht. Het enige wat een moslim definieert is dat hij zelf zegt te geloven in de islam maar verder zegt het weinig over zijn opvattingen. Als jij een schaal wilt maken van moslim zijn tussen nauwelijks, gematigd en extreem dan is dat alleen mogelijk als jij een opvatting hebt over de juiste islamistische opvattingen. In mijn ogen is dat ook geloven in iets ook al geloof je dan niet dat allah bestaat.
Je kunt qua gedrag wel extreem gedrag definiëren maar dat staat dan weer los van de islam maar staat in verhouding tot wetten en mensenrechten.
Raar mannetje ben jij zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm? Nee, want waarom zou ik dat doen als niemand dat lijkt te boeien. Dat is juist de weg vinden in het 'systeem'.
Meen je nou echt wat je hier schrijft of doe je maar alsof?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er waren wel polonaises en optredens van Ali B.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als alle Nederlandse moslims toen joelend de straat op waren gegaan dan zou het buiten toen behoorlijk druk zijn geweest.
Er zijn maar weinig radicale moskeeën in Nederland. Eén van de kenmerken van fundamentalisten, en dus al helemaal van radicale moslims, is dat ze vrij geïsoleerd leven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij mijn posts dan verkeerd maar ik wil het best voor je verduidelijken: wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.
Misschien zitten ze wel achter zeven proxies en posten ze onder een schuilnaam.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat verschrikkelijk dom. Zolderkamerautisten zijn door de politie met het grootste gemak te vinden, terwijl de werkelijke daders, mits zij hun telefoon thuis laten liggen, waarschijnlijk nooit gepakt zullen worden.
Ja, het was echt dagenlang feest in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er waren wel polonaises en optredens van Ali B.
Dat is het punt nou juist. Het merendeel van die jongeren komt helemaal niet uit radicale moskeeën, een aantal syriegangers komt zelfs uit een moskee die hun radicalisering opmerkte en er melding van maakte bij de autoriteiten. Die het vervolgens niet opgepakt hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig radicale moskeeën in Nederland. Eén van de kenmerken van fundamentalisten, en dus al helemaal van radicale moslims, is dat ze vrij geïsoleerd leven.
Ah, moskeeën maken melding bij de autoriteiten maar toch werken ze radicalisering in de hand.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Het merendeel van die jongeren komt helemaal niet uit radicale moskeeën, een aantal syriegangers komt zelfs uit een moskee die hun radicalisering opmerkte en er melding van maakte bij de autoriteiten. Die het vervolgens niet opgepakt hebben.
Bedankt voor je compliment (not).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Raar mannetje ben jij zeg.
[..]
Meen je nou echt wat je hier schrijft of doe je maar alsof?
De islamitische achtergrond maakt vatbaar voor radicalisering.Heb het je al vaker gezegd: leer lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, moskeeën maken melding bij de autoriteiten maar toch werken ze radicalisering in de hand.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Willen wij meer of minder PVV'ers. MINDER MINDER!!!!!
Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
De islamitische achtergrond maakt vatbaar voor radicalisering.Heb het je al vaker gezegd: leer lezen.
Ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Willen wij meer of minder PVV'ers. MINDER MINDER!!!!!
Dat geloof jij dus terwijl allang duidelijk is dat dat geen islamitisch probleem is maar een menselijk probleem waarbij gedrag wordt beïnvloed door o.a. groepsinvloeden en dat de ene mens sneller is geneigd tot extreem gedrag dan de andere. Je kunt dat ook niet uit de mensen halen want de mens zal altijd groepen vormen waarin men wordt beïnvloed. Zolang er leiders zijn die aanzetten tot extreme opvattingen zal men dit gedrag zien bij alle groepen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef NotYou het volgende:
wat ik stel is dat het de mede in Nederlandse moskeeën gelegde islamitische achtergrond is die, deze jongeren vatbaar maakt voor latere radicalisering in besloten kring en/of online.
Net als door die partij iedere moslim verantwoordelijk wordt gesteld voor wat debielen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Nou, een politieke partij kan toch niet verantwoordelijk worden gesteld voor iedere debiel in dit land.
Beetje overtrokken weer dit.
Exact.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Net als door die partij iedere moslim verantwoordelijk wordt gesteld voor wat debielen.
Je geeft aan ergens moeite mee te hebben maar doet er vervolgens zelf helemaal niets aan omdat niemand anders er iets aan zou doen. Dit is overigens niet waar, er zijn zat mensen die aan vrijwilligerswerk doen bijv. voor de minderbedeelden, mantelzorg verlenen of doneren aan stichtingen die zich lokaal inzetten voor armlastigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment (not).
Wat valt er niet aan te menen? Ik kies ervoor om mijn verantwoordelijkheid niet te nemen, aangezien het systeem volledige corrupt is. Dat is de bittere ironie van het individualisme. Ik heb een aantal jaren geleden besloten om nooit van mijn leven één cent uit te geven of één seconden te spenderen om anderen te helpen. Niet zolang het normaal lijkt te zijn geworden om anderen maar te laten stikken.
Want ik loop er ook écht mee te koop?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je geeft aan ergens moeite mee te hebben maar doet er vervolgens zelf helemaal niets aan omdat niemand anders er iets aan zou doen. Dit is overigens niet waar, er zijn zat mensen die aan vrijwilligerswerk doen bijv. voor de minderbedeelden, mantelzorg verlenen of doneren aan stichtingen die zich lokaal inzetten voor armlastigen.
Ben je niet gewoon een dramaqueen?
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef NiceHat het volgende:
Wat een zeikerds in dit topic. Jullie denken toch werkelijk niet dat Nederland mensen rijk is met genoeg ruggengraat om een moskee in de fik te steken?
Ja, je gaf af op de maatschappij om iets waar je, je zelf net zo hard schuldig aanmaakt. Waarschijnlijk nog wel meer dan anderen, want jij signaleert de problemen van een ander niet alleen, je zegt je ze ook aan te trekken. En toch doe je niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Want ik loop er ook écht mee te koop?
Is wel beter dan allerlei discussie aanzwengelen omdat wat mensen oproepen tot brandstichting. Man man man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, je gaf af op de maatschappij om iets waar je, je zelf net zo hard schuldig aanmaakt. Waarschijnlijk nog wel meer dan anderen, want jij signaleert de problemen van een ander niet alleen, je zegt je ze ook aan te trekken. En toch doe je niets.
Weet je zeker dat je niet gewoon af wil geven op anderen?
Je gaat 'm niet uitleggen hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
De OP was een overduidelijke troll, lokt natuurlijk ook een bepaald type reactie uit. Verder wel met je eens trouwens al gok ik zelf ook dat het met deze bedreigingen wel los zal lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?
Geen zin in.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet uitleggen hè?
Jammer. Ik was wel benieuwd.
Er is geen enkel systeem waterdicht. Met die redenatie hoef je nooit meer wat te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.
Er is wel een mate waarin het 'waterdicht' is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen enkel systeem waterdicht. Met die redenatie hoef je nooit meer wat te doen.
Je wil zelf dus niets voor een ander doen noch iets aan een ander geven? En welk systeem heb je 't nu precies over?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.
In principe wel ja. Individualisme?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je wil zelf dus niets voor een ander doen noch iets aan een ander geven? En welk systeem heb je 't nu precies over?
Nee. 99% waterdicht is niet waterdicht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Er is wel een mate waarin het 'waterdicht' is.
Betweter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. 99% waterdicht is niet waterdicht.
Dat is meer een levenskeuze, er bestaan voor zover ik weet ook in Nederland nog 'gewoon' woongroepen/communes hoor maar vast ook wel hechtere buurten/dorpjes waar er nog wat meer sociale samenhang/controle is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In principe wel ja. Individualisme?
Flikker een eind op met je keuze. Voor een aanzienlijke groep mensen is het geen keuze. Je wordt er mee geconfronteerd alsof het kanker is. Je zult het er mee moeten doen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is meer een levenskeuze, er bestaan voor zover ik weet ook in Nederland nog 'gewoon' woongroepen/communes hoor maar vast ook wel hechtere buurten/dorpjes waar er nog wat meer sociale samenhang/controle is.
Dat is niet typisch individualistisch, maar typisch egoïstisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In principe wel ja. Individualisme?
Juist ja, een gefrustreerd mannetje dat alleen wil zeiken. Laat me raden, je zou willen dat men naar jou om zou kijken en jou zou helpen. Jij bent de minderbedeelde?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je keuze. Voor een aanzienlijke groep mensen is het geen keuze. Je wordt er mee geconfronteerd alsof het kanker is. Je zult het er mee moeten doen...
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is niet typisch individualistisch, maar typisch egoïstisch.
Haha, je bent zo'n beschadigd dierenfiguur?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.
Nou dat valt ook wel weer mee. Maar je begrijpt wel dat het individualisme je ook gewoon kan overvallen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja, een gefrustreerd mannetje dat alleen wil zeiken. Laat me raden, je zou willen dat men naar jou om zou kijken en jou zou helpen. Jij bent de minderbedeelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |