Somebody is living under a rock.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nog steeds aan het miepen over die enorme aanslag op een Zweedse moskee?
Die ene die gewoon een miniscule kortsluiting was??
https://twitter.com/Blondemevrouw1/status/551039321541980160
Zielig...
Oh, je zoekt een theologische dictatuur. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan eenheid? Dat kan alleen als de meerderheid hetzelfde aanhangt. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk in een democratie...
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, je zoekt een theologische dictatuur. Zeg dat dan.
Dat is duidelijk te zien in de gebieden waar ze het proberen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.
Moet het per se theologisch zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is de enige oplossing uiteindelijk.
Heb jij betere oplossingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te zien in de landen waar ze het proberen inderdaad.
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind zoals het hier in Nederland gaat wel prima eigenlijk.
In regeltjesgeil Nederland? Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.![]()
Maar ik dacht eigenlijk dat het jou alleen om zoveel mogelijk geld verdienen ging in het leven. Waar heb je dan eenheid voor nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.En nul eenheid.
Nee ik meen het? Die regeltjes worden niet nageleefd 90% van de tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In regeltjesgeil Nederland? Je maakt een grapje?
Dat is altijd beter dan geen eenheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar ik dacht eigenlijk dat het jou alleen om zoveel mogelijk geld verdienen ging in het leven. Waar heb je dan eenheid voor nodig?
Lang leve de vrijheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee ik meen het? Die regeltjes worden niet nageleefd 90% van de tijd.
Waar schreef ik dit en wat schreef ik precies?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je schreef toch zelf dat jij denkt te weten wat iemand anders gelooft.
Zoek een leuke meesteres. Opgelost.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Ik niet om eerlijk te zijn. Teveel vrijheid.
Dat doen we allemaal. Dat heet individualisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zoek wel mijn eigen weg. Binnen het zogenaamde systeem.
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal. Dat heet individualisme.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Definieer gematigde moslim maar. For all I know geloof jij ook in gematigde heilige strijders..![]()
Er is geen godsdienst zo versplinterd als de islam. En toch blijven er maar figuren roepen dat er alleen sprake is van een eenzijdige interpretatie. Erg bijzonder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Een koran, een mohamed, een allah.
Jij hebt dus geen enkele luxe in je leven en zet je enorm in voor minderbedeelden in je directe omgeving?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
En prachtig dat het is. Lekker je centen uitgeven aan de nieuwste iPad terwijl twee straten verderop mensen kapot gaan door geldgebrek.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |