Net als door die partij iedere moslim verantwoordelijk wordt gesteld voor wat debielen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Nou, een politieke partij kan toch niet verantwoordelijk worden gesteld voor iedere debiel in dit land.
Beetje overtrokken weer dit.
Exact.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Net als door die partij iedere moslim verantwoordelijk wordt gesteld voor wat debielen.
Je geeft aan ergens moeite mee te hebben maar doet er vervolgens zelf helemaal niets aan omdat niemand anders er iets aan zou doen. Dit is overigens niet waar, er zijn zat mensen die aan vrijwilligerswerk doen bijv. voor de minderbedeelden, mantelzorg verlenen of doneren aan stichtingen die zich lokaal inzetten voor armlastigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment (not).
Wat valt er niet aan te menen? Ik kies ervoor om mijn verantwoordelijkheid niet te nemen, aangezien het systeem volledige corrupt is. Dat is de bittere ironie van het individualisme. Ik heb een aantal jaren geleden besloten om nooit van mijn leven één cent uit te geven of één seconden te spenderen om anderen te helpen. Niet zolang het normaal lijkt te zijn geworden om anderen maar te laten stikken.
Want ik loop er ook écht mee te koop?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je geeft aan ergens moeite mee te hebben maar doet er vervolgens zelf helemaal niets aan omdat niemand anders er iets aan zou doen. Dit is overigens niet waar, er zijn zat mensen die aan vrijwilligerswerk doen bijv. voor de minderbedeelden, mantelzorg verlenen of doneren aan stichtingen die zich lokaal inzetten voor armlastigen.
Ben je niet gewoon een dramaqueen?
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef NiceHat het volgende:
Wat een zeikerds in dit topic. Jullie denken toch werkelijk niet dat Nederland mensen rijk is met genoeg ruggengraat om een moskee in de fik te steken?
Ja, je gaf af op de maatschappij om iets waar je, je zelf net zo hard schuldig aanmaakt. Waarschijnlijk nog wel meer dan anderen, want jij signaleert de problemen van een ander niet alleen, je zegt je ze ook aan te trekken. En toch doe je niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Want ik loop er ook écht mee te koop?
Is wel beter dan allerlei discussie aanzwengelen omdat wat mensen oproepen tot brandstichting. Man man man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, je gaf af op de maatschappij om iets waar je, je zelf net zo hard schuldig aanmaakt. Waarschijnlijk nog wel meer dan anderen, want jij signaleert de problemen van een ander niet alleen, je zegt je ze ook aan te trekken. En toch doe je niets.
Weet je zeker dat je niet gewoon af wil geven op anderen?
Je gaat 'm niet uitleggen hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je begrijpt de paradox in deze wel toch?
De OP was een overduidelijke troll, lokt natuurlijk ook een bepaald type reactie uit. Verder wel met je eens trouwens al gok ik zelf ook dat het met deze bedreigingen wel los zal lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja echt he! Iemand die wat zegt over mensen die roepen dat moskeen in de fik moeten worden gezet, dat is echt een zeikerd! Waar haalt zo'n zeikerd het lef vandaan verontwaardigd te zijn! Nee je mag pas verontwaardigd zijn NADAT de moskeen werkelijk in de fik zijn gezet toch?
Geen zin in.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet uitleggen hè?
Jammer. Ik was wel benieuwd.
Er is geen enkel systeem waterdicht. Met die redenatie hoef je nooit meer wat te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.
Er is wel een mate waarin het 'waterdicht' is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen enkel systeem waterdicht. Met die redenatie hoef je nooit meer wat te doen.
Je wil zelf dus niets voor een ander doen noch iets aan een ander geven? En welk systeem heb je 't nu precies over?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik wil afgeven op anderen? Wat je wil. Ik vind het gewoon niet terecht om zelf iets te moeten geven als het het systeem te verwijten valt.
In principe wel ja. Individualisme?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je wil zelf dus niets voor een ander doen noch iets aan een ander geven? En welk systeem heb je 't nu precies over?
Nee. 99% waterdicht is niet waterdicht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Er is wel een mate waarin het 'waterdicht' is.
Betweter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. 99% waterdicht is niet waterdicht.
Dat is meer een levenskeuze, er bestaan voor zover ik weet ook in Nederland nog 'gewoon' woongroepen/communes hoor maar vast ook wel hechtere buurten/dorpjes waar er nog wat meer sociale samenhang/controle is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In principe wel ja. Individualisme?
Flikker een eind op met je keuze. Voor een aanzienlijke groep mensen is het geen keuze. Je wordt er mee geconfronteerd alsof het kanker is. Je zult het er mee moeten doen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is meer een levenskeuze, er bestaan voor zover ik weet ook in Nederland nog 'gewoon' woongroepen/communes hoor maar vast ook wel hechtere buurten/dorpjes waar er nog wat meer sociale samenhang/controle is.
Dat is niet typisch individualistisch, maar typisch egoïstisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In principe wel ja. Individualisme?
Juist ja, een gefrustreerd mannetje dat alleen wil zeiken. Laat me raden, je zou willen dat men naar jou om zou kijken en jou zou helpen. Jij bent de minderbedeelde?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je keuze. Voor een aanzienlijke groep mensen is het geen keuze. Je wordt er mee geconfronteerd alsof het kanker is. Je zult het er mee moeten doen...
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is niet typisch individualistisch, maar typisch egoïstisch.
Haha, je bent zo'n beschadigd dierenfiguur?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Prima. Ik zal tot mijn laatste cent proberen om vooral geen enkel ander mens te helpen. Dieren is een ander verhaal.
Nou dat valt ook wel weer mee. Maar je begrijpt wel dat het individualisme je ook gewoon kan overvallen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja, een gefrustreerd mannetje dat alleen wil zeiken. Laat me raden, je zou willen dat men naar jou om zou kijken en jou zou helpen. Jij bent de minderbedeelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |