SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
LAPOquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:10 schreef Skiet het volgende:
Ik ben even gaan kijken bij onze vrienden van BangGood en eBay, maar vind het nog best lastig keuzes te maken.
Mijn situatie:
Woonkamer:
1 lamp dimbaar, 1 bulb
1 lamp dimbaar, 2 bulbs
1 lamp, niet dimbaar 3 bulbs (aparte groep)
Zolder:
1 lamp dimbaar, 1 bulb
1 lamp niet dimbaar 1 bulb
Tuin:
2 lampen niet dimbaar, 1 bulb.
Ik kom dus op vier groepen uit. Dat zou perfect zijn. De rest van de lampen in huis hoeven wat mij betreft niet via dit systeem. Ik wil alles in warm wit. Volgens mij is alles E27 fitting.
Nou heb ik deze gevonden. http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item1c47f084b6
Maar ik vraag me af of het niet goedkoper kan. Heb jij wat linkjes van goedkope RGBW led lampen met E27 fitting en WIFI boxje met de remote?![]()
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.![]()
Ik heb de SJ5000 Plus zojuist gepreorderd, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk volgende week leverbaar is![]()
![]()
Was op zoek naar een Bluetooth speaker met zuignap voor onder de douche:
Zo een dus, de BTS-06:
Beetje rondgekeken op de gebruikelijke sites en hij blijkt bij Banggood in de aanbieding te zijn voor maar ¤5,05
http://www.banggood.com/M(...)one-6-6-p-88071.html
Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:
![]()
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....
meteen van de op afhalen....![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
![]()
sukkel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
![]()
![]()
ze zijn aanklikbaar.![]()
![]()
Je hoeft hier niet te reageren op zich. Het slaat ook nergens op namelijk. Zelf ben je op zoek naar vage shops zoals howsea die met een bagger website mensen proberen te lokken. Nee jij weet echt waar je het over hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
![]()
Ik dacht eens op aliexpress voor sokken te zoeken, kom ik dit tegen:
http://m.aliexpress.com/item/1197207436.html![]()
Het is ook een heilig symbool in het Hindoeïsme bijvoorbeeld, swastika wordt het dan genoemd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:13 schreef J.B. het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.aliexpress.com/item/1197207436.html![]()
lees je even in zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:13 schreef J.B. het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.aliexpress.com/item/1197207436.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_%28symbool%29|
![]()
![]()
Dat weet ik natuurlijk ook, maar de combinatie met een doodshoofd en de kleuren rood, zwart en wit doet mij nogal sterk denken aan een Duits regime in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
lees je even in zou ik zeggen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_%28symbool%29|
In India heb ik ze overigens ook vaak gezien, maar op deze manier iig nooit.
![]()
De vraag is nou eerder, draait hij nou juist links, of toch rechts omquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:24 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk ook, maar de combinatie met een doodshoofd en de kleuren rood, zwart en wit doet mij nogal sterk denken aan een Duits regime in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuwIn India heb ik ze overigens ook vaak gezien, maar op deze manier iig nooit.
![]()
![]()
![]()
Zo, eerste bestelling van 2015 is ook weer een feit.
Even een HDMI switch besteld, mn oude is kapot gegaan op nieuwjaarsdag
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
ze staan verkeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:13 schreef J.B. het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.aliexpress.com/item/1197207436.html
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Je zou toch een andere soundbar(met meer aansluitingen) kopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo, eerste bestelling van 2015 is ook weer een feit.
Even een HDMI switch besteld, mn oude is kapot gegaan op nieuwjaarsdag
Heb een teufel gekocht met een hdmi switch
Maar heb nu deze besteld ,kids hebben een WiiU met de kerst gekregen dus kom ik weer 1 poort tekort.
![]()
Heb de soundbar even op een laag pitje gezet, deze werkt en een hdmi switch was een stuk goedkoper voor mequote:Al moet ik zeggen dat ik er nu nog te kort kom (klote tv's met maar 3-4 hdmi porten
)
Misschien dat ik binnenkort ook maar zn switch haal met 5+ porten, maar degene die ik nu besteld heb was 4 eur, dat vond ik wel leuk om even te proberenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Je moet dan wel het CN-Warehouse kiezen als verzend-locatie want vanuit UK zijn ze gewoon ¤17...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:
Beetje rondgekeken op de gebruikelijke sites en hij blijkt bij Banggood in de aanbieding te zijn voor maar ¤5,05
http://www.banggood.com/M(...)one-6-6-p-88071.html![]()
dx.com gok ik ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij BangGoodquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.![]()
Ja maar ik weet niet of ze echt zijn. Beetje lastigquote:The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Nee, dat is namaak.quote:The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
hurrdurrquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
meteen van de op afhalen....
Mokkel met stuntstok![]()
Misschien moet je je verhaal doen bij klacht.nl en op het Kassa-forum.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
meteen van de op afhalen....Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik hed diegene met afstandsbediening, deed op zich zijn werk wel ook al was het bereik heel kort. Verder als hij hdmi signaal krijgt switcht hij automatisch over wat zeer irritant is (de humax gaat elk kwartier half aan en dan weer uit). Hij werkt nu trouwens niet meer: als ik kabels erin prop begint hij te knipperen en spacet hij 'm helemaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb de soundbar even op een laag pitje gezet, deze werkt en een hdmi switch was een stuk goedkoper voor meAl moet ik zeggen dat ik er nu nog te kort kom (klote tv's met maar 3-4 hdmi porten
)
Misschien dat ik binnenkort ook maar zn switch haal met 5+ porten, maar degene die ik nu besteld heb was 4 eur, dat vond ik wel leuk om even te proberenYou can't be late if you don't show up.![]()
http://www.dx.com/p/mini-(...)-113720#.VKZ8i_mG-50 heb nu deze. Die schiet automatisch naar het signaal toe waar dat hij op moet ( als het goed is )quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik hed diegene met afstandsbediening, deed op zich zijn werk wel ook al was het bereik heel kort. Verder als hij hdmi signaal krijgt switcht hij automatisch over wat zeer irritant is (de humax gaat elk kwartier half aan en dan weer uit). Hij werkt nu trouwens niet meer: als ik kabels erin prop begint hij te knipperen en spacet hij 'm helemaal.
Stond een paar dagen geleden al te koop bij zn nlse webshop voor 15eur oid, en las er veel goed over.
Ben benieuwd of ik dan niet het zelfde krijg als jij met de humax,.. maarja we zien het vanzelf. Als ik maar gewoon niet elke x op hoef te staan om de hdmi's van mn consoles te wisselen vind ik het al snel goed.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik heb twee legit 10400's van BG
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Ja dat is hier al maanden bekend maar hoe kom je erbij dat banggood deze levert?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/![]()
Banggood heeft 'n keer een fake batch gehad, maar da's ondertussen al 6 maanden geleden ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/
En met 8 10400's waarvan het merendeel bij BG gekocht is (en volgens jou dus fake);
heb ik dan een goeie engelbewaarder of zijn het toch gewoon genuine items?
En de info in die link van je klopt al niet meer, Xiaomi maakt nu wel een powerbank met een capaciteit van meer dan 10400mAh.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Ik heb ook gewoon een echte van banggood
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 12:41:50 ]![]()
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:27 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Banggood heeft 'n keer een fake batch gehad, maar da's ondertussen al 6 maanden geleden ofzo.
En met 8 10400's waarvan het merendeel bij BG gekocht is (en volgens jou dus fake);
heb ik dan een goeie engelbewaarder of zijn het toch gewoon genuine items?
En de info in die link van je klopt al niet meer, Xiaomi maakt nu wel een powerbank met een capaciteit van meer dan 10400mAh.The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Koop 'm dan lekker ergens anders en zeur niet op BG.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.![]()
![]()
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:
Zo een dus, de BTS-06:
[ afbeelding ]
Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:![]()
Ik heb een 10400 en een 5000 van Xiaomi via Banggood en ze zijn beide zo echt als het maar kan. Recent aangekocht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.Banggood alleen maar goede ervaringen mee, snelle verzending en ook altijd snel binnen. Niks op aan te merken dus. IMO is het een van de betere shops.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ik heb er die earson staan. die voldoet prima voor een badkamer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.
:]![]()
Koop ze dan bij Tinydeal. Gegarandeerd genuinequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.
Met coupon mip23off
[ Bericht 1% gewijzigd door Jonmen op 02-01-2015 13:27:09 ]![]()
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:01 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Je moet dan wel het CN-Warehouse kiezen als verzend-locatie want vanuit UK zijn ze gewoon ¤17...We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.
Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.![]()
Ok, ik ga hem ook maar weer eens proberen. Ik kreeg bij ontvangst geen lader erbij, was een type wat ik niet had (rare dunne pin). Heeft me een hele tijd gekost voor ik duidelijk kon maken wat het probleem was. Na foto's en zeker 5 e-mails snapten ze het. Vrij snel de kabel toen toegestuurd gekregen en ook ontvangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.
[..]
We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.
Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.![]()
Ja dat is het enige minpunt dat me voor aankoop al duidelijk is, geen micro/mini-usb zoals de rest van de wereld maar weer zo'n raar DC-plugje.![]()
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?
Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ligt aan de kabel, maar xiaomi heeft een 2A poort. Ligt ook aan je toestel en hoe snel die het toelaat om opgeladen te worden. Maar als je een goede kabel hebt zal hij op de snelst mogelijke manier opladen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?
Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?![]()
Jij lult ook maar wat zeg. Zijn allemaal goede shops die de bestellingen keurig leveren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Welke Earson bedoel je dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?![]()
ER-151quote:
De alom geprezen bluetooth speaker.
Momenteel nog in de aanbieding bij Banggood voor $16,99
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html![]()
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:48 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
ER-151
De alom geprezen bluetooth speaker.
Momenteel nog in de aanbieding bij Banggood voor $16,99
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html![]()
![]()
Waterdicht.
Dus best goed te doen voor nattere ruimtes als een badkamer me dunkt.Enig nadeel is geen ingebouwde radio. Maar goed, bluetooth streamen, en als je dan echt radio wilt knal je gewoon even tunein radio aan.
Als dat is wat je zoekt. Voordeltje van deze is dat ie in de zomer ook mee naar buiten kan. Wordt het nat..? Krijgde alsnog een slappe chickenwing? Nie ons probleem!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ook in china krijg je waar je voor betaald. De cheap-ass spullen laat ik tegenwoordig liggen, die belanden anders allemaal in de bureau la.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs:]![]()
Ga er eens over lezen. Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:08 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Koop ze dan bij Tinydeal. Gegarandeerd genuine
Met coupon mip23off
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Koop dan voor 17$ de earson. Daar heb je veel meer aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.
[..]
We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.
Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.
Edit: spuit11![]()
Als je echt 100% zekerheid wil, bij Xiaomi zelf via http://xiaomi.tmall.com (en taobao-agent)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.
Kost je uiteindelijk wel iets van 20% meer dan bij een goedkope chinashop.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Kijk, Shiz is weer lekker bezigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:32 schreef Downstar het volgende:
Ik heb de SJ5000 Plus zojuist gepreorderd, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk volgende week leverbaar is![]()
Oh wacht, het is Downstar![]()
Gebruik je de sj4000 toch vaker dan gedacht?![]()
dank voor het melden, heb nu ook gratisch knoopcellen besteld ;pquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef rene90 het volgende:
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.![]()
Even voor de duidelijkheid, de ER-151 heb ik al thuis en ben er erg tevreden over. Maar omdat ik toch iedere dag onder de douche sta is een dedicated douche speaker wel op zijn plek hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:52 schreef neo2000 het volgende:
Waterdicht.
Dus best goed te doen voor nattere ruimtes als een badkamer me dunkt.Enig nadeel is geen ingebouwde radio. Maar goed, bluetooth streamen, en als je dan echt radio wilt knal je gewoon even tunein radio aan.
[..]
Als dat is wat je zoekt. Voordeltje van deze is dat ie in de zomer ook mee naar buiten kan. Wordt het nat..? Krijgde alsnog een slappe chickenwing? Nie ons probleem!Deze is normaal een ongeveer een tientje, er zit nu bijna 60% korting op.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef wootahH het volgende:
[..]
ook in china krijg je waar je voor betaald. De cheap-ass spullen laat ik tegenwoordig liggen, die belanden anders allemaal in de bureau la.![]()
Ben ik echt de enige die nooit coupons van Litb of Mitb krijgt?#durf te vragen
Wie weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:30 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik echt de enige die nooit coupons van Litb of Mitb krijgt?#durf te vragen
![]()
![]()
Nope ik krijg die ook niet, wel van die irritante mails met aanbiedingen. Maar ook geen codes in te vinden.![]()
Er staan links in om die 1,50 te bevestigen. Er staat niet 1 op 1 een code in voor 1,50 korting.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:32 schreef mitchy112 het volgende:
Nope ik krijg die ook niet, wel van die irritante mails met aanbiedingen. Maar ook geen codes in te vinden.![]()
![]()
Ik bezit al een best een assortiment aan Brainwavz oortjes en ben er tot nu toe altijd zeer tevreden over geweest. En ik vond het wel eens tijd worden om mezelf te verwennen met de Brainwavz HM9. Een ander soort product dan ik van Brainwavz gewend ben maar in wel dezelfde categorie (audio). Het is namelijk een full-sized koptelefoon. En met full-sized bedoel ik ook echt groot. De HM9 is een grote/stevige koptelefoon met een on/over-ear design. Hij is best prijzig, 135 dollar.. maar daar krijg je echt wel wat voor!
De HM9 is een koptelefoon met twee 40mm dynamic drivers. Mijn eerste indruk was dat hij echt super stevig aanvoelt, misschien een beetje zwaar bij lang gebruik. En qua sound is hij indrukwekkend, misschien een beetje overweldigend. Wat ik wel opmerkte is een lichte ruis op de achtergrond als je volume heel hoog zet en geen muziek aan hebt staan. Maar dat kan ook van mijn laptop komen. Alhoewel ik dat nooit eerder opgemerkt heb.
Specificaties:quote:• Transducers/Drivers: Dynamic, 40mm
• Rated Impedance: 40ohms Closed Dynamic
• Sensitivity: 104dB at 1mW
• Frequency range: 10Hz ~ 24KHz
• Distortion: <= 0.3% @ 94dB
• Channel balance: =< 2dB (at 1000Hz)
• Maximum input power: 1000mW
• Cable length: Detachable 1.3 meters (2 pairs) & 3 meters
En de HM9 wordt met een uitgebreid pakket aan accessoire en onderdelen geleverd:Bijzonder is hierbij dat je dus 3 verschillende kabels krijgt, voor ieder wat wils. Ook is de kabel dus om te wisselen als je bijvoorbeeld voor dagelijks gebruik de 3m gebruikt, maar op reis toch de 1,3 met remote wilt. Omwisseleng gaat een beetje lastig, omdat de kabel-koptelefoon verbinding nogal stug is. Eigenlijk is dit een pluspunt van de HM9, dus verwisselbare kabels maar ze gaan niet snel/te makkelijk los. Ga je vliegen met de HM9 en wil je de in-flight audio gebruiken, dan zit er ook een convertor plugje daarvoor bij.quote:• 1.3m kabel met microfoon en bedieningselement (Iphone , Android etc. compatible)
• 1,3m kabel
• 3m kabel
• Vliegtuig adapter plug
• Opbergkoffer
• Garantie kaart
De opbergkoffer die bij de HM9 geleverd wordt past bij de bestaande Brainwavz producten qua kleur/vormgeving. Maar door het formaat ziet het er wel een beetje raar uit. Het lijkt een soort eivormige cocon. Maar hij voelt goed stevig aan en alle accessoires past er naast de koptelefoon goed in.![]()
En de bouwkwaliteit van de HM9 is echt meer dan uitstekend te noemen. Gebruikte materialen stralen kwaliteit uit. De matte metalen delen zitten met stevige scharnieren aan de hoofdband verbonden en de oorschelpen zitten ook goed verbonden met de draaiende scharnieren. Enige nadeel van deze misschien een beetje overdreven bouwkwaliteit en degelijkheid is het gewicht, maar daarover bij draagcomfort meer.
Kijkend naar de geluidskwaliteit is de HM9 net zo degelijk als de bouwkwaliteit. Naar mijn gevoel kan de HM9 het gehele geluidsspectrum goed aansturen. Ik zou de soundsignature omschrijven als een redelijk gebalanceerde geluisdssignature maar met een soort deken er overheen. Dus niet echt super scherp maar een overall overweldigend.
Draagcomfort is bij de HM9 prima, de verstelbare hoofband zorgt voor een goede positie van de oorschelpen. Samen met het feit dat de oorschelpen kunnen draaien vormt de HM9 dus prima na je hoofd. De padding op de hoofdband is lekker stevig. De padding op de oorschelpen is gemaakt van een zachtere buitenkant met daarin een wat steviger schuim zodat de koptelefoon goed blijft zitten. Ik merk dus weinig van drukpunten op mijn hoofd behalve het algehele gewicht van de koptelefoon.
Concluderend is de HM9 een robuuste koptelefoon zowel in de bouwkwaliteit als de geluidskwaliteit. Op de lichte ruis (bij heel hoog volume en geen muziek) en het gewicht na is de Brainwavz HM9 echt een aanrader qua prijs/kwaliteit.
Ben je op zoek naar een goede solide koptelefoon waar je een paar jaar mee vooruit kan? En wil je de Brainwavz HM9 koptelefoon ook kopen?
Bij MP4Nation hebben ze hem voor $134,50 dat is z’n ¤112 , hier krijg je gratis FedEx shipping bij. Als je aangeeft dat ze als waarde 25 usd op het pakket zetten hoef je mogelijk geen import belasting te betalen.
Voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële website van Brainwavz.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Ben er net ingeschreven. Zijn die links persoonlijk?![]()
![]()
De mails krijg je niet als je je inschrijft. Degene die de mails krijgen, hebben al eerder eens iets aangekocht daar. Degene die de nieuwsbrieven op die accounts hebben laten aanstaan krijgen een tegoedquote:![]()
![]()
Ja, mooi héquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef rene90 het volgende:
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.. Op het moment komen daar 90% van de pakketjes wel vandaan
ok Gaan we direct doen.Wij gooien direct al onze andere ervaringen aan de kant Heb ze tevens opgegeven bij de tros radar en kassa en ik zal ook een klacht op klacht.nl aanmaken dat zal ze leren en zorgen dat ze sneller gaan verzenden die lieders en anders stuur ik de rechtsbijstand op ze af.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
meteen van de op afhalen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste 4 hier waren gewoon echt. En ja ik heb ze open gemaakt om het te checken.quote:Goed, dan zou ik hem op Xiaomi Tmall bestellen met een agent. Maar dan zit je er weer mee dat die wellicht stiekem bij een ander bestellen en het verschil in eigen zak steken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.Gaat prima hier. Tablet etc laden wel met 1.5A op vaakquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?.
Hij heeft aandelen SJcam gekcoht vertelde hij. Het is dus een complot. Hij maakt een goede review, wij kopen er allemaal 1 en hij gaat er met de winst vandoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kijk, Shiz is weer lekker bezig![]()
Gebruik je de sj4000 toch vaker dan gedacht?.
Hier al wel 10 orders de laatste wekenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:01 schreef Goddelijker het volgende:
Heb hier al een heel lijstje met 'gratis' spullen van MITB.
Ja, zijn persoonlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Ben er net ingeschreven. Zijn die links persoonlijk?
Je kan namelijk ingelogd zijn op account 1 en tegoed van account 2 ontvangen (wel op account 2 dan). De link is dus gekoppeld aan het accountNetjes. Ben nog wel blij met mijn Sony en HM5 andes had ik hem overwogenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef tokko1 het volgende:
Een baas die weer eens een review post,!
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 02-01-2015 19:12:54 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Mezelf maar heringeschreven bij mitb, kijken of ik ook bonnen krijg![]()
De stormvloed van spam was te erg.
Ik moet zeggen dat de klantenservice echt heel goed is bij mitb. Sommige zaken waren niet zo goed van de $4 coupon actie. Vervolgens een aantal nieuwe coupons ontvangen.
Het is wel een omslachtig systeem maar ik krijg wat ik wil![]()
Ik snap klacht.nl niet zo goed.![]()
Jup, ze zijn vrij duur maar wel netjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
Mezelf maar heringeschreven bij mitb, kijken of ik ook bonnen krijg![]()
De stormvloed van spam was te erg.
Ik moet zeggen dat de klantenservice echt heel goed is bij mitb. Sommige zaken waren niet zo goed van de $4 coupon actie. Vervolgens een aantal nieuwe coupons ontvangen.
Het is wel een omslachtig systeem maar ik krijg wat ik wil![]()
Ik snap klacht.nl niet zo goed.
Overigens heb ik de MITB dingen gewoon in een filtertje zitten, kijk eens in de paar dagen eens of er niet weer een coupon bij zit.
Laatste tijd krijg ik ze regelmatig maar daarvoor een periode van 2/3 mnd niets.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Upgrade kan nooit kwaad tochquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kijk, Shiz is weer lekker bezig![]()
Gebruik je de sj4000 toch vaker dan gedacht??
de sj4000 die ik heb heeft ook nog geen wifi, dus dat is dan ook mooi meegenomen.
Laatste tijd met vissen heb ik hem nog wel veel in gebruik ja![]()
![]()
Ik kreeg trouwens eerder ook nooit bonnen, maar sinds de kerst periode heb ik toch al een aantal 3 euro en 1,5 euro coupons gehad.
Probleem is alleen dat alles vrij duur is daar en er weinig leuks spul tussen zit.![]()
Op Ali staan wel goedkopere Mi.Light onderdelen, ik zou daar eens kijken;)quote:Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.![]()
Gewoon van eBay en dan een uk Seller pakken. Kost een euro of 27.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een goedkope site voor Iphone 5 schermen? Kan het niet echt vinden..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://m.tinydeal.com/pro(...)or-iPhone-5-p-124934quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon van eBay en dan een uk Seller pakken. Kost een euro of 27.Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.![]()
Dat is toch ook ongeveer 27 euroquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:41 schreef Andydewit het volgende:
[..]
http://m.tinydeal.com/pro(...)or-iPhone-5-p-124934. Had overigens ook voor 26 euro een ''A'' grade scherm (goede kleuren, pixel garantie).
Oh, best wel wat nuttige troep gekocht. Wat EU-->US plugs, RJ45 koppel dingen (ja, gaat vast ten koste van snelheid, maar 't scheelt het kopen van een switch).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef Downstar het volgende:
Ik kreeg trouwens eerder ook nooit bonnen, maar sinds de kerst periode heb ik toch al een aantal 3 euro en 1,5 euro coupons gehad.
Probleem is alleen dat alles vrij duur is daar en er weinig leuks spul tussen zit.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zijn deze action cams ook fijn te gebruiken in de hand als vakantie camera? Of is dat niet handig en alleen bedoeld voor sport en dashcam?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:32 schreef Downstar het volgende:
als ik bij ltb wil afrekenen, krijg ik deze melding,
Het adres dat u intypte is incorrect of niet meer aanwezig op onze website.
Keer terug naar deHome Paginaof bekijk onze Site Map.
hoe kan dit?![]()
Ik zie genoeg Chinezen die het gebruiken als gewone vakantie camera. Het enige verschil zal de batterijduur zijn van zo'n action cam die natuurlijk een stuk brakker is dan van een normale video camera.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:34 schreef zoz het volgende:
[..]
Zijn deze action cams ook fijn te gebruiken in de hand als vakantie camera? Of is dat niet handig en alleen bedoeld voor sport en dashcam?![]()
Hmm ik zou het niet doen nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:34 schreef zoz het volgende:
[..]
Zijn deze action cams ook fijn te gebruiken in de hand als vakantie camera? Of is dat niet handig en alleen bedoeld voor sport en dashcam?
Ten eerste zou ik enorm en optische zoom missen en meestal gebruik je zon camera op vakantie om landschappen of andere bezienswaardigheden mee vast te leggen, das met een fisheye lens nou niet optimaal.
Het cameraatje kan je er wel bij hebben om gewoon leuke on the go shots te maken,
maar verder gewoon lekker een normale camera pakken lijkt me beter![]()
![]()
Je hebt gefraudeerd met de LITB/MITB deal, meerdere bestellingen geplaatst op een zelfde adres met verschillende accounts. Ze hebben je door en nu word je er voor gestraft.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:34 schreef Chunees het volgende:
als ik bij ltb wil afrekenen, krijg ik deze melding,
Het adres dat u intypte is incorrect of niet meer aanwezig op onze website.
Keer terug naar deHome Paginaof bekijk onze Site Map.
hoe kan dit?![]()
![]()
![]()
Zo, de Nut 2 is binnen.
App gedownload, gekoppeld aan telefoon en doet het vooralsnog aardig.
Koppelen ging erg makkelijk. In de app op de + drukken, de knop op de nut indrukken tot hij piept en hij is vrijwel meteen gekoppeld. Geen gedoe met pairingcodes of zo.
Je kunt meerdere nuts toevoegen:
Als hij buiten BT-bereik komt, krijg je een melding op je scherm. In de app kun je de (laatst bekende?) lokatie in maps opvragen, de huidige afstand (grofweg) en je telefoon oproepen voor het geval je die kwijt bent ipv je nut.
Even getest en bij het uit bereik lopen, verschijnt netjes de melding op de telefoon dat de nut buiten bereik is. Bij weer in bereik lopen, koppelde hij zich niet (snel) weer. Dat deed hij pas toen ik de app liet zoeken. Ik zal de komende week testen of hij na enige tijd wel weer vanzelf koppelt.
Edit: Net even getest en hij koppelt na een paar minten weer netjes en geeft daar ook een melding van. Dus dat lijkt goed te zitten.
Je kunt diverse zaken instellen per nut. Ik kan geen algemene instellingen vinden in de app.
Handig of onhandig (ben er nog niet uit) is dat in de statusbar blijft staan dat een nut gekoppeld is. Ik kan geen instelling vinden om dat uit te zetten.
Hoeveel batterij hij vraagt en of hij blijft lopen zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik hoorde dat de Pebblebee daar wat problemen hiermee had.
Ik heb hem aan mijn sleutelbos gehangen. Omdat ik een usb-key die daar aanhangt vaker gebruik, wil ik die sleutels wel eens ergens laten liggen... dus wel handig voor mij.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dromer op 03-01-2015 19:25:11 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dus, herkoppelde hij nu snel of (niet)?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Dromer het volgende:
Zo, de Nut is binnen.
App gedownload, gekoppeld aan telefoon en doet het vooralsnog aardig. Als hij buiten BT-bereik komt, krijg je een melding op je scherm. Reconnecten deed hij overigens (niet) snel, dus daar moet ik nog maar eens mee gaan testen. In de app kun je de (laatst bekende?) lokatie in maps opvragen, de huidige afstand (grofweg) en je telefoon oproepen voor het geval je die kwijt bent ipv je nut.
Hoeveel batterij hij vraagt en of hij blijft lopen zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik hoorde dat het Pebble-equivalent wat problemen hiermee had.
Ik heb hem aan mijn sleutelbos gehangen. Omdat ik een usb-key die daar aanhangt vaker gebruik, wil ik die sleutels wel eens ergens laten liggen... dus wel handig voor mij.
[ afbeelding ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Dit is voor het aansluiten van 1 PC voor een niet zo heel erg veeleisende gebruiker. 30 mbit zal ook wel lukken via zo'n ding dacht ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef Erasmo het volgende:
Die koppeldingen zijn ideaal als je snel ff een lang touwtje moet spannen..
Hoe bedoel je datquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Dromer het volgende:
Hoeveel batterij hij vraagt en of hij blijft lopen zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik hoorde dat het Pebble-equivalent wat problemen hiermee had.. Mijn Pebble gaf/geeft altijd netjes een melding op disconnect met telefoon
. En extreem veel batterij vraagt dat nu ook weer niet
.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. Hij reconnect wel, maar niet echt snel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:25 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dus, herkoppelde hij nu snel of (niet)?
Lijkt het verder ook prima te doen. Het apparaatje voelt niet echt heel stevig aan, ik ben benieuwd hoe lang die meegaat.![]()
Thanks, dan laat ik deze maar aan mij voorbij gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm ik zou het niet doen nee.
Ten eerste zou ik enorm en optische zoom missen en meestal gebruik je zon camera op vakantie om landschappen of andere bezienswaardigheden mee vast te leggen, das met een fisheye lens nou niet optimaal.
Het cameraatje kan je er wel bij hebben om gewoon leuke on the go shots te maken,
maar verder gewoon lekker een normale camera pakken lijkt me beter![]()
![]()
![]()
Wederom Reviewtimeeee!
Dit keer een niet echt uitgebreide review.
Ik heb al een tijdje een Elephone G4 in huis liggen, dit budget toestel heb ik aangeboden kregen via DX.com. Shiznuts had mij opgeven als reviewer en mocht zelf destijds de Kingzone K1(S?) reviewen.
Het toestel heb ik eigenlijk een tijdje laten liggen, zelf heb ik namelijk een Jiayu G4s en voor mijn vriendin had ik net deLandvoo L200g binnen gekregen. De landvoo is inmiddels een rang doorgeschoven omdat mijn vriendin daarmee toch te veel bereik issues had. Ze is zodoende de Elephone G4 gaan gebruiken. Vandaar dat ik ook maar eens ben begonnen aan de review van deze telefoon.
Ik heb inmiddels haar ervaring erover gehoord en heb er zelf wat mee gespeeld, de ervaringen zul je dus treffen in deze review.
Voor de mensen die niet graag lezen, onderaan staat uiteraard de videoreview die vrijwel dezelfde zaken behandelen als in deze tekstuele review. De foto’s in deze review zullen aanklikbaar zijn, hiermee haal je de originele foto op om details nog beter te zien.
Ik hoop dat jullie er weer van kunnen genieten!
Groet,
Downstar
Zoals al vermeld komt dit toestel van DX.com, deze heeft mij het toestel ter review aangeboden.
thanks to shiznuts
http://www.dx.com/p/ele-g(...)-fm-bluetooth-349636
Het toestel dat ik heb ontvangen is in de witte kleur, de link hierboven is voor de zwarte kleur.
Er zijn naast deze kleuren losse covers te bestellen in de volgende kleuren:
Het toestel is met zijn 106.99$ een toestel dat in het budget segment van de chinese markt valt.
Dat is met de (momenteel slechte) koers +- 90 euro
Er dient wel rekening gehouden te worden met het feit dat het product de grens van 22 euro overschrijd en daarmee in aanmerking (kan) komen voor extra belasting (21% van nieuwe waarde + 13 euro administratiekosten als het via PostNL gaat.)
Wanneer er gekozen wordt voor het laten verzenden met de gratis airmail moet men er vanuit gaan dat het pakket al gauw 2-3 weken onderweg is. Het kan uiteraard sneller of langzamer.
Maar ik houdt zelf altijd die standaard aan. Ik heb zelf geen extra belasting hoeven te betalen en kreeg het pakketje uiteindelijk binnen 1,5 week binnen.
Dealextreme heeft er voor gekozen om dit pakket te verzenden met DHL. Ik had het toestel dus binnen een dag of 3-4 binnen. Echter moest ik nog wel +-39 euro aan BTW kosten betalen.
In het pakketje trof ik een een simpel maar stevig kartonnen doosje.
In het doosje zat:
- De Elephone G4
- screenprotector(al op telefoon)
- Europese Adapter (1A) inclusief datakabel
- Handleiding
- Siliconen transparante case
De specificaties van dit toestel zijn eigenlijk vrij gelijk aan die van de Landvoo L200G.
het is een MTK6582 quadcore (1,3 GHZ), 1GB RAM, 4GB ROM en een 2050 mah batterij.
8 MP camera(achter) en 5MP (voor). Het toestel beschikt over een HD resolutie op 5 inch.
Dat is tenopzichte van de L200G een verbetering(qHD).
Verder draait het toestel op Android 4.4 (kitkat).![]()
Bron: http://www.devicespecifications.com/en/model/eb892feb
Dan komen we op het hoofdstuk design en bouwkwaliteit.
Laten we beginnen bij het design, dat is gebaseerd op de One Plus one.
Net als de L200G, je ziet het (HELAAS) vaker dat budget telefoons veel gelijkenissen kennen met bekendere westerse merken.
Hieronder zie je enkele foto’s van het design van Elephone G4.
![]()
Als we het hebben over de bouwkwaliteit dan valt me op dat het toestel licht aan voelt en eigenlijk vrij dun is. Hij is mede zo licht doordat er gebruik wordt gemaakt van een licht plastic backcover, die met wat zweterige handen al snel glad aanvoelt. Hier mis je toch echt een beetje grip!
Ook trekt hij nogal snel stof en andere troep aan. Zelf zou ik altijd kiezen voor een zwarte cover,
echter had ik bij Dealextreme geen keus in de kleur.
Als je het gaat vergelijken met de Landvoo L200G dan lijkt de L200G eigenlijk een tikkeltje lomper. Qua design zijn ze eigenlijk vrij gelijk zoals je hieronder kunt zien:
Een belangrijk ander punt wat onder bouwkwaliteit valt vind ik altijd het scherm.
In dit geval een 5 Incher met IPS technologie. Dit resulteert in prima kwaliteit kleuren en een opzich prima kijkhoek. Als je het vergelijkt met de Jiayu G4s dan valt toch wel een lichte waas op vanaf de zijkanten. Maargoed, je moet rekening houden dat de Jiayu G4s dan ook wel een stuk duurder is. De Resolutie van 1280x720 is op 5 inch in mijn ogen prima. De Iconen zijn scherp en redelijk klein. En doet in dat opzich niet veel onder aan het Jiayu G4s scherm. Touchinput is OK.
Dan komen we in de het tabblad prestaties.
Toen ik het toestel voor het eerst booten kwam ik direct in een eigen Elephone launcher terecht.
Hier wordt niet gewerkt met een aparte app-drawer, maar staan alle inconen op de homescreens.
Ik ben hier zelf niet zo’n fan van, maargoed in een fluitje van een cent haal je een ‘normale’ launcher uit de playstore.
Wat mij verder snel opviel was dat de smartphone wat foutmeldingen gaf.
‘Invalid IMEI’ verscheen een aantal keer in de taskbar. Al snel kwam ik erachter dat het toestel geen IMEI nummers aan boord had, en daardoor ook niet kon connecten met het netwerk van mijn provider. Want zonder IMEI ben je immers niet traceerbaar :’)..
Afijn, Dit dient dus eerst gefixt te worden. In de engeneringsmode van het toestel moet je wat dingen invoeren en het is vrij snel weer gefixt. Een uitgebreide fix staat in de videoreview!.
De microfoon net als de L200G goed en doet niet onder voor budget telefoons in Nederland.
De back speaker is voldoende luid maar kan soms wat schel klinken, toch wil ik het niet direct bestempelen als slecht.
In het prestatie tabje wil ik jullie de verschillende prestaties laten zien van dit toestel.
Hierbij moet je denken aan o.a camera, Antutu benchmarks, GPS , speedtests, WIFI bereik etc.
Wat me opvalt is dat het toestel eigenlijk vrijwel schoon is van zogenoemde bloatware. Er staan dus geen gekke chinese apps op. Aanwezig zijn de standaard google apps waaronder een volledig werkende playstore. Het toestel kan uiteraard in de Nederlandse taal worden ingesteld(ondanks de screen in het Engels is).
We beginnen maar met de camera, zoals vermeld is deze voorzien van een 8 MP sensor.
De camera maakt opzich prima foto’s en is daarmee een stuk scherper dan de foto’s die uit de L200G kwamen. Toch is het nogsteeds niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de foto’s uit de Jiayu G4s.
Hieronder zijn wat foto’s uit de Elephone G4.
Hieronder zie je vergelijkingsfoto’s.(eerst de Elephone G4, daarna de Jiayu G4s).
Zoals je kan zien zijn de foto’s uit de Elephone G4 alsnog in een lagere resolutie geschoten,
ondanks dat de 8MP wordt geadverteerd krijg ik er geen 8MP foto’s uit vreemd genoeg.
Ik heb tevens gemerkt dat de camera in combinatie met flitser soms een spontane reboot wil geven.
Lijkt wat softwarematigs fout te zitten in deze firmware, aangezien ook andere camera apps dit euvel hebben.
Als we verder kijken naar de prestaties van het toestel dan komen we al snel uit op een Antutu benchmark score. Hij haalt bijna 18000 punten, wat een prima score is voor dit budget toestel.
Na de camera komen we bij het bereik, Hierbij moet gedacht worden aan WIFI/GSM/GPS/Bluetooth en dergelijke. Om met WIFI te beginnen:
De meting is op zon 10 meter gedaan van het punt waar de router uit staat te stralen.
In dit gebouw is het bereik van de router zelf al niet al te best, toch haalt de Elephone G4 alsnog een prima bereik.
Ik heb er voor gekozen om in deze review geen speedtesten op te nemen.
kijkend naar de 2050 mah, dan zou je hier met gemiddeld gebruik zeker een dag kunnen halen.
Dan komen we uit bij GPS. Daar wil het eigenlijk niet over hebben.
Die is net als in zoveel mediatek toestellen vrij ruk. Het duurde bij mij meer dan 5 minuten om een eerste fix te vinden.
Wat verder wel leuk op dit toestel is de off screen gestures
Oftwel wanneer het scherm uit staat kun je doormiddel van verschillende veeggebaren snel een app starten. Bijvoorbeeld de veegbeweging ‘C’ zorgt er voor dat je direct in de Camera mode komt.
Het leuke aan de firmware van dit toestel is dat je ook eigen gebaren kunt koppelen aan eigen apps.
Dit was in de Landvoo L200G niet mogelijk.
Korte conclusie:
Toestel is leuk voor diegene die nog een beetje handig is met Android
en hier en daar wat wil kloten om de boel aan de gang te krijgen. (Bijvoorbeeld IMEI fix, GPS servers instellen, Camera flitser issue fixen etc.). Qua bouwkwaliteit is het toestel opzich prima, maar niet het best zijn budgetcategorie denk ik. Ik zal het toestel verder niet direct aan iemand aanraden.
Pluspunten:
+ Goedkoop in aanschaf (90 euro)
+ Vloeiend en snel zat
+ HD scherm, zie je niet vaak in budgettoestellen.
Nadelen:
- Camera met flits werkt soms niet > Reboot spontaan
- OPO design clone.
- IMEI nummers ontbreken vanuit een eerste opstart.
- Plastic backcover kan erg glad zijn met zweethanden en trekt snel stof aan.
- GPS werkt out of the box niet tot erg matig (bekend probleem bij Mediatek chipsets)
- Wat bleeding langs de bezels.
Uiteraard heb ik voor de luie of misschien wel erg fanatieke mensen ook weer een videoreview gemaakt. Hiermee hoop ik een nog duidelijker beeld te geven van de telefoon,
En een video geeft mogelijk een veel betere kijk op de telefoon![]()
Vrijwel alle punten uit deze review worden daar nog eens uitgelegd.
Dank voor het lezen/bekijken van de review, mochten jullie het waarderen..
Dan is een likeje op de video in Youtube van harte welkom
Downstar![]()
Toevallig bij de Aldi zien liggen vandaag prijs?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:47 schreef monkeybrain het volgende:
Iemand weleens zo'n batterijloze fietslamp tegengekomen?
Reelight doet het met een magneet in je spaken waardoor de lamp gaat branden.
Typisch een product dat de Chinees wil namaken
[ afbeelding ]![]()
Hij koppelt snel. Alleen wanneer hij connectie kwijt was niet. Ik moet nog goed testen of hij goed reconnect na verbinding kwijt te zijn geweest. (heb er niet op gewacht en het 'geforceerd' door hem te laten zoeken toen hij weer binnen bereik was)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:25 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dus, herkoppelde hij nu snel of (niet)?
Edit: en getest: hij reconnect wel weer automatisch na een paar minuten en geeft daar ook een melding van. Dus dat is prima. Ik zal het ook even aanpassen in m'n (soort van) review.Oh bedoel Pebblebees. Nam aan dat dat van Pebble is. Dus niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dit is voor het aansluiten van 1 PC voor een niet zo heel erg veeleisende gebruiker. 30 mbit zal ook wel lukken via zo'n ding dacht ik.
[..]
Hoe bedoel je dat. Mijn Pebble gaf/geeft altijd netjes een melding op disconnect met telefoon
. En extreem veel batterij vraagt dat nu ook weer niet
.
Zie hieronder wat ik bedoelde:
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar pebblebees thuis liggen. Het is heel telefoonafhankeljjk. Op iPhone blijft hij in de achtergrond makkelijk een week draaien, als je dan de app opent weet je ook precies waar hij is door de gps. Op mijn HTC one M8 loopt hij na een paar uur vast op de achtergrond en moet hij opnieuw worden gestart. Verder als ik hem een dag aan heb is mn batterij 30% leeg door de app, terwijl dat enkel in de achtergrond is...
Ik ben benieuwd of dat met die nut anders is. Wil je ons op de hoogte houden
[ Bericht 27% gewijzigd door Dromer op 03-01-2015 19:24:18 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Niet echt V&A, maar meer mocht het toevallig zo uitkomen: omdat ik ondertussen wat losse bluetooth en versterker PCB's besteld heb mag m'n earson weer weg. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag
(chinese prijs.. maar dan zonder 6 weken wachttijd)![]()
Waar is de Minix X8-H Plus het goedkoopste nu?
http://www.dhgate.com/pro(...)ml#s1-2-7|2449189603 Twijfel om hem hier te kopen![]()
van de betrouwbare shops zal dat tmart zijn:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is de Minix X8-H Plus het goedkoopste nu?
http://www.dhgate.com/pro(...)ml#s1-2-7|2449189603 Twijfel om hem hier te kopen
http://www.tmart.com/MINI(...)d-Black_p305875.html
mijn X8-H daar ook vandaan![]()
![]()
Telefoons reviewen in een leeg kraakpand... het begint steeds gekker te wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:19 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uiteraard heb ik voor de luie of misschien wel erg fanatieke mensen ook weer een videoreview gemaakt. Hiermee hoop ik een nog duidelijker beeld te geven van de telefoon,
Downstar![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 04-01-2015 00:16:07 ]![]()
Originele Xiaomi powerbanksquote:![]()
(In de verschillende groottes die beschikbaar zijn van 5000mAh tot en met 16000mAh)
(te kopen bij de bekendere webshops, Bangoogd/Tinydeal omdat je anders redelijk grote kans op Fakes hebt. En die kunnen exploderen)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De goeikoopste xiaomi van aliexpress zal wel volstaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
meteen van de op afhalen....
Heb ineens ook eentje gevonden.
Supergoeikoop!
(Ook te koop bij miniinthebox als je hem sneller wilt)
(Als je de allerbeste powerbank wilt: linkje)
[ Bericht 10% gewijzigd door Jonmen op 04-01-2015 12:45:55 ]![]()
Dont know if sarcasm or not.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De goeikoopste xiaomi van aliexpress zal wel volstaan.
Heb ineens ook eentje gevonden.
Supergoeikoop!
(Ook te koop bij miniinthebox als je hem sneller wilt)
(Als je de allerbeste powerbank wilt: linkje)
Maar die laatste 20800mah nog nooit gezien. Zal wel aan mij liggen haha.![]()
Haha, mag hopen dat het sarcastisch bedoeld is. MITB schijnt ook fakes te hebben, dus zou best kunnen. Anders is het gewoonweg stupide.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
Dont know if sarcasm or not.
Maar die laatste 20800mah nog nooit gezien. Zal wel aan mij liggen haha.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Doordat iedereen zo'n Powerbank koopt heb ik de neiging ook zo'n ding te kopen terwijl ik dat helemaal nooit gebruikHeb nog helemaal niks van XiaoMi terwijl ik dat wel een heus koel merk vind.
![]()
Ik dacht het ook niet te gebruiken, maar doe het toch automatisch wel. Even een controller opladen van de ps4 waarbij het kut is dat je vast zit aan zo'n kabel van de ps4 bijvoorbeeld, of als je op vakantie bent en maar 1 stop contact hebt en je wel meerdere dingen moet opladen ofzo, dan het één in het stopcontact, andere powerbank, en als je weg bent gewoon die powerbank weer opladen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef davedavy het volgende:
Doordat iedereen zo'n Powerbank koopt heb ik de neiging ook zo'n ding te kopen terwijl ik dat helemaal nooit gebruikHeb nog helemaal niks van XiaoMi terwijl ik dat wel een heus koel merk vind.
Ook voor het vliegtuig ideaal.![]()
Hopelijk kunnen jullie me even helpen. Ik ben op zoek naar een lensadapter Pentax K naar Sony Nex (zoiets dus). Maar ik heb het eigenlijk binnen twee weken nodig.
Op Marktplaats al gekeken maar dat is niet veel soeps. Verder in webwinkels enkel geavanceerde exemplaren en dito prijzen.
Iemand die weet hoe ik zoiets voor goedkoop kan krijgen hier in NL? Extra kosten voor expres shipping vind ik niet zo erg, mits een beetje proportioneel.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Shiz is back in tha house! Wazzzaahhh!?
Happy new year, mijn waarde chinashopaholics!![]()
Op naar de 2015 best bang-for-buck products!
Oudejaarsconferentiepost!![]()
Nice gestalten komrads!
Downstar epci review, as usual.
Monkeybrain met de eerste bazenpaint van 't jaar.![]()
Postbode gemist, begint morgen met een pakske ophalen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
@adapter: Als je zo'n ebay toko aanschrijft is er meestal wel wat te regelen qua verzending.Fixed.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:59 schreef shiznuts het volgende:
Shiz is back in tha house! Wazzzaahhh!?
Happy new year, mijn waarde chinashopaholics!![]()
Op naar de 2015 best bang-for-buck products!
Oudejaarsconferentiepost!![]()
Nice gestalten komrads!
Downstar epci review, as usual.
Monkeybrain met de eerste bazenpaint van 't jaar.![]()
Postbode gemist, begint morgen met een pakskerolcontainer ophalen!![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Haha, mag hopen dat het sarcastisch bedoeld is. MITB schijnt ook fakes te hebben, dus zou best kunnen. Anders is het gewoonweg stupide.![]()
Wat is sarcasme?
Als je geen powerbank hebt kan je het ook niet gebruiken hequote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef davedavy het volgende:
Je hebt eigenlijk helemaal geen powerbank nodig maar het is verdomd handig. Niet meer je gsm verplicht moeten opladen als je ergens naartoe gaat, dat doe je daar of onderweg wel. Vrienden uit de nood helpen met een lege batterij...![]()
Zal wel meevallen.quote:Kon wel al wat afhalen met het selfservicepoint. Da's ja nieuw, maar geldt helaas alleen voor EU zendingen (Amazon enz, nu dan ook UK-versie Microsoft Universal Keyboard en uit Duitsland een 2e hands Nikon 80-200 f/2.8D ED). Maar wel 24/7 je spullekes afhalen, is wel zo fijn.
Met een beetje pech mis ik op vrijdag de postbode, ben ik zaterdag 's middags pas klaar met werken en is het postkantoor na 12:00 dicht. Zondag kun je natuurlijk vergeten en mits ik dan vrij ben, gaat het maandag tijdens kantooruren pas eens verder. Nu was het richting automaat, scannen, handtekening zetten en er springt een postvak open ergens in die ruimte!
Zouden ze eigenlijk standaard moeten doen, gewoon m'n spul in een kluisje flikkeren en zeggen dat ik het elk moment kan komen afhalen, ook Chinees/Aziatisch spul.
Om me in te mengen met powerbanks.Goed hun dienst bewezen nu ik constant de hort op was in Londen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog een beetje darten gekeken daar? Ik was er vorige week maar kon helaas geen tickets meer krijgen...of voor 99 pond voor een plaats ergens achteraanquote:Op zondag 4 januari 2015 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Goed hun dienst bewezen nu ik constant de hort op was in Londen..
![]()
Neuh. Wel ff op tv tegen Bunting gekeken, alleen toen 'ie de dubbels aan het verprutsen was (zelfs helemaal naar dubbel vijf moest en dan een vijf gooide) ben ik maar opgehouden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nog een beetje darten gekeken daar? Ik was er vorige week maar kon helaas geen tickets meer krijgen...of voor 99 pond voor een plaats ergens achteraan.
Goed nieuwjaar gewenst
Dat chinezen maar rijk mogen worden van jullie dit jaar
Zelf ga ik denk ik toch maar overstag met een windows 8 tablet ergens eind deze maand![]()
Hooi,
Heb nog nooit Chinese producten besteld, dus heb ff een vraagje
Is www.banggood.com een betrouwbare site? Levert die site altijd?
Ik zie daar namelijk leuke dingen voor een zacht prijsje (powerbanks, opladers, etc) dus vroeg me dit af
DankeIk ben geil![]()
Als je het een beetje doorleest hier, zul je zien dat dat een goede shop is ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hooi,
Ik zie daar namelijk leuke dingen voor een zacht prijsje (powerbanks, opladers, etc) dus vroeg me dit af
Danke![]()
Alles in de op is wel te vertrouwen. Zeker banggood,mits je natuurlijk de mitsen en maren van het chinashoppen weetquote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hooi,
Danke
De mitsen en maren zal ik denk ik nog wel tegenkomenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles in de op is wel te vertrouwen. Zeker banggood,mits je natuurlijk de mitsen en maren van het chinashoppen weet![]()
Maar heb nog een beginnersvraagje; Stel ik koop voor rond de 50 euro bij Banggood (Electronica zoals powerbanks en kabels, dus denk ik geen namaak) en het wordt geshipt vanuit het CN Warehouse. Zullen daar dan verborgen kosten aan komen te hangen (douanekosten)?Ik ben geil![]()
Lees de op eensHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Xiaomi Yi ordered, en 4 van die Nut bluetooth trackers
Van die Yi vond ik nog niet veel online, maar het is Xiaomi, en da's meestal wel in orde.
Redelijke reviews hier, icm een leuke flashdeal op BG hebben me overtuigd van de Nut trackers, dus ook maar georderd
:: Not an expert, but I play one on the web ::
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezigquote:
Dus als ik het goed begrijp is het het meest verstandig om mijn orders niet hoger dan 22 euro te laten worden (dus bijv 2x een order van 20 euro)? Want dan hoef ik geen Douanerechten, Btw en Inklaringskosten te betalen?
Of zie ik toch nog iets over het hoofd en zijn er meer kosten dan gedacht?
Ik ben geil![]()
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezig
Dus als ik het goed begrijp is het het meest verstandig om mijn orders niet hoger dan 22 euro te laten worden (dus bijv 2x een order van 20 euro)? Want dan hoef ik geen Douanerechten, Btw en Inklaringskosten te betalen?
Of zie ik toch nog iets over het hoofd en zijn er meer kosten dan gedacht?![]()
Bedankt voor jullie hulpquote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.![]()
Zal vandaag of morgen dan maar eens voor het eerst iets bestellen. En dan is het wachten geblazen
Ik ben geil![]()
Wat gaat je 1e bestelling worden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie hulp![]()
Zal vandaag of morgen dan maar eens voor het eerst iets bestellen. En dan is het wachten geblazen![]()
TV kijken en gebruik voor een laptop dus muziek.quote:
30 euro is wel de max. Een groot draad is handig of werkt het met verloopstekkertjes tegenwoordig?Groot fan van User Wotte![]()
Wat handige dingetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zal nog wat rondkijken
Ik ben geil![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat handige dingetjes
Les 1 van het China shoppen, haal (vrijwel) nooit adapters uit China, die hebben nogal de neiging om in de fik te vliegen. Welke wel goed is is nillkin, is wel maar 1 poort maar biedt wel 2ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zal nog wat rondkijken
http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.html
Die powerbank: gebruik even coupon code acc75a voor korting![]()
![]()
Dat is niet zo. Bij het bepalen of er BTW moet worden betaald wordt gekeken naar het bedrag exclusief verzendkosten. Is dit hoger dan 22 euro, dan ga je BTW (en eventueel invoerrechten) betalen over het bedrag inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.![]()
Ahh dan was dat wat ik bedoelde.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
dan ga je BTW (en eventueel invoerrechten) betalen over het bedrag inclusief verzendkosten.![]()
Anders een Anker lader van Amazon halenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Vond die 2 ports wel handig![]()
Bedankt voor je tip
Jammer...
Als ik de Xiaomi 16000mAh powerbank met Rene90 zijn code wou bestellen kom iik net op 23.11 euro uit
Ik ben geil![]()
Hou bij die Nillkin 2A charger wel rekening met het feit dat hij tablets, iPad maar ook anderen, niet met 2A laadt. Zie opmerking hierover in de comments hier: http://budgetlightforum.com/node/32717![]()
Godverdomme, 45 dagen voor PayPal-claim en het is nu 49 dagen
Fijn met die shipping van 30+ dagen.
Wanneer ging die nieuwe policy van 180 dagen in?![]()
Dat maakt niet zoveel uit, de kans dat hij eruit wordt gepikt is zeer klein. En als het zo is is het nog maar de vraag of ze hem boven de 22 euro schatten.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef defokkingfoker het volgende:
Jammer...
Als ik de Xiaomi 16000mAh powerbank met Rene90 zijn code wou bestellen kom iik net op 23.11 euro uitYou can't be late if you don't show up.![]()
Dit inderdaad. Daarbij komt ook dat de webshop vaak niet de juiste waarde neer zet. Ik ontving eergisteren een lens van 25 dollar terwijl er op stond 'value: 2,00 dollar'.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, de kans dat hij eruit wordt gepikt is zeer klein. En als het zo is is het nog maar de vraag of ze hem boven de 22 euro schatten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Arduino Uno binnen met shitload aan sensors
Had ook een mini-breadboard mee besteld, maar die is ook wel echt mini.![]()
![]()
Nog 1 klein vraagje![]()
Is het beter om Drop Shipping Order (Remove Banggood logo from the package) aan te vinken of moet ik het liever leeg laten?
Ik ga denk ik wel het gokje wagen met de Xiaomi 16000mAh powerbank van 23.11 euro
Ik ben geil![]()
Maakt volgens mij niks uit, is meer dat je die optie gebruikt als je hier in Nederland Chinese spullen verkoopt, en dan dus het banggood logo eraf haalt zodat het lijkt alsof het uit je eigen voorraad komt en je dus niet doorgeefluik bent waar mensen vervolgens zelf naar banggood gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Is het beter om Drop Shipping Order (Remove Banggood logo from the package) aan te vinken of moet ik het liever leeg laten?![]()
mooiste tot nu toe was een smartphone (jiayu G4A) met als beschrijving: replacement motherboard, $20 via DHL (en geen btw/invoerrechten)quote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daarbij komt ook dat de webshop vaak niet de juiste waarde neer zet. Ik ontving eergisteren een lens van 25 dollar terwijl er op stond 'value: 2,00 dollar'.![]()
Iedereen bedankt voor jullie hulp!
Ik heb trouwens tijdens de checkout aangegeven of ze de value lager konden zetten..
Dit vondt ik namelijk op hun site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
Koptelefoons zijn eigenlijk de producten die maar heel weinig mensen vanuit china kopenquote:zie deze maar zelden passeren (of het zijn gamingkoptelefoons)
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goede bluetooth koptelefoon. Zelf uitproberen denk ik dat het beste is. Op AliExpress/Ebay staan er wel een paar die interessant zijn.![]()
Wel grappig die Arduino.
Nu nog even wachten op aantal WS2812 LED's, kan ik wel wat leuks mee.
Net even geklooid met één RGB-LED en de DHT11-sensor (Temp + Humidity).![]()
Heb je wel merken?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Koptelefoons zijn eigenlijk de producten die maar heel weinig mensen vanuit china kopenzie deze maar zelden passeren (of het zijn gamingkoptelefoons)
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goede bluetooth koptelefoon. Zelf uitproberen denk ik dat het beste is. Op AliExpress/Ebay staan er wel een paar die interessant zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Die heb ik... Plakken voor geen meterquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef rene90 het volgende:
Hendig: 100 clips voor kabels:
http://www.banggood.com/1(...)-Clamp-p-925624.html
Sorry.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jezelf quoten na krap twee uur?
[..]
Neem eens een kijkje in het review topic.Groot fan van User Wotte![]()
Nu zijn ze al besteldquote:Op maandag 5 januari 2015 00:34 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die heb ik... Plakken voor geen meter![]()
![]()
Superlux is taiwanees. Kun je her en der bestellen, maar vaak niet via chinese webshops, maar eerder via Thomann.de bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
TV kijken en gebruik voor een laptop dus muziek.
30 euro is wel de max. Een groot draad is handig of werkt het met verloopstekkertjes tegenwoordig?
Wordt regelmatig bekroond tot de leukste cans tot een euro of 100 a 150.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Astrotec AS-100HD/200HD. Brainwavz HM9. Takstar shizzle.
Zonoki voor bluetooth-spul. Up next hier, Bluedio bluetooth: T2 headphones, BS2 speaker & i6 receiver & dopjes.
Niet per se Chinees/cheapo? De Koss Porta Pro is nog altijd hip. Een AKG K451 is zeer nice. Superlux idd.
Zo ik heb weer eens een order geplaatst bij Buyincoins, ik was gewoon opzoek naar goedkope oordopjes in de pasvorm van Apple en dus niet van die in-ears die niet lekker zitten
Gek he oordopjes van Apple gebruiken in combinatie met een Android toestel, maar soms wil die afstandsbediening toch nog zijn werk doenEn omdat er zoveel vraag naar deze oordopjes zijn is de prijs lekker laag, en de kwaliteit is ook niet slecht voor het geld
Want over de geluidskwaliteit van deze oordopjes ben ik tot nu toe nog altijd tevreden geweest.
![]()
Haha, ik heb precies hetzelfde, alleen die apple oordopjes zitten goed, ik scoor ze altijd gratis bij MITBquote:Op maandag 5 januari 2015 07:10 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo ik heb weer eens een order geplaatst bij Buyincoins, ik was gewoon opzoek naar goedkope oordopjes in de pasvorm van Apple en dus niet van die in-ears die niet lekker zitten
Gek he oordopjes van Apple gebruiken in combinatie met een Android toestel, maar soms wil die afstandsbediening toch nog zijn werk doenEn omdat er zoveel vraag naar deze oordopjes zijn is de prijs lekker laag, en de kwaliteit is ook niet slecht voor het geld
Want over de geluidskwaliteit van deze oordopjes ben ik tot nu toe nog altijd tevreden geweest.
![]()
![]()
Ja dat laatste lukt mij helaas niet, er is een tijd geweest toen Mistertao nog niet zo bekend was dat mensen dan mij als refferal gebruikte en dat leverde mij dan weer credit op Mistertao op waardoor ik wat gratis oordopjes of dergelijke kon bestellen.
En nu heb ik nog steeds $ 6 in mijn account van Mistertao open staan, en ik kan er eigenlijk niks mee lol![]()
![]()
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$
[ Bericht 6% gewijzigd door SanAnt op 05-01-2015 08:50:30 ]![]()
Nou.. de slaapmodus van de Nut is 'nut'teloos. ()
Hij wordt namelijk niet uit zichzelf wakker, maar je moet op het knopje drukken voor hij weer verbindt. Dus die optie heb ik maar uitgezet.
Vandaag eens testen hoe hij het doet qua batterijverbruik (accuverbruik geeft 5% aan voor de app, maar door BT-gebruik zal het vast meer zijn) en, als ik er aan denk, laat ik hem op mijn werk liggen om thuisgekomen te kijken of hij daar nog ligt volgens de app.Yup.. heb m'n duurdere bestelingen toch maar gedaan, want kan wachten tot hij stijgt, maar voor het zelfde geld (nouja minder geld dan dus) daalt hij nog verder.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:42 schreef SanAnt het volgende:
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$Oh nice.. heb net een stuk of 6 binnen van erg gelijkende clips. Zal eens kijken of die wel een beetje plakken. (om dashcamkabel beetje netter te leggen langs de rand van m'n dashboard)quote:Op maandag 5 januari 2015 00:34 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die heb ik... Plakken voor geen meterTja..en toch gebruik ik de bij telefoons meegeleverde adaptertjes nog wel eens. Vooralsnog goed gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Les 1 van het China shoppen, haal (vrijwel) nooit adapters uit China, die hebben nogal de neiging om in de fik te vliegen. Welke wel goed is is nillkin, is wel maar 1 poort maar biedt wel 2A
http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.htmlMisschien toch maar eens naar een zootje Nilkins kijken. Worden die ook nagemaakt btw?
[ Bericht 31% gewijzigd door Dromer op 05-01-2015 09:20:44 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ja je word er inderdaad erg verdrietig van, en de voorspelling is juist dat de euro nog meer gaat zakken in waardequote:Op maandag 5 januari 2015 08:42 schreef SanAnt het volgende:
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$
Momenteel kun je eerlijk gezegd beter goederen uit Rusland kopen, niet dat die veel aanbod hebbenMaar scheermesjes zoals Voskhod Mesjes zijn ruim 38% goedkoper geworden, en dat komt natuurlijk door dat de roebel onderuit gegaan is.
Dus het is maar een tipIk zou alleen niet weten welke goederen naast scheermesjes interessant zijn om uit Rusland te kopen.
![]()
http://www.banggood.com/1(...)ontrol-p-954749.html
Deze net besteld, om de poort en eventueel nog wat lichten te kunnen schakelen vanuit de nieuwe auto.![]()
Nu gaan we het kaf van het koren scheiden... wie zijn de echte Chinashoppers?quote:Op maandag 5 januari 2015 08:42 schreef SanAnt het volgende:
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$
Voor mij betekent dit gewoon dat we NOG betere prijzen moeten zoeken en coupons erbij halen![]()
Als dat niet meer lukt 20 account aanmaken bij MITB en de nieuwsbrief ontvangen. Maar dat is wel erg de bodem afschrapen![]()
![]()
Ik heb weer een paar pakketjes die vrij lang onderweg zijn, aantal pakketjes die erna verzonden zijn zijn wel al binnen. Lang leve China-shoppen.
Zelfs een pakketje van BangGood, terwijl dat die meestal snel zijn!![]()
![]()
Is het laatste half jaar al niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 5 januari 2015 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
Zelfs een pakketje van BangGood, terwijl dat die meestal snel zijn!![]()
![]()
Vorige week toch een pakketje na 8 dagen, via China Post.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Is het laatste half jaar al niet meer wat het geweest is
Maar wacht nu al paar weken op een pakketje van CSSBuy.![]()
![]()
Mijn records zijn nog altijd BG met China post 5 dagen (woensdag besteld en maandag binnen)quote:Op maandag 5 januari 2015 11:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vorige week toch een pakketje na 8 dagen, via China Post.
Maar wacht nu al paar weken op een pakketje van CSSBuy.
En met Fasttech Malaysia post, ruim 6 maanden![]()
ik hoorde dat als er 24h shipped bij LITB staat dat deze met free shipping even snel thuis is als met supersaver
Heb nu even 2 pakjes besteld, alleen 1 met super saver en de ander met free delivery.
Ben erg benieuwdOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tevens heb ik het idee dat veel van die dx / litb / bangood ect spullen ook v ia ebay aangeboden worden voor dezelfde / lagere prijs. Mijn ervaring is alleen tot nu toe dat pakjes via Ebay (ook uit china) er sneller zijn dan die direct bij de sites vandaan
24h shipped slaat op dat hij binnen 24 uur verzonden wordt? Dat maakt voor de verzendtijd niet uit...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:02 schreef Jimbo het volgende:
ik hoorde dat als er 24h shipped bij LITB staat dat deze met free shipping even snel thuis is als met supersaver
Heb nu even 2 pakjes besteld, alleen 1 met super saver en de ander met free delivery.
Ben erg benieuwd![]()
Ja, maar soms kan eBay ook wel lang duren.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:03 schreef Jimbo het volgende:
Tevens heb ik het idee dat veel van die dx / litb / bangood ect spullen ook v ia ebay aangeboden worden voor dezelfde / lagere prijs. Mijn ervaring is alleen tot nu toe dat pakjes via Ebay (ook uit china) er sneller zijn dan die direct bij de sites vandaan
Al is de service via eBay soms beter, want ze zijn bang voor slechte reputatie.
AliExpress doet er gemiddeld langer over dan de webshops en eBay. Of je moet precies de goede verzender hebben, die gewoon direct verzend (zonder hem eerst nog een week op kantoor te laten liggen...).![]()
Het maakt wat mij betreft inderdaad weinig uit of we wat meer of minder betalen, maar bij gadgets zoals smartphones en tablets merk je wel dat het nu gewoon niet meer zo aantrekkelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nu gaan we het kaf van het koren scheiden... wie zijn de echte Chinashoppers?
Voor mij betekent dit gewoon dat we NOG betere prijzen moeten zoeken en coupons erbij halen![]()
Als dat niet meer lukt 20 account aanmaken bij MITB en de nieuwsbrief ontvangen. Maar dat is wel erg de bodem afschrapen
Overigens is 20 accounts aanmaken bij MITB gewoon vragen om een IP banNiet op Fok! maar bij die webwinkel, want aan dat soort klanten heeft geen enkele webwinkel baat bij.
![]()
ja dat hij binnen 24h verzonden wordt idd.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
24h shipped slaat op dat hij binnen 24 uur verzonden wordt? Dat maakt voor de verzendtijd niet uit...
Ik wou alleen even zeker zijn dat ze wel beide op de zelfde datum vertrokken (ergo vandaag)
Maar van wat ikgehoord heb scheelt het dus niets tussen die twee. Ben erg benieuwd. Stel het scheelt een dag (of 2 max), weet ik dat ik zelf iig nooit meer voor shipping betaal daar.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
vorige keer van die esmokers van ebay besteld (al heb ik volgens mij wel longtyfus van die dingen opgelopenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar soms kan eBay ook wel lang duren.
AliExpress doet er gemiddeld langer over dan de webshops en eBay. Of je moet precies de goede verzender hebben, die gewoon direct verzend (zonder hem eerst nog een week op kantoor te laten liggen...).)
Waren er binnen 2(!!!) dagen al, echt ziek snel
Ik heb er zo 2 hangen (1 aan het bad en 1 aan de douche) en ik ben er wel heel tevreden over. Al gebruikt met 3 verschillende china phones en klank is echt wel goed, zet het volume meestal niet helemaal op max (wel van de speaker, maar niet van de BT op phone). Heb ook 2 earssons liggen, maar zou deze nu echt niet in mijn douche leggen (moest er een goede zuignap-mount zijn, zou dit te overwegen zijn, hoewel de earsson IMHO gewoon te zwaar is om via een zuignap aan de muur te hangen). Volgens verschillende sites is hij trouwens niet waterproof (onderdompelen) maar waterresistant (spatproof), dus als hij in bad zou vallen zou hij de geest kunnen geven. Batterij moet ik om de maand opladen, maar het is nu wel niet dat ik elke dag de speaker aanzet. Zuignap heeft ook wel al een paar keer losgelaten en speaker viel toen vanop ca 1.5m zonder hierdoor enige schade te vertonen. Heb tot nu toe alleszins nog geen beter alternatief gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:
Zo een dus, de BTS-06:
[ afbeelding ]
Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:![]()
Ik heb blijkbaar een goeie zaak gedaan met die Xiaomi Yi bij Tinydeal.
Ik heb 'm besteld aan ¤34,97 en ik check vandaag nog een keer, is 'ie gestegen tot 68,96.
Da's op 98 cent na het dubbele
Hoe heb je die NUT2 aan je sleutelbos gehangen? Ik zie er geen ophang-oog aan zitten en dat was voor mij de enige reden om hem niet te kopen. Als het dus wel kan koop ik er ook een aantalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Dromer het volgende:
Ik heb hem aan mijn sleutelbos gehangen. Omdat ik een usb-key die daar aanhangt vaker gebruik, wil ik die sleutels wel eens ergens laten liggen... dus wel handig voor mij.![]()
![]()
Dat doet Kenzi gewoon, geeft vervolgens een coupon voor 60% off en wij trappen er met open ogen inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hoe groot is je phone?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.banggood.com/M(...)-Mount-p-955989.html ?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat doet Kenzi gewoon, geeft vervolgens een coupon voor 60% off en wij trappen er met open ogen in
Is dat ding überhaupt van Xiaomi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of probeert er iemand makkelijk geld te maken door het Xiaomi-like te branden?
Toen het voor de eerste keer voorbijkwam eens naar gekeken, maar was niet zo overtuigd.
Weet niet of er inmiddels via de officiële kanalen wel info te vinden is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
We gaan het zien als ie binnen is.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ik heb er zo 2 hangen (1 aan het bad en 1 aan de douche) en ik ben er wel heel tevreden over. Al gebruikt met 3 verschillende china phones en klank is echt wel goed, zet het volume meestal niet helemaal op max (wel van de speaker, maar niet van de BT op phone). Heb ook 2 earssons liggen, maar zou deze nu echt niet in mijn douche leggen (moest er een goede zuignap-mount zijn, zou dit te overwegen zijn, hoewel de earsson IMHO gewoon te zwaar is om via een zuignap aan de muur te hangen). Volgens verschillende sites is hij trouwens niet waterproof (onderdompelen) maar waterresistant (spatproof), dus als hij in bad zou vallen zou hij de geest kunnen geven. Batterij moet ik om de maand opladen, maar het is nu wel niet dat ik elke dag de speaker aanzet. Zuignap heeft ook wel al een paar keer losgelaten en speaker viel toen vanop ca 1.5m zonder hierdoor enige schade te vertonen. Heb tot nu toe alleszins nog geen beter alternatief gezien.Hm heb liever geen magneten aan de achterkant van mijn telefoon.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.banggood.com/M(...)-Mount-p-955989.html ?![]()
Ik heb deze nog ergens liggen, werkt prima:quote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.banggood.com/M(...)-Mount-p-955989.html ?
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.htmlIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Daarom dat ik vraag hoe groot zijn telefoon is. Die ventilatie-smartphone-houder kan 7,2 cm open, maar om je telefoon er toch gemakkelijk in te doen is 5 inch (of 5.1) wel het maximumquote:Op maandag 5 januari 2015 12:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb deze nog ergens liggen, werkt prima:
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.html![]()
![]()
Bij Xiaomi zelf nog niet veel geen info over gevonden, maar wel al een aantal unboxing-vids en tuts tegengekomen over 't ding.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is dat ding überhaupt van Xiaomi?
Of probeert er iemand makkelijk geld te maken door het Xiaomi-like te branden?
Toen het voor de eerste keer voorbijkwam eens naar gekeken, maar was niet zo overtuigd.
Weet niet of er inmiddels via de officiële kanalen wel info te vinden is.
Daarbovenop wel een paar persmededelingen erover gevonden, dus ik denk dat 't wel snor zit. En anders ben ik voor 37¤ de boot in ipv 68¤
Op http://xiaoyi.com/home/welcome.html wel wat info te vinden, helaas volledig in 't Chinees
[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 05-01-2015 13:19:10 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
welke xiaomi oordopjes waren nou die uber briljante voor heel weinig geld ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koers is idd vreselijk, paar maanden geleden bij aanschaf van de minix x8h was ik 115 euro kwijt. Nu moest ik er 1 voor een kennis bestellen: 130.
Van die 15 euro kun je toch al even een xiaomi pb halen..You can't be late if you don't show up.![]()
1.19 nu oid ?
Ah, vanwege het hele ' Copyright 2014, xiaoyi Technology Co., LTD All Rights Reserved ' ook, namelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:01 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Bij Xiaomi zelf nog niet veel geen info over gevonden, maar wel al een aantal unboxing-vids en tuts tegengekomen over 't ding.
Daarbovenop wel een paar persmededelingen erover gevonden, dus ik denk dat 't wel snor zit. En anders ben ik voor 37¤ de boot in ipv 68¤
Op http://xiaoyi.com/home/welcome.html wel wat info te vinden, helaas volledig in 't Chinees
Maar goed, hij duikt hier op, dus 't zal wel: http://www.mi.com/xiaoyi/
Waar had je 'em vandaan, again?Niet nodig, maar zoals inderdaad al gezegd werd, als de euro nog verder dropt dan de beats van Skrillex, dan kun je er beter nu bij wezen en het lijkt leuk eens mee te kloten voor de gein.
Ah ok, nou ja, 149 CNY moet zo'n kleine 25 USD voorstellen, al met al via MisterTao ofzo + 15 USD = 40 USD. Dus waar ze zulke gigantische bedragen vandaan halen, weet ik niet. Maar 40 USD aim ik dan op. Misschien via een AliExpress seller en dan met Singapore Post:
• http://www.aliexpress.com(...)ife/32252934882.html
• http://www.aliexpress.com(...)ree/32226229983.html
• http://www.aliexpress.com(...)one/32262512914.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er zit een touwtje bij dat je aan de Nut kunt bevestigen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Hoe heb je die NUT2 aan je sleutelbos gehangen? Ik zie er geen ophang-oog aan zitten en dat was voor mij de enige reden om hem niet te kopen. Als het dus wel kan koop ik er ook een aantal
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Een touwtje voor rond je nuts?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Er zit een touwtje bij dat je aan de Nut kunt bevestigen.
[ afbeelding ]
Precies mijn probleem met AE. Ze veranderen de status erg snel naar shipped inclusief trackingnummer maar dat blijkt dan alleen een vooraanmelding te zijn ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar soms kan eBay ook wel lang duren.
AliExpress doet er gemiddeld langer over dan de webshops en eBay. Of je moet precies de goede verzender hebben, die gewoon direct verzend (zonder hem eerst nog een week op kantoor te laten liggen...).![]()
![]()
Banggood, buyincoins, tomtop en nog een aantal anderen zijn ook actief op Ebay.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:03 schreef Jimbo het volgende:
Ook vaak betere prijzen dan in de shop. Moet je nagaan hoeveel vet er nog van de prijzen kan als ze Ebay betalen.
Erg apart als je ineens pakjes krijgt van deze shops via Ebay![]()
![]()
Inderdaad... heb eens gehad dat de tracking pas na 2 weken actief werd.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Precies mijn probleem met AE. Ze veranderen de status erg snel naar shipped inclusief trackingnummer maar dat blijkt dan alleen een vooraanmelding te zijn ofzo.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
wel de plus halen met a2 muis voor 142 bij dxquote:Op maandag 5 januari 2015 13:23 schreef l0lownkill het volgende:
Koers is idd vreselijk, paar maanden geleden bij aanschaf van de minix x8h was ik 115 euro kwijt. Nu moest ik er 1 voor een kennis bestellen: 130.
Van die 15 euro kun je toch al even een xiaomi pb halen..:]![]()
Vandaag na 26 dagen het pakketje van BangGood binnen, waarvan ik testraks zei dat het toch wel lang duurde.
Deze binnen gekregen: 6PCS Polishing Buffing Pad Kit For Car Polishing Buffer
![]()
Wat betreft oordoppen:
In het verleden diverse malen bij mp4nation.net Brainwavz Alpha's en Beta's gekocht ruim onder de ¤10.
Ze bevielen bijzonder goed, maar werden in de tijd rap duurder waarmee de aantrekkelijkheid afnam.
Daarna overgestapt op MEElectronics: de M2P en de M9. Gekocht op Ebay zonder transportkosten weer ruim onder de ¤10 . Nu alleen nog met transportkosten via de eigen website te verkrijgen waardoor de prijzen weer substantieel stijgen. Ook deze doppen bevielen bijzonder goed.
Natuurlijk ook de Awei ES800 gekocht: geweldige waar voor het geld, maar wel van duidelijk mindere kwaliteit dan de Brainwavz's en de MEElectronics's.
Wie tips voor echt goede doppen onder de ¤10? Graag zonder overdreven bas, maar meer neutraal wat betreft karakter. Ik heb van Xiaomi natuurlijk de Pistons gezien, maar die zijn aanmerkelijk duurder. Maar deze Xiaomi's zag ik voor het eerst:http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-934911.html Iemand hier ervaring mee?![]()
Zag dat de link niet goed was: http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-934911.htmlquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef BoyB het volgende:
Wat betreft oordoppen:
In het verleden diverse malen bij mp4nation.net Brainwavz Alpha's en Beta's gekocht ruim onder de ¤10.
Ze bevielen bijzonder goed, maar werden in de tijd rap duurder waarmee de aantrekkelijkheid afnam.
Daarna overgestapt op MEElectronics: de M2P en de M9. Gekocht op Ebay zonder transportkosten weer ruim onder de ¤10 . Nu alleen nog met transportkosten via de eigen website te verkrijgen waardoor de prijzen weer substantieel stijgen. Ook deze doppen bevielen bijzonder goed.
Natuurlijk ook de Awei ES800 gekocht: geweldige waar voor het geld, maar wel van duidelijk mindere kwaliteit dan de Brainwavz's en de MEElectronics's.
Wie tips voor echt goede doppen onder de ¤10? Graag zonder overdreven bas, maar meer neutraal wat betreft karakter. Ik heb van Xiaomi natuurlijk de Pistons gezien, maar die zijn aanmerkelijk duurder. Maar deze Xiaomi's zag ik voor het eerst:http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-934911.html Iemand hier ervaring mee?![]()
Vind Brainwavz Delta nog steeds erg veel waar voor hun geld bieden: http://www.mp4nation.net/brainwavz-delta-iem-earphonesquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef BoyB het volgende:
Wat betreft oordoppen:
Wie tips voor echt goede doppen onder de ¤10? Graag zonder overdreven bas, maar meer neutraal wat betreft karakter. Ik heb van Xiaomi natuurlijk de Pistons gezien, maar die zijn aanmerkelijk duurder. Maar deze Xiaomi's zag ik voor het eerst:http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-934911.html Iemand hier ervaring mee?
Ze waren met kerst 2 voor 20 dollar. Maar voor 15 per stuk is het nog steeds een aardige deal.![]()
Van Apple zelf? Heb je tenminste garantie.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:21 schreef attaxia het volgende:
Iemand een tip voor een goedkope iPhone 6 lightning kabel die niet binnen 2 weken kapot is?![]()
![]()
altijd waard om het even te checken voor verkoopquote:Op maandag 5 januari 2015 14:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Banggood, buyincoins, tomtop en nog een aantal anderen zijn ook actief op Ebay.
Ook vaak betere prijzen dan in de shop. Moet je nagaan hoeveel vet er nog van de prijzen kan als ze Ebay betalen.
Erg apart als je ineens pakjes krijgt van deze shops via EbayOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
beta vond ik prima, deze heb ik na een uur weggeven.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:30 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Vind Brainwavz Delta nog steeds erg veel waar voor hun geld bieden: http://www.mp4nation.net/brainwavz-delta-iem-earphones
Ze waren met kerst 2 voor 20 dollar. Maar voor 15 per stuk is het nog steeds een aardige deal.
Aan mijn vriendin die steeds mijn dopjes pakte en op willekeurige plekken teruglegde. Ze gebruikt ze overigens al best een tijd en ze lijken nog heel.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Het is wel duidelijk minder bass-minded dan de Beta's. Maar die zijn weer schandalig duur tenzij je ze in 3-pack koopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
beta vond ik prima, deze heb ik na een uur weggeven.
Aan mijn vriendin die steeds mijn dopjes pakte en op willekeurige plekken teruglegde. Ze gebruikt ze overigens al best een tijd en ze lijken nog heel.![]()
Neuh, de a2 airmouse is bagger, dx is bagger en de plus versie heeft slechts een ander merk gpuquote:Op maandag 5 januari 2015 14:48 schreef wootahH het volgende:
[..]
wel de plus halen met a2 muis voor 142 bij dxYou can't be late if you don't show up.![]()
Is het iets? Ik zocht ook nog een polijst set.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:54 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag na 26 dagen het pakketje van BangGood binnen, waarvan ik testraks zei dat het toch wel lang duurde.
Deze binnen gekregen: 6PCS Polishing Buffing Pad Kit For Car Polishing Buffer
Waar zijn die gebobbelde schuimen voor?![]()
Ziet er wel aardig uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is het iets? Ik zocht ook nog een polijst set.
Kan evt. vanavond wel even wat foto's schieten? Kun je zelf oordelen.
Ik wil(de) hem hebben om paar kleine krasjes/plekjes weg te krijgen van m'n auto. Niet om de hele auto mee te doen, want dat is wel een monnikenwerk met dit formaat.![]()
De foto's van BG zijn duidelijk genoeg. Het gaat meer om het vingergevoelquote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit.
Kan evt. vanavond wel even wat foto's schieten? Kun je zelf oordelen.
Ik wil(de) hem hebben om paar kleine krasjes/plekjes weg te krijgen van m'n auto. Niet om de hele auto mee te doen, want dat is wel een monnikenwerk met dit formaat.
Maar waar zijn de gebobbelde schuimen precies voor?![]()
Mja, ik vind 10 dollar niet zo duur voor fatsoenlijke oordopjes.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:51 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk minder bass-minded dan de Beta's. Maar die zijn weer schandalig duur tenzij je ze in 3-pack koopt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, zover ben ik nog niet gekomen. Het is niet echt het weer om hem even uit te proberen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De foto's van BG zijn duidelijk genoeg. Het gaat meer om het vingergevoel
Maar waar zijn de gebobbelde schuimen precies voor?
Lucht kan gedeeltelijk onder de pad komen, om hem koeler te houden. En je kan daardoor makkelijker bewegen/glijden. Maar er zijn aantal verschillende 'vormen' van de pad. Elk heeft een beetje zijn eigen 'ding'.![]()
Waar haal je ze voor 10 dollar incl verzenden dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, ik vind 10 dollar niet zo duur voor fatsoenlijke oordopjes.
Weet dat ze bij Amazon.com voor die prijs te vinden zijn, maar daar komen dan nog flinke verzendkosten bovenop.![]()
o daar keek ik even snel. Maar mp4nation heeft om de haverklap aanbiedingen toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:23 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Waar haal je ze voor 10 dollar incl verzenden dan?
Weet dat ze bij Amazon.com voor die prijs te vinden zijn, maar daar komen dan nog flinke verzendkosten bovenop.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
+ een Gbit poort & ac wifiquote:Op maandag 5 januari 2015 15:55 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Neuh, de a2 airmouse is bagger, dx is bagger en de plus versie heeft slechts een ander merk gpu
lijkt me meer future proof voor een paar euro meer.:]![]()
Mwah soms dus, niet al te vaak. Zo'n 3 pack is altijd wel te halen voor 40 dollar, maar los kosten ze iets van 25 geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
o daar keek ik even snel. Maar mp4nation heeft om de haverklap aanbiedingen toch?![]()
Das waar, maar is niet echt nodig. Je kunt nu ook prima films streamen, laat staan dat een gezin 100mbit/s haalt op een kabel: laat staan wifi. Komt ook nog eens bij dat het vaak na 3/4 jaar vaak tijd is om hem weer te vervangen met wat wellicht dan wel de x9 of 10 is.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef wootahH het volgende:
[..]
+ een Gbit poort & ac wifi
lijkt me meer future proof voor een paar euro meer.You can't be late if you don't show up.![]()
Zelfde merk GPU.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:55 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Neuh, de a2 airmouse is bagger, dx is bagger en de plus versie heeft slechts een ander merk gpu
Verschillen zijn zover ik zie:
- Andere WIFI chipset (AC)
- Andere Ethernet controller
- Licentie voor H.265
Wellicht zou het, mits het niet hardware is zelfs H.265 op de oude kunnen inschakelen. Maar de kans is dat het hardwarematig is uitgeschakeld op de oude chipset.
De volle gigabit is natuurlijk leuk voor papier, gok dat de chipset dat niet aankan.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb me op een gegeven moment zelfs afgemeld van hun nieuwsbrief omdat ik er zot van werd. En omdat ze geen service wouden verlenen. Ik had een beta (geloof ik) die niet werkt met de iphone, omdat de miccontrol de hele tijd Siri triggerde.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:42 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mwah soms dus, niet al te vaak. Zo'n 3 pack is altijd wel te halen voor 40 dollar, maar los kosten ze iets van 25 geloof ik.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
haalt die niet nee, maar toch wel ongeveer het dubbele van wat de x8-h haalt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde merk GPU.
Verschillen zijn zover ik zie:
- Andere WIFI chipset (AC)
- Andere Ethernet controller
- Licentie voor H.265
Wellicht zou het, mits het niet hardware is zelfs H.265 op de oude kunnen inschakelen. Maar de kans is dat het hardwarematig is uitgeschakeld op de oude chipset.
De volle gigabit is natuurlijk leuk voor papier, gok dat de chipset dat niet aankan.
bron:http://www.cnx-software.c(...)eo-x8-h-plus-review/:]![]()
Ik had hetzelfde alleen dan met een HTC One S, bij mijn Xiaomi Mi2S doet hij het wel goed. Volgens mij doet hij het bij Samsungs en andere HTC's ook gewoon goed. Volgens mij richten ze zich meer op Android qua micbuttons.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb me op een gegeven moment zelfs afgemeld van hun nieuwsbrief omdat ik er zot van werd. En omdat ze geen service wouden verlenen. Ik had een beta (geloof ik) die niet werkt met de iphone, omdat de miccontrol de hele tijd Siri triggerde.![]()
Zet je dat ding dan op je accutol ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:54 schreef Goddelijker het volgende:
Deze binnen gekregen: 6PCS Polishing Buffing Pad Kit For Car Polishing Buffer![]()
m.banggood.com/Wholesale-Syllable-G15-Bluetooth-Noise-Reduction-Headphones-For-iPhone-Cellphone-p-52047.html
Kan ik deze ook gewoon voor laptop gebruiken?Groot fan van User Wotte![]()
Zolang jij bluetooth op je laptop hebt welquote:Op maandag 5 januari 2015 18:46 schreef Tjacka het volgende:
m.banggood.com/Wholesale-Syllable-G15-Bluetooth-Noise-Reduction-Headphones-For-iPhone-Cellphone-p-52047.html
Kan ik deze ook gewoon voor laptop gebruiken?
edit: je kan hem ook bedraad gebruiken, dus ja sowieso op je laptop te gebruiken![]()
Als je laptop bluetooth heeft ja. Zo niet, dan kun je altijd een bluetooth dongeltje halen voor een paar euro.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:46 schreef Tjacka het volgende:
Kan ik deze ook gewoon voor laptop gebruiken?
Andere vraag: waar is de 10400 Xiaomi PB op dit moment het goedkoopst?You can't be late if you don't show up.![]()
Laatste wat ik las was dat de daling door zou gaan tot de ¤1 = $1. Maar de dollar laat zich even goed voorspellen als het weer....quote:Op maandag 5 januari 2015 18:36 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meende te lezen een aantal maanden terug dat de daling voort zou zetten en daarna weer rustig aan op zou bouwen. Hopen dat nu de opbouw periode aanbreektAls die überhaupt aanbreekt.
Na de Grexit (mocht die komen) daalt hij vast even flink, na het dieptepunt van de koers komt het nieuwe schuldenplafond in de U.S weer in beeld (dat gaat komen) en dan gaat het wel weer omhoog denk ik
En anders maar gewoon over op [insert ander lagelonenland]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nou... volgende nut-update:
Na de zeer onhandige slaapmodus, lijkt ook de geolocatie niet goed te werken. Heb de nut op m'n werk achtergelaten (geolocatie gaf toen die plaats aan) en thuis heb ik bij de nut op de lokatie gedrukt. En daar gaf ie mijn huidige lokatie aan.Ik heb geen idee wat het nut daarvan is. Je zou denken dat hij de lokatie zou aangeven waar hij de nut is 'kwijtgeraakt'.
Het is wel zo dat ik alleen lokatiebepaling op basis van wifi/gsm-masten aan had staan. Misschien morgens eens testen met gps aan op moment van 'vermissing'.
Het extra stroomverbruik van de app lijkt mee te vallen en hij connect meestal weer automatisch bij weer in bereik komen. (maar niet altijd, dus waterdicht is dat ook niet)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hoe doen jullie dat eigenlijk met producten boven de 22 euro? Nemen jullie gwn een gokje en hopen jullie dat je geen Btw en Inklaringskosten hoeft te betalen? Of is er een manier om daar onderuit te komen?Ik ben geil![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:01 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Zet je dat ding dan op je accutol ofzo?![]()
![]()
Ik laat producten boven de 22 euro altijd in twee delen verzenden. Vraag of die chinees 't dan doormidden wil snijden.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met producten boven de 22 euro? Nemen jullie gwn een gokje en hopen jullie dat je geen Btw en Inklaringskosten hoeft te betalen? Of is er een manier om daar onderuit te komen?![]()
TYquote:Op maandag 5 januari 2015 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik laat producten boven de 22 euro altijd in twee delen verzenden. Vraag of die chinees 't dan doormidden wil snijden.
Zal het bij mijn volgende order dus ff aangeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
TY
Zal het bij mijn volgende order dus ff aangeven.Serieus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de order in meerdere delen kan splitsen, doen.
Spreid je winkansen!
Is het één ding dat duurder is dan 22 euro: neem de gok.
Je hebt kans dat je moet betalen, maar (afhankelijk van de manier van verzenden, grootte van pakket) de kans is groter dat je niet hoeft te betalen.![]()
Thx voor de tv moet ik dan nog een bluetooth dongle hebben. Of heb ik daar een transmitter voor nodig?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:50 schreef igi0n het volgende:
[..]
Zolang jij bluetooth op je laptop hebt wel
edit: je kan hem ook bedraad gebruiken, dus ja sowieso op je laptop te gebruikenGroot fan van User Wotte![]()
De kans is erg klein als je de standaard langzame verzending neemt en het formaat/gewicht niet al te groot is. De douane heeft graag 100% succes met te weinig personeel. Ze grijpen natuurlijk de grotere zaken uit de stapel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met producten boven de 22 euro? Nemen jullie gwn een gokje en hopen jullie dat je geen Btw en Inklaringskosten hoeft te betalen? Of is er een manier om daar onderuit te komen?
Jaren terug kreeg ik weleens een envelop met douane tape erop. Volgens mij hebben ze de enveloppen strijd opgegeven![]()
![]()
vraag of ze er minder op wille nzetten andersquote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met producten boven de 22 euro? Nemen jullie gwn een gokje en hopen jullie dat je geen Btw en Inklaringskosten hoeft te betalen? Of is er een manier om daar onderuit te komen?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedere valuta toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was dat de daling door zou gaan tot de ¤1 = $1. Maar de dollar laat zich even goed voorspellen als het weer....
Na de Grexit (mocht die komen) daalt hij vast even flink, na het dieptepunt van de koers komt het nieuwe schuldenplafond in de U.S weer in beeld (dat gaat komen) en dan gaat het wel weer omhoog denk ik
En anders maar gewoon over op [insert ander lagelonenland]
Maarre Robert, heb jij toevallig je Ipega Controller al binnen?![]()
Had ik daar nog geen foto van geplaatstquote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Iedere valuta toch?
Maarre Robert, heb jij toevallig je Ipega Controller al binnen?
* RobertNL gaat zich schamen in een hoekje
Zal deze week nog even een foto posten
Ik ben eerder benieuwd hoe je hem precies werkend heb gekregenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had ik daar nog geen foto van geplaatst
* RobertNL gaat zich schamen in een hoekje
Zal deze week nog even een foto posten![]()
![]()
Ging gewoon plug en play op Android. Getest met onder andere GTA:SAquote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe je hem precies werkend heb gekregen
__
Gaat wel snel, 28-12 besteld en nu dus al in Nederland
True that! En nu ook trackable met 17track, met 'n eigen 'tile' op de frontpage.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
YanWen is wel een fijne verzender, duidelijk trackbaar.
Maar vervolgens ligt je pakketje dan dagen op de luchthaven...
Althas, da's wat ik atm aan de hand heb met 2 YW shipments :
2014-12-29 00:00 Belgium, Arrive at Belgium Airport-(Yanwen's Track End)
2014-12-31 00:00 Belgium, Arrive at Belgium Airport-(Yanwen's Track End):: Not an expert, but I play one on the web ::
Heb ook maar een creditcard binnen nu. Wat van AliExpress besteld, benieuwd hoe het aankomt. Hoe veilig wordt er met creditcard gegevens omgegaan? Raden jullie mee aan om toch zvm met PayPal te werken? (Wat helaas bij AliExpress niet mogelijk was, dus vandaar).![]()
persoonlijk zal ik bij de chineese zaken niet zo snel direct met CC betalen, eerder als uitzondering, eerst gewoon met paypal en via PP met CC betalenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:22 schreef MAHL het volgende:
Heb ook maar een creditcard binnen nu. Wat van AliExpress besteld, benieuwd hoe het aankomt. Hoe veilig wordt er met creditcard gegevens omgegaan? Raden jullie mee aan om toch zvm met PayPal te werken? (Wat helaas bij AliExpress niet mogelijk was, dus vandaar).![]()
Hoe werkt dat, via PP met CC?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:32 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zal ik bij de chineese zaken niet zo snel direct met CC betalen, eerder als uitzondering, eerst gewoon met paypal en via PP met CC betalen![]()
betaaloptie Paypal kiezen en in je Paypalaccount een Creditcard toevoegen:quote:
de webshop krijgt alleen paypal gegevens en geen creditcard gegevens![]()
Aquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
betaaloptie Paypal kiezen en in je Paypalaccount een Creditcard toevoegen:
de webshop krijgt alleen paypal gegevens en geen creditcard gegevens
AH, handig. Vond het hele tijd overboeken naar PayPal toch iets te omslachtig. Welke webshops raadt je me aan?![]()
allen worden in dit topic wel behandeld, ik heb 1x via Aliexpress wat besteld en dat beviel ook..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
A
AH, handig. Vond het hele tijd overboeken naar PayPal toch iets te omslachtig. Welke webshops raadt je me aan?
voor de rest o.a. bij DX, Tinydeal, banggood besteld
wat prima ervaringen waren.. geen van allen staken ergens echt positief (of negatief) hoog bovenuit..![]()
Je hebt ff paar dagen vakantie en ze zitten alweer 11 pagina's in het volgende deel :p
ontopic, als iemand nog een Elephone P6000 willen bestellen:
8% off met " like6k " bij Tinydeal![]()
Zit net ook een phone te zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:21 schreef Kenzi het volgende:
Je hebt ff paar dagen vakantie en ze zitten alweer 11 pagina's in het volgende deel :p
ontopic, als iemand nog een Elephone P6000 willen bestellen:
8% off met " like6k " bij Tinydeal
De Lenovo Lemon K3
[ Bericht 11% gewijzigd door kanovinnie op 06-01-2015 10:18:13 ]![]()
met " ny6off " krijg je 6% korting op een groot aantal toestellen (op de lopende acties na)quote:
Voor de Lenovo K30-T moet ik je helaas teleurstellen, die is hier in China al vrij lastig te krijgen. Alleen JD.com (online retailer) verkoopt hem en dan nog alleen pre-order in kleine aantallen.
http://sale.jd.com/act/KfzsobMI5Bx.html![]()
Hij wordt hier op deze site aangeboden voor ¤109quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:27 schreef Kenzi het volgende:
[..]
met " ny6off " krijg je 6% korting op een groot aantal toestellen (op de lopende acties na)
Voor de Lenovo K30-T moet ik je helaas teleurstellen, die is hier in China al vrij lastig te krijgen. Alleen JD.com (online retailer) verkoopt hem en dan nog alleen pre-order in kleine aantallen.
http://sale.jd.com/act/KfzsobMI5Bx.html
Interessante telefoon, met veel specs, hoop dat ik hem binnen 14 dagen binnen heb
[ Bericht 4% gewijzigd door kanovinnie op 06-01-2015 10:18:00 ]![]()
Je weet dat ie TD-SCDMA / TD-LTE is? En geen support voor WCDMA dus zal 3G en 4G niet werken in Nederland.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hij wordt hier op deze site aangeboden voor ¤109
Interessante telefoon, met veel specs, hoop dat ik hem binnen 14 dagen binnen heb![]()
Echt? ik las Support G4/G3/G2 dus dacht zit wel goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Je weet dat ie TD-SCDMA / TD-LTE is? En geen support voor WCDMA dus zal 3G en 4G niet werken in Nederland.
Ff snel een mailtje sturen dan maar![]()
Thanks Buddy!
![]()
![]()
Vergeet voor de kleinere onderdelen etc. ebay niet, die verzenden zeer snel en als er wat mis is krijg je meteen je zin ondat die shops erg op feedback gericht zijn, ze hebben een reputatie hoog te houden. (99% positieve feedback meestalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef mschol het volgende:
[..]
allen worden in dit topic wel behandeld, ik heb 1x via Aliexpress wat besteld en dat beviel ook..
voor de rest o.a. bij DX, Tinydeal, banggood besteld
wat prima ervaringen waren.. geen van allen staken ergens echt positief (of negatief) hoog bovenuit..)
Ook veel shops zoals buyincoins, banggood hebben een ebay pagina waar je veel dingen goedkoper kunt krijgen.You can't be late if you don't show up.![]()
http://tweakers.net/productreview/103122/weloop-tommy-zwart.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef badschaap het volgende:
iemand hier die ervaring heeft met chinese smart watches?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja daar is mijn telefoon net te breed voor vree ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Daarom dat ik vraag hoe groot zijn telefoon is. Die ventilatie-smartphone-houder kan 7,2 cm open, maar om je telefoon er toch gemakkelijk in te doen is 5 inch (of 5.1) wel het maximum
Zou een handige houder willen voor in de auto('s).![]()
Doe maar linkjes zonder referlinkjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zit net ook een phone te zoeken
De Lenovo Lemon K3Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik zit een beetje met een probleem. Tijdje geleden hdmi kabel besteld via ebay (UK), maar deze bleek niet goed te zijn (stak een pinnetje uit de connector..). Dit heb ik toen direct terug gemaild en er werd mij toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Na een week had ik dit nog niet ontvangen en had ik gemaild waar het bleef. Toen zeiden ze dat ik wel een replacement kabel kon krijgen, want dankzij een of andere storing bij paypal (geloof er niks van) zouden ze het geld niet kunnen overmaken. Een replacement kabel heb ik niet meer nodig, want de dag dat ze me vertelde dat ik een refund zou krijgen heb ik direct een andere kabel besteld..
Mn paypal geschil loopt tot morgen. Zal ik hem maar opwaarderen tot een claim dan? Echt boeiende spullen hebben ze namelijk niet in die webshop..![]()
Ja, dat zou ik wel doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:02 schreef tharonny het volgende:
Mn paypal geschil loopt tot morgen. Zal ik hem maar opwaarderen tot een claim dan? Echt boeiende spullen hebben ze namelijk niet in die webshop.![]()
Gedaan maar kreeg helaas niks voor elkaar. Nu via amazon.com besteld. Komt hopelijk over twee weken aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:04 schreef Erasmo het volgende:
@adapter: Als je zo'n ebay toko aanschrijft is er meestal wel wat te regelen qua verzending.
[..]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Misschien kan je hier inspiratie opdoen en het uiteindelijk bij Ebay ofzo bestellen (ali mag ook maar weet niet of je cc hebt).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:17 schreef ridsel het volgende:
[..]
Ja daar is mijn telefoon net te breed voor vree ik.
Zou een handige houder willen voor in de auto('s).
Air vent 5,5 inch![]()
![]()
Artikel: 6PCS Polishing Buffing Pad Kit For Car Polishing Buffer
SKU: SKU183450
Prijs: US$ 5.99
Warehouse: CN
Shop: BangGood
Link: http://www.banggood.com/6(...)Buffer-p-959655.html
De set bevat het volgende:
4x Oranje 3" Polijstpad, waarvan 2x glad oppervlakte, 2x gebold oppervlakte voor meer koeling en minder wrijving.
1x Wollenpad, voor meer polijstkracht.
1x Backingplate 3"
1x Schroef van backingplate naar boormachina/accu-schroeftol
Oké, toch maar even snel getest (let op, heb niet heel uitgebreid de tijd genomen en alle materialen die ik heb..., dus de resultaten kunnen zeker beter).
Klein krasje voor:
Klein krasje na:
Nog klein beetje te zien, maar niet meer 'wit':
Klein krasje voor:
Klein krasje na:
Video:
Pluspunten:
- Pads voelen goed aan.
- Klittenband lijkt de pad goed vast te houden.
- Backingplate is voorzien van een schuimlaag, voor meer demping.
- Accu-schroeftol heeft goed grip op de schroef.
Minpunten:
- Backingplate is niet overal even netjes afgewerkt.
- Maar 3" groot, dus niet heel geschikt voor grote oppervlakten.
Hij krijgt 4 van de 5 ©opyrights.
Hij voelt goed en ziet er goed uit, maar ik heb hem nog niet in de praktijk gebruikt. Hopelijk werkt hij goed voor de kleine klusjes, zoals kleine krassen wegwerken. Er is op eBay ook veel keuze in pads, dus voor elke klus is er een passende pad te vinden voor weinig geld.
Hij is goed te hanteren, alleen is mijn accu-schroeftol niet sterk/snel genoeg.
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden, dat je hem soms beter op een boormachine of stevige accu-schroeftol kan zetten.
[ Bericht 7% gewijzigd door Goddelijker op 06-01-2015 14:42:14 ]![]()
staat er ergens een center tag niet gesloten op deze pagina?
Heel mn fok is opeens gecenterd sinds halverwege hier :
Ik heb zeker interesse in een video. De professionele setjes zjin vrij prijzig, dus ben benieuwd hoe goed dit werkt!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link: http://www.banggood.com/6(...)Buffer-p-959655.html
[ afbeelding ]
De set bevat het volgende:
4x Oranje 3" Polijstpad, waarvan 2x glad oppervlakte, 2x gebold oppervlakte voor meer koeling en minder wrijving.
1x Wollenpad, voor meer polijstkracht.
1x Backingplate 3"
1x Schroef van backingplate naar boormachina/accu-schroeftol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pluspunten:
- Pads voelen goed aan.
- Klittenband lijkt de pad goed vast te houden.
- Backingplate is voorzien van een schuimlaag, voor meer demping.
- Accu-schroeftol heeft goed grip op de schroef.
Minpunten:
- Backingplate is niet overal even netjes afgewerkt.
- Maar 3" groot, dus niet heel geschikt voor grote oppervlakten.
[ afbeelding ]
Hij krijgt 4 van de 5 ©opyrights.
Hij voelt goed en ziet er goed uit, maar ik heb hem nog niet in de praktijk gebruikt. Hopelijk werkt hij goed voor de kleine klusjes, zoals kleine krassen wegwerken. Er is op eBay ook veel keuze in pads, dus voor elke klus is er een passende pad te vinden voor weinig geld.
Als ik hem gebruikt heb, zal ik nog wel een video (en foto's) posten, voor als iemand ook evt. interesse heeft.![]()
Heb ik vaker. Gewoon de hele boel opnieuw openen en het is opgelost. (tot nu toe althans)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Jimbo het volgende:
staat er ergens een center tag niet gesloten op deze pagina?
Heel mn fok is opeens gecenterd sinds halverwege hier :
[ afbeelding ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Waar is de 10400 Xiaomi PB op dit moment het goedkoopst? De 'acc75a' coupon van BG werkt niet meer.You can't be late if you don't show up.![]()
bij tinydeal met coupon code.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:38 schreef l0lownkill het volgende:
Waar is de 10400 Xiaomi PB op dit moment het goedkoopst? De 'acc75a' coupon van BG werkt niet meer.
mip23off![]()
Goed bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, toch maar even snel getest (let op, heb niet heel uitgebreid de tijd genomen en alle materialen die ik heb..., dus de resultaten kunnen zeker beter).
Zie hierboven...
Ziet er prima uit.
Wat voor spul smeer jij er tussen?
gewoon car polish van turtle wax oid? Of echte macguire spul?![]()
Monello Mezzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ziet er prima uit.
Wat voor spul smeer jij er tussen?
gewoon car polish van turtle wax oid? Of echte macguire spul?![]()
![]()
Wat ook leuk is:
RC**NL-code geeft alleen het volgende:Heb hem net al ontvangenquote:vr 26 dec. 2014
08:19
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Dus heb mijn gratis Griffin autoladers binnen.
Iemand wel eens een claim gestart tegen CSSBuy?![]()
Ja.. de tracking van PostNL international is bijna de ergste die ik mee heb mogen maken. Die blijft ergens hangen en het pakketje komt ineens aan. Erg dat die van Singapore Post beter werkt eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:04 schreef Goddelijker het volgende:
Wat ook leuk is:
RC**NL-code geeft alleen het volgende:
[..]
Heb hem net al ontvangen
Dus heb mijn gratis Griffin autoladers binnen.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Zolang 't maar binnen komt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. de tracking van PostNL international is bijna de ergste die ik mee heb mogen maken. Die blijft ergens hangen en het pakketje komt ineens aan. Erg dat die van Singapore Post beter werkt eigenlijk..![]()
Klinkt wel interessant. Wat voor spul gebruik je dan als polijstmiddel? Ook maar bestellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link: http://www.banggood.com/6(...)Buffer-p-959655.html![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Wat voor spul gebruik je dan als polijstmiddel? Ook maar bestellen.quote:![]()
Cranenbroek 4force (oid) accuboorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link: http://www.banggood.com/6(...)Buffer-p-959655.html![]()
Toch maar kopen want ziet er goed uit. Ook handig als je iets heel mooi wilt schilderen om het te polijsten voor spiegelglad resultaat.![]()
Je moet gewoon even kijken naar wat een 'normale' rotary aan rotaties/min haalt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Cranenbroek 4force (oid) accuboor![]()
Toch maar kopen want ziet er goed uit. Ook handig als je iets heel mooi wilt schilderen om het te polijsten voor spiegelglad resultaat.
Zoals: Onbelast toerental 380-2100 /min
Voor die 5 euro (ongeveer) kun je bijna geen miskoop doen natuurlijk!
En deze AE shop heeft veel accessoires/pads:
http://www.aliexpress.com/store/801267
[ Bericht 7% gewijzigd door Goddelijker op 06-01-2015 18:03:52 ]![]()
Wat doen jullie eigenlijk met ebay feedback? Ik heb bijvoorbeeld wat printplaatjes binnengekregen die tijdens transport geplet zijn. De componenten zitten er scheef op al doen ze het waarschijnlijk na rechtbuigen wel nog. Het plastic zakje dat er omheen zat beschermde niet echt.
Als ik het goed begrijp telt zelfs 'neutral' feedback wel erg zwaar mee voor verkopers. Maar als iedereen alleen maar juicht schiet het ook niet op natuurlijk. Het is allemaal niet zo erg maar een goede waardering voor de verpakking is ook niet terecht. Ik heb sowieso de verkoper al gemaild maar wat doen julllie met dit soort dingen?![]()
let wel op dat de 'draaivorm' anders is, als je het leuk vind je auto een keer te poetsen met een machine koop dan zoiets voor ¤10,- op marktplaats.![]()
![]()
Kijken wat de oplossing is van de verkoper. Als die het goed oplost gewoon goede feedback geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:57 schreef CafeRoker het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met ebay feedback? Ik heb bijvoorbeeld wat printplaatjes binnengekregen die tijdens transport geplet zijn. De componenten zitten er scheef op al doen ze het waarschijnlijk na rechtbuigen wel nog. Het plastic zakje dat er omheen zat beschermde niet echt.
Als ik het goed begrijp telt zelfs 'neutral' feedback wel erg zwaar mee voor verkopers. Maar als iedereen alleen maar juicht schiet het ook niet op natuurlijk. Het is allemaal niet zo erg maar een goede waardering voor de verpakking is ook niet terecht. Ik heb sowieso de verkoper al gemaild maar wat doen julllie met dit soort dingen?Ja, rotary vs Dual-Action. Daar ben ik mij (zeer zeker) van bewust.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:01 schreef Giel_gssl het volgende:
let wel op dat de 'draaivorm' anders is, als je het leuk vind je auto een keer te poetsen met een machine koop dan zoiets voor ¤10,- op marktplaats.
[ afbeelding ]
Maar zo'n Dual-Action van een tientje mist ook kracht, dan moet je toch gaan kijken naar een DAP500/DAP900.![]()
![]()
Kan ik die ook in een tv stoppen? Of heb ik daar iets anders voor nodig.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Als je laptop bluetooth heeft ja. Zo niet, dan kun je altijd een bluetooth dongeltje halen voor een paar euro.
Andere vraag: waar is de 10400 Xiaomi PB op dit moment het goedkoopst?Groot fan van User Wotte![]()
Pas op als je aan de slag gaat. Met rotary heb je nogal een risico op een duidelijke richting van de polijstkrasjes waardoor je plaatselijk een vreemde glans over je auto krijgt (als je het plaatselijk doet om krassen weg te krijgen)quote:![]()
Hologrammenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Pas op als je aan de slag gaat. Met rotary heb je nogal een risico op een duidelijke richting van de polijstkrasjes waardoor je plaatselijk een vreemde glans over je auto krijgt (als je het plaatselijk doet om krassen weg te krijgen)
Gewoon met de hand na-polijsten met een minder grove combinatie.![]()
Ja? Kun je die weer wegkrijgen? mompelt iets over proefondervindelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hologrammen
Gewoon met de hand na-polijsten met een minder grove combinatie.![]()
Maar dat is wel mooi dan. Ik merkte namelijk wel dat je buiten die hologrammen met zo'n rotary behoorlijke beschadigingen nog weg kunt krijgen. De auto is ondertussen vertrokken dus ik kan het niet meer testen maar het is goed om in het achterhoofd te houden.![]()
Ja, met een rotary met een grove combinatie maak je eigenlijk nog kleine krasjes in één richting (vandaar rotary, draait één kant op rond). Als je deze nog nabewerkt met een lichtere combinatie (pad, polijstmiddel) dan haal je deze er weer uit. Kijk anders eens op het forum van CarClean.nl.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ja? Kun je die weer wegkrijgen? mompelt iets over proefondervindelijk![]()
Maar dat is wel mooi dan. Ik merkte namelijk wel dat je buiten die hologrammen met zo'n rotary behoorlijke beschadigingen nog weg kunt krijgen. De auto is ondertussen vertrokken dus ik kan het niet meer testen maar het is goed om in het achterhoofd te houden.![]()
![]()
Banggood zit weer op gemiddeld 3 a 4 weken, meer mensen die hier last van hebben?
Zal binnenkort even een lijstje maken met recent aangekochte items.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
2 dingen besteld op 11/12/14quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Banggood zit weer op gemiddeld 3 a 4 weken, meer mensen die hier last van hebben?
Zal binnenkort even een lijstje maken met recent aangekochte items.
Allebei op 12/12/14 verzonden
1e pakket binnen op 22/12/14
2e pakket nog niet binnen.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Vraag meestal om een replacement als het half stuk is. Lossen ze het netjes op = 5 star.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:57 schreef CafeRoker het volgende:
Als ik het goed begrijp telt zelfs 'neutral' feedback wel erg zwaar mee voor verkopers. Maar als iedereen alleen maar juicht schiet het ook niet op natuurlijk. Het is allemaal niet zo erg maar een goede waardering voor de verpakking is ook niet terecht. Ik heb sowieso de verkoper al gemaild maar wat doen julllie met dit soort dingen?
Komt eigenlijk niet voor dat het niet netjes opgelost gaat word. Sellers hebben er inderdaad erg veel last van als ze neutrale feedback krijgen (betere feedback = lagere fees).Valt hier mee. Veel dingen hebben wel wat vertraging op het moment. Gewoon door de uitval met kerst denk ik. Af en toe nog wat snel binnen maar ook genoeg dat er 3/4/5 weken over doet (niet alleen Banggood).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zal binnenkort even een lijstje maken met recent aangekochte items.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ook voor dingetjes van een euro? Ik voel me dan nogal een knakenhollander maar om een goede feedback te geven terwijl het bagger is vind ik ook niets. Of misschien geen feedback geven.. kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef RobertNL het volgende:
Vraag meestal om een replacement als het half stuk is. Lossen ze het netjes op = 5 star.
Komt eigenlijk niet voor dat het niet netjes opgelost gaat word. Sellers hebben er inderdaad erg veel last van als ze neutrale feedback krijgen (betere feedback = lagere fees).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: