Originele Xiaomi powerbanksquote:
De goeikoopste xiaomi van aliexpress zal wel volstaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....
meteen van de op afhalen....
Dont know if sarcasm or not.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De goeikoopste xiaomi van aliexpress zal wel volstaan.
Heb ineens ook eentje gevonden.
Supergoeikoop!
(Ook te koop bij miniinthebox als je hem sneller wilt)
(Als je de allerbeste powerbank wilt: linkje)
Haha, mag hopen dat het sarcastisch bedoeld is. MITB schijnt ook fakes te hebben, dus zou best kunnen. Anders is het gewoonweg stupide.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
Dont know if sarcasm or not.
Maar die laatste 20800mah nog nooit gezien. Zal wel aan mij liggen haha.
Ik dacht het ook niet te gebruiken, maar doe het toch automatisch wel. Even een controller opladen van de ps4 waarbij het kut is dat je vast zit aan zo'n kabel van de ps4 bijvoorbeeld, of als je op vakantie bent en maar 1 stop contact hebt en je wel meerdere dingen moet opladen ofzo, dan het één in het stopcontact, andere powerbank, en als je weg bent gewoon die powerbank weer opladen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef davedavy het volgende:
Doordat iedereen zo'n Powerbank koopt heb ik de neiging ook zo'n ding te kopen terwijl ik dat helemaal nooit gebruikHeb nog helemaal niks van XiaoMi terwijl ik dat wel een heus koel merk vind.
Fixed.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:59 schreef shiznuts het volgende:
Shiz is back in tha house! Wazzzaahhh!?
Happy new year, mijn waarde chinashopaholics!![]()
Op naar de 2015 best bang-for-buck products!
Oudejaarsconferentiepost!![]()
Nice gestalten komrads!
Downstar epci review, as usual.
Monkeybrain met de eerste bazenpaint van 't jaar.![]()
Postbode gemist, begint morgen met een pakskerolcontainer ophalen!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Haha, mag hopen dat het sarcastisch bedoeld is. MITB schijnt ook fakes te hebben, dus zou best kunnen. Anders is het gewoonweg stupide.
Als je geen powerbank hebt kan je het ook niet gebruiken hequote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef davedavy het volgende:
Doordat iedereen zo'n Powerbank koopt heb ik de neiging ook zo'n ding te kopen terwijl ik dat helemaal nooit gebruikHeb nog helemaal niks van XiaoMi terwijl ik dat wel een heus koel merk vind.
Zal wel meevallen.quote:
Nog een beetje darten gekeken daar? Ik was er vorige week maar kon helaas geen tickets meer krijgen...of voor 99 pond voor een plaats ergens achteraanquote:Op zondag 4 januari 2015 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Goed hun dienst bewezen nu ik constant de hort op was in Londen.
Neuh. Wel ff op tv tegen Bunting gekeken, alleen toen 'ie de dubbels aan het verprutsen was (zelfs helemaal naar dubbel vijf moest en dan een vijf gooide) ben ik maar opgehouden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nog een beetje darten gekeken daar? Ik was er vorige week maar kon helaas geen tickets meer krijgen...of voor 99 pond voor een plaats ergens achteraan.
Als je het een beetje doorleest hier, zul je zien dat dat een goede shop is ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hooi,
Heb nog nooit Chinese producten besteld, dus heb ff een vraagje
Is www.banggood.com een betrouwbare site? Levert die site altijd?
Ik zie daar namelijk leuke dingen voor een zacht prijsje (powerbanks, opladers, etc) dus vroeg me dit af
Danke
Alles in de op is wel te vertrouwen. Zeker banggood,mits je natuurlijk de mitsen en maren van het chinashoppen weetquote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hooi,
Heb nog nooit Chinese producten besteld, dus heb ff een vraagje
Is www.banggood.com een betrouwbare site? Levert die site altijd?
Ik zie daar namelijk leuke dingen voor een zacht prijsje (powerbanks, opladers, etc) dus vroeg me dit af
Danke
De mitsen en maren zal ik denk ik nog wel tegenkomenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles in de op is wel te vertrouwen. Zeker banggood,mits je natuurlijk de mitsen en maren van het chinashoppen weet
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezigquote:
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezig
Dus als ik het goed begrijp is het het meest verstandig om mijn orders niet hoger dan 22 euro te laten worden (dus bijv 2x een order van 20 euro)? Want dan hoef ik geen Douanerechten, Btw en Inklaringskosten te betalen?
Of zie ik toch nog iets over het hoofd en zijn er meer kosten dan gedacht?
Bedankt voor jullie hulpquote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.
Wat gaat je 1e bestelling worden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie hulp![]()
Zal vandaag of morgen dan maar eens voor het eerst iets bestellen. En dan is het wachten geblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |