Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezigquote:
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezig
Dus als ik het goed begrijp is het het meest verstandig om mijn orders niet hoger dan 22 euro te laten worden (dus bijv 2x een order van 20 euro)? Want dan hoef ik geen Douanerechten, Btw en Inklaringskosten te betalen?
Of zie ik toch nog iets over het hoofd en zijn er meer kosten dan gedacht?
Bedankt voor jullie hulpquote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.
Wat gaat je 1e bestelling worden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie hulp![]()
Zal vandaag of morgen dan maar eens voor het eerst iets bestellen. En dan is het wachten geblazen
TV kijken en gebruik voor een laptop dus muziek.quote:
Wat handige dingetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zal nog wat rondkijken
Ik ben geil
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat handige dingetjes
Les 1 van het China shoppen, haal (vrijwel) nooit adapters uit China, die hebben nogal de neiging om in de fik te vliegen. Welke wel goed is is nillkin, is wel maar 1 poort maar biedt wel 2ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zal nog wat rondkijken
http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.html
Die powerbank: gebruik even coupon code acc75a voor korting![]()
Dat is niet zo. Bij het bepalen of er BTW moet worden betaald wordt gekeken naar het bedrag exclusief verzendkosten. Is dit hoger dan 22 euro, dan ga je BTW (en eventueel invoerrechten) betalen over het bedrag inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.
Ahh dan was dat wat ik bedoelde.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
dan ga je BTW (en eventueel invoerrechten) betalen over het bedrag inclusief verzendkosten.
Anders een Anker lader van Amazon halenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Vond die 2 ports wel handig![]()
Bedankt voor je tip
Dat maakt niet zoveel uit, de kans dat hij eruit wordt gepikt is zeer klein. En als het zo is is het nog maar de vraag of ze hem boven de 22 euro schatten.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef defokkingfoker het volgende:
Jammer...
Als ik de Xiaomi 16000mAh powerbank met Rene90 zijn code wou bestellen kom iik net op 23.11 euro uit
Dit inderdaad. Daarbij komt ook dat de webshop vaak niet de juiste waarde neer zet. Ik ontving eergisteren een lens van 25 dollar terwijl er op stond 'value: 2,00 dollar'.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, de kans dat hij eruit wordt gepikt is zeer klein. En als het zo is is het nog maar de vraag of ze hem boven de 22 euro schatten.
Maakt volgens mij niks uit, is meer dat je die optie gebruikt als je hier in Nederland Chinese spullen verkoopt, en dan dus het banggood logo eraf haalt zodat het lijkt alsof het uit je eigen voorraad komt en je dus niet doorgeefluik bent waar mensen vervolgens zelf naar banggood gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Is het beter om Drop Shipping Order (Remove Banggood logo from the package) aan te vinken of moet ik het liever leeg laten?
mooiste tot nu toe was een smartphone (jiayu G4A) met als beschrijving: replacement motherboard, $20 via DHL (en geen btw/invoerrechten)quote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daarbij komt ook dat de webshop vaak niet de juiste waarde neer zet. Ik ontving eergisteren een lens van 25 dollar terwijl er op stond 'value: 2,00 dollar'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Koptelefoons zijn eigenlijk de producten die maar heel weinig mensen vanuit china kopenquote:
Heb je wel merken?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Koptelefoons zijn eigenlijk de producten die maar heel weinig mensen vanuit china kopenzie deze maar zelden passeren (of het zijn gamingkoptelefoons)
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goede bluetooth koptelefoon. Zelf uitproberen denk ik dat het beste is. Op AliExpress/Ebay staan er wel een paar die interessant zijn.
Die heb ik... Plakken voor geen meterquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef rene90 het volgende:
Hendig: 100 clips voor kabels:
http://www.banggood.com/1(...)-Clamp-p-925624.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |