BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik heb twee legit 10400's van BG
Ja dat is hier al maanden bekend maar hoe kom je erbij dat banggood deze levert?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/
Banggood heeft 'n keer een fake batch gehad, maar da's ondertussen al 6 maanden geleden ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:27 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Banggood heeft 'n keer een fake batch gehad, maar da's ondertussen al 6 maanden geleden ofzo.
En met 8 10400's waarvan het merendeel bij BG gekocht is (en volgens jou dus fake);
heb ik dan een goeie engelbewaarder of zijn het toch gewoon genuine items?
En de info in die link van je klopt al niet meer, Xiaomi maakt nu wel een powerbank met een capaciteit van meer dan 10400mAh.
Koop 'm dan lekker ergens anders en zeur niet op BG.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:
Was op zoek naar een Bluetooth speaker met zuignap voor onder de douche:
Zo een dus, de BTS-06:
[ afbeelding ]
Beetje rondgekeken op de gebruikelijke sites en hij blijkt bij Banggood in de aanbieding te zijn voor maar ¤5,05
http://www.banggood.com/M(...)one-6-6-p-88071.html
Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:
Ik heb een 10400 en een 5000 van Xiaomi via Banggood en ze zijn beide zo echt als het maar kan. Recent aangekocht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.
Banggood alleen maar goede ervaringen mee, snelle verzending en ook altijd snel binnen. Niks op aan te merken dus. IMO is het een van de betere shops.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....
meteen van de op afhalen....
ik heb er die earson staan. die voldoet prima voor een badkamer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.
Koop ze dan bij Tinydeal. Gegarandeerd genuinequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:01 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Je moet dan wel het CN-Warehouse kiezen als verzend-locatie want vanuit UK zijn ze gewoon ¤17...
We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.
Ok, ik ga hem ook maar weer eens proberen. Ik kreeg bij ontvangst geen lader erbij, was een type wat ik niet had (rare dunne pin). Heeft me een hele tijd gekost voor ik duidelijk kon maken wat het probleem was. Na foto's en zeker 5 e-mails snapten ze het. Vrij snel de kabel toen toegestuurd gekregen en ook ontvangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.
[..]
We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.
Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.
Ligt aan de kabel, maar xiaomi heeft een 2A poort. Ligt ook aan je toestel en hoe snel die het toelaat om opgeladen te worden. Maar als je een goede kabel hebt zal hij op de snelst mogelijke manier opladen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?
Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?
Jij lult ook maar wat zeg. Zijn allemaal goede shops die de bestellingen keurig leveren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....
meteen van de op afhalen....
Welke Earson bedoel je dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?
Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?
ER-151quote:
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:48 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
ER-151
De alom geprezen bluetooth speaker.
Momenteel nog in de aanbieding bij Banggood voor $16,99
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Als dat is wat je zoekt. Voordeltje van deze is dat ie in de zomer ook mee naar buiten kan. Wordt het nat..? Krijgde alsnog een slappe chickenwing? Nie ons probleem!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs
ook in china krijg je waar je voor betaald. De cheap-ass spullen laat ik tegenwoordig liggen, die belanden anders allemaal in de bureau la.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs
Ga er eens over lezen. Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:08 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Koop ze dan bij Tinydeal. Gegarandeerd genuine
Met coupon mip23off
Koop dan voor 17$ de earson. Daar heb je veel meer aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.
[..]
We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.
Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.
Als je echt 100% zekerheid wil, bij Xiaomi zelf via http://xiaomi.tmall.com (en taobao-agent)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.
Kijk, Shiz is weer lekker bezigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:32 schreef Downstar het volgende:
Ik heb de SJ5000 Plus zojuist gepreorderd, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk volgende week leverbaar is
dank voor het melden, heb nu ook gratisch knoopcellen besteld ;pquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef rene90 het volgende:
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.
Even voor de duidelijkheid, de ER-151 heb ik al thuis en ben er erg tevreden over. Maar omdat ik toch iedere dag onder de douche sta is een dedicated douche speaker wel op zijn plek hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:52 schreef neo2000 het volgende:
Waterdicht.
Dus best goed te doen voor nattere ruimtes als een badkamer me dunkt.Enig nadeel is geen ingebouwde radio. Maar goed, bluetooth streamen, en als je dan echt radio wilt knal je gewoon even tunein radio aan.
[..]
Als dat is wat je zoekt. Voordeltje van deze is dat ie in de zomer ook mee naar buiten kan. Wordt het nat..? Krijgde alsnog een slappe chickenwing? Nie ons probleem!
Deze is normaal een ongeveer een tientje, er zit nu bijna 60% korting op.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef wootahH het volgende:
[..]
ook in china krijg je waar je voor betaald. De cheap-ass spullen laat ik tegenwoordig liggen, die belanden anders allemaal in de bureau la.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |