abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148236918

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_148237126
LAPO

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:10 schreef Skiet het volgende:

Ik ben even gaan kijken bij onze vrienden van BangGood en eBay, maar vind het nog best lastig keuzes te maken.

Mijn situatie:

Woonkamer:

1 lamp dimbaar, 1 bulb
1 lamp dimbaar, 2 bulbs
1 lamp, niet dimbaar 3 bulbs (aparte groep)

Zolder:
1 lamp dimbaar, 1 bulb
1 lamp niet dimbaar 1 bulb

Tuin:
2 lampen niet dimbaar, 1 bulb.

Ik kom dus op vier groepen uit. Dat zou perfect zijn. De rest van de lampen in huis hoeven wat mij betreft niet via dit systeem. Ik wil alles in warm wit. Volgens mij is alles E27 fitting.

Nou heb ik deze gevonden. http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item1c47f084b6

Maar ik vraag me af of het niet goedkoper kan. Heb jij wat linkjes van goedkope RGBW led lampen met E27 fitting en WIFI boxje met de remote?
pi_148237815
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_148237831
Ik heb de SJ5000 Plus zojuist gepreorderd, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk volgende week leverbaar is :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 10:39:01 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148237918
Was op zoek naar een Bluetooth speaker met zuignap voor onder de douche:

Zo een dus, de BTS-06:

Beetje rondgekeken op de gebruikelijke sites en hij blijkt bij Banggood in de aanbieding te zijn voor maar ¤5,05 :)
http://www.banggood.com/M(...)one-6-6-p-88071.html

Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:
pi_148238360
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....

meteen van de op afhalen....
pi_148238376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend

:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_148238394
quote:

sukkel.
pi_148238415
quote:

:') :') :')

ze zijn aanklikbaar. :W
pi_148238601
quote:

Je hoeft hier niet te reageren op zich. Het slaat ook nergens op namelijk. Zelf ben je op zoek naar vage shops zoals howsea die met een bagger website mensen proberen te lokken. Nee jij weet echt waar je het over hebt ;)
Top 5 China producten
pi_148238633
Ik dacht eens op aliexpress voor sokken te zoeken, kom ik dit tegen :') :

http://m.aliexpress.com/item/1197207436.html
pi_148238747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:13 schreef J.B. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook een heilig symbool in het Hindoeïsme bijvoorbeeld, swastika wordt het dan genoemd.
Top 5 China producten
pi_148238752
quote:
[ afbeelding ]
lees je even in zou ik zeggen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_%28symbool%29|

:+
pi_148238865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

lees je even in zou ik zeggen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_%28symbool%29|

:+
Dat weet ik natuurlijk ook, maar de combinatie met een doodshoofd en de kleuren rood, zwart en wit doet mij nogal sterk denken aan een Duits regime in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw :P In India heb ik ze overigens ook vaak gezien, maar op deze manier iig nooit.
pi_148239129
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:24 schreef J.B. het volgende:

[..]

Dat weet ik natuurlijk ook, maar de combinatie met een doodshoofd en de kleuren rood, zwart en wit doet mij nogal sterk denken aan een Duits regime in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw :P In India heb ik ze overigens ook vaak gezien, maar op deze manier iig nooit.
De vraag is nou eerder, draait hij nou juist links, of toch rechts om }) O-)
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 11:43:22 #16
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148239221
Zo, eerste bestelling van 2015 is ook weer een feit.

Even een HDMI switch besteld, mn oude is kapot gegaan op nieuwjaarsdag ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 11:43:43 #17
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148239229
quote:
[ afbeelding ]
ze staan verkeerd ;(
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:53:14 #18
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_148239433
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo, eerste bestelling van 2015 is ook weer een feit.

Even een HDMI switch besteld, mn oude is kapot gegaan op nieuwjaarsdag ;(
Je zou toch een andere soundbar(met meer aansluitingen) kopen.
Heb een teufel gekocht met een hdmi switch
Maar heb nu deze besteld ,kids hebben een WiiU met de kerst gekregen dus kom ik weer 1 poort tekort |:( .
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 11:59:18 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148239540
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:53 schreef SanAnt het volgende:
een a
Heb de soundbar even op een laag pitje gezet, deze werkt en een hdmi switch was een stuk goedkoper voor me :') Al moet ik zeggen dat ik er nu nog te kort kom (klote tv's met maar 3-4 hdmi porten :r )
Misschien dat ik binnenkort ook maar zn switch haal met 5+ porten, maar degene die ik nu besteld heb was 4 eur, dat vond ik wel leuk om even te proberen
pi_148239568
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:01:28 #21
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_148239578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:

Beetje rondgekeken op de gebruikelijke sites en hij blijkt bij Banggood in de aanbieding te zijn voor maar ¤5,05 :)
Je moet dan wel het CN-Warehouse kiezen als verzend-locatie want vanuit UK zijn ze gewoon ¤17...
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:03:58 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148239623
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.
dx.com gok ik ?
pi_148239631
quote:
Bij BangGood
pi_148239639
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dx.com gok ik ?
Ja maar ik weet niet of ze echt zijn. Beetje lastig
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_148239643
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:04 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Bij BangGood
Nee, dat is namaak.
pi_148239645
quote:

hurrdurr :')
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:06:07 #27
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_148239661
quote:

Misschien moet je je verhaal doen bij klacht.nl en op het Kassa-forum.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_148239689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heb de soundbar even op een laag pitje gezet, deze werkt en een hdmi switch was een stuk goedkoper voor me :') Al moet ik zeggen dat ik er nu nog te kort kom (klote tv's met maar 3-4 hdmi porten :r )
Misschien dat ik binnenkort ook maar zn switch haal met 5+ porten, maar degene die ik nu besteld heb was 4 eur, dat vond ik wel leuk om even te proberen
Ik hed diegene met afstandsbediening, deed op zich zijn werk wel ook al was het bereik heel kort. Verder als hij hdmi signaal krijgt switcht hij automatisch over wat zeer irritant is (de humax gaat elk kwartier half aan en dan weer uit). Hij werkt nu trouwens niet meer: als ik kabels erin prop begint hij te knipperen en spacet hij 'm helemaal.
You can't be late if you don't show up.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:11:34 #29
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148239784
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:07 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik hed diegene met afstandsbediening, deed op zich zijn werk wel ook al was het bereik heel kort. Verder als hij hdmi signaal krijgt switcht hij automatisch over wat zeer irritant is (de humax gaat elk kwartier half aan en dan weer uit). Hij werkt nu trouwens niet meer: als ik kabels erin prop begint hij te knipperen en spacet hij 'm helemaal.
http://www.dx.com/p/mini-(...)-113720#.VKZ8i_mG-50 heb nu deze. Die schiet automatisch naar het signaal toe waar dat hij op moet ( als het goed is )
Stond een paar dagen geleden al te koop bij zn nlse webshop voor 15eur oid, en las er veel goed over.

Ben benieuwd of ik dan niet het zelfde krijg als jij met de humax,.. maarja we zien het vanzelf. Als ik maar gewoon niet elke x op hoef te staan om de hdmi's van mn consoles te wisselen vind ik het al snel goed.
pi_148239877
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:05 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Nee, dat is namaak.
Hoe kom je daarbij?

Ik heb twee legit 10400's van BG
pi_148239988
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Ik heb twee legit 10400's van BG
BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.

http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/
pi_148240047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

BangGood levert zeer goed uitziende replica's die ook redelijk goed werken, maar toch namaak zijn. Er zijn meerdere gevallen bekend van ontploffende namaak Xiaomi's.

Ja dat is hier al maanden bekend maar hoe kom je erbij dat banggood deze levert?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:27:31 #33
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_148240126
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Banggood heeft 'n keer een fake batch gehad, maar da's ondertussen al 6 maanden geleden ofzo.
En met 8 10400's waarvan het merendeel bij BG gekocht is (en volgens jou dus fake);
heb ik dan een goeie engelbewaarder of zijn het toch gewoon genuine items?
En de info in die link van je klopt al niet meer, Xiaomi maakt nu wel een powerbank met een capaciteit van meer dan 10400mAh.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_148240445
Ik heb ook gewoon een echte van banggood :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 12:41:50 ]
pi_148240506
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:27 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Banggood heeft 'n keer een fake batch gehad, maar da's ondertussen al 6 maanden geleden ofzo.
En met 8 10400's waarvan het merendeel bij BG gekocht is (en volgens jou dus fake);
heb ik dan een goeie engelbewaarder of zijn het toch gewoon genuine items?
En de info in die link van je klopt al niet meer, Xiaomi maakt nu wel een powerbank met een capaciteit van meer dan 10400mAh.
Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:47:28 #36
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148240544
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.
Koop 'm dan lekker ergens anders en zeur niet op BG. :')
pi_148240760
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:
Was op zoek naar een Bluetooth speaker met zuignap voor onder de douche:

Zo een dus, de BTS-06:
[ afbeelding ]

Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:
Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.
pi_148240816
quote:
Ik heb een 10400 en een 5000 van Xiaomi via Banggood en ze zijn beide zo echt als het maar kan. Recent aangekocht.

quote:

Banggood alleen maar goede ervaringen mee, snelle verzending en ook altijd snel binnen. Niks op aan te merken dus. IMO is het een van de betere shops.
pi_148240850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik heb dat ding in de douche hangen, gebruik hem niet. Geluid via Bluetooth vanaf een iPad is waardeloos. Volume is veel te laag om er iets mee te kunnen. Moet hem eigenlijk eens testen op een andere tablet/telefoon en kijken of het dan wel goed werkt.
ik heb er die earson staan. die voldoet prima voor een badkamer. :s)
:]
pi_148240993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Koop ze dan bij Tinydeal. Gegarandeerd genuine

Met coupon mip23off

[ Bericht 1% gewijzigd door Jonmen op 02-01-2015 13:27:09 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:09:41 #41
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148241014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:01 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Je moet dan wel het CN-Warehouse kiezen als verzend-locatie want vanuit UK zijn ze gewoon ¤17...
Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.

Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.
pi_148241061
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.

[..]

We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.

Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.
Ok, ik ga hem ook maar weer eens proberen. Ik kreeg bij ontvangst geen lader erbij, was een type wat ik niet had (rare dunne pin). Heeft me een hele tijd gekost voor ik duidelijk kon maken wat het probleem was. Na foto's en zeker 5 e-mails snapten ze het. Vrij snel de kabel toen toegestuurd gekregen en ook ontvangen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:16:20 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148241158
Ja dat is het enige minpunt dat me voor aankoop al duidelijk is, geen micro/mini-usb zoals de rest van de wereld maar weer zo'n raar DC-plugje.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:31:26 #44
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_148241538
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?

Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_148241573
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?

Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?
Ligt aan de kabel, maar xiaomi heeft een 2A poort. Ligt ook aan je toestel en hoe snel die het toelaat om opgeladen te worden. Maar als je een goede kabel hebt zal hij op de snelst mogelijke manier opladen.
Top 5 China producten
pi_148241670
quote:

Jij lult ook maar wat zeg. Zijn allemaal goede shops die de bestellingen keurig leveren.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:40:55 #47
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148241767
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:

Welke Earson bedoel je dan?
pi_148241926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Welke Earson bedoel je dan?
ER-151

De alom geprezen bluetooth speaker.

Momenteel nog in de aanbieding bij Banggood voor $16,99
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:51:53 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148242001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:48 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

ER-151

De alom geprezen bluetooth speaker.

Momenteel nog in de aanbieding bij Banggood voor $16,99
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs :P
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:52:29 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_148242019
Waterdicht.

Dus best goed te doen voor nattere ruimtes als een badkamer me dunkt. ;) Enig nadeel is geen ingebouwde radio. Maar goed, bluetooth streamen, en als je dan echt radio wilt knal je gewoon even tunein radio aan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs :P
Als dat is wat je zoekt. Voordeltje van deze is dat ie in de zomer ook mee naar buiten kan. Wordt het nat..? Krijgde alsnog een slappe chickenwing? Nie ons probleem! :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')