vraag of ze er minder op wille nzetten andersquote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met producten boven de 22 euro? Nemen jullie gwn een gokje en hopen jullie dat je geen Btw en Inklaringskosten hoeft te betalen? Of is er een manier om daar onderuit te komen?
Iedere valuta toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was dat de daling door zou gaan tot de ¤1 = $1. Maar de dollar laat zich even goed voorspellen als het weer....
Na de Grexit (mocht die komen) daalt hij vast even flink, na het dieptepunt van de koers komt het nieuwe schuldenplafond in de U.S weer in beeld (dat gaat komen) en dan gaat het wel weer omhoog denk ik
En anders maar gewoon over op [insert ander lagelonenland]
Had ik daar nog geen foto van geplaatstquote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Iedere valuta toch?
Maarre Robert, heb jij toevallig je Ipega Controller al binnen?
Ik ben eerder benieuwd hoe je hem precies werkend heb gekregenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had ik daar nog geen foto van geplaatst
* RobertNL gaat zich schamen in een hoekje
Zal deze week nog even een foto posten
Ging gewoon plug en play op Android. Getest met onder andere GTA:SAquote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe je hem precies werkend heb gekregen
True that! En nu ook trackable met 17track, met 'n eigen 'tile' op de frontpage.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
YanWen is wel een fijne verzender, duidelijk trackbaar.
persoonlijk zal ik bij de chineese zaken niet zo snel direct met CC betalen, eerder als uitzondering, eerst gewoon met paypal en via PP met CC betalenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:22 schreef MAHL het volgende:
Heb ook maar een creditcard binnen nu. Wat van AliExpress besteld, benieuwd hoe het aankomt. Hoe veilig wordt er met creditcard gegevens omgegaan? Raden jullie mee aan om toch zvm met PayPal te werken? (Wat helaas bij AliExpress niet mogelijk was, dus vandaar).
Hoe werkt dat, via PP met CC?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:32 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zal ik bij de chineese zaken niet zo snel direct met CC betalen, eerder als uitzondering, eerst gewoon met paypal en via PP met CC betalen
betaaloptie Paypal kiezen en in je Paypalaccount een Creditcard toevoegen:quote:
Aquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
betaaloptie Paypal kiezen en in je Paypalaccount een Creditcard toevoegen:
de webshop krijgt alleen paypal gegevens en geen creditcard gegevens
allen worden in dit topic wel behandeld, ik heb 1x via Aliexpress wat besteld en dat beviel ook..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
A
AH, handig. Vond het hele tijd overboeken naar PayPal toch iets te omslachtig. Welke webshops raadt je me aan?
Zit net ook een phone te zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:21 schreef Kenzi het volgende:
Je hebt ff paar dagen vakantie en ze zitten alweer 11 pagina's in het volgende deel :p
ontopic, als iemand nog een Elephone P6000 willen bestellen:
8% off met " like6k " bij Tinydeal
met " ny6off " krijg je 6% korting op een groot aantal toestellen (op de lopende acties na)quote:
Hij wordt hier op deze site aangeboden voor ¤109quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:27 schreef Kenzi het volgende:
[..]
met " ny6off " krijg je 6% korting op een groot aantal toestellen (op de lopende acties na)
Voor de Lenovo K30-T moet ik je helaas teleurstellen, die is hier in China al vrij lastig te krijgen. Alleen JD.com (online retailer) verkoopt hem en dan nog alleen pre-order in kleine aantallen.
http://sale.jd.com/act/KfzsobMI5Bx.html
Je weet dat ie TD-SCDMA / TD-LTE is? En geen support voor WCDMA dus zal 3G en 4G niet werken in Nederland.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hij wordt hier op deze site aangeboden voor ¤109
Interessante telefoon, met veel specs, hoop dat ik hem binnen 14 dagen binnen heb
Echt? ik las Support G4/G3/G2 dus dacht zit wel goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Je weet dat ie TD-SCDMA / TD-LTE is? En geen support voor WCDMA dus zal 3G en 4G niet werken in Nederland.
Vergeet voor de kleinere onderdelen etc. ebay niet, die verzenden zeer snel en als er wat mis is krijg je meteen je zin ondat die shops erg op feedback gericht zijn, ze hebben een reputatie hoog te houden. (99% positieve feedback meestalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef mschol het volgende:
[..]
allen worden in dit topic wel behandeld, ik heb 1x via Aliexpress wat besteld en dat beviel ook..
voor de rest o.a. bij DX, Tinydeal, banggood besteld
wat prima ervaringen waren.. geen van allen staken ergens echt positief (of negatief) hoog bovenuit..
http://tweakers.net/productreview/103122/weloop-tommy-zwart.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef badschaap het volgende:
iemand hier die ervaring heeft met chinese smart watches?
Ja daar is mijn telefoon net te breed voor vree ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Daarom dat ik vraag hoe groot zijn telefoon is. Die ventilatie-smartphone-houder kan 7,2 cm open, maar om je telefoon er toch gemakkelijk in te doen is 5 inch (of 5.1) wel het maximum
Doe maar linkjes zonder referlinkjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zit net ook een phone te zoeken
De Lenovo Lemon K3
Ja, dat zou ik wel doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:02 schreef tharonny het volgende:
Mn paypal geschil loopt tot morgen. Zal ik hem maar opwaarderen tot een claim dan? Echt boeiende spullen hebben ze namelijk niet in die webshop.
Gedaan maar kreeg helaas niks voor elkaar. Nu via amazon.com besteld. Komt hopelijk over twee weken aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:04 schreef Erasmo het volgende:
@adapter: Als je zo'n ebay toko aanschrijft is er meestal wel wat te regelen qua verzending.
[..]
Misschien kan je hier inspiratie opdoen en het uiteindelijk bij Ebay ofzo bestellen (ali mag ook maar weet niet of je cc hebt).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:17 schreef ridsel het volgende:
[..]
Ja daar is mijn telefoon net te breed voor vree ik.
Zou een handige houder willen voor in de auto('s).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |