abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148242231
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Perfect ding voor buitenwerk maar voor in de douche zoek ik iets kleins met een zuignap. Plus deze is ⅓ van de prijs :P
ook in china krijg je waar je voor betaald. De cheap-ass spullen laat ik tegenwoordig liggen, die belanden anders allemaal in de bureau la.
:]
pi_148242303
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:08 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Koop ze dan bij Tinydeal. Gegarandeerd genuine

Met coupon mip23off
Ga er eens over lezen. Dank je voor de tip :)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_148242323
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Klopt hij staat standaard op UK. Normaal zijn die dingen rond de $10 dus het is wel een aardige korting.

[..]

We gaan het zien, ik heb nu mijn telefoon in de badkamer liggen dus slechter kan het niet worden. Voor ¤5 durf ik de gok wel te wagen.

Probeer het eens met een Android, ik hoor wel vaker dat Icrap minder hard is op Bluetooth apparatuur.
Koop dan voor 17$ de earson. Daar heb je veel meer aan.

Edit: spuit11
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:31:11 #54
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148243067
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waar je echte Xiaomi powerbanks kan kopen? Dus niet die nep dingen van BangGood.
Als je echt 100% zekerheid wil, bij Xiaomi zelf via http://xiaomi.tmall.com (en taobao-agent)
Kost je uiteindelijk wel iets van 20% meer dan bij een goedkope chinashop.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:01:09 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_148243693
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:32 schreef Downstar het volgende:
Ik heb de SJ5000 Plus zojuist gepreorderd, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk volgende week leverbaar is :)
Kijk, Shiz is weer lekker bezig ^O^
Oh wacht, het is Downstar :D

Gebruik je de sj4000 toch vaker dan gedacht?
pi_148244622
de earson _O_
pi_148245112
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef rene90 het volgende:
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.
dank voor het melden, heb nu ook gratisch knoopcellen besteld ;p
pi_148247385
nvm.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:01:31 #59
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148247616
Heb hier al een heel lijstje met 'gratis' spullen van MITB :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:25:43 #60
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148248657
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:52 schreef neo2000 het volgende:
Waterdicht.

Dus best goed te doen voor nattere ruimtes als een badkamer me dunkt. ;) Enig nadeel is geen ingebouwde radio. Maar goed, bluetooth streamen, en als je dan echt radio wilt knal je gewoon even tunein radio aan.

[..]

Als dat is wat je zoekt. Voordeltje van deze is dat ie in de zomer ook mee naar buiten kan. Wordt het nat..? Krijgde alsnog een slappe chickenwing? Nie ons probleem! :P

Even voor de duidelijkheid, de ER-151 heb ik al thuis en ben er erg tevreden over. Maar omdat ik toch iedere dag onder de douche sta is een dedicated douche speaker wel op zijn plek hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef wootahH het volgende:

[..]

ook in china krijg je waar je voor betaald. De cheap-ass spullen laat ik tegenwoordig liggen, die belanden anders allemaal in de bureau la.
Deze is normaal een ongeveer een tientje, er zit nu bijna 60% korting op.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 17:30:46 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148248881
Ben ik echt de enige die nooit coupons van Litb of Mitb krijgt? :X #durf te vragen :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:31:31 #62
314372 Goddelijker
pi_148248911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:30 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik echt de enige die nooit coupons van Litb of Mitb krijgt? :X #durf te vragen :')
Wie weet. :D
pi_148248957
Nope ik krijg die ook niet, wel van die irritante mails met aanbiedingen. Maar ook geen codes in te vinden.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:52:35 #64
314372 Goddelijker
pi_148249749
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:32 schreef mitchy112 het volgende:
Nope ik krijg die ook niet, wel van die irritante mails met aanbiedingen. Maar ook geen codes in te vinden.
Er staan links in om die 1,50 te bevestigen. Er staat niet 1 op 1 een code in voor 1,50 korting.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:57:14 #65
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148249944
Ben er net ingeschreven. Zijn die links persoonlijk?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 18:01:46 #66
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_148250149

Ik bezit al een best een assortiment aan Brainwavz oortjes en ben er tot nu toe altijd zeer tevreden over geweest. En ik vond het wel eens tijd worden om mezelf te verwennen met de Brainwavz HM9. Een ander soort product dan ik van Brainwavz gewend ben maar in wel dezelfde categorie (audio). Het is namelijk een full-sized koptelefoon. En met full-sized bedoel ik ook echt groot. De HM9 is een grote/stevige koptelefoon met een on/over-ear design. Hij is best prijzig, 135 dollar.. maar daar krijg je echt wel wat voor!

De HM9 is een koptelefoon met twee 40mm dynamic drivers. Mijn eerste indruk was dat hij echt super stevig aanvoelt, misschien een beetje zwaar bij lang gebruik. En qua sound is hij indrukwekkend, misschien een beetje overweldigend. Wat ik wel opmerkte is een lichte ruis op de achtergrond als je volume heel hoog zet en geen muziek aan hebt staan. Maar dat kan ook van mijn laptop komen. Alhoewel ik dat nooit eerder opgemerkt heb.
Specificaties:
quote:
• Transducers/Drivers: Dynamic, 40mm
• Rated Impedance: 40ohms Closed Dynamic
• Sensitivity: 104dB at 1mW
• Frequency range: 10Hz ~ 24KHz
• Distortion: <= 0.3% @ 94dB
• Channel balance: =< 2dB (at 1000Hz)
• Maximum input power: 1000mW
• Cable length: Detachable 1.3 meters (2 pairs) & 3 meters

En de HM9 wordt met een uitgebreid pakket aan accessoire en onderdelen geleverd:
quote:
• 1.3m kabel met microfoon en bedieningselement (Iphone , Android etc. compatible)
• 1,3m kabel
• 3m kabel
• Vliegtuig adapter plug
• Opbergkoffer
• Garantie kaart
Bijzonder is hierbij dat je dus 3 verschillende kabels krijgt, voor ieder wat wils. Ook is de kabel dus om te wisselen als je bijvoorbeeld voor dagelijks gebruik de 3m gebruikt, maar op reis toch de 1,3 met remote wilt. Omwisseleng gaat een beetje lastig, omdat de kabel-koptelefoon verbinding nogal stug is. Eigenlijk is dit een pluspunt van de HM9, dus verwisselbare kabels maar ze gaan niet snel/te makkelijk los. Ga je vliegen met de HM9 en wil je de in-flight audio gebruiken, dan zit er ook een convertor plugje daarvoor bij.
De opbergkoffer die bij de HM9 geleverd wordt past bij de bestaande Brainwavz producten qua kleur/vormgeving. Maar door het formaat ziet het er wel een beetje raar uit. Het lijkt een soort eivormige cocon. Maar hij voelt goed stevig aan en alle accessoires past er naast de koptelefoon goed in.

En de bouwkwaliteit van de HM9 is echt meer dan uitstekend te noemen. Gebruikte materialen stralen kwaliteit uit. De matte metalen delen zitten met stevige scharnieren aan de hoofdband verbonden en de oorschelpen zitten ook goed verbonden met de draaiende scharnieren. Enige nadeel van deze misschien een beetje overdreven bouwkwaliteit en degelijkheid is het gewicht, maar daarover bij draagcomfort meer.

Kijkend naar de geluidskwaliteit is de HM9 net zo degelijk als de bouwkwaliteit. Naar mijn gevoel kan de HM9 het gehele geluidsspectrum goed aansturen. Ik zou de soundsignature omschrijven als een redelijk gebalanceerde geluisdssignature maar met een soort deken er overheen. Dus niet echt super scherp maar een overall overweldigend.

Draagcomfort is bij de HM9 prima, de verstelbare hoofband zorgt voor een goede positie van de oorschelpen. Samen met het feit dat de oorschelpen kunnen draaien vormt de HM9 dus prima na je hoofd. De padding op de hoofdband is lekker stevig. De padding op de oorschelpen is gemaakt van een zachtere buitenkant met daarin een wat steviger schuim zodat de koptelefoon goed blijft zitten. Ik merk dus weinig van drukpunten op mijn hoofd behalve het algehele gewicht van de koptelefoon.

Concluderend is de HM9 een robuuste koptelefoon zowel in de bouwkwaliteit als de geluidskwaliteit. Op de lichte ruis (bij heel hoog volume en geen muziek) en het gewicht na is de Brainwavz HM9 echt een aanrader qua prijs/kwaliteit.

Ben je op zoek naar een goede solide koptelefoon waar je een paar jaar mee vooruit kan? En wil je de Brainwavz HM9 koptelefoon ook kopen?
Bij MP4Nation hebben ze hem voor $134,50 dat is z’n ¤112 , hier krijg je gratis FedEx shipping bij. Als je aangeeft dat ze als waarde 25 usd op het pakket zetten hoef je mogelijk geen import belasting te betalen.
Voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële website van Brainwavz.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 2 januari 2015 @ 18:03:02 #67
314372 Goddelijker
pi_148250193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
:Y
pi_148250699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:03 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

:Y
De mails krijg je niet als je je inschrijft. Degene die de mails krijgen, hebben al eerder eens iets aangekocht daar. Degene die de nieuwsbrieven op die accounts hebben laten aanstaan krijgen een tegoed :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 18:34:38 #69
327191 RobertNL
For your gear.
pi_148251405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef rene90 het volgende:
Miniinthebox is best prima met het 1.5 euro tegoed wat ze vaak mailen, heb nu weer wat knoopcellen besteld voor gratisch.
Ja, mooi hé :'). Op het moment komen daar 90% van de pakketjes wel vandaan :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....

meteen van de op afhalen....
ok Gaan we direct doen.Wij gooien direct al onze andere ervaringen aan de kant Heb ze tevens opgegeven bij de tros radar en kassa en ik zal ook een klacht op klacht.nl aanmaken dat zal ze leren en zorgen dat ze sneller gaan verzenden die lieders en anders stuur ik de rechtsbijstand op ze af.

:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:05 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Nee, dat is namaak.
De laatste 4 hier waren gewoon echt. En ja ik heb ze open gemaakt om het te checken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:45 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Aangezien ik lees dat ze nep versies verkopen, vertrouw ik die site niet (ook niet als het zes maanden geleden is). Het klopt dat ze nu wel een sterkere verkopen.
Goed, dan zou ik hem op Xiaomi Tmall bestellen met een agent. Maar dan zit je er weer mee dat die wellicht stiekem bij een ander bestellen en het verschil in eigen zak steken.

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:31 schreef neo2000 het volgende:
Lol @ badkamerspeakers. Earson all the way. Leent zich toch perfect als badkamerspeaker?

Over de Xiaomi powerbanks gesproken; hoe snel laden deze smartphones e.d. op? Nog steeds even snel/langzaam als gewoon aan de USB charger?
Gaat prima hier. Tablet etc laden wel met 1.5A op vaak :Y.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hij heeft aandelen SJcam gekcoht vertelde hij. Het is dus een complot. Hij maakt een goede review, wij kopen er allemaal 1 en hij gaat er met de winst vandoor :N.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:01 schreef Goddelijker het volgende:
Heb hier al een heel lijstje met 'gratis' spullen van MITB :)
Hier al wel 10 orders de laatste weken :D.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Ja, zijn persoonlijk.
Je kan namelijk ingelogd zijn op account 1 en tegoed van account 2 ontvangen (wel op account 2 dan). De link is dus gekoppeld aan het account :Y

quote:
16s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef tokko1 het volgende:
Een baas die weer eens een review post, :D!
Netjes. Ben nog wel blij met mijn Sony en HM5 andes had ik hem overwogen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 02-01-2015 19:12:54 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 2 januari 2015 @ 19:28:24 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_148253289
Mezelf maar heringeschreven bij mitb, kijken of ik ook bonnen krijg :')
De stormvloed van spam was te erg.

Ik moet zeggen dat de klantenservice echt heel goed is bij mitb. Sommige zaken waren niet zo goed van de $4 coupon actie. Vervolgens een aantal nieuwe coupons ontvangen.

Het is wel een omslachtig systeem maar ik krijg wat ik wil :Y)
Ik snap klacht.nl niet zo goed.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 19:33:32 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_148253469
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
Mezelf maar heringeschreven bij mitb, kijken of ik ook bonnen krijg :')
De stormvloed van spam was te erg.

Ik moet zeggen dat de klantenservice echt heel goed is bij mitb. Sommige zaken waren niet zo goed van de $4 coupon actie. Vervolgens een aantal nieuwe coupons ontvangen.

Het is wel een omslachtig systeem maar ik krijg wat ik wil :Y)
Ik snap klacht.nl niet zo goed.
Jup, ze zijn vrij duur maar wel netjes.
Overigens heb ik de MITB dingen gewoon in een filtertje zitten, kijk eens in de paar dagen eens of er niet weer een coupon bij zit :P.
Laatste tijd krijg ik ze regelmatig maar daarvoor een periode van 2/3 mnd niets.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_148254393
Laatst nog een koptelefoon besteld.
Sades SA-901 is 25 december geshipt. :D
pi_148270297
Weet iemand nog een goedkope site voor Iphone 5 schermen? Kan het niet echt vinden..
pi_148270696
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Upgrade kan nooit kwaad toch :)?
de sj4000 die ik heb heeft ook nog geen wifi, dus dat is dan ook mooi meegenomen.

Laatste tijd met vissen heb ik hem nog wel veel in gebruik ja :)
pi_148271059
Ik kreeg trouwens eerder ook nooit bonnen, maar sinds de kerst periode heb ik toch al een aantal 3 euro en 1,5 euro coupons gehad :).

Probleem is alleen dat alles vrij duur is daar en er weinig leuks spul tussen zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')