abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147593287

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 17-12-2014 02:21:03 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147593894
Vrijdag mn Earson bluetooth speaker binnengekregen besteld bij Banggood op 12 november. Prima geluid voor die prijs :)
pi_147594457
Ik ook enkele pakketje spaakreflectoren besteld. Geen geld voor veiligheid!
pi_147594929
Iemand ervaring met een autoradio van bij Banggood of andere shop?
Iets zoals dit: http://www.banggood.com/C(...)ceiver-p-915187.html
  maandag 15 december 2014 @ 10:10:29 #5
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_147595227
Iemand bekend met verzender "Special Line-YW" ?

quote:
Please track from : http:\\www.yw56.com.cn\english\DIY.asp ( There is Special Line to your country from China Post )
Trackingcodes zien er zo uit: YC.........YW
  maandag 15 december 2014 @ 10:12:00 #6
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147595248
Ja, is Yanwen.
pi_147596300
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst deze binnen: https://www.banggood.com/(...)kpacks-p-929683.html

Perfecte kwaliteit, mooi dik spul en goede stiksels. Alleen had ik de maten in inch gelezen ipv centimeter, maar dat krijg je ervan als je beschonken gaat Chinashoppen :@
Ik kom bij een tas uit.... dus je hebt geen keuze in maten ;)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_147596409
Dat krijg je als je beschonken gaat posten op FOK! :D

Btw, this just came in... sitewide tot 24.12 -12% bij EverBuying: [ BFF1215 ] . ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147596776
De USB-autolader is nog steeds niet bezorgd en ik zit ook al lang over de 45 dagen heen (25 oktober verzonden). Kan hooguit vragen de verzender op Ebay vragen om een nieuwe verzending.

Ben ik bij de Action geweest maar kon daar geen lader vinden. Iemand een tip waar ze goede autoladers hebben voor lage prijs? Wil m'n broer nou wel eindelijk eens iets kunnen geven...

Wel raar; de meesten hier kopen veel meer in China dan ik en hebben geen of weinig paypal-claims moeten maken; ik zit alweer aan de zoveelste...
pi_147596810
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef Iemand91 het volgende:
De USB-autolader is nog steeds niet bezorgd en ik zit ook al lang over de 45 dagen heen (25 oktober verzonden). Kan hooguit vragen de verzender op Ebay vragen om een nieuwe verzending.

Ben ik bij de Action geweest maar kon daar geen lader vinden. Iemand een tip waar ze goede autoladers hebben voor lage prijs? Wil m'n broer nou wel eindelijk eens iets kunnen geven...

Wel raar; de meesten hier kopen veel meer in China dan ik en hebben geen of weinig paypal-claims moeten maken; ik zit alweer aan de zoveelste...
was er ook niet iets met je adres ofzo een tijdje geleden? Er staat me iets van bij dat iemand hier er later pas achter kwam dat zijn adres een toevoeging mist ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 december 2014 @ 11:40:07 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147596983
Halfords?
pi_147596989
quote:
Uit de jaarcijfers over 2013 van de Chinese elektronicafabrikant Xiaomi blijkt dat het bedrijf werkt met flinterdunne marges. Xiaomi heeft met geringe winsten een derde positie in de competitieve smartphonemarkt weten te veroveren.

In 2013 boekte Xiaomi een winst van 347,48 miljoen yuan, omgerekend 45 miljoen euro, bij een omzet van 26,58 miljard yuan, oftewel 3,44 miljard euro, zo meldt Reuters op basis van gedeponeerde jaarcijfers van het Chinese bedrijf. Een woordvoerder van Xiaomi bevestigde de juistheid van de cijfers.

Uit de financiële resultaten over 2013 blijkt dat Xiaomi met flinterdunne winstmarges werkt. Het bedrijf wist de afgelopen jaren met name op de smartphonemarkt veel terrein te winnen door kwalitatief goede toestellen voor een scherpe prijs te verkopen. Daarmee wist het bedrijf een derde plaats op de smartphonemarkt te veroveren, achter Samsung en Apple. De twee marktleiders werken echter met aanzienlijk hogere winstmarges dan de nieuwkomer, Daardoor doemde onder beleggers de vraag op of Xiaomi met zijn prijzenoorlog op de smartphonemarkt zijn positie op de langere termijn wel kan blijven volhouden. Desondanks heeft met name Samsung steeds meer last van Xiaomi en andere Chinese bedrijven die goedkope smartphones op de markt brengen.

Xiaomi lijkt zijn horizon wel te willen verbreden. Het Chinese elektronicaconcern heeft een aanzienlijk aandeel genomen in Midea, een bedrijf dat huishoudelijke apparaten maakt, zo bericht TechCrunch. Het belang heeft een waarde van omgerekend circa 165 miljoen euro.
bron: Tweakers
  maandag 15 december 2014 @ 11:43:03 #13
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_147597385
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
was er ook niet iets met je adres ofzo een tijdje geleden? Er staat me iets van bij dat iemand hier er later pas achter kwam dat zijn adres een toevoeging mist ofzo.
Ja, dat was ik. Maar dat speelde rond april dit jaar. Heb toen een heleboel bestellingen misgelopen (fluid head, ball heads, DSLR accu's). Maar dat is ondertussen al lang weer goed; heb sindsdien alweer zo'n 18 bestellingen binnengekregen.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef shiznuts het volgende:
Halfords? [ afbeelding ]
:+

Amazon.de heeft een soortgelijke lader in de aanbieding maar die is door de hogere BTW in NL en de verzendkosten ook niet erg interessant...

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

bron: Tweakers
Gezien de diversiteit van producten die ze introduceren willen ze dus duidelijk marktaandeel krijgen. (van powerbanks naar auto's en van oordopjes naar routers en IP-camera's.
Daarna gaan de prijzen omhoog.
pi_147597624
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met een autoradio van bij Banggood of andere shop?
Iets zoals dit: http://www.banggood.com/C(...)ceiver-p-915187.html
ja ken iemand die zoiets heeft gekocht, werkt wel maar die radio heeft wel last van dynamo ruis (een piepje/ gezoem wat samengaat met het toerental van je motor)
pi_147597808
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Giel_gssl het volgende:

[..]

ja ken iemand die zoiets heeft gekocht, werkt wel maar die radio heeft wel last van dynamo ruis (een piepje/ gezoem wat samengaat met het toerental van je motor)
Zou kunnen liggen aan de massa van zijn voeding. Zou je er normaal wel moeten uitkrijgen denk ik.
  maandag 15 december 2014 @ 12:22:07 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147597929
Geenstijl zit ook in de dagdealsites :') :N

http://www.dealdumpert.nl/

Redelijk goede deal zo te zien, alhoewel de kwaliteit van dat ding natuurlijk niet gegarandeerd is. Kan 'm op aliexpress in iedergeval niet geodkoper vinden.. (linkje op aliexpress)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147598123
quote:
16s.gif Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef tokko1 het volgende:
Geenstijl zit ook in de dagdealsites :') :N

[ afbeelding ]
http://www.dealdumpert.nl/

Redelijk goede deal zo te zien, alhoewel de kwaliteit van dat ding natuurlijk niet gegarandeerd is. Kan 'm op aliexpress in iedergeval niet geodkoper vinden.. (linkje op aliexpress)
Deze was een mooie aanbieding >:)
http://www.dealdumpert.nl/verlopen-deals/teletijdmachien.html
  maandag 15 december 2014 @ 12:40:39 #19
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_147598325
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef Iemand91 het volgende:

koop op ebay eentje van belkin of koop op Amazon eentje cab anker dan heb je ook wat goeds
  maandag 15 december 2014 @ 13:33:06 #20
314372 Goddelijker
pi_147599967
Weet iemand hoeveel licht de WS2812-LED's geven?
Want wil er denk ik een leuk Arduino-projectje van maken. :)
pi_147602766
Net mn eerste envelop van Fasttech binnen gekregen,
28-11 besteld 29-11 verzonden en vandaag binnen.

dit zat er in:

ben echt onder de indruk van de kwaliteit!
is de Enlan Bee m028.
  maandag 15 december 2014 @ 15:08:48 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147602882
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Giel_gssl het volgende:

[..]

Vroegah (jaren 90 voor bij m'n autocassetteradiootje) had je daar iig 'ontstoorders' voor. Die knalde je tussen de voeding.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_147603465
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef julius123 het volgende:

dit zat er in:
[ afbeelding ]

is de Enlan Bee m028.
Sow, mooi mesje hoor!

In ander nieuws; had een Nexus 5 case ( "original" ) besteld voor 6,60 ofzo. Duurde een hele tijd voordat hij binnen was en de kwaliteit is natuurlijk om te :'( Mijn Diztronic case ziet er beter uit.

Voorstel 1 (na klacht over krassen enzo) was 2.20 dollar retour. Ik terug: 5.50 en zonder gejammer dat retour gekregen. Win win situatie is dat chinashoppen toch. Valt de kwaliteit tegen, bam! geld terug! ^O^
  maandag 15 december 2014 @ 16:06:35 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147604841
Weer een pakketje binnen gekregen..

Via tinydeal.com bestelde MiBand en Xiaomi Powerbank (De mini, 5000mAh)

Zal er binnenkort even een review van maken zodra ik ze getest heb :7
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 15 december 2014 @ 16:48:10 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147606300
quote:

dit zat er in:
[ afbeelding ]

is de Enlan Bee m028.
Zat er vettigheid op of een soort zwart vuiligheid in de schroefkopjes?
Ik heb weleens via EBay iets van Enlan gekocht maar de afwerking was echt slecht.

Een tegenvaller omdat de reviews altijd zo goed zijn. Misschien waren ze nep?
Misschien bij fasttech Enlan proberen.
pi_147606567
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zat er vettigheid op of een soort zwart vuiligheid in de schroefkopjes?
Ik heb weleens via EBay iets van Enlan gekocht maar de afwerking was echt slecht.

Een tegenvaller omdat de reviews altijd zo goed zijn. Misschien waren ze nep?
Misschien bij fasttech Enlan proberen.
Nee het mes is niet vettig en er zit geen zwarte troep in de schroefkopjes.
de afwerking is echt perfect! het hout is echt en mooi afgewerkt.
en het mes is goed afgewerkt en aardig scherp.
dit is mijn eerste Enlan dus ik kan er verder niks over zeggen, maar afgaande op dit mes bestel ik er nog wel eentje binnenkort, voor die 8 dollar is het echt een koopje vind ik.
ik zou er hier in nederland zo 25-30 euro voor neerleggen.
pi_147607252
Voor kleding is een chinese Large ook een NL Large? Iemand daar ervaring mee? :)
  maandag 15 december 2014 @ 17:17:46 #28
314372 Goddelijker
pi_147607278
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef louter_genieten het volgende:
Voor kleding is een chinese Large ook een NL Large? Iemand daar ervaring mee? :)
Vaak niet.
Maar vaak staat er een maattabel bij: meten = weten.
pi_147608884
quote:

dit zat er in:
[ afbeelding ]

is de Enlan Bee m028.
Ziet eruit als een mooi mesje inderdaad.
Hoe zit het eigenlijk met het importeren van dit soort messen?
mag dat zomaar?

Ik ben laatste tijd veel aan het vissen, en een goed mes is dan eigenlijk niet weg..
maar ik ben altijd bang dat ik dan een mes haal wat bijvoorbeeld hier als illegaal bestempeld wordt :P.

Ik heb wel het 1 en ander gelezen al, zo mag je geen valmessen,vlindermessen etc. hebben.
Messen met een snijvlak van 2 kanten ook niet, messen met een 28 cm lemmet ofzo ook niet..

maar de rest zou je dus gewoon mogen importeren?
pi_147610398
Deze riem besteld en laatst ook binnen gekregen, moet zeggen erg fijne riem. Makkelijk bij te stellen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 15 december 2014 @ 19:07:14 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147610628
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

mag dat zomaar?

Ik ben laatste tijd veel aan het vissen, en een goed mes is dan eigenlijk niet weg..
maar ik ben altijd bang dat ik dan een mes haal wat bijvoorbeeld hier als illegaal bestempeld wordt :P.

Ik heb wel het 1 en ander gelezen al, zo mag je geen valmessen,vlindermessen etc. hebben.
Messen met een snijvlak van 2 kanten ook niet, messen met een 28 cm lemmet ofzo ook niet..

Staat in de OP. :D :*
quote:
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?

Messen
Qua messen mag je best een mes voor gebruik in huis, tuin en keuken hebben, mits deze aan bepaalde criteria voldoet. De artikelen in het wetboek met volledige regelgeving hierover vind je hier terug.
Also, discussieverleden: https://www.google.nl/web(...)bshops+messen+legaal
pi_147611060
http://www.banggood.com/B(...)e-Bulb-p-923128.html

Deze 'n tijd terug besteld voor onze mannen. Uiteindelijk 47 dgn over gedaan.

Ze stinken 'n uur tegen de wind in maar er komt flink geluid uit zeg! Ik druk 'm op halve kracht in en dan schrikken ze al flink :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 15 december 2014 @ 19:21:01 #33
128384 mcwops
gat in je glas
pi_147611079
ik weet...vaak voorbij gekomen de laatste tijd...maar zoek dus een leuke action camera (waterdicht) voor help/fiets/enz
rond de 30 usd. aanrader ergens?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_147611169
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
http://www.banggood.com/B(...)e-Bulb-p-923128.html

Deze 'n tijd terug besteld voor onze mannen. Uiteindelijk 47 dgn over gedaan.

Ze stinken 'n uur tegen de wind in maar er komt flink geluid uit zeg! Ik druk 'm op halve kracht in en dan schrikken ze al flink :D
Haha zie het al helemaal voor me. Van die oudjes die onderhand een hartverzakking krijgen op de fiets en je dan vet boos aankijken 😄
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147611227
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef relativity het volgende:

[..]

Haha zie het al helemaal voor me. Van die oudjes die onderhand een hartverzakking krijgen op de fiets en je dan vet boos aankijken 😄
Je brengt me op ideeen })
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 15 december 2014 @ 19:26:22 #36
128384 mcwops
gat in je glas
pi_147611272
quote:
16s.gif Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef tokko1 het volgende:
Weer een pakketje binnen gekregen..

[ afbeelding ]

Via tinydeal.com bestelde MiBand en Xiaomi Powerbank (De mini, 5000mAh)

Zal er binnenkort even een review van maken zodra ik ze getest heb :7
waar gebruik je de MiBand voor cq heb je m voor aangeschaft?? en ben benieuwd naar gebruikerservaring ;)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 15 december 2014 @ 20:01:21 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147612542
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef mcwops het volgende:

[..]

waar gebruik je de MiBand voor cq heb je m voor aangeschaft?? en ben benieuwd naar gebruikerservaring ;)
Deze openingspost op Tweakers vat het allemaal wel leuk/goed samen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
Android Wear, Pebble, Weloop Tommy, Fitbit e.a doen allemaal het meer en deel allemaal wel:
- Tracking
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 15 december 2014 @ 20:14:27 #38
314372 Goddelijker
pi_147613058
Toch maar een Arduino Uno aangeschaft. Met wat kleine zooi erbij. O-)
  maandag 15 december 2014 @ 20:19:17 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147613286
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Goddelijker het volgende:
Toch maar een Arduino Uno aangeschaft. Met wat kleine zooi erbij. O-)
Haha, leuk spul om te prutsen inderdaad.
  maandag 15 december 2014 @ 20:20:56 #40
314372 Goddelijker
pi_147613369
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Haha, leuk spul om te prutsen inderdaad.
Om precies te zijn dit:
1x Arduino Uno R3 ATmega328P
1x Solderless Prototype Breadboard 170 Tie-points for Arduino
1x 65PCS Male-to-male Breadboard Pins
1x 5PCS 650nm 5mW Red Laser Dot Module
1x TTP224 4-Channel Digital Touch Sensor Button
1x 5V Heartbeat Sensor Detector for Arduino

:)
pi_147613742
Goed, weer een AC adapter uit China naar de kloten, doorgebrand *duim*
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
  maandag 15 december 2014 @ 20:35:44 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147614154
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef Andydewit het volgende:
Goed, weer een AC adapter uit China naar de kloten, doorgebrand *duim*
Die dingen vertrouw ik dan ook voor geen meter meer. Hoogstens een keer die met de wat duurdere tablets komen. Anders blijf ik er heel ver bij weg (en niet zonder reden dus).
pi_147614311
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die dingen vertrouw ik dan ook voor geen meter meer. Hoogstens een keer die met de wat duurdere tablets komen. Anders blijf ik er heel ver bij weg (en niet zonder reden dus).
Tja, ik dacht ik probeer het toch even. Hij heeft het ook een tijd gedaan, maar uren achter elkaar opladen is geen goed idee. Heb 'm getest in een brandveilige omgeving.
pi_147615065
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Andydewit het volgende:

[..]

Tja, ik dacht ik probeer het toch even. Hij heeft het ook een tijd gedaan, maar uren achter elkaar opladen is geen goed idee. Heb 'm getest in een brandveilige omgeving.
Lekker handig dan, zullen je ouders, broers en zussen en tevens je buren blij mee zijn.

Dat het goed ging...

Jij was toch ook met die wapenkast?
  maandag 15 december 2014 @ 21:12:05 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147616190
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

mag dat zomaar?

Je mag best zeggen dat je problemen hebt op kantoor. Ik heb je gewaarschuwd :P

Je kunt het altijd even posten als je twijfelt. 99% van alle Chinezen verkoopt legaal spul want de wetten zijn eigenlijk vrij soepel in Nederland.

Fasttech is wel de top winkel voor dit spul. De juiste merken en de prijzen zijn erg scherp :+
pi_147616676
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Lekker handig dan, zullen je ouders, broers en zussen en tevens je buren blij mee zijn.

Dat het goed ging...

Daarom heb ik het in een brandveilige omgeving getest;) En nee, dat is volgensmij Dodge911.
  maandag 15 december 2014 @ 21:23:48 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147616868
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Dat het goed ging...

Even goed lezen. Staat dat het getest is in een veilige omgeving.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je mag best zeggen dat je problemen hebt op kantoor. Ik heb je gewaarschuwd :P

Je kunt het altijd even posten als je twijfelt. 99% van alle Chinezen verkoopt legaal spul want de wetten zijn eigenlijk vrij soepel in Nederland.

Fasttech is wel de top winkel voor dit spul. De juiste merken en de prijzen zijn erg scherp :+
Inderdaad heb die van mij daar ook weg :D!
Prima mesje :Y
pi_147617377
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Even goed lezen. Staat dat het getest is in een veilige omgeving.

[..]

Ga zelf ff goed lezen dan wat er in de wapenwet staat Internet bestel cowboy.
pi_147617552
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Wil je hier even normaal doen? Je bent hier best welkom maar kan wel gewoon even bepaalde fatsoensnormen hanteren.
Top 5 China producten
pi_147617918
Vandaag miojn 10 lasers binnengekregen
http://www.banggood.com/10Pcs-DC-5V-5mW-650nm-6mm-Red-Copper-Head-Tube-Laser-Dot-Diode-Module-p-945069.html
Gewoon om mee te experimenteren zoals een lichtharp of inbreekalarm of gewoon leuk :P
besteld op 1 december.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_147618412
Potverdorie, wilde ik even die spaakreflectoren kopen, zijn ze allemaal opperdepop.
  maandag 15 december 2014 @ 21:53:25 #52
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147618618
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
De juiste merken en de prijzen zijn erg scherp :+
De messen ook mag ik hopen ?

quote:
Dit mes heb ik aangeraden aan een andere FOK!-er n.a.v. dit topic, die zocht een goed mes voor tijdens metaal detector-trips door de duinen. Hij was eerst sceptisch, maar na het zien van die review filmpje met die gekke rus en het eerste gebruik stond hij versteld van de prijs/kwaliteit verhouding ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 15 december 2014 @ 21:58:56 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147618930
quote:

[..]

[..]

Dat was toen mijn tip hoor :P

Dit is ook een laatste topper van mij. Moet je wel toevallig zo'n serrated nodig hebben.
Misschien wel handig voor tijdens het vissen om dik touw te snijden?

Sanrenmu zijn de scherpste China messen van goed staal maar altijd vrij klein. Deze is wat forser met mooie g10 grip en voelt kwalitatief super aan. De lage prijs is een beetje vreemd.

https://www.fasttech.com/(...)s-steel-folding-half
  maandag 15 december 2014 @ 21:59:47 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147618979
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Buiten dat ik heb uitgezocht dat deze legaal is in Nederland (vooraf) is het mes ook nog eens bekeken door de douane (pakket en verpakking open gehad). Lijkt mij dus 101% in orde :).
SPOILER
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef N22 het volgende:
Dit mes heb ik aangeraden aan een andere FOK!-er n.a.v. dit topic, die zocht een goed mes voor tijdens metaal detector-trips door de duinen. Hij was eerst sceptisch, maar na het zien van die review filmpje met die gekke rus en het eerste gebruik stond hij versteld van de prijs/kwaliteit verhouding
Echt een toppertje ja. Niet dat ik hem enorm vaak gebruik maar bij het klussen is hij al meermaals van pas gekomen ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat was toen mijn tip hoor :P

Dit is ook een laatste topper van mij. Moet je wel toevallig zo'n serrated nodig hebben.
Misschien wel handig voor tijdens het vissen om dik touw te snijden?

Sanrenmu zijn de scherpste China messen van goed staal maar altijd vrij klein. Deze is wat forser met mooie g10 grip en voelt kwalitatief super aan. De lage prijs is een beetje vreemd.

https://www.fasttech.com/(...)s-steel-folding-half
Ja natuurlijk is het jou tip :D! Wie anders moet hier tips over messen geven :+

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 15-12-2014 22:08:14 ]
pi_147619035
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef N22 het volgende:

[..]

De messen ook mag ik hopen ?

Scherpe opmerking.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147619344
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wil je hier even normaal doen? Je bent hier best welkom maar kan wel gewoon even bepaalde fatsoensnormen hanteren.
Oh, wat is jou probleem met het even normaal doen dan?
pi_147621348
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Zie DM.
Top 5 China producten
pi_147621878
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Henk1234 is terug!
Yeah......not.
  maandag 15 december 2014 @ 23:54:28 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
  dinsdag 16 december 2014 @ 00:18:12 #60
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147624303
Die met die wapenkasten was ik, en daar hangt nog steeds een Chinese 240W 12V power supply onder, identiek aan een model dat ik in NL vond.
Daarnaast heb ik nog 2 van die power supplies elders in gebruik, allemaal zonder problemen.
Wel van tevoren getest natuurlijk, idle en onder 75% load gedurende 48 uur voor de idle en 12 uur voor de 'onder load'.
Voor het geval er ooit wat moest gebeuren, heb ik ze wel ver van mijn munitiekast gezet ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_147624397
Iemand die ik blij kan maken met coupon voor deze Dashcam? http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

Coupon: G907S
Prijs na coupon: 86,99

Heb verder niks met dashcams, maar kwam de coupon via een ander forum tegen en daar waren ze er wel over te spreken.
pi_147626854
@dodge_911 je ondertitel _O_ _O-

code mi20off werkt nog steeds op de mi band bij TD

en over car dvr gesproken: hier wat leuke aanbiedigen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kenzi op 16-12-2014 09:52:24 ]
pi_147629096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:13 schreef Kenzi het volgende:
code mi20ff werkt nog steeds op de mi band bij TD
This coupon has expired
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_147629581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:26 schreef jeroendh het volgende:

[..]

This coupon has expired
fixed typo :)
miband52off werkt ook
pi_147629860
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt :+ , maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje

Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen :)
pi_147630084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt :+ , maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje

Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen :)
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores ;). Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook :P
pi_147630359
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,

Hobbymesje

hobby mesje

maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
pi_147630542
*zuchtje* weer een update in tracking status

quote:
2014-12-15 10:51, The shipment item could not be delivered, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
-O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 10:44:20 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147630556
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.

- 'Ah!' :D
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen :P
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is' :D
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden. :+

Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen! :Y En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
pi_147630902
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:44 schreef shiznuts het volgende:
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.

- 'Ah!' :D
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen :P
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is' :D
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden. :+

Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen! :Y En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

Deze bedoel je?

Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal :), ben benieuwd.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:14:26 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147631175
Guess so. Zenks. Straks is het stiekem een mind control device van Xiaomi en hebben ze straks overal soldiers rondlopen. >:)
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 11:18:57 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147631283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:33 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hobby mesje

maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
zonder nummertje 13 is ie nutteloos -O-

Alles zit zn beetje vast met sleutel 13
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147632848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:20 schreef Downstar het volgende:
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores . Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook
Aah top. Bedankt! Ik heb een Action en een Primera dicht bij huis, dus daar zal ik even langsgaan dan!
pi_147632892
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef louter_genieten het volgende:
haha, nou eerder maat XXXL = Maat S in NL.
Goed die matentabel lezen, en dan nog is het hit&miss.
Reken gewoon niet op goede westerse pasvormen ;)
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:18 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147633421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

Deze bedoel je?

Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal :), ben benieuwd.
Zo. Hij is opgeladen. :D
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.

- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen? :P

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 16-12-2014 13:13:03 ]
pi_147635801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.

- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen? :P
Is dat alarm niet gekoppeld aan je cc limiet?
Top 5 China producten
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:29:24 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147636845
Ah! Dat zal het zijn. :P :s)
Net ff stukje gelopen en stappen meegeteld. Erg accuraat. :Y Nu wel bekaf, want pff 543m... Weet je hoeveel verder dat is dan van m'n bureau naar de koelkast. :Y)
pi_147639504
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
pi_147639564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
pi_147639678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
We zouden een aantal van deze quotes op zo'n Hollandse tegel moeten plaatsen en in de OP zetten :') :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:05:29 #81
309342 ErkendFokker
pi_147640061
quote:
Het is niet gratis het zit bij de prijs in een is gesubsidieerd. Alles gaat op gewicht daar dus een kabeltje van 40 gram kost misschien 40/50 cent om te versturen
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:42:57 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147641363
quote:
De bedrijven in de economische zones hebben inderdaad wellicht wat betere regels (geen omzet en wellicht een lage winst belasting).

Maar het subsidie sprookje van de verzendkosten is niet waar zover ik weet. Waarom zou China postnl /Singapore post / Swiss post etc sponsoren?

Het is gewoon de enorme concurrentie die voor de lage prijzen zorgt. De rest ruime in vrachtvliegtuigen / consumenten vluchten worden gevuld met onze zooi en de marges op vracht zijn lager (PostNL buitenland tak is zover ik weet vrij winstgevend,mijn gok is dat dat o.a komt door de hoge marges binnen NL).

En de wet van de aantallen, die shipping agents hebben natuurlijk ook wel iets meer dan 10 pakketjes aan te bieden :P
pi_147645898
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
pi_147646927
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef flankert het volgende:
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
deze b185f7 bedoel je?

Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik :X
pi_147648577
Ik heb een aantal pakketjes onderweg via CSSbuy. 2 hiervan zijn nu 45+ dagen onderweg, en één is zelfs al 2+ maanden geleden gepost. Pakketjes verzonden met insurance van CSSbuy, maar als ik er naar vraag moet ik maar gewoon wachten van ze. PayPal claimen gaat niet, aangezien je voor krediet betaalt, en niet direct voor de producten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Pakketje met HK Post staat trouwens op 'Left Hong Kong for it's destination on 02-Oct-2014'
Pakketjes met China Post staan allebei op 'Opening'
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:45:36 #86
314372 Goddelijker
pi_147649530
Hier een pakketje van AE al 55 dagen onderweg... Eentje van CSS met 17 dagen...

En sinds van de week twee pakketjes verstuurd met/via PayPal Package (www.ppbyb.com)? :+
Waarvan eentje van AE en eentje via eBay.
pi_147649602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

deze b185f7 bedoel je?

Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik :X
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:47:57 #88
314372 Goddelijker
pi_147649654
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:

[..]

Kijk even op www.chinakorting.nl
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:44:16 #89
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_147652530
Alweer een 2 dollar code in de Miniiinthebox spam mail van vandaag. Nog maar een fiets-ledje bestellen voor 3 cent.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:05:10 #90
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_147653688
Ik zit te kijken naar een nieuwe fietslamp (voorkant) maar kom alleen van die bekende goedkope dingen tegen, flashlight met stuur-mount of lampen die met een aparte USB-batterypack gevoed moeten worden...

Iemand een aanrader?
Ik fiets niet echt in donkere bossen maar een goede bak licht voor mijn eigen zichtbaarheid in de stad vind ik wel fijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_147657689
Sidequestion. Nu met het zakken van de roebels, zijn er op russia sites nog leuke deals? ALs die uberhaupt bestaan.
pi_147658851
Aangezien ik van plan ben om dit jaar de Marathon te gaan lopen moet ik mijn training toch maar wat gaan optimaliseren. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter (band voor om de borst) en een simpel bijpassend sporthorloge om realtime mijn hartslag te kunnen zien. De hartslagmeter moet het liefst tegelijkertijd te koppelen zijn met mijn telefoon die Runkeeper draait.

Ik heb al eens gekeken naar smartwatches met gps, zodat ik geen telefoon mee hoef te zeulen, maar alleen een hartslagmeter. Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.

Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks aangezien het aanbod eindeloos is?
pi_147659129
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
pi_147659538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
Powerbank nodig = Xiaomi 5.000 / 5.200 / 10.400 / 16.200 Power Bank. Koop het bij Banggood / DX / Tinydeal / CooliCool als je een echte wilt. Er zijn ook een paar kortingscodes beschikbaar voor enkele (bij banggood en tinydeal oa)

[ Bericht 6% gewijzigd door Jonmen op 17-12-2014 00:24:07 ]
pi_147659673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:

[..]

OP een updateje gegeven. ;)
pi_147659906
Iemand een idee waar ik cheap een lg g2 replacement scherm + digitizer kan kopen? Het liefst met optie om hem snel en goedkoop via postnl naar nl te sturen.
pi_147659930
Waarschijnlijk ergens op AliExpress...
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Oceaanbodem het volgende:
Aangezien ik van plan ben om dit jaar de Marathon te gaan lopen moet ik mijn training toch maar wat gaan optimaliseren. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter (band voor om de borst) en een simpel bijpassend sporthorloge om realtime mijn hartslag te kunnen zien. De hartslagmeter moet het liefst tegelijkertijd te koppelen zijn met mijn telefoon die Runkeeper draait.

Ik heb al eens gekeken naar smartwatches met gps, zodat ik geen telefoon mee hoef te zeulen, maar alleen een hartslagmeter. Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.

Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks aangezien het aanbod eindeloos is?
Had je gedurende Black Friday/Cyber Monday maar een leuke deal op Amazon.co.uk/.de moeten scoren. Zijn geloof ik wel aardige Garmin en Polar dingen voorbijgekomen. :Y En die zijn uitbreidbaar met zo'n draadloze borsthartslagmeter. Zou dat niet echt uit China gaan halen. Amazon.de heeft nog wel wat deals lopen, kijk daar eens...
pi_147660220
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:40 schreef zoz het volgende:
Iemand een idee waar ik cheap een lg g2 replacement scherm + digitizer kan kopen? Het liefst met optie om hem snel en goedkoop via postnl naar nl te sturen.
Zoals shiznuts al zei, moest je erover kijken, op aliexpress. Misschien vind je er ook op Ebay..
pi_147660663
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Zoals shiznuts al zei, moest je erover kijken, op aliexpress. Misschien vind je er ook op Ebay..
Dit had ik gedaan, maar ben opzoek naar een snelle levering vanuit China, zoals dx heeft met zijn eudirect.
pi_147660779
quote:
shipping is niet gratis. het zit gewoon in de prijs meeberekend.

daarbij zijn de tarieven in China vele malen lager dan in Nederland.
Nederland is een van de duurste landen wat dat betreft. Als ik iets naar Belgie wil verschepen kan ik PostNL gebruiken omdat die redelijk te betalen zijn (nog steeds niet zo goedkoop als China Post etc maar ok) maar als ik naar Nederland wil verschepen is diezelfde PostNL ineens een stuk duurder |:( |:( De post markt in Nederland is gewoon verrot.

bron: mezelf :7

quote:
De 10400mAh XPB voor, $18,64/¤14,96.. volgens mij nergens zo goedkoop

1212off1 werkt zowel voor de 5000 als de 10.400 inderdaad. niet voor de 16.000 helaas

en het zijn originele :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Kenzi op 17-12-2014 02:20:12 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 02:49:25 #101
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147661028
Je kunt natuurlijk ook zelf een power bank maken :P
  woensdag 17 december 2014 @ 07:04:19 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147661365
quote:
Ik zou zeggen een xiaomi 16.000 mah powerbank. Al is de 10.400 wellicht ook wel groot genoeg.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:32:59 #103
45722 Dromer
pi_147662518
Ik heb eens een nut besteld. Ik ben benieuwd hoe het precies werkt. Vooral als je hem buitenshuis kwijt bent geraakt. (of hij dan een lokatie aangeeft wanneer hij hem het laatst heeft gezien of zo.

woensdag 17 december 2014 @ 09:45:21 #104
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_147662696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Oceaanbodem het volgende:

Offtopic
Ik zou niet gaan kutten met een hartslagband aan je telefoon. Als je een marathon wil gaan lopen zou ik gewoon een horloge/gps/hardslagband aanschaffen van een merk. Kijk anders even op http://www.dcrainmaker.com. staan veel reviews! Persoonlijk heb ik trouwens de garmin 210 om te hardlopen en de garmin 810 voor op de fiets. Garmin connect kan alles automatisch worden gesynct met strave en runkeeper.
/Offtopic
pi_147664653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:32 schreef Dromer het volgende:
Ik heb eens een nut besteld. Ik ben benieuwd hoe het precies werkt. Vooral als je hem buitenshuis kwijt bent geraakt. (of hij dan een lokatie aangeeft wanneer hij hem het laatst heeft gezien of zo.

[ afbeelding ]
Ik heb een paar pebblebees thuis liggen. Het is heel telefoonafhankeljjk. Op iPhone blijft hij in de achtergrond makkelijk een week draaien, als je dan de app opent weet je ook precies waar hij is door de gps. Op mijn HTC one M8 loopt hij na een paar uur vast op de achtergrond en moet hij opnieuw worden gestart. Verder als ik hem een dag aan heb is mn batterij 30% leeg door de app, terwijl dat enkel in de achtergrond is...

Ik ben benieuwd of dat met die nut anders is. Wil je ons op de hoogte houden :)
pi_147664690
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:40 schreef zoz het volgende:
Ik weet niet wat je precies onder goedkoop verstaat, maar op ebay.nl haal je hem uit engeland vanaf euro of 50.
  woensdag 17 december 2014 @ 11:45:44 #107
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_147665420
nu rusland op zijn gat ligt, is het nu ook goedkoop om uit rusland te kopen?

weet iemand betrouwbare Russische webshops?
pi_147665523
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef makkie88 het volgende:
nu rusland op zijn gat ligt, is het nu ook goedkoop om uit rusland te kopen?

weet iemand betrouwbare Russische webshops?
http://www.rbrides.com/
  woensdag 17 december 2014 @ 11:50:53 #109
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_147665565
quote:
ik klikte :')

ik was eigenlijk naar iets anders opzoek dan import bruidjes.
Gadgets bijvoorbeeld
pi_147666328
quote:
Ik klikte ook :{

De kosten achteraf maken dit niet zo'n goeie deal :')
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 12:32:03 #111
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_147666586
quote:
Nice! Meteen 3 besteld!
pi_147666756
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nice! Meteen 3 besteld!
Kun je ze nog cancellen?
Veel goedkoper in china te krijgen man! desnoods ga je voor namaak, ook die zijn nog prima! :P
pi_147666814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef noodgang het volgende:

[..]

Nice! Meteen 3 besteld!
Ik wacht wel even op een 1-cent deal.
pi_147667346
Heb op 23 oktober onderstaande autolader besteld. Dus al 54 dagen geleden.
Paypalclaim dus al niet meer mogelijk maar op Ebay kon ik toch een bericht sturen.

En wat komt dan een half uur later op de mat vallen? Juist :') ...

Heb bij deze dus ook helemaal geen enkele bestelling meer lopen.
Geen pakketjes meer voor mij. :'(
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 13:12:03 #115
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_147667511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kun je ze nog cancellen?
Veel goedkoper in china te krijgen man! desnoods ga je voor namaak, ook die zijn nog prima! :P
Goed punt, bestel ik die er gewoon bij!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik wacht wel even op een 1-cent deal.
De laatste 1-cent deal ;(

Nu weer on-topic ;)
  woensdag 17 december 2014 @ 13:14:42 #116
45722 Dromer
pi_147667572
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik heb een paar pebblebees thuis liggen. Het is heel telefoonafhankeljjk. Op iPhone blijft hij in de achtergrond makkelijk een week draaien, als je dan de app opent weet je ook precies waar hij is door de gps. Op mijn HTC one M8 loopt hij na een paar uur vast op de achtergrond en moet hij opnieuw worden gestart. Verder als ik hem een dag aan heb is mn batterij 30% leeg door de app, terwijl dat enkel in de achtergrond is...

Ik ben benieuwd of dat met die nut anders is. Wil je ons op de hoogte houden :)
Will do.
Het zou toch zuiniger moeten kunnen, want m'n LG G watch heeft ook de hele dag connectie en m'n telefoon is niet veel sneller leeg heb ik het idee.
pi_147667745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Waarschijnlijk ergens op AliExpress...

[..]

Had je gedurende Black Friday/Cyber Monday maar een leuke deal op Amazon.co.uk/.de moeten scoren. Zijn geloof ik wel aardige Garmin en Polar dingen voorbijgekomen. :Y En die zijn uitbreidbaar met zo'n draadloze borsthartslagmeter. Zou dat niet echt uit China gaan halen. Amazon.de heeft nog wel wat deals lopen, kijk daar eens...
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:45 schreef verbraakje het volgende:
Ik zou niet gaan kutten met een hartslagband aan je telefoon. Als je een marathon wil gaan lopen zou ik gewoon een horloge/gps/hardslagband aanschaffen van een merk. Kijk anders even op http://www.dcrainmaker.com. staan veel reviews! Persoonlijk heb ik trouwens de garmin 210 om te hardlopen en de garmin 810 voor op de fiets. Garmin connect kan alles automatisch worden gesynct met strave en runkeeper.

Bedankt voor de tips! Ik ga op onderzoek en maar even goed investeren! Uiteindelijk vind ik het ook veel fijner om alleen met een horloge te lopen en niet met een smartphone om mn arm..
pi_147668345
Xiaomi 16000mAh is bijna in de aanbieding bij de flashdeals van www.banggood.com

woensdag 17 december 2014 @ 13:53:00 #119
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147668613
quote:
Heeft iemand nog een kortingscode ?
  woensdag 17 december 2014 @ 14:12:27 #120
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_147669202
deze net binnen..

leuk voor na t stappen _O-
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 17 december 2014 @ 14:27:16 #121
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_147669651
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef marcel-o het volgende:
deze net binnen..

leuk voor na t stappen _O-
wat doet het :')
pi_147669724
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef makkie88 het volgende:

[..]

wat doet het :')
zo te zien om zuurstofwaarden te meten in je bloed,
wat je er mee moet na het stappen snap ik dan ook niet 8)7
  woensdag 17 december 2014 @ 14:31:09 #123
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_147669767
laat ook je hartslag zien ;)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 17 december 2014 @ 14:38:17 #124
45722 Dromer
pi_147669955
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef julius123 het volgende:

[..]

zo te zien om zuurstofwaarden te meten in je bloed,
wat je er mee moet na het stappen snap ik dan ook niet 8)7
Kijken of je longen het nog doen na het roken?
pi_147673615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij doet hij dat niet :P

Ik heb hem sinds gisteren en ben er wel tevreden mee. Alleen zit er nog best veel chinese rommel in de app. Zoals hier:

De rest is overigens wel engels
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147673769
Dit is toch ook schandalig: http://www.bol.com/nl/p/x(...)tc/9200000028172721/

xiaomi powerbank 10400 mah voor 47 euro op bol.com :')
pi_147673902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:

Die earson speakers werden er voor 93 euro verkocht. Hoe bedoel je oplichting? Dat mensen zo stom zijn om dat te betalen :P
pi_147674692
quote:

Is uitverkocht. Op de site van de verkoper staat hij wel in promotie!!! Kopeeeeeuuh!! Snel! (¤35)

http://www.fourblocks.nl/xiaomi-powerbank-orgineel.html
  woensdag 17 december 2014 @ 17:46:55 #129
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147675396
quote:

Zum Kotzen :r
En maar janken in het nieuws over oneerlijke concurrentie en de Chinese webshops en masse afkraken op tv. "Onvermelde douanekosten!" "Geen tot nauwelijks garantie!" "Duurt 3 maanden!"
Maar ondertussen worden gadgets voor een prijs verkocht die 3x over de kop is gegaan.
  woensdag 17 december 2014 @ 17:47:07 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147675402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds gisteren en ben er wel tevreden mee. Alleen zit er nog best veel chinese rommel in de app. Zoals hier:
[ afbeelding ]

Aha, dat heb ik dan weer niet. :P

Dat met die alarms doet 'ie nu trouwens ook niet meer. M'n wekalarm leek daarentegen niet af te zijn gegaan (of ik moet zo vast hebben geslapen)? En ik dacht dat je bij 1/3e van je goal dan ook 1 LEDje zou moeten zien oplichten, bij 2/3 drie etc. Hij gaf de hele tijd niks aan, tot ik die 8000 steps had en toen opeens lopen knipperen en doen. Maar ik dacht dat het als een fuelband je level tot goal zou indicaten. Weet niet precies wat daar niet goed gaat.
pi_147676515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aha, dat heb ik dan weer niet. :P
[ afbeelding ]
Dat met die alarms doet 'ie nu trouwens ook niet meer. M'n wekalarm leek daarentegen niet af te zijn gegaan (of ik moet zo vast hebben geslapen)? En ik dacht dat je bij 1/3e van je goal dan ook 1 LEDje zou moeten zien oplichten, bij 2/3 drie etc. Hij gaf de hele tijd niks aan, tot ik die 8000 steps had en toen opeens lopen knipperen en doen. Maar ik dacht dat het als een fuelband je level tot goal zou indicaten. Weet niet precies wat daar niet goed gaat.
Ahh oké gelukkig :P Bij het alarm trilt hij maar drie keer volgens mij. Dat is het :P

Ja ik vind het ook maar vreemd waarom die onzin in het chinees blijft - als iemand een idee heeft?
  woensdag 17 december 2014 @ 18:33:52 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147676728
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Ahh oké gelukkig :P Bij het alarm trilt hij maar drie keer volgens mij. Dat is het :P

Ja ik vind het ook maar vreemd waarom die onzin in het chinees blijft - als iemand een idee heeft?
Mijn systeemtaal is Engels (heb hardware en software eigenlijk altijd in het Engels, behalve het Windows operating system). Misschien daar eens op zetten en dan kijken of 'ie dat oppikt? Misschien denkt 'ie 'oeh, Nederlands, geen idee wat ik daar mee aan moet'.
pi_147676827
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn systeemtaal is Engels (heb hardware en software eigenlijk altijd in het Engels, behalve het Windows operating system). Misschien daar eens op zetten en dan kijken of 'ie dat oppikt? Misschien denkt 'ie 'oeh, Nederlands, geen idee wat ik daar mee aan moet'.
Dat is het ;) Jammer dat je het niet in kan stellen zeg. Al heb ik het normaal ook allemaal op Engels staan...

Ik heb vandaag al 3.95km gelopen, 5837 stappen gezet en 217 cal verbrand. Dat terwijl ik alleen maar binnen heb gezeten? Omgeving Roermond (asbest brand iets verderop).

[ Bericht 6% gewijzigd door relativity op 17-12-2014 18:45:48 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 18:48:03 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147677160
Heb je toevallig een drumstel staan thuis en ben je wezen jammen? :P

Gisteren wel wezen meetellen en klopte eigenlijk precies met m'n stappen. Twee keer gerend. Een keer omdat het stoplicht net op rood sprong en een keer om de trein te halen ofzo. Gewoon wat rondlopen (al heb ik een uptempo pas) merkt 'ie aan als 'worked out', da's dan wel weer interessant.
pi_147677288
Zijn er goedkope dashcams te vinden in China? Ik heb echt 0,0 kennis wat dit betreft, schiet me dus aub niet af. :P
pi_147677621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Brecht35 het volgende:
Zijn er goedkope dashcams te vinden in China? Ik heb echt 0,0 kennis wat dit betreft, schiet me dus aub niet af. :P
Lees eerst hier de op:

PTA / Camera in je auto (Dashcam) #9:

En kijk of je de vraag dan nog durft te stellen ;)

Ik heb er eentje van 35 euro gekocht en die doet t goed.
pi_147677682
Heeft iemand dit wel eens gehad op eBay:

Product (hdmi kabel) is wel aangekomen, maar was defect (stak een pinnetje uit een van de connectoren..)
Heb maandag een mailtje naar de verkoper gestuurd, maar tot op heden geen reactie. Wordt een claim denk ik.
pi_147678343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef shiznuts het volgende:
Heb je toevallig een drumstel staan thuis en ben je wezen jammen? :P

Gisteren wel wezen meetellen en klopte eigenlijk precies met m'n stappen. Twee keer gerend. Een keer omdat het stoplicht net op rood sprong en een keer om de trein te halen ofzo. Gewoon wat rondlopen (al heb ik een uptempo pas) merkt 'ie aan als 'worked out', da's dan wel weer interessant.
Gestofzuigd, afgestoft, gedweild, etc :P

Wel een grappige aankoop. Krijg je veel meer verdieping in je functioneren waar je normaal niet bij stil staat :)
  woensdag 17 december 2014 @ 19:40:53 #139
45722 Dromer
pi_147679100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef relativity het volgende:

[..]

Gestofzuigd, afgestoft, gedweild, etc :P

Had je je raam openstaan tijdens die brand of zo?
pi_147679541
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef Dromer het volgende:

[..]

Had je je raam openstaan tijdens die brand of zo?
Nee, maar wat moet je anders, haha?
pi_147680019
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

Will do.
Het zou toch zuiniger moeten kunnen, want m'n LG G watch heeft ook de hele dag connectie en m'n telefoon is niet veel sneller leeg heb ik het idee.
Is ook niet de bluetooth/gps connectie die hem leegtrekt maar gewoon de app. Ik heb een losse app die kijkt wat m'n telefoon leegtrekt en daar staat hij juist weer als kernel in.

We zullen zien of de nut beter geprogrammeerd is :)
pi_147681951
Welke klinkt beter Earson of http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930834.html

Lees veder weinig over de Xiamomi .
pi_147683320
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Buiten dat ik heb uitgezocht dat deze legaal is in Nederland (vooraf) is het mes ook nog eens bekeken door de douane (pakket en verpakking open gehad). Lijkt mij dus 101% in orde :).
SPOILER
[..]

Echt een toppertje ja. Niet dat ik hem enorm vaak gebruik maar bij het klussen is hij al meermaals van pas gekomen ^O^

[..]

Ja natuurlijk is het jou tip :D! Wie anders moet hier tips over messen geven :+
Staat er toch, wat is daar nu moeilijk aan te lezen dan?

Faciliteren van ... revpool
pi_147683418
Categorie 1 wapens - geheel verboden
Wapens in deze categorie zijn, zonder ontheffing, geheel verboden: zowel het bezit ervan als de handel erin. Tot deze categorie behoren o.a.:

Stiletto's (springmessen): messen met zijdelings uitspringend lemmet
Valmessen: messen met vooruitspringend lemmet (met of zonder veer)
Vlindermessen: messen met een heft dat uit twee delen bestaat, die om het lemmet heen geklapt kunnen worden (zie opmerking beneden)
Dichtklapbare messen met een totale, uitgeklapte lengte boven 28 cm

Dichtklapbare messen waarvan het lemmet meer dan één snijkant heeft

Werpsterren
Vilmessen en ballistische messen
Blanke wapens die uiterlijk gelijken op een ander voorwerp dan een wapen
Pijlen en pijlpunten, bestemd om door middel van een boog te worden afgeschoten, die zijn voorzien van snijdende delen met de kennelijke bedoeling daarmee ernstig letsel te kunnen veroorzaken.Zonder spoiler
pi_147684113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Athlon64x het volgende:
Welke klinkt beter Earson of http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930834.html

Lees veder weinig over de Xiamomi .
Iemand van hier heeft een keer zo'n ding gekocht, volgens mij was het wel oké maar niet beter dan de earson, maar zoek anders even terug in de history.
Top 5 China producten
  woensdag 17 december 2014 @ 21:39:41 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147684470
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef dottpuntcom het volgende:
Staat er toch, wat is daar nu moeilijk aan te lezen dan?
En je punt is? Wijs mij er even op als ik wat mis, maar ben zelf de lijst ook even langs gelopen en kan toch echt niets vinden.
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iemand van hier heeft een keer zo'n ding gekocht, volgens mij was het wel oké maar niet beter dan de earson, maar zoek anders even terug in de history.
Vat het wel samen. Zo uit mijn hoofd:
Pro: losse batterij
''Con:" Minder geluid dan Earson.
pi_147685292
One+1 komt ook met een powerbank trouwens van 10.000 mah _O-

Ziet er wel strak uit en hij heeft 2 poorten met 2A wat wel een plus is vergeleken met de xiaomi 10400

https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank
Top 5 China producten
pi_147687280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:54 schreef rene90 het volgende:
One+1 komt ook met een powerbank trouwens van 10.000 mah _O-

Ziet er wel strak uit en hij heeft 2 poorten met 2A wat wel een plus is vergeleken met de xiaomi 10400
[ afbeelding ]
https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank
Zijn ze een beetje te laat mee lijkt me...
  woensdag 17 december 2014 @ 22:53:53 #149
314372 Goddelijker
pi_147689274
21-10 besteld, 22-10 'verstuurd', verder:
2014.10.30 11:52 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2014.10.30 08:30 (GMT-7): Opening
2014.10.29 12:27 (GMT-7): Collection

Sinds gisteren in NL en morgen wordt 'ie eindelijk bezorgd als het goed is!
Gaat om een iPad case en cover. :')
pi_147693242
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Zijn ze een beetje te laat mee lijkt me...
Voor ons fokkers wel ja :P
volgens mij heeft iedereen hier al zowat wel zon Xiaomi powerbank xD
pi_147694009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik niet.. :7

die oneplus is wel mooier, lekker strak zwart i.p.v. dat gare zilver/wit :P
pi_147694452
Sinds een paar dagen de Brainwavz M1 binnen, wat een heerlijke in-ears zeg! Goede bouwkwaliteit en heerlijk geluid. Alleen zijn de dopjes wel erg klein en glippen soms uit mijn vingers, en de kabel is ook wel erg stug. Maar zeker tevreden over de aankoop en ook vrij snelle levering door MP4nation (twee weken).

Afgelopen dagen bijna elke dag een pakketje gehad (theezak houder (waarom?), camera/lens doppen en iPod scherm. Nu alleen nog wachten op een cameralens (om een beetje mee te kloten, geen topkwaliteit natuurlijk).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_147695188
quote:

[..]

Die van mij is al 2 weken onderweg en nu nog steeds in transit city.
pi_147696451
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef relativity het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

welke app gebruik je? de officiele of vertaalde? ik ben nog geen Chinees tegengekomen in de officiele app
  donderdag 18 december 2014 @ 08:36:14 #155
45722 Dromer
pi_147697442
quote:

[..]

En meer dan één ook nog. Je moet wel meerdere maten hebben, hoor. :P
De 5000 die ik besteld heb is bij mistertao aangekomen:

pi_147698946
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik zou zeggen een xiaomi 16.000 mah powerbank. Al is de 10.400 wellicht ook wel groot genoeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:16 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Powerbank nodig = Xiaomi 5.000 / 5.200 / 10.400 / 16.200 Power Bank. Koop het bij Banggood / DX / Tinydeal / CooliCool als je een echte wilt. Er zijn ook een paar kortingscodes beschikbaar voor enkele (bij banggood en tinydeal oa)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef Kenzi het volgende:

[..]

shipping is niet gratis. het zit gewoon in de prijs meeberekend.

daarbij zijn de tarieven in China vele malen lager dan in Nederland.
Nederland is een van de duurste landen wat dat betreft. Als ik iets naar Belgie wil verschepen kan ik PostNL gebruiken omdat die redelijk te betalen zijn (nog steeds niet zo goedkoop als China Post etc maar ok) maar als ik naar Nederland wil verschepen is diezelfde PostNL ineens een stuk duurder |:( |:( De post markt in Nederland is gewoon verrot.

bron: mezelf :7

[..]

De 10400mAh XPB voor, $18,64/¤14,96.. volgens mij nergens zo goedkoop

1212off1 werkt zowel voor de 5000 als de 10.400 inderdaad. niet voor de 16.000 helaas

en het zijn originele :)

Ga komend weekend deze dan bestellen: Xiaomi 16000mAh
Tenzij iemand een betere weet.
pi_147699370
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 04:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

welke app gebruik je? de officiele of vertaalde? ik ben nog geen Chinees tegengekomen in de officiele app
Gewoon de officiële, maar het probleem is al opgelost. Het blijkt niet echt prima te werken als de systeemtaal op Nederlands staat. Hem terugzetten op Engels verhelpt het probleem ;)
quote:

[..]

Ja ik heb toentertijd zo'n 20.000 mah ding besteld. Wel een leuk apparaat. Vooral handig op vakanties e.d. Al is hij wel wat groot :P
Kan mijn Jiayu G4S er toch wel een paar keer mee opladen.
pi_147699443
quote:
4s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga komend weekend deze dan bestellen: Xiaomi 16000mAh
Tenzij iemand een betere weet.
Ja, deze

Scheelt je toch weer 2 euro *)
  donderdag 18 december 2014 @ 10:42:32 #159
97745 Thorical
finding a way
pi_147699857
quote:

[..]

Ach die raak je ook wel weer kwijt voor een goed prijsje op Bol.com
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 10:57:56 #160
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147700286
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:36 schreef Dromer het volgende:

[..]

En meer dan één ook nog. Je moet wel meerdere maten hebben, hoor. :P
De 5000 die ik besteld heb is bij mistertao aangekomen:

[ afbeelding ]
mistertao _O_
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_147700872
Ze had al door geklikt, maar deze mocht ze eigenlijk niet accepteren bij het postkantoor :')
Top 5 China producten
  donderdag 18 december 2014 @ 12:57:55 #162
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_147703377

[ Bericht 100% gewijzigd door Jonmen op 18-12-2014 13:04:28 ]
pi_147703488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ze had al door geklikt, maar deze mocht ze eigenlijk niet accepteren bij het postkantoor :')
[ afbeelding ]
Ik zet ook echt altijd maar gewoon een krulletje oid. Mijn postbode kijkt niet eens.
pi_147703554
quote:
13s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef JortK het volgende:
MiBand binnen *O*

Alleen heb ik iOS en geen Android :')
Niet compatibel met ios?
pi_147705039
Zijn er al goede betaalbare Bluetooth inear earbuds? Of iemand ervaring ermee?
  donderdag 18 december 2014 @ 14:03:54 #167
314372 Goddelijker
pi_147705093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:08 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik zet ook echt altijd maar gewoon een krulletje oid. Mijn postbode kijkt niet eens.
Hier tekent 'ie zelf, als het door de brievenbus past. :')
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 14:28:45 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147705809
Yay weer een nieuw dispute erbij bij Ali express.

Je zou toch zeggen dat alles een keer goed zou moeten gaan -O-
  donderdag 18 december 2014 @ 14:45:12 #169
314372 Goddelijker
pi_147706259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Yay weer een nieuw dispute erbij bij Ali express.

Je zou toch zeggen dat alles een keer goed zou moeten gaan -O-
Hoezo een dispute? :P
pi_147706401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:01 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er al goede betaalbare Bluetooth inear earbuds? Of iemand ervaring ermee?
Nope. Maar er is een AWEI A300 onderweg... Zelf je oordopjes uitzoeken heeft de voorkeur hier. ;)
quote:
13s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef JortK het volgende:
MiBand binnen *O*

Alleen heb ik iOS en geen Android :')
Handig. :P
  donderdag 18 december 2014 @ 14:58:20 #171
314372 Goddelijker
pi_147706630
Iemand hier toevallig een sr625sw-/377-batterijtje in huis (van een horloge)? :)
pi_147706631
MiBand heeft sinds deze week ook een iOS app
pi_147706832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand hier toevallig een sr625sw-/377-batterijtje in huis (van een horloge)? :)
Ik heb er toevallig gister 10 binnen gekregen! Wil je er eentje hebben? Gebruik ze toch niet alle 10; m'n horloge was gewoon kapot, het batterijtje was helemaal niet op :')
pi_147706872
Oeps, double post
  donderdag 18 december 2014 @ 15:07:16 #175
314372 Goddelijker
pi_147706886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef roflcat het volgende:

[..]

Ik heb er toevallig gister 10 binnen gekregen! Wil je er eentje hebben?
Ik DM je even!
pi_147707063
hoe worden invoerrechten trouwens verrekend? dus als je pech ehbt en jouw pakketje is eruit gepikt, moet je dan aan de deur betalen?
of kan het ook zo zijn dat je pas veel later een brief ontvangt met inklaringskosten? heb nu al 3 keer iets gekocht boven de ¤22 en gewoon goed gegaan
  donderdag 18 december 2014 @ 15:18:39 #177
314372 Goddelijker
pi_147707246
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
hoe worden invoerrechten trouwens verrekend? dus als je pech ehbt en jouw pakketje is eruit gepikt, moet je dan aan de deur betalen?
of kan het ook zo zijn dat je pas veel later een brief ontvangt met inklaringskosten? heb nu al 3 keer iets gekocht boven de ¤22 en gewoon goed gegaan
PostNL is aan de deur (gepast (of met CC meen ik)).
DHL, etc. kan aan de deur, maar ook achteraf.
  donderdag 18 december 2014 @ 15:18:52 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147707253
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Ligt aan de vervoerder. Fedex doet het achteraf geloof ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 15:37:13 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147707844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hoezo een dispute? :P
(weer) geen pakje ontvangen, maar wel betaald.

Volgens de T&T is het wel verzonden, maarja... 60dagen in transit vind ik wel een beetje lang.q
  donderdag 18 december 2014 @ 15:41:35 #180
314372 Goddelijker
pi_147707962
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

(weer) geen pakje ontvangen, maar wel betaald.

Volgens de T&T is het wel verzonden, maarja... 60dagen in transit vind ik wel een beetje lang.q
Vandaag een pakketje binnen gekregen naar 57 dagen, dus het kan makkelijk dat 'ie nog komt.
pi_147708468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:18 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

PostNL is aan de deur (gepast (of met CC meen ik)).
DHL, etc. kan aan de deur, maar ook achteraf.
dus dat zijn eigenlijk de naaiballen zegmaaR?

en btw kent iemand howsea? schijnt betrouwbare NL shop te zijn gevestigd in CHina... Best wel leuke phones en dat tegen een aantrekkelijke prijs..
  donderdag 18 december 2014 @ 16:00:50 #182
314372 Goddelijker
pi_147708526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:58 schreef TheSatanSlayer het volgende:

[..]

dus dat zijn eigenlijk de naaiballen zegmaaR?

en btw kent iemand howsea? schijnt betrouwbare NL shop te zijn gevestigd in CHina... Best wel leuke phones en dat tegen een aantrekkelijke prijs..
Misschien kun je die vraag beter hier stellen: DIG / [Chinese Smartphones] #44 - Dubbele 4G voor iedereen!
pi_147710391
en hoe doen ze dat trouwens met de waarde bepalen van de goederen. stel ze hebben een pakketje eruit gepikt, waar gaan ze dan na wat het waard is? ik bedoel, een telefoon kan bij elke webshop anders geprijsd zijn. nemen ze het gemiddelde dan of gaan ze het na bij de plek waar jij m hebt aangeschaft, bijv. Banggood?
  donderdag 18 december 2014 @ 17:10:03 #184
314372 Goddelijker
pi_147710557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef TheSatanSlayer het volgende:
en hoe doen ze dat trouwens met de waarde bepalen van de goederen. stel ze hebben een pakketje eruit gepikt, waar gaan ze dan na wat het waard is? ik bedoel, een telefoon kan bij elke webshop anders geprijsd zijn. nemen ze het gemiddelde dan of gaan ze het na bij de plek waar jij m hebt aangeschaft, bijv. Banggood?
Als je even Googlet kom je bijv. uit op: http://chinakopen.nl/producten-importeren-china/
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 17:14:32 #185
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147710695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Vandaag een pakketje binnen gekregen naar 57 dagen, dus het kan makkelijk dat 'ie nog komt.
Klopt, maar als ik geen dispute opende dan verliep m'n buyers protection vandaag :+
Nu kan dat mooi nog even uitgerekt worden, en wie weet krijg ik mn geld wel direct een keer (kleine kans :+ )
pi_147713085
Je kan toch ook verlenging van die protected periode vragen?
Als ze daar niet op reageren dan een dispute.
pi_147719585
Hebben jullie bij Banggood ook als je op "checkout with paypal" drukt, dat er dan soms en reclame pagina komt en je op terug moet drukken om vervolgens op "ok" als je adres in het pop up scherm staat te drukken en dan vervolgens op "checkout with paypal"?

Heb ad-blocker aan, en krijg het alleen daar.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_147719902
bij bic vind ik het wel netjes dat ze standaard een foto maken van het pakketje voordat ze het op de post dumpen
  donderdag 18 december 2014 @ 21:30:53 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147719949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef badschaap het volgende:
bij bic vind ik het wel netjes dat ze standaard een foto maken van het pakketje voordat ze het op de post dumpen
Doet FastTech ook. Heb een elektrische sigaret gepreordered bij gearbest, benieuwd of t goed komt
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147719997
grootste stunt ooit was wel dat ik over een telefoon van 80 dollar even 50 euro invoerkosten moest betalen :')
pi_147720024
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:30 schreef Catch22- het volgende:
FastTech
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met fasttech.
  donderdag 18 december 2014 @ 21:33:27 #192
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147720067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef badschaap het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met fasttech.
lees nog eens :P
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 18 december 2014 @ 21:34:00 #193
314372 Goddelijker
pi_147720106
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef badschaap het volgende:
grootste stunt ooit was wel dat ik over een telefoon van 80 dollar even 50 euro invoerkosten moest betalen :')
Je kan toch ook in beroep gaan tegen de heffing?
pi_147720119
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

lees nog eens :P
haha oh zo, electrische sigaret uit china, niet bang voor asbest ofzo :P
pi_147720137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je kan toch ook in beroep gaan tegen de heffing?
ja had gekunnen
pi_147720206
Ik heb eind november iets besteld bij Aliexpress. Al sinds 30 november is de laatste statusupdate: Departure from outward office of exchange

Is dit normaal of komt dit misschien door de Kerstdrukte? :)

De keren dat ik iets bestelde bij Lightinthebox was het meestal binnen 10-15 dagen binnen.
  donderdag 18 december 2014 @ 21:36:04 #197
314372 Goddelijker
pi_147720221
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Physsic het volgende:
Ik heb eind november iets besteld bij Aliexpress. Al sinds 30 november is de laatste statusupdate: Departure from outward office of exchange

De keren dat ik iets bestelde bij Lightinthebox was het meestal binnen 10-15 dagen binnen.
Kan best. Gewoon afwachten.
pi_147720273
Mensen op klacht.nl die gaan klagen dat ze inklaarkosten moeten betalen bij miniinthebox :') :')
pi_147720734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Kan best. Gewoon afwachten.
Oke, dat doe ik! :)
pi_147724497
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Physsic het volgende:

Net afgelopen week een pakje binnen wat meer dan een maand op departure from outward office of exchange heeft gestaan, en nu nog een paar die al meer dan 3 weken geen wijziging van status hebben gehad.
Het is de laatste tijd wel heel erg.
Singapore Post gaat eigenlijk nog het beste van de goedkope verzend methoden.
  donderdag 18 december 2014 @ 22:50:41 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147724535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef badschaap het volgende:

[..]

neuh, bestel er wel meer daar
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 22:53:01 #202
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147724640
quote:

[..]

waar denk je dat al die zooi vandaan komt :+
  donderdag 18 december 2014 @ 22:59:59 #203
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_147724943
Argh word echt gek van DX. Wacht nu al meer dan 4 maanden op een pakketje. Is nu al 3x opnieuw verstuurd.

2 jaar terug ook zo iets gehad... erg vervelend.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 18 december 2014 @ 23:05:02 #204
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147725178
Xiaomi 10400 powerbank binnen :) Volgende week is mijn broer jarig, dus gelukkig op tijd, want dit is een cadeau voor hem. Siliconen hoesje er voor was al lang en breed binnen, want BG had de order gesplit.

Ook wat scalpels binnen die ik voor mijn vader had besteld (Nee, hij heet geen Dexter :P ) en tevens een weegschaaltje binnen.
pi_147725494
Weer een tip:

Morgen komt om 10:00 uur een USB-lader in de aanbieding bij Amazon.de. Net als de bekende Anker lader beschikt deze over techniek die de laadstroom efficiënt verdeelt over de poorten. (Zowel deze als de Anker kan max. 2.4A op 3 poorten tegelijk leveren)
Kost nu nog ¤25.41, maar dan dus goedkoper.
EDIT: ¤18.69 geworden.

Wil men de Anker én ook nog 5 USB-kabels (3x 0.3 m., 1x 0.9m. en 1x 1.8m), deze komt later om 14:30 uur in de aanbieding en kost nu nog ¤29.99.
EDIT: ¤23.99 geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 19-12-2014 14:32:59 ]
  donderdag 18 december 2014 @ 23:43:24 #206
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147726894
Als ik er al geen 4 had :) (Okay, 1 met 3 werkende poorten)
Er is trouwens ook een 60W variant van die Anker te koop, alleen nog niet op Amazon UK/DE :(
pi_147726985
Volgend jaar PandaWill en BangGood account openen. :Y
  vrijdag 19 december 2014 @ 00:07:06 #208
314372 Goddelijker
pi_147727869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgend jaar PandaWill en BangGood account openen. :Y
Ik zou als goed voornemen juist het afsluiten van die accounts nemen. _O-
  vrijdag 19 december 2014 @ 00:53:06 #209
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_147729381
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een tip:

Morgen komt om 10:00 uur een USB-lader in de aanbieding bij Amazon.de. Net als de bekende Anker lader beschikt deze over techniek die de laadstroom efficiënt verdeelt over de poorten. (Zowel deze als de Anker kan max. 2.4A op 3 poorten tegelijk leveren)
Kost nu nog ¤25.41, maar dan dus goedkoper.

Wil men de Anker én ook nog 5 USB-kabels (3x 0.3 m., 1x 0.9m. en 1x 1.8m), deze komt later om 14:30 uur in de aanbieding en kost nu nog ¤29.99.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
+JEWS!
pi_147729549
Kreeg vandaag dat multi tool creditcard dingetje (Mesje/schroevendraaier/opener etc.) van gearbest.
30-09-2014 besteld en verzonden xD.

Geeft wel hoop, ik ben namelijk over meerdere adressen nog een aantal pakketjes 'kwijt' :(
  vrijdag 19 december 2014 @ 08:20:02 #211
45722 Dromer
pi_147732733
quote:

[..]

Rokers maakt dat niet uit. Die spelen toch al Russisch roulette met hun longen.
pi_147733932
Iemand ervaring met newfrog.com?
Heb daar een nieuwe doos besteld voor wat horloges maar die halve site werkt hier ineens niet meer...
pi_147733965
quote:

Even een opmerking over bovenstaande post. .

Xiaomi verkoopt niet direct aan buitenlandse bedrijven. Grote kans dat hij dus via Banggood besteld. Stel dat hij er 40 koopt, dan betaald hij dus EUR 18,65 per stuk aan BangGood. Even geen coupons meegerekend.

Ik weet de taric code van een powerbank niet, maar uitgaande van 21% BTW en 6% douanerecht zit je dus op een inkoopprijs van EUR 24 per stuk. Daar komt nog wat bij aan invoerkosten van de vervoerder. Laten we zeggen 50 cent.

Dan zit je dus op een inkoopprijs van EUR 24,50.

In het meest gunstige geval ziet Bol.com een powerbank als een elektronica accessoire. Dan betaal je per verkocht product dus standaard 99 cent en 15% over de prijs inclusief BTW. 15% over 47 euro is 7 euro.

Je bent dan al EUR 32,50 kwijt.

Als VOF (dat is het bedrijf in kwestie) moet je 21% BTW afdragen. Dat is per powerbank EUR 8,16. Natuurlijk krijgen ze ook BTW terug/kunnen ze BTW in mindering brengen bij hun aangifte.

Bij een verkoopprijs van 47 euro incl btw en aftrek van de kosten van 32,50 incl btw en de 21% btw die er afgaat hou je dus een "winst" over per powerbank van EUR 12 euro.

Van die 12 euro moet een kantoor, opslag, hosting en premies betaald worden. Daarnaast heb je bij een VOF ook nog eens te maken met de inkomstenbelasting over je omzet.

Alles bij elkaar is de netto winst per powerbank misschien 4 euro. Oh en daarbij heb ik geen rekening gehouden met DOA's, klanten met problemen en simpelweg de vele rechten van consumenten (2 jaar garantie, 14 dagen zichttermijn, gratis retourneren) waar je mee te maken hebt als bedrijf in Nederland.

Wat een feest.

Bovenstaande berekeningen heb ik snel gemaakt en ik kan wat foutjes her en der gemaakt hebben. Maar globaal klopt dit wel. Ik heb geen band met het bedrijf, laat dat duidelijk zijn. Alleen soms kijken we niet verder dan onze neus lang is.
pi_147734039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:46 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met newfrog.com?
Heb daar een nieuwe doos besteld voor wat horloges maar die halve site werkt hier ineens niet meer...
Om even mezelf te quoten...
Ziet er niet echt goed uit toch maar de boel cancelen en paypal claim indienen:
https://www.trustpilot.nl/review/newfrog.com
pi_147734455
Grappig dat de bol.com link automatisch een referral wordt (voor fok?).
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:24:41 #216
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147734775
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 08:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Rokers maakt dat niet uit. Die spelen toch al Russisch roulette met hun longen.
Gerookt vlees gaat langer mee.
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:29:30 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147734903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:51 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Om even mezelf te quoten...
Ziet er niet echt goed uit toch maar de boel cancelen en paypal claim indienen:
https://www.trustpilot.nl/review/newfrog.com
Trustpilot en aanverwante sites zijn dan ook de klacht.nl van het buitenland :')

Wacht het gewoon af tot dag 44 en open dan een case als het nodig is.
pi_147734951
Een tijdje geleden passeerde hier eens een handige case, voor je laders, kabels powerbank en zo.
Weet iemand die link nog? Ik vind hem niet meer terug.
pi_147735085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef ridsel het volgende:
Een tijdje geleden passeerde hier eens een handige case, voor je laders, kabels powerbank en zo.
Weet iemand die link nog? Ik vind hem niet meer terug.
Dan heb je niet goed gezocht

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef remcosw het volgende:
Een tijdje terug kwamen hier een paar BUBM cases voorbij. Ik kreeg, vanwege een MVP Lucky Draw order, als refund een gift card bij Dealextreme. Omdat ik niets nodig had, heb ik op 22 november deze case maar besteld voor $12,50. Vandaag kwam de postbode met een welbekende gele envelop, waaruit de hoes tevoorschijn kwam ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eerste wat opvalt aan de verpakking is de Engelse tekst, hoewel de website standaard in het Chinees staat is de verpakking duidelijk op de internationale koper gericht. Rechtsboven is ook een kraslaag te vinden, waarmee de echtheid te verifiëren is. Mijn code is juist, er staat echter niet bij hoe vaak de code gecheckt is, zoals Xiaomi dat doet.

Dealextreme heeft meer dan 50 BUBM producten in het assortiment. Deze organizer bag leek mij daarvan het handigste voor wat kabeltjes en een harde schijf of XPB. De naden zijn netjes afgewerkt en de ritsen lopen goed. Het plastic waarvan de hoes gemaakt is voelt ook dergelijk aan. Een dunne schuimlaag tussen de buiten en binnenkant biedt een beetje bescherming voor de inhoud. Het BUBM logo staat maarliefst 5 keer op de case: bungelend aan de drie ritsen, als stiksel aan de binnenkant en een plasticje op de achterkant.
[ afbeelding ]
Voor $12,50 is dit een dergelijke hoes, handig voor de IT-er onderweg of op vakantie. Een 2.5" harddisk of XPB past goed in het afsluitbare vakje en tussen de bandjes in de overige vakken kan je bijvoorbeeld kabels, usb-sticks, sd-kaartjes kwijt. Het is nog wel wat gedoe om sommige kabels tussen de banden te krijgen, helemaal ideaal is de hoes dus niet. Op de homepage van de BUBM site wordt een andere organiser bag afgebeeld met twee afsluitbare vakjes. Deze hoes lijkt mij wat handiger zodat je een XPB en hdd met een lading kabels en sticks meenemen kan.

Voordelen:
- Veel plek voor kabels, sd-kaartjes, sticks e.d.
- Afsluitbaar vak voor een XPB/hdd of andere spulletjes
- Goede afwerking
- In leuke kleurtjes te koop

Nadelen:
- Maar één afsluitbaar vak
- Overmatig gebruik van het logo
http://stores.benl.ebay.be/worthbest/ is schijnbaar hun outlet store
pi_147735303
Super! Thx.
pi_147735359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef ridsel het volgende:
Super! Thx.
Als je iets wilt zoeken dan klik je op de topictitel, dan kom je op de reeks pagina uit: Topicreeks: Chinese Webshops

Dan klik je achter de paginanummers op het blaadje met groene pijltje fullpage.png

Dan krijg je alle pagina's op 1 pagina, dan klik je CTRL - F en type je een woord in. In dit geval koos ik case. Leek me aannemelijk dat iemand hem wel zo zou noemen.

Op die manier zoek je razendsnel door de laatste topics en kwam ik hem snel tegen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:35:15 #222
309342 ErkendFokker
pi_147736403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Even een opmerking over bovenstaande post. .

Xiaomi verkoopt niet direct aan buitenlandse bedrijven. Grote kans dat hij dus via Banggood besteld. Stel dat hij er 40 koopt, dan betaald hij dus EUR 18,65 per stuk aan BangGood. Even geen coupons meegerekend.

Ik weet de taric code van een powerbank niet, maar uitgaande van 21% BTW en 6% douanerecht zit je dus op een inkoopprijs van EUR 24 per stuk. Daar komt nog wat bij aan invoerkosten van de vervoerder. Laten we zeggen 50 cent.

Dan zit je dus op een inkoopprijs van EUR 24,50.

In het meest gunstige geval ziet Bol.com een powerbank als een elektronica accessoire. Dan betaal je per verkocht product dus standaard 99 cent en 15% over de prijs inclusief BTW. 15% over 47 euro is 7 euro.

Je bent dan al EUR 32,50 kwijt.

Als VOF (dat is het bedrijf in kwestie) moet je 21% BTW afdragen. Dat is per powerbank EUR 8,16. Natuurlijk krijgen ze ook BTW terug/kunnen ze BTW in mindering brengen bij hun aangifte.

Bij een verkoopprijs van 47 euro incl btw en aftrek van de kosten van 32,50 incl btw en de 21% btw die er afgaat hou je dus een "winst" over per powerbank van EUR 12 euro.

Van die 12 euro moet een kantoor, opslag, hosting en premies betaald worden. Daarnaast heb je bij een VOF ook nog eens te maken met de inkomstenbelasting over je omzet.

Alles bij elkaar is de netto winst per powerbank misschien 4 euro. Oh en daarbij heb ik geen rekening gehouden met DOA's, klanten met problemen en simpelweg de vele rechten van consumenten (2 jaar garantie, 14 dagen zichttermijn, gratis retourneren) waar je mee te maken hebt als bedrijf in Nederland.

Wat een feest.

Bovenstaande berekeningen heb ik snel gemaakt en ik kan wat foutjes her en der gemaakt hebben. Maar globaal klopt dit wel. Ik heb geen band met het bedrijf, laat dat duidelijk zijn. Alleen soms kijken we niet verder dan onze neus lang is.
inkoopbelasting mag je aftrekken van de verkoop belasting (m.a.w. Je betaalt geen inkoopbelasting)
pi_147736612
Als ie er 40 los koopt, hoeft hij ook geen extra kosten te betalen...

En btw krijgt ie inderdaad terug.

En de bol..com kosten heeft ie al meegerekend:

http://www.fourblocks.nl/xiaomi-powerbank-orgineel.html

34,95

Niet slecht als je zo een ding direct in huis wilt hebben.
pi_147736793
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

inkoopbelasting mag je aftrekken van de verkoop belasting (m.a.w. Je betaalt geen inkoopbelasting)
Dat zeg ik ook, maar je betaald het wel als je gaat invoeren. Je moet dat geld dus wel voorschieten. Snap je wat ik bedoel? Tenzij je artikel 23 verguning gaat aanvragen natuurlijk.

En als je dan ziet dat hij op eigen site voor 34,95 verkoopt dan is dat een hele eerlijke prijs voor iemand die ook verantwoordelijk is voor 2 jaar garantie, DOA afhandeling, 14 dagen zichttermijn, kosten webshop etc etc

Overigens heeft hij iDeal als betaalmethode. Ook dat is niet gratis en kost hem dus weer marge.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:56:35 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147736929
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hebben jullie bij Banggood ook als je op "checkout with paypal" drukt, dat er dan soms en reclame pagina komt en je op terug moet drukken om vervolgens op "ok" als je adres in het pop up scherm staat te drukken en dan vervolgens op "checkout with paypal"?

Heb ad-blocker aan, en krijg het alleen daar.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_147737249
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nope
pi_147737476
Ik heb gisteren de Xiaomi Mi Band binnen gekregen. Moest even mijn oude Galaxy S3 flashen naar een Android 4.4 rom om de applicatie te kunnen gebruiken. Na het flashen kon ik via de website van Xiaomi een account aanmaken en inloggen op de applicatie.

De Mi Band werd snel herkend. Na wat gelopen te hebben zag ik ook dat de stappen gesynchroniseerd werden met de applicatie. Nog niet precies getest per stap etc.

Vannacht eerste nacht slapen met het bandje om, hij zit nu naast mijn horloge om mijn pols en is niet zichtbaar. Voelt ook niet vervelend aan.

Ben benieuwd wat de slaapstatistieken gaan zeggen. Vooral daarvoor gekocht.

Ik hoop dat ze op een of andere manier het ook mogelijk maken om fietsen bij te houden.
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 12:24:41 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147737551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef Skiet het volgende:
Ik heb gisteren de Xiaomi Mi Band binnen gekregen. Moest even mijn oude Galaxy S3 flashen naar een Android 4.4 rom om de applicatie te kunnen gebruiken. Na het flashen kon ik via de website van Xiaomi een account aanmaken en inloggen op de applicatie.

De Mi Band werd snel herkend. Na wat gelopen te hebben zag ik ook dat de stappen gesynchroniseerd werden met de applicatie. Nog niet precies getest per stap etc.

Vannacht eerste nacht slapen met het bandje om, hij zit nu naast mijn horloge om mijn pols en is niet zichtbaar. Voelt ook niet vervelend aan.

Ik hoop dat ze op een of andere manier het ook mogelijk maken om fietsen bij te houden.
wat kost dat nou zn band ?
pi_147737625
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

wat kost dat nou zn band ?
14,74 betaald bij Tinydeal

Fashion New Xiaomi MiBand Smart Bracelet Silicone Band Watch
Objectnr. WWT-350920

Bestelling geplaatst op 26 november. Dus ben niet ontevreden over de snelheid.
pi_147738186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef Skiet het volgende:

Is Andorid 4.4(kitkat) een requirement om de app te kunnen draaien?
anders moet ik ook even voordat ik mijn band binnen krijg mijn jiayu G4s naar 4.4 flashen.
pi_147739842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

anders moet ik ook even voordat ik mijn band binnen krijg mijn jiayu G4s naar 4.4 flashen.
Volgens mij is dat wel een vereiste ja. Ik heb overigens al 4.4 op de G4S draaien en dat werkt prima met de mi band :)

Het slaapgedeelte is wel niet heel precies. Qua tijden e.d. klopt het wel, maar als je vaak wakker wordt meet hij dat niet.
pi_147741115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:47 schreef Skiet het volgende:

[..]

Als je iets wilt zoeken dan klik je op de topictitel, dan kom je op de reeks pagina uit: Topicreeks: Chinese Webshops

Dan klik je achter de paginanummers op het blaadje met groene pijltje [ afbeelding ]

Dan krijg je alle pagina's op 1 pagina, dan klik je CTRL - F en type je een woord in. In dit geval koos ik case. Leek me aannemelijk dat iemand hem wel zo zou noemen.

Op die manier zoek je razendsnel door de laatste topics en kwam ik hem snel tegen.
Inderdaad handiger zo om te zoeken.
Ondertussen case kunnen bestellen. Nogmaals bedankt.
pi_147741858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja, ik had de app geïnstalleerd en kreeg de melding dat 4.4 nodig is om de app te kunnen gebruiken. De G4s kan je inderdaad naar 4.4 flashen.

Blij dat ik de oude S3 van mijn vriendin ook kon flashen. Is mijn dedicated slaap monitor nu haha. Gebruik hem ook met wintersport vanwege de veel accuratere GPS dan mijn MTK toestellen.
pi_147742751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, ik had de app geïnstalleerd en kreeg de melding dat 4.4 nodig is om de app te kunnen gebruiken. De G4s kan je inderdaad naar 4.4 flashen.

Blij dat ik de oude S3 van mijn vriendin ook kon flashen. Is mijn dedicated slaap monitor nu haha. Gebruik hem ook met wintersport vanwege de veel accuratere GPS dan mijn MTK toestellen.
Toch wel lelijk dat 4.4 nodig is, voor veel toestellen is het namelijk niet beschikbaar :P

zojuist ook een Ganzo G704 besteld bij Fasttech, thanks monkeybrain ^O^

Update: twee bestellingen van ebay binnen 7 en 8 dagen binnen ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 19-12-2014 15:25:51 ]
pi_147744338
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef Iemand91 het volgende:

EDIT: ¤23.99 geworden.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanks! Besteld. Alleen even over het hoofd gezien dat er 3 kabels van 30 cm bij zitten. Beetje kort en heb ik niet zo veel aan, maar goed. Is mijn tweede en vind zo'n ding wel echt uberhandig.
pi_147744402

Vreemde manier om je product aan te bieden.
pi_147744564
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:50 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]

Vreemde manier om je product aan te bieden.
Haha. Moet hard op lachen.
pi_147744888
trouwens de xiaomi 10400 is slechts $ 18.69 op tmart. Dan is 47 EUR op bol.com gewoon diefstal bij klaarlichte dag (de 15% comissie van bol vind ik eigenlijk ook al diefstal). De 30 EUR van e-supply (wat blijkbaar degene is die het verstuurd) is nog ergens aanvaardbaar, winst is trouwens gewoon verkoopprijs / 1.21 - kosten - aankoopprijs (zonder btw). Dus 30/1.21 - 6 (ruim gemeten post/website/iDEAL) - 15.5 (in grote hoeveelheden misschien wel minder) = ¤ 3.3. Als je daar nog van moet leven zal je er wel een pak moeten verkopen. DOA stuurt hij gewoon terug en 2 jaar garantie op batterijen dat moet ik nog eens zien gebeuren.
pi_147745149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

Toch wel lelijk dat 4.4 nodig is, voor veel toestellen is het namelijk niet beschikbaar :P

zojuist ook een Ganzo G704 besteld bij Fasttech, thanks monkeybrain ^O^

Update: twee bestellingen van ebay binnen 7 en 8 dagen binnen ^O^
Android 4.3 is voldoende. De app zegt inderdaad dat 4.4 nodig is, maar als je dan op doorgaan klikt werkt de app gewoon.
Ik gebruik mijn miband in combinatie met mijn Samsung S3 met android 4.3
pi_147745507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Fasroslis het volgende:
trouwens de xiaomi 10400 is slechts $ 18.69 op tmart. Dan is 47 EUR op bol.com gewoon diefstal bij klaarlichte dag (de 15% comissie van bol vind ik eigenlijk ook al diefstal). De 30 EUR van e-supply (wat blijkbaar degene is die het verstuurd) is nog ergens aanvaardbaar, winst is trouwens gewoon verkoopprijs / 1.21 - kosten - aankoopprijs (zonder btw). Dus 30/1.21 - 6 (ruim gemeten post/website/iDEAL) - 15.5 (in grote hoeveelheden misschien wel minder) = ¤ 3.3. Als je daar nog van moet leven zal je er wel een pak moeten verkopen. DOA stuurt hij gewoon terug en 2 jaar garantie op batterijen dat moet ik nog eens zien gebeuren.
Maar waarom is het diefstal? Als je liever niet in China wilt kopen, graag het product snel binnen wilt hebben en recht op garantie wilt hebben dan weet je dat je daarvoor meer gaat betalen dan wanneer je in China besteld.

DOA stuurt hij gewoon terug, maar in de tussentijd moet hij wel de klant een nieuwe leveren. Vervolgens moet hij lang wachten voordat hij reactie uit China krijgt en überhaupt hopen dat hij dat goed kan regelen. Versturen van batterijen is nou al niet al te makkelijk meer tegenwoordig.

De prijs lijkt mij redelijk gezien alle kosten. Hardware verdienen webshops sowieso niet veel meer op tegenwoordig. Als ik kijk naar onze inkoopprijzen bij de distributeurs en de verkoopprijzen dan is dat niet best.

De marge zal hij moeten maken op de accessoires.

Iedereen denkt altijd maar dat dat soort webshops goud geld verdienen, maar dat valt echt vies tegen.
pi_147745607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef keeperke126 het volgende:

[..]

Android 4.3 is voldoende. De app zegt inderdaad dat 4.4 nodig is, maar als je dan op doorgaan klikt werkt de app gewoon.
Ik gebruik mijn miband in combinatie met mijn Samsung S3 met android 4.3
Ah, ik kreeg die melding en had overal gelezen dat 4.4 nodig is. Heb niet eens gezien dat er een doorgaan knop is. Mooi voor de mensen met Android 4.3 dan.
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:01:38 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147746444

Whoohoo! De postbode al de hele week niet gezien, maar vandaag was 'ie d'r!
Met 5 stuks! :D

RGBW strip, RGBW controllers, monochrome controllers en remote, DC 1-to-4 splitters en 1-to-8 splitters en een voorraadje scalpels in verschillende types (al kwamen die eerlijkheidshalve niet uit China, maar uit de UK, wel van een Chinees, denk ik), wat 2W WW COB LEDs en nog een schroevendraaiersetje (zo had ik er al één, maar ik was het beu om steeds bitjes te moeten wisselen tussen kruis en plat :)).
pi_147747187
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Whoohoo! De postbode al de hele week niet gezien, maar vandaag was 'ie d'r!
Met 5 stuks! :D

RGBW strip, RGBW controllers, monochrome controllers en remote, DC 1-to-4 splitters en 1-to-8 splitters en een voorraadje scalpels in verschillende types (al kwamen die eerlijkheidshalve niet uit China, maar uit de UK, wel van een Chinees, denk ik), wat 2W WW COB LEDs en nog een schroevendraaiersetje (zo had ik er al één, maar ik was het beu om steeds bitjes te moeten wisselen tussen kruis en plat :)).

en je vergeet het 10-pack chinese condooms in het midden van de foto ;)
pi_147747735
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

en je vergeet het 10-pack chinese condooms in het midden van de foto ;)
Dat zijn de scalpels ;p
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:04:31 #245
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_147748388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:44 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dat zijn de scalpels ;p
Dat is wel een heel drastisch voorbehoedsmiddel
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_147748517
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Hahaha inderdaad. Ach ja het doel heiligt de middelen zeggen ze hé.
pi_147748973
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:36:09 #248
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147749312
Wie van jullie heeft er wel eens night vision binoculars gehaald uit China?
YouTube
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 19:02:06 #249
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147750211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens night vision binoculars gehaald uit China?
Ga je oorlogje spelen? :')
pi_147750586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ga je oorlogje spelen? :')
Die dingen zijn best geinig, heb er wel eens eentje uitgeprobeerd. Wel handig in de juiste situaties maar verder gewoon een leuke gadget.
You can't be late if you don't show up.
pi_147751469
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Die dingen zijn best geinig, heb er wel eens eentje uitgeprobeerd. Wel handig in de juiste situaties maar verder gewoon een leuke gadget.
Zoals die keer dat je de hond ging uitlaten en snipers moest scouten in het park?
pi_147751771
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zoals die keer dat je de hond ging uitlaten en snipers moest scouten in het park?
Precies, en checken of er geen horrorclowns achter de bosjes zitten :P
You can't be late if you don't show up.
pi_147759568
MiniInTheBox en LightInTheBox blijven maar mails sturen met resp. $2 en $4 tegoed bonussen ^O^
De afgelopen 2 weken heb ik er van elk al 3 ontvangen :)
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 22:52:36 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147761174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef bartvangils het volgende:
MiniInTheBox en LightInTheBox blijven maar mails sturen met resp. $2 en $4 tegoed bonussen ^O^
De afgelopen 2 weken heb ik er van elk al 3 ontvangen :)
bij hoeveel besteding?

ik krijg die dingen echt nooit -O-
pi_147765349
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zou als goed voornemen juist het afsluiten van die accounts nemen. _O-
Hoezo?
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:48:47 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147765867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bij hoeveel besteding?

Gewoon in je email. Net ff gekeken, klopt.
Alleen verzenden is niet gratis. Dus leuk dat ik voor 4 USD wat mag kopen.
Maar dan betaal ik alsnog 2.71 USD voor het verzenden, voor iets wat ik eigenlijk niet hoef. Dus neuh, lama.
pi_147766408
Thank you for contacting Aliexpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order.

Since the RC438864537HK package haven't been delivered, we will make a partial refund of USD 42.50. Please negotiate with seller for an agreement within 5 calendar days, otherwise we will make a partial refund according to tracking information.

PS: If there’s any agreement reached with the supplier before this case is closed, please provide your supportive evidence on the complaint center. Or AliExpress shall have the right to proceed to handle the Claim based on the supporting documents available and/or the settlement terms reached in the Order Messages within the Time Limit between the Buyer and the Supplier.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

Lance

AliExpress Case Management Team

Please note that when you cancel the claim, we will assume you agree to release the payment to the seller.

Nice :7
pi_147769462
uhmm... bestellen tijdens kerst, hoe zit dat bijd e douane?? contorleren ze dan extra of juist niet vanwege de hoeveelheid pakketjes? Want tijdens kerst wordt toch keiveel geimporteerd etc.
  zaterdag 20 december 2014 @ 11:40:12 #259
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147769519
Er is juist een piek in de periode voor de feestdagen.
pi_147769614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Er is juist een piek in de periode voor de feestdagen.
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...
¤80 totaal.
pi_147769909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:

[..]

piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...
¤80 totaal.
Als je bang ervoor bent moet je het gewoon nooit doen en blijven bij bestellingen van 22 euro maximum.
  zaterdag 20 december 2014 @ 12:03:35 #262
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147770119
Ja de douane neemt extra mensen aan speciaal voor de feestdagen.

Maar tegen de tijd dat jouw telefoons landen is het al een tijdje 2015.
  zaterdag 20 december 2014 @ 12:35:16 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147770990
pi_147772642
Zoals ik in vorige deel had aangegeven had BangGood mij beloofd een volledige refund te doen voor de fake PowerBanks maar vreemd genoeg doen ze nu daar opeens weer moeilijk over en willen ze maar 50% refund geven.

Paypall wil bewijs dat ze fake zijn zoals een brief van verkoper/importeur/specialist. Heeft iemand enig idee welk bedrijf eventueel tegen kleine vergoeding een brief wil maken op hen briefpapier?
pi_147772818
quote:

[..]

¤80 totaal.
Kijk anders in de EU-stores van Banggood of Coolicool. Betaal je waarschijnlijk extra, maar ben je wel zeker dat je geen douanekosten krijgt en ontvang je de pakjes waarschijnlijk net voor Kerst. (Coolicool heeft binnen EU korte bezorgtijden)
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147772853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bij hoeveel besteding?

Staan in een banner boven in de mail. Iets met bonustegoed 2 dollar ofzo.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147774283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
Ja de douane neemt extra mensen aan speciaal voor de feestdagen.

Maar tegen de tijd dat jouw telefoons landen is het al een tijdje 2015.
echt?
en t maakt niet uit dat t dan al over is. ik kan t natuurlijk alsnog geven
pi_147774307
quote:

[..]

¤80 totaal.
Pak inderdaad een EU store (banggood, coolicool, antelife, geekbuying, comebuy) als je ze snel wil hebben of als het niet snel moet kan je ook bv pandawill (heb het nog ergens gezien, maar weet niet meer waar) nemen en 5% extra betalen en dan beloven ze om de douanekosten op hun te nemen.
Ben ook uitgeput wat betreft MITB - $ 2 dingen.
volgende dingen heb ik er ondertussen gehaald
http://www.miniinthebox.c(...)032-3-v_p446966.html
http://www.miniinthebox.c(...)m_campaign=cartcross
http://www.miniinthebox.c(...)m_campaign=cartcross
http://www.miniinthebox.c(...)or-auto_p419106.html
http://www.miniinthebox.c(...)chtlamp_p450196.html
http://www.miniinthebox.c(...)-kleur_p1440554.html
http://www.miniinthebox.c(...)6-stuks_p860479.html
pi_147777298
Of pandawill, die heeft nu een service waarbij je voor 5% extra over je order waarde betaald om zo 'taxfree' te shoppen. Wordt je pakket dan onderschept dan kun je je rekening door sturen..

Voorwaarden staan wel op de site
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:35:23 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147778542
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
Of pandawill, die heeft nu een service waarbij je voor 5% extra over je order waarde betaald om zo 'taxfree' te shoppen. Wordt je pakket dan onderschept dan kun je je rekening door sturen..

Lijkt me wel iets. De douane pakt mij altijd met mijn paint skills.
Ik heb nog wel een rekening liggen die ik kan inscannen en aanpassen :Y)
pi_147779119
quote:

in hoeverre ze ook de administratiekosten betalen van postnl is de vraag.
Top 5 China producten
  zaterdag 20 december 2014 @ 18:53:24 #272
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147780516
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lijkt me wel iets. De douane pakt mij altijd met mijn paint skills.
Ik heb nog wel een rekening liggen die ik kan inscannen en aanpassen :Y)
Scannen, OCR'en, editen, saven als PDF en daar alle metadata uit slopen... YMMV :)
pi_147785428
quote:

Of?? Dacht dat ik net hetzelfde had gepost?
pi_147785433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon in je email. Net ff gekeken, klopt.
Alleen verzenden is niet gratis. Dus leuk dat ik voor 4 USD wat mag kopen.
Maar dan betaal ik alsnog 2.71 USD voor het verzenden, voor iets wat ik eigenlijk niet hoef. Dus neuh, lama.
nee, is free shipping hoor (alé, toch bij de dingen die ik besteld heb..)
pi_147785507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef bartvangils het volgende:

[..]

nee, is free shipping hoor (alé, toch bij de dingen die ik besteld heb..)
Shiz heeft het over LITB, idem als MITB maar geen free shipping (prijzen zijn dan ook lager)
pi_147785522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Shiz heeft het over LITB, idem als MITB maar geen free shipping (prijzen zijn dan ook lager)
Bij beiden heb ik telkens met free shipping kunnen bestellen hoor.
  zaterdag 20 december 2014 @ 21:07:01 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147785605
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Bij beiden heb ik telkens met free shipping kunnen bestellen hoor.
MITB dingen worden ook bij LITB verkocht, dat zijn de items met fee shipping dacht ik :)
pi_147785921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

MITB dingen worden ook bij LITB verkocht, dat zijn de items met fee shipping dacht ik :)
zou kunnen, 't waren bij LITB dan ook spullen van max $4...
pi_147786197
Mijn xiaomi 16000 powerbank van dx is binnen. Vind hem toch iets te groot. Wie wil hem van mij overkopen? Pm of DM :)

Verzending gaat een heel stuk sneller bij mij. Ophalen in Zwolle kan ook.
  zaterdag 20 december 2014 @ 21:58:25 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147787335
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Dit. :Y

pi_147787665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dit. :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd gratis verzending bij MITB en LITB, behalve als je zwaardere dingen besteld zoals glazen onderzetters ;)
  zaterdag 20 december 2014 @ 22:50:54 #283
45722 Dromer
pi_147788101
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef zoz het volgende:
Mijn xiaomi 16000 powerbank van dx is binnen. Vind hem toch iets te groot. Wie wil hem van mij overkopen? Pm of DM :)

Verzending gaat een heel stuk sneller bij mij. Ophalen in Zwolle kan ook.
Ja, daar was ik ook al bang voor. Grotere capaciteit, maar ook lomper. Ergens houdt het op, hè. (voor sommigen pas bij een auto-accu wellicht)

Dus maar gekozen voor de 5000 ipv de 16000. (van de 10400 en 5200 heb ik er al genoeg gekocht :P)
Heb er één bij Xiaomi zelf besteld via mistertao en één bij Chinabuye. De laatste was een paar dollar goedkoper. Ik zal eens kijken of ze exact hetzelfde zijn. :)
Ik vind wel weer iemand aan wie ik er één cadeau kan geven.
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:32:47 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147789175
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, daar was ik ook al bang voor. Grotere capaciteit, maar ook lomper. Ergens houdt het op, hè. (voor sommigen pas bij een auto-accu wellicht)

Dus maar gekozen voor de 5000 ipv de 16000. (van de 10400 en 5200 heb ik er al genoeg gekocht :P)
Heb er één bij Xiaomi zelf besteld via mistertao en één bij Chinabuye. De laatste was een paar dollar goedkoper. Ik zal eens kijken of ze exact hetzelfde zijn. :)
Ik vind wel weer iemand aan wie ik er één cadeau kan geven.
Heb ook de 16K versie maar het valt mijn inziens wel mee :).
  zondag 21 december 2014 @ 00:46:50 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147789693
Ben wel benieuwd naar de 5000mAh-versie. :Y

Heb trouwens maandag aardig wat af te halen van het postkantoor. Ben benieuwd. :P
pi_147790311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Of?? Dacht dat ik net hetzelfde had gepost?
Excuus, ik heb het via de mobiel gedaan :P
zag jou post over EU stores, dacht owh ff melden dat pandawill ook 5% charge heeft om free tax te kunnen shoppen :P
pi_147790362
10.400 heeft nog net acceptabel formaat en gewicht vind ik.
Is ook meer dan zat voor een gemiddelde smartphone :)

Ondanks dat ik dacht dat ik hem eigenlijk heel weinig zou gebruiken, ik bedoel heb vrijwel altijd beschikking over een stopcontact de laatste tijd, heb ik hem afgelopen week toch al zeker 2 keer kunnen gebruiken :)
pi_147798076
Mijn xiaomi 16000 zojuist in v&a geplaatst ;(

V&A / [TK] Xiaomi powerbank 16000mah
  zondag 21 december 2014 @ 14:22:40 #289
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_147800683
Ik zie nu al vaker van die Mi-light pakketjes/bestellingen voorbij komen. Dat heeft me behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Wie heeft er een 'how-to' c.q primer voor me en wat is een goede chinashop waar ik goede setjes goedkoop kan kopen?
  zondag 21 december 2014 @ 14:47:24 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147801779
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zie nu al vaker van die Mi-light pakketjes/bestellingen voorbij komen. Dat heeft me behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Wie heeft er een 'how-to' c.q primer voor me en wat is een goede chinashop waar ik goede setjes goedkoop kan kopen?
Kijk hier ff. ;) http://www.samenkopen.net/topic/85286/677199
  zondag 21 december 2014 @ 15:17:23 #291
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147803179
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef JiePieWie het volgende:
Hier heb ik een beetje over geschreven in een ledstrip-guide met links naar 2 manuals voor het MiLight systeem.

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 21-12-2014 15:50:17 ]
pi_147806351
quote:
Die gaat niet door, ik moet minimaal 2 maanden lid zijn bij SK wil ik een actie op kunnen starten. En er waren nog meer regels, iets waar ik totaal niet van houd.
  zondag 21 december 2014 @ 19:03:30 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147812184
Ik las het... ;(
pi_147832761
Wat is dat gaaf die Milight. Maakt iemand daar al gebruik van? Ik overweeg een pakket op ebay te bestellen.
pi_147834432
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 04:59 schreef cb2013 het volgende:
Wat is dat gaaf die Milight. Maakt iemand daar al gebruik van? Ik overweeg een pakket op ebay te bestellen.
Ik onder andere
En er zitten hier nog een paar die er al heel wat meer gebruiken. Wat wil je weten?
  maandag 22 december 2014 @ 12:19:00 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147837755
quote:
We're sorry but shipping out for your 2015 DX calendar will be delayed for two or three weeks.The DX team is preparing all the shipments and we will do our best to make the process as quick as possible.
Congratulations again for winning the 2015 DX calendar and thank you for supporting DX on Black Friday.

Sincerely
DX Team
Tegen de tijd dat die binnen is is het halve jaar alweer om _O- .
Overigens gewonnen bij aanschaf van de goedkope telefoon (met 42% off coupon van 12-12 deals) *O*
_
Vandaag ook weer 2 pakketjes aan de deur (maandag bezorging ivm kerst?). Komen van MITB, moet je naar het postkantoor voor iets van $2, dat je nog geen cent heeft gekost _O-
  maandag 22 december 2014 @ 12:50:41 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147838712
Ik begeef me maar eens richting postkantoor... >:) Us kieke wat ze hebben opgeslagen voor me.
  maandag 22 december 2014 @ 13:27:04 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147839867
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef shiznuts het volgende:
Ik begeef me maar eens richting postkantoor... >:) Us kieke wat ze hebben opgeslagen voor me.
Dit stukje hebben ze ondertussen al voor je gereserveerd?
pi_147839900
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 10:06 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik onder andere
En er zitten hier nog een paar die er al heel wat meer gebruiken. Wat wil je weten?
Hoelang gaan de lampen mee en de kwaliteit. Heb weleens ergens geleden dat lampen uit China soms niet goed in elkaar zijn gezet en de brandveiligheid in gevaar komt. Ik ben niet technisch in openschroeven van spul. Want er zal ook wel milight namaak zijn?
pi_147840629
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Hoelang gaan de lampen mee en de kwaliteit. Heb weleens ergens geleden dat lampen uit China soms niet goed in elkaar zijn gezet en de brandveiligheid in gevaar komt. Ik ben niet technisch in openschroeven van spul. Want er zal ook wel milight namaak zijn?
Dan heb je het over de bulbs geloof ik? Daarvoor heb ik ze nog niet lang genoeg, maar kwaliteit is enorm goed vind ik. Een licht hier wordt ondertussen al anderhalve maand elke dag 30x op en afgezet. Werkt nog perfect. Die op mijn kamer krijgt al anderhalve maand continu stroom en de bediening via een remote gaat zeer vlot.
Het Mi Light systeem zelf, controllers en remotes voor ledstrips, werkt enorm gemakkelijk. Ook voor de niet- (8> aangezien ik er zelf mee kon werken :+
  maandag 22 december 2014 @ 15:54:49 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147845236
Ach so, machen wir doch mal wieder zu. :7

- und weiter geht's: GC / [Chinese Webshops] Topic #331 Postkantoor? More like afhaalchinees!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')