Ah, ik kreeg die melding en had overal gelezen dat 4.4 nodig is. Heb niet eens gezien dat er een doorgaan knop is. Mooi voor de mensen met Android 4.3 dan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef keeperke126 het volgende:
[..]
Android 4.3 is voldoende. De app zegt inderdaad dat 4.4 nodig is, maar als je dan op doorgaan klikt werkt de app gewoon.
Ik gebruik mijn miband in combinatie met mijn Samsung S3 met android 4.3
en je vergeet het 10-pack chinese condooms in het midden van de fotoquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Whoohoo! De postbode al de hele week niet gezien, maar vandaag was 'ie d'r!
Met 5 stuks!
RGBW strip, RGBW controllers, monochrome controllers en remote, DC 1-to-4 splitters en 1-to-8 splitters en een voorraadje scalpels in verschillende types (al kwamen die eerlijkheidshalve niet uit China, maar uit de UK, wel van een Chinees, denk ik), wat 2W WW COB LEDs en nog een schroevendraaiersetje (zo had ik er al één, maar ik was het beu om steeds bitjes te moeten wisselen tussen kruis en plat).
Dat zijn de scalpels ;pquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
en je vergeet het 10-pack chinese condooms in het midden van de foto
Hahaha inderdaad. Ach ja het doel heiligt de middelen zeggen ze hé.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is wel een heel drastisch voorbehoedsmiddel
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is wel een heel drastisch voorbehoedsmiddel
Ga je oorlogje spelen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens night vision binoculars gehaald uit China?
Die dingen zijn best geinig, heb er wel eens eentje uitgeprobeerd. Wel handig in de juiste situaties maar verder gewoon een leuke gadget.quote:
Zoals die keer dat je de hond ging uitlaten en snipers moest scouten in het park?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die dingen zijn best geinig, heb er wel eens eentje uitgeprobeerd. Wel handig in de juiste situaties maar verder gewoon een leuke gadget.
Precies, en checken of er geen horrorclowns achter de bosjes zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zoals die keer dat je de hond ging uitlaten en snipers moest scouten in het park?
bij hoeveel besteding?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef bartvangils het volgende:
MiniInTheBox en LightInTheBox blijven maar mails sturen met resp. $2 en $4 tegoed bonussen![]()
De afgelopen 2 weken heb ik er van elk al 3 ontvangen
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou als goed voornemen juist het afsluiten van die accounts nemen.
Gewoon in je email. Net ff gekeken, klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij hoeveel besteding?
ik krijg die dingen echt nooit
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Er is juist een piek in de periode voor de feestdagen.
Als je bang ervoor bent moet je het gewoon nooit doen en blijven bij bestellingen van 22 euro maximum.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...
¤80 totaal.
Kijk anders in de EU-stores van Banggood of Coolicool. Betaal je waarschijnlijk extra, maar ben je wel zeker dat je geen douanekosten krijgt en ontvang je de pakjes waarschijnlijk net voor Kerst. (Coolicool heeft binnen EU korte bezorgtijden)quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...
¤80 totaal.
Staan in een banner boven in de mail. Iets met bonustegoed 2 dollar ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij hoeveel besteding?
ik krijg die dingen echt nooit
echt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
Ja de douane neemt extra mensen aan speciaal voor de feestdagen.
Maar tegen de tijd dat jouw telefoons landen is het al een tijdje 2015.
Pak inderdaad een EU store (banggood, coolicool, antelife, geekbuying, comebuy) als je ze snel wil hebben of als het niet snel moet kan je ook bv pandawill (heb het nog ergens gezien, maar weet niet meer waar) nemen en 5% extra betalen en dan beloven ze om de douanekosten op hun te nemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
¤80 totaal.
Lijkt me wel iets. De douane pakt mij altijd met mijn paint skills.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
Of pandawill, die heeft nu een service waarbij je voor 5% extra over je order waarde betaald om zo 'taxfree' te shoppen. Wordt je pakket dan onderschept dan kun je je rekening door sturen..
Voorwaarden staan wel op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |