neuh, bestel er wel meer daarquote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha oh zo, electrische sigaret uit china, niet bang voor asbest ofzo
waar denk je dat al die zooi vandaan komtquote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik zou als goed voornemen juist het afsluiten van die accounts nemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgend jaar PandaWill en BangGood account openen.
+JEWS!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een tip:
Morgen komt om 10:00 uur een USB-lader in de aanbieding bij Amazon.de. Net als de bekende Anker lader beschikt deze over techniek die de laadstroom efficiënt verdeelt over de poorten. (Zowel deze als de Anker kan max. 2.4A op 3 poorten tegelijk leveren)
Kost nu nog €25.41, maar dan dus goedkoper.
Wil men de Anker én ook nog 5 USB-kabels (3x 0.3 m., 1x 0.9m. en 1x 1.8m), deze komt later om 14:30 uur in de aanbieding en kost nu nog €29.99.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Rokers maakt dat niet uit. Die spelen toch al Russisch roulette met hun longen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
Even een opmerking over bovenstaande post. .quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch ook schandalig: http://www.bol.com/nl/p/x(...)tc/9200000028172721/
xiaomi powerbank 10400 mah voor 47 euro op bol.com
Om even mezelf te quoten...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:46 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met newfrog.com?
Heb daar een nieuwe doos besteld voor wat horloges maar die halve site werkt hier ineens niet meer...
Gerookt vlees gaat langer mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Rokers maakt dat niet uit. Die spelen toch al Russisch roulette met hun longen.
Trustpilot en aanverwante sites zijn dan ook de klacht.nl van het buitenlandquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:51 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Om even mezelf te quoten...
Ziet er niet echt goed uit toch maar de boel cancelen en paypal claim indienen:
https://www.trustpilot.nl/review/newfrog.com
Dan heb je niet goed gezochtquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef ridsel het volgende:
Een tijdje geleden passeerde hier eens een handige case, voor je laders, kabels powerbank en zo.
Weet iemand die link nog? Ik vind hem niet meer terug.
http://stores.benl.ebay.be/worthbest/ is schijnbaar hun outlet storequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef remcosw het volgende:
Een tijdje terug kwamen hier een paar BUBM cases voorbij. Ik kreeg, vanwege een MVP Lucky Draw order, als refund een gift card bij Dealextreme. Omdat ik niets nodig had, heb ik op 22 november deze case maar besteld voor $12,50. Vandaag kwam de postbode met een welbekende gele envelop, waaruit de hoes tevoorschijn kwam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eerste wat opvalt aan de verpakking is de Engelse tekst, hoewel de website standaard in het Chinees staat is de verpakking duidelijk op de internationale koper gericht. Rechtsboven is ook een kraslaag te vinden, waarmee de echtheid te verifiëren is. Mijn code is juist, er staat echter niet bij hoe vaak de code gecheckt is, zoals Xiaomi dat doet.
Dealextreme heeft meer dan 50 BUBM producten in het assortiment. Deze organizer bag leek mij daarvan het handigste voor wat kabeltjes en een harde schijf of XPB. De naden zijn netjes afgewerkt en de ritsen lopen goed. Het plastic waarvan de hoes gemaakt is voelt ook dergelijk aan. Een dunne schuimlaag tussen de buiten en binnenkant biedt een beetje bescherming voor de inhoud. Het BUBM logo staat maarliefst 5 keer op de case: bungelend aan de drie ritsen, als stiksel aan de binnenkant en een plasticje op de achterkant.
[ afbeelding ]
Voor $12,50 is dit een dergelijke hoes, handig voor de IT-er onderweg of op vakantie. Een 2.5" harddisk of XPB past goed in het afsluitbare vakje en tussen de bandjes in de overige vakken kan je bijvoorbeeld kabels, usb-sticks, sd-kaartjes kwijt. Het is nog wel wat gedoe om sommige kabels tussen de banden te krijgen, helemaal ideaal is de hoes dus niet. Op de homepage van de BUBM site wordt een andere organiser bag afgebeeld met twee afsluitbare vakjes. Deze hoes lijkt mij wat handiger zodat je een XPB en hdd met een lading kabels en sticks meenemen kan.
Voordelen:
- Veel plek voor kabels, sd-kaartjes, sticks e.d.
- Afsluitbaar vak voor een XPB/hdd of andere spulletjes
- Goede afwerking
- In leuke kleurtjes te koop
Nadelen:
- Maar één afsluitbaar vak
- Overmatig gebruik van het logo
Als je iets wilt zoeken dan klik je op de topictitel, dan kom je op de reeks pagina uit: Topicreeks: Chinese Webshopsquote:
inkoopbelasting mag je aftrekken van de verkoop belasting (m.a.w. Je betaalt geen inkoopbelasting)quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Even een opmerking over bovenstaande post. .
Xiaomi verkoopt niet direct aan buitenlandse bedrijven. Grote kans dat hij dus via Banggood besteld. Stel dat hij er 40 koopt, dan betaald hij dus EUR 18,65 per stuk aan BangGood. Even geen coupons meegerekend.
Ik weet de taric code van een powerbank niet, maar uitgaande van 21% BTW en 6% douanerecht zit je dus op een inkoopprijs van EUR 24 per stuk. Daar komt nog wat bij aan invoerkosten van de vervoerder. Laten we zeggen 50 cent.
Dan zit je dus op een inkoopprijs van EUR 24,50.
In het meest gunstige geval ziet Bol.com een powerbank als een elektronica accessoire. Dan betaal je per verkocht product dus standaard 99 cent en 15% over de prijs inclusief BTW. 15% over 47 euro is 7 euro.
Je bent dan al EUR 32,50 kwijt.
Als VOF (dat is het bedrijf in kwestie) moet je 21% BTW afdragen. Dat is per powerbank EUR 8,16. Natuurlijk krijgen ze ook BTW terug/kunnen ze BTW in mindering brengen bij hun aangifte.
Bij een verkoopprijs van 47 euro incl btw en aftrek van de kosten van 32,50 incl btw en de 21% btw die er afgaat hou je dus een "winst" over per powerbank van EUR 12 euro.
Van die 12 euro moet een kantoor, opslag, hosting en premies betaald worden. Daarnaast heb je bij een VOF ook nog eens te maken met de inkomstenbelasting over je omzet.
Alles bij elkaar is de netto winst per powerbank misschien 4 euro. Oh en daarbij heb ik geen rekening gehouden met DOA's, klanten met problemen en simpelweg de vele rechten van consumenten (2 jaar garantie, 14 dagen zichttermijn, gratis retourneren) waar je mee te maken hebt als bedrijf in Nederland.
Wat een feest.
Bovenstaande berekeningen heb ik snel gemaakt en ik kan wat foutjes her en der gemaakt hebben. Maar globaal klopt dit wel. Ik heb geen band met het bedrijf, laat dat duidelijk zijn. Alleen soms kijken we niet verder dan onze neus lang is.
Dat zeg ik ook, maar je betaald het wel als je gaat invoeren. Je moet dat geld dus wel voorschieten. Snap je wat ik bedoel? Tenzij je artikel 23 verguning gaat aanvragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
inkoopbelasting mag je aftrekken van de verkoop belasting (m.a.w. Je betaalt geen inkoopbelasting)
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hebben jullie bij Banggood ook als je op "checkout with paypal" drukt, dat er dan soms en reclame pagina komt en je op terug moet drukken om vervolgens op "ok" als je adres in het pop up scherm staat te drukken en dan vervolgens op "checkout with paypal"?
Heb ad-blocker aan, en krijg het alleen daar.
wat kost dat nou zn band ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef Skiet het volgende:
Ik heb gisteren de Xiaomi Mi Band binnen gekregen. Moest even mijn oude Galaxy S3 flashen naar een Android 4.4 rom om de applicatie te kunnen gebruiken. Na het flashen kon ik via de website van Xiaomi een account aanmaken en inloggen op de applicatie.
De Mi Band werd snel herkend. Na wat gelopen te hebben zag ik ook dat de stappen gesynchroniseerd werden met de applicatie. Nog niet precies getest per stap etc.
Vannacht eerste nacht slapen met het bandje om, hij zit nu naast mijn horloge om mijn pols en is niet zichtbaar. Voelt ook niet vervelend aan.
Ben benieuwd wat de slaapstatistieken gaan zeggen. Vooral daarvoor gekocht.
Ik hoop dat ze op een of andere manier het ook mogelijk maken om fietsen bij te houden.
14,74 betaald bij Tinydealquote:
Is Andorid 4.4(kitkat) een requirement om de app te kunnen draaien?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef Skiet het volgende:
Ik heb gisteren de Xiaomi Mi Band binnen gekregen. Moest even mijn oude Galaxy S3 flashen naar een Android 4.4 rom om de applicatie te kunnen gebruiken. Na het flashen kon ik via de website van Xiaomi een account aanmaken en inloggen op de applicatie.
De Mi Band werd snel herkend. Na wat gelopen te hebben zag ik ook dat de stappen gesynchroniseerd werden met de applicatie. Nog niet precies getest per stap etc.
Vannacht eerste nacht slapen met het bandje om, hij zit nu naast mijn horloge om mijn pols en is niet zichtbaar. Voelt ook niet vervelend aan.
Ben benieuwd wat de slaapstatistieken gaan zeggen. Vooral daarvoor gekocht.
Ik hoop dat ze op een of andere manier het ook mogelijk maken om fietsen bij te houden.
Volgens mij is dat wel een vereiste ja. Ik heb overigens al 4.4 op de G4S draaien en dat werkt prima met de mi bandquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Is Andorid 4.4(kitkat) een requirement om de app te kunnen draaien?
anders moet ik ook even voordat ik mijn band binnen krijg mijn jiayu G4s naar 4.4 flashen.
Inderdaad handiger zo om te zoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:47 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je iets wilt zoeken dan klik je op de topictitel, dan kom je op de reeks pagina uit: Topicreeks: Chinese Webshops
Dan klik je achter de paginanummers op het blaadje met groene pijltje [ afbeelding ]
Dan krijg je alle pagina's op 1 pagina, dan klik je CTRL - F en type je een woord in. In dit geval koos ik case. Leek me aannemelijk dat iemand hem wel zo zou noemen.
Op die manier zoek je razendsnel door de laatste topics en kwam ik hem snel tegen.
Ja, ik had de app geïnstalleerd en kreeg de melding dat 4.4 nodig is om de app te kunnen gebruiken. De G4s kan je inderdaad naar 4.4 flashen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Is Andorid 4.4(kitkat) een requirement om de app te kunnen draaien?
anders moet ik ook even voordat ik mijn band binnen krijg mijn jiayu G4s naar 4.4 flashen.
Toch wel lelijk dat 4.4 nodig is, voor veel toestellen is het namelijk niet beschikbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, ik had de app geïnstalleerd en kreeg de melding dat 4.4 nodig is om de app te kunnen gebruiken. De G4s kan je inderdaad naar 4.4 flashen.
Blij dat ik de oude S3 van mijn vriendin ook kon flashen. Is mijn dedicated slaap monitor nu haha. Gebruik hem ook met wintersport vanwege de veel accuratere GPS dan mijn MTK toestellen.
Thanks! Besteld. Alleen even over het hoofd gezien dat er 3 kabels van 30 cm bij zitten. Beetje kort en heb ik niet zo veel aan, maar goed. Is mijn tweede en vind zo'n ding wel echt uberhandig.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef Iemand91 het volgende:
Wil men de Anker én ook nog 5 USB-kabels (3x 0.3 m., 1x 0.9m. en 1x 1.8m), deze komt later om 14:30 uur in de aanbieding en kost nu nog €29.99.
EDIT: €23.99 geworden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha. Moet hard op lachen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:50 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde manier om je product aan te bieden.
Android 4.3 is voldoende. De app zegt inderdaad dat 4.4 nodig is, maar als je dan op doorgaan klikt werkt de app gewoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Toch wel lelijk dat 4.4 nodig is, voor veel toestellen is het namelijk niet beschikbaar
zojuist ook een Ganzo G704 besteld bij Fasttech, thanks monkeybrain
Update: twee bestellingen van ebay binnen 7 en 8 dagen binnen![]()
Maar waarom is het diefstal? Als je liever niet in China wilt kopen, graag het product snel binnen wilt hebben en recht op garantie wilt hebben dan weet je dat je daarvoor meer gaat betalen dan wanneer je in China besteld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Fasroslis het volgende:
trouwens de xiaomi 10400 is slechts $ 18.69 op tmart. Dan is 47 EUR op bol.com gewoon diefstal bij klaarlichte dag (de 15% comissie van bol vind ik eigenlijk ook al diefstal). De 30 EUR van e-supply (wat blijkbaar degene is die het verstuurd) is nog ergens aanvaardbaar, winst is trouwens gewoon verkoopprijs / 1.21 - kosten - aankoopprijs (zonder btw). Dus 30/1.21 - 6 (ruim gemeten post/website/iDEAL) - 15.5 (in grote hoeveelheden misschien wel minder) = € 3.3. Als je daar nog van moet leven zal je er wel een pak moeten verkopen. DOA stuurt hij gewoon terug en 2 jaar garantie op batterijen dat moet ik nog eens zien gebeuren.
Ah, ik kreeg die melding en had overal gelezen dat 4.4 nodig is. Heb niet eens gezien dat er een doorgaan knop is. Mooi voor de mensen met Android 4.3 dan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef keeperke126 het volgende:
[..]
Android 4.3 is voldoende. De app zegt inderdaad dat 4.4 nodig is, maar als je dan op doorgaan klikt werkt de app gewoon.
Ik gebruik mijn miband in combinatie met mijn Samsung S3 met android 4.3
en je vergeet het 10-pack chinese condooms in het midden van de fotoquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Whoohoo! De postbode al de hele week niet gezien, maar vandaag was 'ie d'r!
Met 5 stuks!
RGBW strip, RGBW controllers, monochrome controllers en remote, DC 1-to-4 splitters en 1-to-8 splitters en een voorraadje scalpels in verschillende types (al kwamen die eerlijkheidshalve niet uit China, maar uit de UK, wel van een Chinees, denk ik), wat 2W WW COB LEDs en nog een schroevendraaiersetje (zo had ik er al één, maar ik was het beu om steeds bitjes te moeten wisselen tussen kruis en plat).
Dat zijn de scalpels ;pquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
en je vergeet het 10-pack chinese condooms in het midden van de foto
Hahaha inderdaad. Ach ja het doel heiligt de middelen zeggen ze hé.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is wel een heel drastisch voorbehoedsmiddel
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is wel een heel drastisch voorbehoedsmiddel
Ga je oorlogje spelen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens night vision binoculars gehaald uit China?
Die dingen zijn best geinig, heb er wel eens eentje uitgeprobeerd. Wel handig in de juiste situaties maar verder gewoon een leuke gadget.quote:
Zoals die keer dat je de hond ging uitlaten en snipers moest scouten in het park?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die dingen zijn best geinig, heb er wel eens eentje uitgeprobeerd. Wel handig in de juiste situaties maar verder gewoon een leuke gadget.
Precies, en checken of er geen horrorclowns achter de bosjes zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zoals die keer dat je de hond ging uitlaten en snipers moest scouten in het park?
bij hoeveel besteding?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef bartvangils het volgende:
MiniInTheBox en LightInTheBox blijven maar mails sturen met resp. $2 en $4 tegoed bonussen![]()
De afgelopen 2 weken heb ik er van elk al 3 ontvangen
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou als goed voornemen juist het afsluiten van die accounts nemen.
Gewoon in je email. Net ff gekeken, klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij hoeveel besteding?
ik krijg die dingen echt nooit
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Er is juist een piek in de periode voor de feestdagen.
Als je bang ervoor bent moet je het gewoon nooit doen en blijven bij bestellingen van 22 euro maximum.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...
€80 totaal.
Kijk anders in de EU-stores van Banggood of Coolicool. Betaal je waarschijnlijk extra, maar ben je wel zeker dat je geen douanekosten krijgt en ontvang je de pakjes waarschijnlijk net voor Kerst. (Coolicool heeft binnen EU korte bezorgtijden)quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
piek? dus meer controle? Ik wil 2 telefoons bestellen als gift... maar ben bang voor evt. dounaekosten...
€80 totaal.
Staan in een banner boven in de mail. Iets met bonustegoed 2 dollar ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij hoeveel besteding?
ik krijg die dingen echt nooit
echt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
Ja de douane neemt extra mensen aan speciaal voor de feestdagen.
Maar tegen de tijd dat jouw telefoons landen is het al een tijdje 2015.
Pak inderdaad een EU store (banggood, coolicool, antelife, geekbuying, comebuy) als je ze snel wil hebben of als het niet snel moet kan je ook bv pandawill (heb het nog ergens gezien, maar weet niet meer waar) nemen en 5% extra betalen en dan beloven ze om de douanekosten op hun te nemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
€80 totaal.
Lijkt me wel iets. De douane pakt mij altijd met mijn paint skills.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
Of pandawill, die heeft nu een service waarbij je voor 5% extra over je order waarde betaald om zo 'taxfree' te shoppen. Wordt je pakket dan onderschept dan kun je je rekening door sturen..
Voorwaarden staan wel op de site
in hoeverre ze ook de administratiekosten betalen van postnl is de vraag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
Of pandawill, die heeft nu een service waarbij je voor 5% extra over je order waarde betaald om zo 'taxfree' te shoppen. Wordt je pakket dan onderschept dan kun je je rekening door sturen..
Scannen, OCR'en, editen, saven als PDF en daar alle metadata uit slopen... YMMVquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets. De douane pakt mij altijd met mijn paint skills.
Ik heb nog wel een rekening liggen die ik kan inscannen en aanpassen![]()
Of?? Dacht dat ik net hetzelfde had gepost?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Downstar het volgende:
nee, is free shipping hoor (alé, toch bij de dingen die ik besteld heb..)quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon in je email. Net ff gekeken, klopt.
Alleen verzenden is niet gratis. Dus leuk dat ik voor 4 USD wat mag kopen.
Maar dan betaal ik alsnog 2.71 USD voor het verzenden, voor iets wat ik eigenlijk niet hoef. Dus neuh, lama.
Shiz heeft het over LITB, idem als MITB maar geen free shipping (prijzen zijn dan ook lager)quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef bartvangils het volgende:
[..]
nee, is free shipping hoor (alé, toch bij de dingen die ik besteld heb..)
Bij beiden heb ik telkens met free shipping kunnen bestellen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Shiz heeft het over LITB, idem als MITB maar geen free shipping (prijzen zijn dan ook lager)
MITB dingen worden ook bij LITB verkocht, dat zijn de items met fee shipping dacht ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Bij beiden heb ik telkens met free shipping kunnen bestellen hoor.
zou kunnen, 't waren bij LITB dan ook spullen van max $4...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
MITB dingen worden ook bij LITB verkocht, dat zijn de items met fee shipping dacht ik
ter info, dit zijn de producten die ik in bestelling heb:quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:18 schreef bartvangils het volgende:
[..]
zou kunnen, 't waren bij LITB dan ook spullen van max $4...
Dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Shiz heeft het over LITB, idem als MITB maar geen free shipping (prijzen zijn dan ook lager)
Ik heb altijd gratis verzending bij MITB en LITB, behalve als je zwaardere dingen besteld zoals glazen onderzettersquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar was ik ook al bang voor. Grotere capaciteit, maar ook lomper. Ergens houdt het op, hè. (voor sommigen pas bij een auto-accu wellicht)quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef zoz het volgende:
Mijn xiaomi 16000 powerbank van dx is binnen. Vind hem toch iets te groot. Wie wil hem van mij overkopen? Pm of DM
Verzending gaat een heel stuk sneller bij mij. Ophalen in Zwolle kan ook.
Heb ook de 16K versie maar het valt mijn inziens wel meequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook al bang voor. Grotere capaciteit, maar ook lomper. Ergens houdt het op, hè. (voor sommigen pas bij een auto-accu wellicht)
Dus maar gekozen voor de 5000 ipv de 16000. (van de 10400 en 5200 heb ik er al genoeg gekocht)
Heb er één bij Xiaomi zelf besteld via mistertao en één bij Chinabuye. De laatste was een paar dollar goedkoper. Ik zal eens kijken of ze exact hetzelfde zijn.
Ik vind wel weer iemand aan wie ik er één cadeau kan geven.
Excuus, ik heb het via de mobiel gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Of?? Dacht dat ik net hetzelfde had gepost?
Kijk hier ff.quote:Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zie nu al vaker van die Mi-light pakketjes/bestellingen voorbij komen. Dat heeft me behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Wie heeft er een 'how-to' c.q primer voor me en wat is een goede chinashop waar ik goede setjes goedkoop kan kopen?
Hier heb ik een beetje over geschreven in een ledstrip-guide met links naar 2 manuals voor het MiLight systeem.quote:Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zie nu al vaker van die Mi-light pakketjes/bestellingen voorbij komen. Dat heeft me behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Wie heeft er een 'how-to' c.q primer voor me en wat is een goede chinashop waar ik goede setjes goedkoop kan kopen?
Die gaat niet door, ik moet minimaal 2 maanden lid zijn bij SK wil ik een actie op kunnen starten. En er waren nog meer regels, iets waar ik totaal niet van houd.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk hier ff.http://www.samenkopen.net/topic/85286/677199
Ik onder anderequote:Op maandag 22 december 2014 04:59 schreef cb2013 het volgende:
Wat is dat gaaf die Milight. Maakt iemand daar al gebruik van? Ik overweeg een pakket op ebay te bestellen.
Tegen de tijd dat die binnen is is het halve jaar alweer omquote:We're sorry but shipping out for your 2015 DX calendar will be delayed for two or three weeks.The DX team is preparing all the shipments and we will do our best to make the process as quick as possible.
Congratulations again for winning the 2015 DX calendar and thank you for supporting DX on Black Friday.
Sincerely
DX Team
Dit stukje hebben ze ondertussen al voor je gereserveerd?quote:Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef shiznuts het volgende:
Ik begeef me maar eens richting postkantoor...Us kieke wat ze hebben opgeslagen voor me.
Hoelang gaan de lampen mee en de kwaliteit. Heb weleens ergens geleden dat lampen uit China soms niet goed in elkaar zijn gezet en de brandveiligheid in gevaar komt. Ik ben niet technisch in openschroeven van spul. Want er zal ook wel milight namaak zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 10:06 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik onder andere
En er zitten hier nog een paar die er al heel wat meer gebruiken. Wat wil je weten?
Dan heb je het over de bulbs geloof ik? Daarvoor heb ik ze nog niet lang genoeg, maar kwaliteit is enorm goed vind ik. Een licht hier wordt ondertussen al anderhalve maand elke dag 30x op en afgezet. Werkt nog perfect. Die op mijn kamer krijgt al anderhalve maand continu stroom en de bediening via een remote gaat zeer vlot.quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hoelang gaan de lampen mee en de kwaliteit. Heb weleens ergens geleden dat lampen uit China soms niet goed in elkaar zijn gezet en de brandveiligheid in gevaar komt. Ik ben niet technisch in openschroeven van spul. Want er zal ook wel milight namaak zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |