PostNL is aan de deur (gepast (of met CC meen ik)).quote:Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
hoe worden invoerrechten trouwens verrekend? dus als je pech ehbt en jouw pakketje is eruit gepikt, moet je dan aan de deur betalen?
of kan het ook zo zijn dat je pas veel later een brief ontvangt met inklaringskosten? heb nu al 3 keer iets gekocht boven de ¤22 en gewoon goed gegaan
Ligt aan de vervoerder. Fedex doet het achteraf geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
hoe worden invoerrechten trouwens verrekend? dus als je pech ehbt en jouw pakketje is eruit gepikt, moet je dan aan de deur betalen?
of kan het ook zo zijn dat je pas veel later een brief ontvangt met inklaringskosten? heb nu al 3 keer iets gekocht boven de ¤22 en gewoon goed gegaan
(weer) geen pakje ontvangen, maar wel betaald.quote:
Vandaag een pakketje binnen gekregen naar 57 dagen, dus het kan makkelijk dat 'ie nog komt.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
(weer) geen pakje ontvangen, maar wel betaald.
Volgens de T&T is het wel verzonden, maarja... 60dagen in transit vind ik wel een beetje lang.q
dus dat zijn eigenlijk de naaiballen zegmaaR?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
PostNL is aan de deur (gepast (of met CC meen ik)).
DHL, etc. kan aan de deur, maar ook achteraf.
Misschien kun je die vraag beter hier stellen: DIG / [Chinese Smartphones] #44 - Dubbele 4G voor iedereen!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:58 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
dus dat zijn eigenlijk de naaiballen zegmaaR?
en btw kent iemand howsea? schijnt betrouwbare NL shop te zijn gevestigd in CHina... Best wel leuke phones en dat tegen een aantrekkelijke prijs..
Als je even Googlet kom je bijv. uit op: http://chinakopen.nl/producten-importeren-china/quote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef TheSatanSlayer het volgende:
en hoe doen ze dat trouwens met de waarde bepalen van de goederen. stel ze hebben een pakketje eruit gepikt, waar gaan ze dan na wat het waard is? ik bedoel, een telefoon kan bij elke webshop anders geprijsd zijn. nemen ze het gemiddelde dan of gaan ze het na bij de plek waar jij m hebt aangeschaft, bijv. Banggood?
Klopt, maar als ik geen dispute opende dan verliep m'n buyers protection vandaagquote:Op donderdag 18 december 2014 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vandaag een pakketje binnen gekregen naar 57 dagen, dus het kan makkelijk dat 'ie nog komt.
Doet FastTech ook. Heb een elektrische sigaret gepreordered bij gearbest, benieuwd of t goed komtquote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef badschaap het volgende:
bij bic vind ik het wel netjes dat ze standaard een foto maken van het pakketje voordat ze het op de post dumpen
lees nog eensquote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met fasttech.
Je kan toch ook in beroep gaan tegen de heffing?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef badschaap het volgende:
grootste stunt ooit was wel dat ik over een telefoon van 80 dollar even 50 euro invoerkosten moest betalen
ja had gekunnenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan toch ook in beroep gaan tegen de heffing?
Kan best. Gewoon afwachten.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Physsic het volgende:
Ik heb eind november iets besteld bij Aliexpress. Al sinds 30 november is de laatste statusupdate: Departure from outward office of exchange
Is dit normaal of komt dit misschien door de Kerstdrukte?
De keren dat ik iets bestelde bij Lightinthebox was het meestal binnen 10-15 dagen binnen.
Oke, dat doe ik!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kan best. Gewoon afwachten.
Net afgelopen week een pakje binnen wat meer dan een maand op departure from outward office of exchange heeft gestaan, en nu nog een paar die al meer dan 3 weken geen wijziging van status hebben gehad.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Physsic het volgende:
Ik heb eind november iets besteld bij Aliexpress. Al sinds 30 november is de laatste statusupdate: Departure from outward office of exchange
Is dit normaal of komt dit misschien door de Kerstdrukte?
De keren dat ik iets bestelde bij Lightinthebox was het meestal binnen 10-15 dagen binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |