Die earson speakers werden er voor 93 euro verkocht. Hoe bedoel je oplichting? Dat mensen zo stom zijn om dat te betalenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch ook schandalig: http://www.bol.com/nl/p/x(...)tc/9200000028172721/
xiaomi powerbank 10400 mah voor 47 euro op bol.com
Is uitverkocht. Op de site van de verkoper staat hij wel in promotie!!! Kopeeeeeuuh!! Snel! (¤35)quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Zum Kotzenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Aha, dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef relativity het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij doet hij dat niet
Ik heb hem sinds gisteren en ben er wel tevreden mee. Alleen zit er nog best veel chinese rommel in de app. Zoals hier:
[ afbeelding ]
De rest is overigens wel engels
Ahh oké gelukkigquote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik dan weer niet.
[ afbeelding ]
Dat met die alarms doet 'ie nu trouwens ook niet meer. M'n wekalarm leek daarentegen niet af te zijn gegaan (of ik moet zo vast hebben geslapen)? En ik dacht dat je bij 1/3e van je goal dan ook 1 LEDje zou moeten zien oplichten, bij 2/3 drie etc. Hij gaf de hele tijd niks aan, tot ik die 8000 steps had en toen opeens lopen knipperen en doen. Maar ik dacht dat het als een fuelband je level tot goal zou indicaten. Weet niet precies wat daar niet goed gaat.
Mijn systeemtaal is Engels (heb hardware en software eigenlijk altijd in het Engels, behalve het Windows operating system). Misschien daar eens op zetten en dan kijken of 'ie dat oppikt? Misschien denkt 'ie 'oeh, Nederlands, geen idee wat ik daar mee aan moet'.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:25 schreef relativity het volgende:
[..]
Ahh oké gelukkigBij het alarm trilt hij maar drie keer volgens mij. Dat is het
Ja ik vind het ook maar vreemd waarom die onzin in het chinees blijft - als iemand een idee heeft?
Dat is hetquote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn systeemtaal is Engels (heb hardware en software eigenlijk altijd in het Engels, behalve het Windows operating system). Misschien daar eens op zetten en dan kijken of 'ie dat oppikt? Misschien denkt 'ie 'oeh, Nederlands, geen idee wat ik daar mee aan moet'.
Lees eerst hier de op:quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Brecht35 het volgende:
Zijn er goedkope dashcams te vinden in China? Ik heb echt 0,0 kennis wat dit betreft, schiet me dus aub niet af.
Gestofzuigd, afgestoft, gedweild, etcquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef shiznuts het volgende:
Heb je toevallig een drumstel staan thuis en ben je wezen jammen?
Gisteren wel wezen meetellen en klopte eigenlijk precies met m'n stappen. Twee keer gerend. Een keer omdat het stoplicht net op rood sprong en een keer om de trein te halen ofzo. Gewoon wat rondlopen (al heb ik een uptempo pas) merkt 'ie aan als 'worked out', da's dan wel weer interessant.
Had je je raam openstaan tijdens die brand of zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef relativity het volgende:
[..]
Gestofzuigd, afgestoft, gedweild, etc
Nee, maar wat moet je anders, haha?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had je je raam openstaan tijdens die brand of zo?
Is ook niet de bluetooth/gps connectie die hem leegtrekt maar gewoon de app. Ik heb een losse app die kijkt wat m'n telefoon leegtrekt en daar staat hij juist weer als kernel in.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Will do.
Het zou toch zuiniger moeten kunnen, want m'n LG G watch heeft ook de hele dag connectie en m'n telefoon is niet veel sneller leeg heb ik het idee.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Buiten dat ik heb uitgezocht dat deze legaal is in Nederland (vooraf) is het mes ook nog eens bekeken door de douane (pakket en verpakking open gehad). Lijkt mij dus 101% in orde.
Staat er toch, wat is daar nu moeilijk aan te lezen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echt een toppertje ja. Niet dat ik hem enorm vaak gebruik maar bij het klussen is hij al meermaals van pas gekomen
[..]
Ja natuurlijk is het jou tip! Wie anders moet hier tips over messen geven
Faciliteren van ... revpool
Iemand van hier heeft een keer zo'n ding gekocht, volgens mij was het wel oké maar niet beter dan de earson, maar zoek anders even terug in de history.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Athlon64x het volgende:
Welke klinkt beter Earson of http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930834.html
Lees veder weinig over de Xiamomi .
En je punt is? Wijs mij er even op als ik wat mis, maar ben zelf de lijst ook even langs gelopen en kan toch echt niets vinden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef dottpuntcom het volgende:
Staat er toch, wat is daar nu moeilijk aan te lezen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vat het wel samen. Zo uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Iemand van hier heeft een keer zo'n ding gekocht, volgens mij was het wel oké maar niet beter dan de earson, maar zoek anders even terug in de history.
Pro: losse batterij
''Con:" Minder geluid dan Earson.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zijn ze een beetje te laat mee lijkt me...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:54 schreef rene90 het volgende:
One+1 komt ook met een powerbank trouwens van 10.000 mah![]()
Ziet er wel strak uit en hij heeft 2 poorten met 2A wat wel een plus is vergeleken met de xiaomi 10400
[ afbeelding ]
https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank
Voor ons fokkers wel jaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef relativity het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje te laat mee lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |