Ik zou zeggen een xiaomi 16.000 mah powerbank. Al is de 10.400 wellicht ook wel groot genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
Offtopicquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Oceaanbodem het volgende:
Aangezien ik van plan ben om dit jaar de Marathon te gaan lopen moet ik mijn training toch maar wat gaan optimaliseren. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter (band voor om de borst) en een simpel bijpassend sporthorloge om realtime mijn hartslag te kunnen zien. De hartslagmeter moet het liefst tegelijkertijd te koppelen zijn met mijn telefoon die Runkeeper draait.
Ik heb al eens gekeken naar smartwatches met gps, zodat ik geen telefoon mee hoef te zeulen, maar alleen een hartslagmeter. Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.
Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks aangezien het aanbod eindeloos is?
Ik heb een paar pebblebees thuis liggen. Het is heel telefoonafhankeljjk. Op iPhone blijft hij in de achtergrond makkelijk een week draaien, als je dan de app opent weet je ook precies waar hij is door de gps. Op mijn HTC one M8 loopt hij na een paar uur vast op de achtergrond en moet hij opnieuw worden gestart. Verder als ik hem een dag aan heb is mn batterij 30% leeg door de app, terwijl dat enkel in de achtergrond is...quote:Op woensdag 17 december 2014 09:32 schreef Dromer het volgende:
Ik heb eens een nut besteld. Ik ben benieuwd hoe het precies werkt. Vooral als je hem buitenshuis kwijt bent geraakt. (of hij dan een lokatie aangeeft wanneer hij hem het laatst heeft gezien of zo.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je precies onder goedkoop verstaat, maar op ebay.nl haal je hem uit engeland vanaf euro of 50.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:40 schreef zoz het volgende:
Iemand een idee waar ik cheap een lg g2 replacement scherm + digitizer kan kopen? Het liefst met optie om hem snel en goedkoop via postnl naar nl te sturen.
http://www.rbrides.com/quote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef makkie88 het volgende:
nu rusland op zijn gat ligt, is het nu ook goedkoop om uit rusland te kopen?
weet iemand betrouwbare Russische webshops?
Kun je ze nog cancellen?quote:
Goed punt, bestel ik die er gewoon bij!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kun je ze nog cancellen?
Veel goedkoper in china te krijgen man! desnoods ga je voor namaak, ook die zijn nog prima!
De laatste 1-cent dealquote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op een 1-cent deal.
Will do.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar pebblebees thuis liggen. Het is heel telefoonafhankeljjk. Op iPhone blijft hij in de achtergrond makkelijk een week draaien, als je dan de app opent weet je ook precies waar hij is door de gps. Op mijn HTC one M8 loopt hij na een paar uur vast op de achtergrond en moet hij opnieuw worden gestart. Verder als ik hem een dag aan heb is mn batterij 30% leeg door de app, terwijl dat enkel in de achtergrond is...
Ik ben benieuwd of dat met die nut anders is. Wil je ons op de hoogte houden
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Waarschijnlijk ergens op AliExpress...
[..]
Had je gedurende Black Friday/Cyber Monday maar een leuke deal op Amazon.co.uk/.de moeten scoren. Zijn geloof ik wel aardige Garmin en Polar dingen voorbijgekomen.En die zijn uitbreidbaar met zo'n draadloze borsthartslagmeter. Zou dat niet echt uit China gaan halen. Amazon.de heeft nog wel wat deals lopen, kijk daar eens...
Bedankt voor de tips! Ik ga op onderzoek en maar even goed investeren! Uiteindelijk vind ik het ook veel fijner om alleen met een horloge te lopen en niet met een smartphone om mn arm..quote:Op woensdag 17 december 2014 09:45 schreef verbraakje het volgende:
Ik zou niet gaan kutten met een hartslagband aan je telefoon. Als je een marathon wil gaan lopen zou ik gewoon een horloge/gps/hardslagband aanschaffen van een merk. Kijk anders even op http://www.dcrainmaker.com. staan veel reviews! Persoonlijk heb ik trouwens de garmin 210 om te hardlopen en de garmin 810 voor op de fiets. Garmin connect kan alles automatisch worden gesynct met strave en runkeeper.
Heeft iemand nog een kortingscode ?quote:
wat doet hetquote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef marcel-o het volgende:
deze net binnen..
leuk voor na t stappen
zo te zien om zuurstofwaarden te meten in je bloed,quote:
Kijken of je longen het nog doen na het roken?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef julius123 het volgende:
[..]
zo te zien om zuurstofwaarden te meten in je bloed,
wat je er mee moet na het stappen snap ik dan ook niet
Vreemd, bij mij doet hij dat nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo. Hij is opgeladen.
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.
- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen?
Die earson speakers werden er voor 93 euro verkocht. Hoe bedoel je oplichting? Dat mensen zo stom zijn om dat te betalenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Dit is toch ook schandalig: http://www.bol.com/nl/p/x(...)tc/9200000028172721/
xiaomi powerbank 10400 mah voor 47 euro op bol.com
Is uitverkocht. Op de site van de verkoper staat hij wel in promotie!!! Kopeeeeeuuh!! Snel! (¤35)quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Zum Kotzenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef Bakkertjeee het volgende:
Aha, dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef relativity het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij doet hij dat niet
Ik heb hem sinds gisteren en ben er wel tevreden mee. Alleen zit er nog best veel chinese rommel in de app. Zoals hier:
[ afbeelding ]
De rest is overigens wel engels
Ahh oké gelukkigquote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik dan weer niet.
[ afbeelding ]
Dat met die alarms doet 'ie nu trouwens ook niet meer. M'n wekalarm leek daarentegen niet af te zijn gegaan (of ik moet zo vast hebben geslapen)? En ik dacht dat je bij 1/3e van je goal dan ook 1 LEDje zou moeten zien oplichten, bij 2/3 drie etc. Hij gaf de hele tijd niks aan, tot ik die 8000 steps had en toen opeens lopen knipperen en doen. Maar ik dacht dat het als een fuelband je level tot goal zou indicaten. Weet niet precies wat daar niet goed gaat.
Mijn systeemtaal is Engels (heb hardware en software eigenlijk altijd in het Engels, behalve het Windows operating system). Misschien daar eens op zetten en dan kijken of 'ie dat oppikt? Misschien denkt 'ie 'oeh, Nederlands, geen idee wat ik daar mee aan moet'.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:25 schreef relativity het volgende:
[..]
Ahh oké gelukkigBij het alarm trilt hij maar drie keer volgens mij. Dat is het
Ja ik vind het ook maar vreemd waarom die onzin in het chinees blijft - als iemand een idee heeft?
Dat is hetquote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn systeemtaal is Engels (heb hardware en software eigenlijk altijd in het Engels, behalve het Windows operating system). Misschien daar eens op zetten en dan kijken of 'ie dat oppikt? Misschien denkt 'ie 'oeh, Nederlands, geen idee wat ik daar mee aan moet'.
Lees eerst hier de op:quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Brecht35 het volgende:
Zijn er goedkope dashcams te vinden in China? Ik heb echt 0,0 kennis wat dit betreft, schiet me dus aub niet af.
Gestofzuigd, afgestoft, gedweild, etcquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef shiznuts het volgende:
Heb je toevallig een drumstel staan thuis en ben je wezen jammen?
Gisteren wel wezen meetellen en klopte eigenlijk precies met m'n stappen. Twee keer gerend. Een keer omdat het stoplicht net op rood sprong en een keer om de trein te halen ofzo. Gewoon wat rondlopen (al heb ik een uptempo pas) merkt 'ie aan als 'worked out', da's dan wel weer interessant.
Had je je raam openstaan tijdens die brand of zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef relativity het volgende:
[..]
Gestofzuigd, afgestoft, gedweild, etc
Nee, maar wat moet je anders, haha?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had je je raam openstaan tijdens die brand of zo?
Is ook niet de bluetooth/gps connectie die hem leegtrekt maar gewoon de app. Ik heb een losse app die kijkt wat m'n telefoon leegtrekt en daar staat hij juist weer als kernel in.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Will do.
Het zou toch zuiniger moeten kunnen, want m'n LG G watch heeft ook de hele dag connectie en m'n telefoon is niet veel sneller leeg heb ik het idee.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Buiten dat ik heb uitgezocht dat deze legaal is in Nederland (vooraf) is het mes ook nog eens bekeken door de douane (pakket en verpakking open gehad). Lijkt mij dus 101% in orde.
Staat er toch, wat is daar nu moeilijk aan te lezen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echt een toppertje ja. Niet dat ik hem enorm vaak gebruik maar bij het klussen is hij al meermaals van pas gekomen
[..]
Ja natuurlijk is het jou tip! Wie anders moet hier tips over messen geven
Faciliteren van ... revpool
Iemand van hier heeft een keer zo'n ding gekocht, volgens mij was het wel oké maar niet beter dan de earson, maar zoek anders even terug in de history.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Athlon64x het volgende:
Welke klinkt beter Earson of http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930834.html
Lees veder weinig over de Xiamomi .
En je punt is? Wijs mij er even op als ik wat mis, maar ben zelf de lijst ook even langs gelopen en kan toch echt niets vinden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef dottpuntcom het volgende:
Staat er toch, wat is daar nu moeilijk aan te lezen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vat het wel samen. Zo uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Iemand van hier heeft een keer zo'n ding gekocht, volgens mij was het wel oké maar niet beter dan de earson, maar zoek anders even terug in de history.
Pro: losse batterij
''Con:" Minder geluid dan Earson.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zijn ze een beetje te laat mee lijkt me...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:54 schreef rene90 het volgende:
One+1 komt ook met een powerbank trouwens van 10.000 mah![]()
Ziet er wel strak uit en hij heeft 2 poorten met 2A wat wel een plus is vergeleken met de xiaomi 10400
[ afbeelding ]
https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank
Voor ons fokkers wel jaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef relativity het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje te laat mee lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |