Is dat alarm niet gekoppeld aan je cc limiet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo. Hij is opgeladen.
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.
- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen?
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
We zouden een aantal van deze quotes op zo'n Hollandse tegel moeten plaatsen en in de OP zettenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
Het is niet gratis het zit bij de prijs in een is gesubsidieerd. Alles gaat op gewicht daar dus een kabeltje van 40 gram kost misschien 40/50 cent om te versturenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
De bedrijven in de economische zones hebben inderdaad wellicht wat betere regels (geen omzet en wellicht een lage winst belasting).quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
deze b185f7 bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef flankert het volgende:
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
deze b185f7 bedoel je?
Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik
Kijk even op www.chinakorting.nlquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:
[..]
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
Powerbank nodig = Xiaomi 5.000 / 5.200 / 10.400 / 16.200 Power Bank. Koop het bij Banggood / DX / Tinydeal / CooliCool als je een echte wilt. Er zijn ook een paar kortingscodes beschikbaar voor enkele (bij banggood en tinydeal oa)quote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
OP een updateje gegeven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:
[..]
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
Had je gedurende Black Friday/Cyber Monday maar een leuke deal op Amazon.co.uk/.de moeten scoren. Zijn geloof ik wel aardige Garmin en Polar dingen voorbijgekomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Oceaanbodem het volgende:
Aangezien ik van plan ben om dit jaar de Marathon te gaan lopen moet ik mijn training toch maar wat gaan optimaliseren. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter (band voor om de borst) en een simpel bijpassend sporthorloge om realtime mijn hartslag te kunnen zien. De hartslagmeter moet het liefst tegelijkertijd te koppelen zijn met mijn telefoon die Runkeeper draait.
Ik heb al eens gekeken naar smartwatches met gps, zodat ik geen telefoon mee hoef te zeulen, maar alleen een hartslagmeter. Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.
Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks aangezien het aanbod eindeloos is?
Zoals shiznuts al zei, moest je erover kijken, op aliexpress. Misschien vind je er ook op Ebay..quote:Op woensdag 17 december 2014 00:40 schreef zoz het volgende:
Iemand een idee waar ik cheap een lg g2 replacement scherm + digitizer kan kopen? Het liefst met optie om hem snel en goedkoop via postnl naar nl te sturen.
Dit had ik gedaan, maar ben opzoek naar een snelle levering vanuit China, zoals dx heeft met zijn eudirect.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Zoals shiznuts al zei, moest je erover kijken, op aliexpress. Misschien vind je er ook op Ebay..
shipping is niet gratis. het zit gewoon in de prijs meeberekend.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
De 10400mAh XPB voor, $18,64/¤14,96.. volgens mij nergens zo goedkoopquote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |