abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147624397
Iemand die ik blij kan maken met coupon voor deze Dashcam? http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

Coupon: G907S
Prijs na coupon: 86,99

Heb verder niks met dashcams, maar kwam de coupon via een ander forum tegen en daar waren ze er wel over te spreken.
pi_147626854
@dodge_911 je ondertitel _O_ _O-

code mi20off werkt nog steeds op de mi band bij TD

en over car dvr gesproken: hier wat leuke aanbiedigen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kenzi op 16-12-2014 09:52:24 ]
pi_147629096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:13 schreef Kenzi het volgende:
code mi20ff werkt nog steeds op de mi band bij TD
This coupon has expired
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_147629581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:26 schreef jeroendh het volgende:

[..]

This coupon has expired
fixed typo :)
miband52off werkt ook
pi_147629860
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt :+ , maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje

Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen :)
pi_147630084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt :+ , maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje

Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen :)
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores ;). Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook :P
pi_147630359
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,

Hobbymesje

hobby mesje

maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
pi_147630542
*zuchtje* weer een update in tracking status

quote:
2014-12-15 10:51, The shipment item could not be delivered, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
-O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 10:44:20 #69
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147630556
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.

- 'Ah!' :D
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen :P
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is' :D
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden. :+

Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen! :Y En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147630902
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:44 schreef shiznuts het volgende:
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.

- 'Ah!' :D
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen :P
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is' :D
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden. :+

Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen! :Y En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

Deze bedoel je?

Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal :), ben benieuwd.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:14:26 #71
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147631175
Guess so. Zenks. Straks is het stiekem een mind control device van Xiaomi en hebben ze straks overal soldiers rondlopen. >:)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 11:18:57 #72
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_147631283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:33 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hobby mesje

maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
zonder nummertje 13 is ie nutteloos -O-

Alles zit zn beetje vast met sleutel 13
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147632848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:20 schreef Downstar het volgende:
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores . Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook
Aah top. Bedankt! Ik heb een Action en een Primera dicht bij huis, dus daar zal ik even langsgaan dan!
pi_147632892
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef louter_genieten het volgende:
Voor kleding is een chinese Large ook een NL Large? Iemand daar ervaring mee? :)
haha, nou eerder maat XXXL = Maat S in NL.
Goed die matentabel lezen, en dan nog is het hit&miss.
Reken gewoon niet op goede westerse pasvormen ;)
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:18 #75
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147633421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

Deze bedoel je?

Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal :), ben benieuwd.
Zo. Hij is opgeladen. :D
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.

- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen? :P

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 16-12-2014 13:13:03 ]
pi_147635801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo. Hij is opgeladen. :D
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.

- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen? :P
Is dat alarm niet gekoppeld aan je cc limiet?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:29:24 #77
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_147636845
Ah! Dat zal het zijn. :P :s)
Net ff stukje gelopen en stappen meegeteld. Erg accuraat. :Y Nu wel bekaf, want pff 543m... Weet je hoeveel verder dat is dan van m'n bureau naar de koelkast. :Y)
pi_147639504
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
pi_147639564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
pi_147639678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
We zouden een aantal van deze quotes op zo'n Hollandse tegel moeten plaatsen en in de OP zetten :') :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:05:29 #81
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_147640061
quote:
Het is niet gratis het zit bij de prijs in een is gesubsidieerd. Alles gaat op gewicht daar dus een kabeltje van 40 gram kost misschien 40/50 cent om te versturen
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:42:57 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147641363
quote:
De bedrijven in de economische zones hebben inderdaad wellicht wat betere regels (geen omzet en wellicht een lage winst belasting).

Maar het subsidie sprookje van de verzendkosten is niet waar zover ik weet. Waarom zou China postnl /Singapore post / Swiss post etc sponsoren?

Het is gewoon de enorme concurrentie die voor de lage prijzen zorgt. De rest ruime in vrachtvliegtuigen / consumenten vluchten worden gevuld met onze zooi en de marges op vracht zijn lager (PostNL buitenland tak is zover ik weet vrij winstgevend,mijn gok is dat dat o.a komt door de hoge marges binnen NL).

En de wet van de aantallen, die shipping agents hebben natuurlijk ook wel iets meer dan 10 pakketjes aan te bieden :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147645898
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
pi_147646927
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef flankert het volgende:
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
deze b185f7 bedoel je?

Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik :X
pi_147648577
Ik heb een aantal pakketjes onderweg via CSSbuy. 2 hiervan zijn nu 45+ dagen onderweg, en één is zelfs al 2+ maanden geleden gepost. Pakketjes verzonden met insurance van CSSbuy, maar als ik er naar vraag moet ik maar gewoon wachten van ze. PayPal claimen gaat niet, aangezien je voor krediet betaalt, en niet direct voor de producten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Pakketje met HK Post staat trouwens op 'Left Hong Kong for it's destination on 02-Oct-2014'
Pakketjes met China Post staan allebei op 'Opening'
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:45:36 #86
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147649530
Hier een pakketje van AE al 55 dagen onderweg... Eentje van CSS met 17 dagen...

En sinds van de week twee pakketjes verstuurd met/via PayPal Package (www.ppbyb.com)? :+
Waarvan eentje van AE en eentje via eBay.
pi_147649602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

deze b185f7 bedoel je?

Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik :X
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:47:57 #88
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147649654
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:

[..]

Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
Kijk even op www.chinakorting.nl
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:44:16 #89
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_147652530
Alweer een 2 dollar code in de Miniiinthebox spam mail van vandaag. Nog maar een fiets-ledje bestellen voor 3 cent.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:05:10 #90
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_147653688
Ik zit te kijken naar een nieuwe fietslamp (voorkant) maar kom alleen van die bekende goedkope dingen tegen, flashlight met stuur-mount of lampen die met een aparte USB-batterypack gevoed moeten worden...

Iemand een aanrader?
Ik fiets niet echt in donkere bossen maar een goede bak licht voor mijn eigen zichtbaarheid in de stad vind ik wel fijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')