This coupon has expiredquote:Op dinsdag 16 december 2014 03:13 schreef Kenzi het volgende:
code mi20ff werkt nog steeds op de mi band bij TD
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt, maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje
Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt, maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje
Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen
quote:2014-12-15 10:51, The shipment item could not be delivered, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:44 schreef shiznuts het volgende:
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.
- 'Ah!'
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is'
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden.
Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen!En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
zonder nummertje 13 is ie nutteloosquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:33 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hobby mesje
maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
Aah top. Bedankt! Ik heb een Action en een Primera dicht bij huis, dus daar zal ik even langsgaan dan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:20 schreef Downstar het volgende:
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores . Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook
haha, nou eerder maat XXXL = Maat S in NL.quote:Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef louter_genieten het volgende:
Voor kleding is een chinese Large ook een NL Large? Iemand daar ervaring mee?
Zo. Hij is opgeladen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html
Deze bedoel je?
Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal, ben benieuwd.
Is dat alarm niet gekoppeld aan je cc limiet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo. Hij is opgeladen.
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.
- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen?
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
We zouden een aantal van deze quotes op zo'n Hollandse tegel moeten plaatsen en in de OP zettenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
Het is niet gratis het zit bij de prijs in een is gesubsidieerd. Alles gaat op gewicht daar dus een kabeltje van 40 gram kost misschien 40/50 cent om te versturenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
De bedrijven in de economische zones hebben inderdaad wellicht wat betere regels (geen omzet en wellicht een lage winst belasting).quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
deze b185f7 bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef flankert het volgende:
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
deze b185f7 bedoel je?
Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik
Kijk even op www.chinakorting.nlquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:
[..]
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |