abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147593287

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 17-12-2014 02:21:03 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147593894
Vrijdag mn Earson bluetooth speaker binnengekregen besteld bij Banggood op 12 november. Prima geluid voor die prijs :)
pi_147594457
Ik ook enkele pakketje spaakreflectoren besteld. Geen geld voor veiligheid!
pi_147594929
Iemand ervaring met een autoradio van bij Banggood of andere shop?
Iets zoals dit: http://www.banggood.com/C(...)ceiver-p-915187.html
  maandag 15 december 2014 @ 10:10:29 #5
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_147595227
Iemand bekend met verzender "Special Line-YW" ?

quote:
Please track from : http:\\www.yw56.com.cn\english\DIY.asp ( There is Special Line to your country from China Post )
Trackingcodes zien er zo uit: YC.........YW
  maandag 15 december 2014 @ 10:12:00 #6
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147595248
Ja, is Yanwen.
pi_147596300
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst deze binnen: https://www.banggood.com/(...)kpacks-p-929683.html

Perfecte kwaliteit, mooi dik spul en goede stiksels. Alleen had ik de maten in inch gelezen ipv centimeter, maar dat krijg je ervan als je beschonken gaat Chinashoppen :@
Ik kom bij een tas uit.... dus je hebt geen keuze in maten ;)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_147596409
Dat krijg je als je beschonken gaat posten op FOK! :D

Btw, this just came in... sitewide tot 24.12 -12% bij EverBuying: [ BFF1215 ] . ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147596776
De USB-autolader is nog steeds niet bezorgd en ik zit ook al lang over de 45 dagen heen (25 oktober verzonden). Kan hooguit vragen de verzender op Ebay vragen om een nieuwe verzending.

Ben ik bij de Action geweest maar kon daar geen lader vinden. Iemand een tip waar ze goede autoladers hebben voor lage prijs? Wil m'n broer nou wel eindelijk eens iets kunnen geven...

Wel raar; de meesten hier kopen veel meer in China dan ik en hebben geen of weinig paypal-claims moeten maken; ik zit alweer aan de zoveelste...
pi_147596810
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef Iemand91 het volgende:
De USB-autolader is nog steeds niet bezorgd en ik zit ook al lang over de 45 dagen heen (25 oktober verzonden). Kan hooguit vragen de verzender op Ebay vragen om een nieuwe verzending.

Ben ik bij de Action geweest maar kon daar geen lader vinden. Iemand een tip waar ze goede autoladers hebben voor lage prijs? Wil m'n broer nou wel eindelijk eens iets kunnen geven...

Wel raar; de meesten hier kopen veel meer in China dan ik en hebben geen of weinig paypal-claims moeten maken; ik zit alweer aan de zoveelste...
was er ook niet iets met je adres ofzo een tijdje geleden? Er staat me iets van bij dat iemand hier er later pas achter kwam dat zijn adres een toevoeging mist ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 december 2014 @ 11:40:07 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147596983
Halfords?
pi_147596989
quote:
Uit de jaarcijfers over 2013 van de Chinese elektronicafabrikant Xiaomi blijkt dat het bedrijf werkt met flinterdunne marges. Xiaomi heeft met geringe winsten een derde positie in de competitieve smartphonemarkt weten te veroveren.

In 2013 boekte Xiaomi een winst van 347,48 miljoen yuan, omgerekend 45 miljoen euro, bij een omzet van 26,58 miljard yuan, oftewel 3,44 miljard euro, zo meldt Reuters op basis van gedeponeerde jaarcijfers van het Chinese bedrijf. Een woordvoerder van Xiaomi bevestigde de juistheid van de cijfers.

Uit de financiële resultaten over 2013 blijkt dat Xiaomi met flinterdunne winstmarges werkt. Het bedrijf wist de afgelopen jaren met name op de smartphonemarkt veel terrein te winnen door kwalitatief goede toestellen voor een scherpe prijs te verkopen. Daarmee wist het bedrijf een derde plaats op de smartphonemarkt te veroveren, achter Samsung en Apple. De twee marktleiders werken echter met aanzienlijk hogere winstmarges dan de nieuwkomer, Daardoor doemde onder beleggers de vraag op of Xiaomi met zijn prijzenoorlog op de smartphonemarkt zijn positie op de langere termijn wel kan blijven volhouden. Desondanks heeft met name Samsung steeds meer last van Xiaomi en andere Chinese bedrijven die goedkope smartphones op de markt brengen.

Xiaomi lijkt zijn horizon wel te willen verbreden. Het Chinese elektronicaconcern heeft een aanzienlijk aandeel genomen in Midea, een bedrijf dat huishoudelijke apparaten maakt, zo bericht TechCrunch. Het belang heeft een waarde van omgerekend circa 165 miljoen euro.
bron: Tweakers
  maandag 15 december 2014 @ 11:43:03 #13
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_147597385
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
was er ook niet iets met je adres ofzo een tijdje geleden? Er staat me iets van bij dat iemand hier er later pas achter kwam dat zijn adres een toevoeging mist ofzo.
Ja, dat was ik. Maar dat speelde rond april dit jaar. Heb toen een heleboel bestellingen misgelopen (fluid head, ball heads, DSLR accu's). Maar dat is ondertussen al lang weer goed; heb sindsdien alweer zo'n 18 bestellingen binnengekregen.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef shiznuts het volgende:
Halfords? [ afbeelding ]
:+

Amazon.de heeft een soortgelijke lader in de aanbieding maar die is door de hogere BTW in NL en de verzendkosten ook niet erg interessant...

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

bron: Tweakers
Gezien de diversiteit van producten die ze introduceren willen ze dus duidelijk marktaandeel krijgen. (van powerbanks naar auto's en van oordopjes naar routers en IP-camera's.
Daarna gaan de prijzen omhoog.
pi_147597624
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met een autoradio van bij Banggood of andere shop?
Iets zoals dit: http://www.banggood.com/C(...)ceiver-p-915187.html
ja ken iemand die zoiets heeft gekocht, werkt wel maar die radio heeft wel last van dynamo ruis (een piepje/ gezoem wat samengaat met het toerental van je motor)
pi_147597808
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Giel_gssl het volgende:

[..]

ja ken iemand die zoiets heeft gekocht, werkt wel maar die radio heeft wel last van dynamo ruis (een piepje/ gezoem wat samengaat met het toerental van je motor)
Zou kunnen liggen aan de massa van zijn voeding. Zou je er normaal wel moeten uitkrijgen denk ik.
  maandag 15 december 2014 @ 12:22:07 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147597929
Geenstijl zit ook in de dagdealsites :') :N

http://www.dealdumpert.nl/

Redelijk goede deal zo te zien, alhoewel de kwaliteit van dat ding natuurlijk niet gegarandeerd is. Kan 'm op aliexpress in iedergeval niet geodkoper vinden.. (linkje op aliexpress)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147598123
quote:
16s.gif Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef tokko1 het volgende:
Geenstijl zit ook in de dagdealsites :') :N

[ afbeelding ]
http://www.dealdumpert.nl/

Redelijk goede deal zo te zien, alhoewel de kwaliteit van dat ding natuurlijk niet gegarandeerd is. Kan 'm op aliexpress in iedergeval niet geodkoper vinden.. (linkje op aliexpress)
Deze was een mooie aanbieding >:)
http://www.dealdumpert.nl/verlopen-deals/teletijdmachien.html
  maandag 15 december 2014 @ 12:40:39 #19
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_147598325
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef Iemand91 het volgende:

koop op ebay eentje van belkin of koop op Amazon eentje cab anker dan heb je ook wat goeds
  maandag 15 december 2014 @ 13:33:06 #20
314372 Goddelijker
pi_147599967
Weet iemand hoeveel licht de WS2812-LED's geven?
Want wil er denk ik een leuk Arduino-projectje van maken. :)
pi_147602766
Net mn eerste envelop van Fasttech binnen gekregen,
28-11 besteld 29-11 verzonden en vandaag binnen.

dit zat er in:

ben echt onder de indruk van de kwaliteit!
is de Enlan Bee m028.
  maandag 15 december 2014 @ 15:08:48 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147602882
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Giel_gssl het volgende:

[..]

Vroegah (jaren 90 voor bij m'n autocassetteradiootje) had je daar iig 'ontstoorders' voor. Die knalde je tussen de voeding.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_147603465
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef julius123 het volgende:

dit zat er in:
[ afbeelding ]

is de Enlan Bee m028.
Sow, mooi mesje hoor!

In ander nieuws; had een Nexus 5 case ( "original" ) besteld voor 6,60 ofzo. Duurde een hele tijd voordat hij binnen was en de kwaliteit is natuurlijk om te :'( Mijn Diztronic case ziet er beter uit.

Voorstel 1 (na klacht over krassen enzo) was 2.20 dollar retour. Ik terug: 5.50 en zonder gejammer dat retour gekregen. Win win situatie is dat chinashoppen toch. Valt de kwaliteit tegen, bam! geld terug! ^O^
  maandag 15 december 2014 @ 16:06:35 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147604841
Weer een pakketje binnen gekregen..

Via tinydeal.com bestelde MiBand en Xiaomi Powerbank (De mini, 5000mAh)

Zal er binnenkort even een review van maken zodra ik ze getest heb :7
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 15 december 2014 @ 16:48:10 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147606300
quote:

dit zat er in:
[ afbeelding ]

is de Enlan Bee m028.
Zat er vettigheid op of een soort zwart vuiligheid in de schroefkopjes?
Ik heb weleens via EBay iets van Enlan gekocht maar de afwerking was echt slecht.

Een tegenvaller omdat de reviews altijd zo goed zijn. Misschien waren ze nep?
Misschien bij fasttech Enlan proberen.
pi_147606567
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zat er vettigheid op of een soort zwart vuiligheid in de schroefkopjes?
Ik heb weleens via EBay iets van Enlan gekocht maar de afwerking was echt slecht.

Een tegenvaller omdat de reviews altijd zo goed zijn. Misschien waren ze nep?
Misschien bij fasttech Enlan proberen.
Nee het mes is niet vettig en er zit geen zwarte troep in de schroefkopjes.
de afwerking is echt perfect! het hout is echt en mooi afgewerkt.
en het mes is goed afgewerkt en aardig scherp.
dit is mijn eerste Enlan dus ik kan er verder niks over zeggen, maar afgaande op dit mes bestel ik er nog wel eentje binnenkort, voor die 8 dollar is het echt een koopje vind ik.
ik zou er hier in nederland zo 25-30 euro voor neerleggen.
pi_147607252
Voor kleding is een chinese Large ook een NL Large? Iemand daar ervaring mee? :)
  maandag 15 december 2014 @ 17:17:46 #28
314372 Goddelijker
pi_147607278
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef louter_genieten het volgende:
Voor kleding is een chinese Large ook een NL Large? Iemand daar ervaring mee? :)
Vaak niet.
Maar vaak staat er een maattabel bij: meten = weten.
pi_147608884
quote:

dit zat er in:
[ afbeelding ]

is de Enlan Bee m028.
Ziet eruit als een mooi mesje inderdaad.
Hoe zit het eigenlijk met het importeren van dit soort messen?
mag dat zomaar?

Ik ben laatste tijd veel aan het vissen, en een goed mes is dan eigenlijk niet weg..
maar ik ben altijd bang dat ik dan een mes haal wat bijvoorbeeld hier als illegaal bestempeld wordt :P.

Ik heb wel het 1 en ander gelezen al, zo mag je geen valmessen,vlindermessen etc. hebben.
Messen met een snijvlak van 2 kanten ook niet, messen met een 28 cm lemmet ofzo ook niet..

maar de rest zou je dus gewoon mogen importeren?
pi_147610398
Deze riem besteld en laatst ook binnen gekregen, moet zeggen erg fijne riem. Makkelijk bij te stellen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 15 december 2014 @ 19:07:14 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147610628
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

mag dat zomaar?

Ik ben laatste tijd veel aan het vissen, en een goed mes is dan eigenlijk niet weg..
maar ik ben altijd bang dat ik dan een mes haal wat bijvoorbeeld hier als illegaal bestempeld wordt :P.

Ik heb wel het 1 en ander gelezen al, zo mag je geen valmessen,vlindermessen etc. hebben.
Messen met een snijvlak van 2 kanten ook niet, messen met een 28 cm lemmet ofzo ook niet..

Staat in de OP. :D :*
quote:
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?

Messen
Qua messen mag je best een mes voor gebruik in huis, tuin en keuken hebben, mits deze aan bepaalde criteria voldoet. De artikelen in het wetboek met volledige regelgeving hierover vind je hier terug.
Also, discussieverleden: https://www.google.nl/web(...)bshops+messen+legaal
pi_147611060
http://www.banggood.com/B(...)e-Bulb-p-923128.html

Deze 'n tijd terug besteld voor onze mannen. Uiteindelijk 47 dgn over gedaan.

Ze stinken 'n uur tegen de wind in maar er komt flink geluid uit zeg! Ik druk 'm op halve kracht in en dan schrikken ze al flink :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 15 december 2014 @ 19:21:01 #33
128384 mcwops
gat in je glas
pi_147611079
ik weet...vaak voorbij gekomen de laatste tijd...maar zoek dus een leuke action camera (waterdicht) voor help/fiets/enz
rond de 30 usd. aanrader ergens?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_147611169
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
http://www.banggood.com/B(...)e-Bulb-p-923128.html

Deze 'n tijd terug besteld voor onze mannen. Uiteindelijk 47 dgn over gedaan.

Ze stinken 'n uur tegen de wind in maar er komt flink geluid uit zeg! Ik druk 'm op halve kracht in en dan schrikken ze al flink :D
Haha zie het al helemaal voor me. Van die oudjes die onderhand een hartverzakking krijgen op de fiets en je dan vet boos aankijken 😄
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147611227
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef relativity het volgende:

[..]

Haha zie het al helemaal voor me. Van die oudjes die onderhand een hartverzakking krijgen op de fiets en je dan vet boos aankijken 😄
Je brengt me op ideeen })
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 15 december 2014 @ 19:26:22 #36
128384 mcwops
gat in je glas
pi_147611272
quote:
16s.gif Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef tokko1 het volgende:
Weer een pakketje binnen gekregen..

[ afbeelding ]

Via tinydeal.com bestelde MiBand en Xiaomi Powerbank (De mini, 5000mAh)

Zal er binnenkort even een review van maken zodra ik ze getest heb :7
waar gebruik je de MiBand voor cq heb je m voor aangeschaft?? en ben benieuwd naar gebruikerservaring ;)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 15 december 2014 @ 20:01:21 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147612542
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef mcwops het volgende:

[..]

waar gebruik je de MiBand voor cq heb je m voor aangeschaft?? en ben benieuwd naar gebruikerservaring ;)
Deze openingspost op Tweakers vat het allemaal wel leuk/goed samen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
Android Wear, Pebble, Weloop Tommy, Fitbit e.a doen allemaal het meer en deel allemaal wel:
- Tracking
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 15 december 2014 @ 20:14:27 #38
314372 Goddelijker
pi_147613058
Toch maar een Arduino Uno aangeschaft. Met wat kleine zooi erbij. O-)
  maandag 15 december 2014 @ 20:19:17 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147613286
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Goddelijker het volgende:
Toch maar een Arduino Uno aangeschaft. Met wat kleine zooi erbij. O-)
Haha, leuk spul om te prutsen inderdaad.
  maandag 15 december 2014 @ 20:20:56 #40
314372 Goddelijker
pi_147613369
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Haha, leuk spul om te prutsen inderdaad.
Om precies te zijn dit:
1x Arduino Uno R3 ATmega328P
1x Solderless Prototype Breadboard 170 Tie-points for Arduino
1x 65PCS Male-to-male Breadboard Pins
1x 5PCS 650nm 5mW Red Laser Dot Module
1x TTP224 4-Channel Digital Touch Sensor Button
1x 5V Heartbeat Sensor Detector for Arduino

:)
pi_147613742
Goed, weer een AC adapter uit China naar de kloten, doorgebrand *duim*
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
  maandag 15 december 2014 @ 20:35:44 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147614154
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef Andydewit het volgende:
Goed, weer een AC adapter uit China naar de kloten, doorgebrand *duim*
Die dingen vertrouw ik dan ook voor geen meter meer. Hoogstens een keer die met de wat duurdere tablets komen. Anders blijf ik er heel ver bij weg (en niet zonder reden dus).
pi_147614311
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die dingen vertrouw ik dan ook voor geen meter meer. Hoogstens een keer die met de wat duurdere tablets komen. Anders blijf ik er heel ver bij weg (en niet zonder reden dus).
Tja, ik dacht ik probeer het toch even. Hij heeft het ook een tijd gedaan, maar uren achter elkaar opladen is geen goed idee. Heb 'm getest in een brandveilige omgeving.
pi_147615065
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Andydewit het volgende:

[..]

Tja, ik dacht ik probeer het toch even. Hij heeft het ook een tijd gedaan, maar uren achter elkaar opladen is geen goed idee. Heb 'm getest in een brandveilige omgeving.
Lekker handig dan, zullen je ouders, broers en zussen en tevens je buren blij mee zijn.

Dat het goed ging...

Jij was toch ook met die wapenkast?
  maandag 15 december 2014 @ 21:12:05 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147616190
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

mag dat zomaar?

Je mag best zeggen dat je problemen hebt op kantoor. Ik heb je gewaarschuwd :P

Je kunt het altijd even posten als je twijfelt. 99% van alle Chinezen verkoopt legaal spul want de wetten zijn eigenlijk vrij soepel in Nederland.

Fasttech is wel de top winkel voor dit spul. De juiste merken en de prijzen zijn erg scherp :+
pi_147616676
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Lekker handig dan, zullen je ouders, broers en zussen en tevens je buren blij mee zijn.

Dat het goed ging...

Daarom heb ik het in een brandveilige omgeving getest;) En nee, dat is volgensmij Dodge911.
  maandag 15 december 2014 @ 21:23:48 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147616868
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Dat het goed ging...

Even goed lezen. Staat dat het getest is in een veilige omgeving.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je mag best zeggen dat je problemen hebt op kantoor. Ik heb je gewaarschuwd :P

Je kunt het altijd even posten als je twijfelt. 99% van alle Chinezen verkoopt legaal spul want de wetten zijn eigenlijk vrij soepel in Nederland.

Fasttech is wel de top winkel voor dit spul. De juiste merken en de prijzen zijn erg scherp :+
Inderdaad heb die van mij daar ook weg :D!
Prima mesje :Y
pi_147617377
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Even goed lezen. Staat dat het getest is in een veilige omgeving.

[..]

Ga zelf ff goed lezen dan wat er in de wapenwet staat Internet bestel cowboy.
pi_147617552
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Wil je hier even normaal doen? Je bent hier best welkom maar kan wel gewoon even bepaalde fatsoensnormen hanteren.
Top 5 China producten
pi_147617918
Vandaag miojn 10 lasers binnengekregen
http://www.banggood.com/10Pcs-DC-5V-5mW-650nm-6mm-Red-Copper-Head-Tube-Laser-Dot-Diode-Module-p-945069.html
Gewoon om mee te experimenteren zoals een lichtharp of inbreekalarm of gewoon leuk :P
besteld op 1 december.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_147618412
Potverdorie, wilde ik even die spaakreflectoren kopen, zijn ze allemaal opperdepop.
  maandag 15 december 2014 @ 21:53:25 #52
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147618618
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
De juiste merken en de prijzen zijn erg scherp :+
De messen ook mag ik hopen ?

quote:
Dit mes heb ik aangeraden aan een andere FOK!-er n.a.v. dit topic, die zocht een goed mes voor tijdens metaal detector-trips door de duinen. Hij was eerst sceptisch, maar na het zien van die review filmpje met die gekke rus en het eerste gebruik stond hij versteld van de prijs/kwaliteit verhouding ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 15 december 2014 @ 21:58:56 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147618930
quote:

[..]

[..]

Dat was toen mijn tip hoor :P

Dit is ook een laatste topper van mij. Moet je wel toevallig zo'n serrated nodig hebben.
Misschien wel handig voor tijdens het vissen om dik touw te snijden?

Sanrenmu zijn de scherpste China messen van goed staal maar altijd vrij klein. Deze is wat forser met mooie g10 grip en voelt kwalitatief super aan. De lage prijs is een beetje vreemd.

https://www.fasttech.com/(...)s-steel-folding-half
  maandag 15 december 2014 @ 21:59:47 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147618979
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Buiten dat ik heb uitgezocht dat deze legaal is in Nederland (vooraf) is het mes ook nog eens bekeken door de douane (pakket en verpakking open gehad). Lijkt mij dus 101% in orde :).
SPOILER
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef N22 het volgende:
Dit mes heb ik aangeraden aan een andere FOK!-er n.a.v. dit topic, die zocht een goed mes voor tijdens metaal detector-trips door de duinen. Hij was eerst sceptisch, maar na het zien van die review filmpje met die gekke rus en het eerste gebruik stond hij versteld van de prijs/kwaliteit verhouding
Echt een toppertje ja. Niet dat ik hem enorm vaak gebruik maar bij het klussen is hij al meermaals van pas gekomen ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat was toen mijn tip hoor :P

Dit is ook een laatste topper van mij. Moet je wel toevallig zo'n serrated nodig hebben.
Misschien wel handig voor tijdens het vissen om dik touw te snijden?

Sanrenmu zijn de scherpste China messen van goed staal maar altijd vrij klein. Deze is wat forser met mooie g10 grip en voelt kwalitatief super aan. De lage prijs is een beetje vreemd.

https://www.fasttech.com/(...)s-steel-folding-half
Ja natuurlijk is het jou tip :D! Wie anders moet hier tips over messen geven :+

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 15-12-2014 22:08:14 ]
pi_147619035
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef N22 het volgende:

[..]

De messen ook mag ik hopen ?

Scherpe opmerking.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147619344
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wil je hier even normaal doen? Je bent hier best welkom maar kan wel gewoon even bepaalde fatsoensnormen hanteren.
Oh, wat is jou probleem met het even normaal doen dan?
pi_147621348
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Zie DM.
Top 5 China producten
pi_147621878
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Henk1234 is terug!
Yeah......not.
  maandag 15 december 2014 @ 23:54:28 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
  dinsdag 16 december 2014 @ 00:18:12 #60
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147624303
Die met die wapenkasten was ik, en daar hangt nog steeds een Chinese 240W 12V power supply onder, identiek aan een model dat ik in NL vond.
Daarnaast heb ik nog 2 van die power supplies elders in gebruik, allemaal zonder problemen.
Wel van tevoren getest natuurlijk, idle en onder 75% load gedurende 48 uur voor de idle en 12 uur voor de 'onder load'.
Voor het geval er ooit wat moest gebeuren, heb ik ze wel ver van mijn munitiekast gezet ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_147624397
Iemand die ik blij kan maken met coupon voor deze Dashcam? http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

Coupon: G907S
Prijs na coupon: 86,99

Heb verder niks met dashcams, maar kwam de coupon via een ander forum tegen en daar waren ze er wel over te spreken.
pi_147626854
@dodge_911 je ondertitel _O_ _O-

code mi20off werkt nog steeds op de mi band bij TD

en over car dvr gesproken: hier wat leuke aanbiedigen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kenzi op 16-12-2014 09:52:24 ]
pi_147629096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:13 schreef Kenzi het volgende:
code mi20ff werkt nog steeds op de mi band bij TD
This coupon has expired
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_147629581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:26 schreef jeroendh het volgende:

[..]

This coupon has expired
fixed typo :)
miband52off werkt ook
pi_147629860
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt :+ , maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje

Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen :)
pi_147630084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier en shop tevens al een aantal jaar met veel plezier Chinees.
Nu het onderwerp messen aangesneden wordt :+ , maak ik daar gelijk maar gebruik van om mijn eerste post te plaatsen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een bang for buck mes. Ik ga Ganzo G704 bestellen!
Verder zocht ik nog naar een hobby mes voor wat simpel snij-en punnik werk. Bij fasttech kon ik niet echt wat vinden, maar op banggood zag ik het volgende:
Hobbymesje

Is dit wat? Het hoeft kwalitatief niet hoogstaand te zijn, maar ik moet door papier/karton heen kunnen komen :)
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores ;). Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook :P
pi_147630359
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Oceaanbodem het volgende:
Hallo,

Hobbymesje

hobby mesje

maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
pi_147630542
*zuchtje* weer een update in tracking status

quote:
2014-12-15 10:51, The shipment item could not be delivered, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
-O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 10:44:20 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147630556
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.

- 'Ah!' :D
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen :P
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is' :D
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden. :+

Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen! :Y En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
pi_147630902
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:44 schreef shiznuts het volgende:
Postbode belt aan. Ik haal bij de interphone de deur van het slot. Doe m'n deur open. Niemand. Huh. Druk nog maar eens op het binnenlaat knopje. Gebeurt niks. Neem de hoorn maar eens op 'eh, hallo?'. Paar tellen later buzzed 'ie zichzelf naar binnen, was eerst maar ff gaan kijken of ik wel thuis was, voor 'ie pakketjes naar m'n deur ging dragen en er dan ook weer mee terug kon lopen omdat ik er niet was.

- 'Ah!' :D
Postbode: volgende keer kan ik geloof ik beter met een vrachtwagen komen :P
- 'Is misschien niet zo'n slecht idee, want er komt nog wel wat meer aan als het goed is' :D
Postbode: oef. Ik denk dat ik me maar ga ziekmelden. :+

Twee Aputure Amaran LED panels (AL-198 en AL-198C). Een Xiaomi Mi smartband. De SJCAM M10 die met Hungary Post verzonden was (zur info: shipped out 3.12, eerste activiteit tracking waargenomen: 12.12, binnen dus 16.12). ER-151 met doos (hadden ze ergens in de aanbieding, vergeten waar. Tinydeal?), altijd leuk om iemand cadeau te doen! :Y En dan nog een Shark Army watch die laatst in de aanbieding was (mweh, niet zo heel enthousiast over). Mi-band hangt aan de lader. Ff zoeken waar ook alweer die vertaalde app uithing.
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

Deze bedoel je?

Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal :), ben benieuwd.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:14:26 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147631175
Guess so. Zenks. Straks is het stiekem een mind control device van Xiaomi en hebben ze straks overal soldiers rondlopen. >:)
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 11:18:57 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147631283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:33 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hobby mesje

maare, die jij linkt zou ik idd wat Downstar zegt gewoon bij de Primera halen. Kocht ik ze vroeger ook altijd. Goede snijmat er bij en klaar. En niet veel duurder dan uit China.
zonder nummertje 13 is ie nutteloos -O-

Alles zit zn beetje vast met sleutel 13
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147632848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:20 schreef Downstar het volgende:
Scherp zat, heb zelf ook van die dingen komt makkelijk door dik papier/karton heen; maar zulk soort mesjes liggen ook gewoon voor 1 euro tot max 2,5 bij Primera/bruna,
Hobby winkeltjes en van die euro stores . Dan heb je hem sneller in huis en wss nog goedkoper ook
Aah top. Bedankt! Ik heb een Action en een Primera dicht bij huis, dus daar zal ik even langsgaan dan!
pi_147632892
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef louter_genieten het volgende:
haha, nou eerder maat XXXL = Maat S in NL.
Goed die matentabel lezen, en dan nog is het hit&miss.
Reken gewoon niet op goede westerse pasvormen ;)
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:48:18 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147633421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

Deze bedoel je?

Ook een Mi band onderweg middels Tinydeal :), ben benieuwd.
Zo. Hij is opgeladen. :D
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.

- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen? :P

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 16-12-2014 13:13:03 ]
pi_147635801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo. Hij is opgeladen. :D
Gewoon deze gedaan: https://play.google.com/s(...)com.xiaomi.hm.health , werkt prima.

- Waarom gaat elke keer het alarm af? Die heb ik maar een keer ingesteld om te proberen en daarna uitgezet. Lijkt wel alsof 'ie gesnoozed staat en telkens weer begint. Of het is een feature dat ik eens van m'n stoel af en voor de computer weg moet gaan om m'n goal van 8000 steps/40min excersize te halen? :P
Is dat alarm niet gekoppeld aan je cc limiet?
Top 5 China producten
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:29:24 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147636845
Ah! Dat zal het zijn. :P :s)
Net ff stukje gelopen en stappen meegeteld. Erg accuraat. :Y Nu wel bekaf, want pff 543m... Weet je hoeveel verder dat is dan van m'n bureau naar de koelkast. :Y)
pi_147639504
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
pi_147639564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op zoek naar een bron, die uitlegt waarom shipping vaak gratis is vanuit China, erkomen na te hebben gegoogeld zat resultaten binnen die zeggen: binnen bepaalde economische zone in China die krijgen subsidie " maar een echte bron heb ik nog niet kunnen vinden.
'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
pi_147639678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'
We zouden een aantal van deze quotes op zo'n Hollandse tegel moeten plaatsen en in de OP zetten :') :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:05:29 #81
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_147640061
quote:
Het is niet gratis het zit bij de prijs in een is gesubsidieerd. Alles gaat op gewicht daar dus een kabeltje van 40 gram kost misschien 40/50 cent om te versturen
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:42:57 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147641363
quote:
De bedrijven in de economische zones hebben inderdaad wellicht wat betere regels (geen omzet en wellicht een lage winst belasting).

Maar het subsidie sprookje van de verzendkosten is niet waar zover ik weet. Waarom zou China postnl /Singapore post / Swiss post etc sponsoren?

Het is gewoon de enorme concurrentie die voor de lage prijzen zorgt. De rest ruime in vrachtvliegtuigen / consumenten vluchten worden gevuld met onze zooi en de marges op vracht zijn lager (PostNL buitenland tak is zover ik weet vrij winstgevend,mijn gok is dat dat o.a komt door de hoge marges binnen NL).

En de wet van de aantallen, die shipping agents hebben natuurlijk ook wel iets meer dan 10 pakketjes aan te bieden :P
pi_147645898
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
pi_147646927
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef flankert het volgende:
Paniek! Paniek! Ik krijg net de melding dat de fok discountcode bij BG has expired! Eeks!
Netjes 'niet ingelogd', maar toch deze melding. Mis ik iets?
deze b185f7 bedoel je?

Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik :X
pi_147648577
Ik heb een aantal pakketjes onderweg via CSSbuy. 2 hiervan zijn nu 45+ dagen onderweg, en één is zelfs al 2+ maanden geleden gepost. Pakketjes verzonden met insurance van CSSbuy, maar als ik er naar vraag moet ik maar gewoon wachten van ze. PayPal claimen gaat niet, aangezien je voor krediet betaalt, en niet direct voor de producten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Pakketje met HK Post staat trouwens op 'Left Hong Kong for it's destination on 02-Oct-2014'
Pakketjes met China Post staan allebei op 'Opening'
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:45:36 #86
314372 Goddelijker
pi_147649530
Hier een pakketje van AE al 55 dagen onderweg... Eentje van CSS met 17 dagen...

En sinds van de week twee pakketjes verstuurd met/via PayPal Package (www.ppbyb.com)? :+
Waarvan eentje van AE en eentje via eBay.
pi_147649602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

deze b185f7 bedoel je?

Volgens mij is die al een tijdje dood dacht ik :X
Ah, haalde hem uit de OP vandaar. Zijn er ook alternatieven beschikbaar?
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:47:57 #88
314372 Goddelijker
pi_147649654
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:

[..]

Kijk even op www.chinakorting.nl
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:44:16 #89
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_147652530
Alweer een 2 dollar code in de Miniiinthebox spam mail van vandaag. Nog maar een fiets-ledje bestellen voor 3 cent.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:05:10 #90
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_147653688
Ik zit te kijken naar een nieuwe fietslamp (voorkant) maar kom alleen van die bekende goedkope dingen tegen, flashlight met stuur-mount of lampen die met een aparte USB-batterypack gevoed moeten worden...

Iemand een aanrader?
Ik fiets niet echt in donkere bossen maar een goede bak licht voor mijn eigen zichtbaarheid in de stad vind ik wel fijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_147657689
Sidequestion. Nu met het zakken van de roebels, zijn er op russia sites nog leuke deals? ALs die uberhaupt bestaan.
pi_147658851
Aangezien ik van plan ben om dit jaar de Marathon te gaan lopen moet ik mijn training toch maar wat gaan optimaliseren. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter (band voor om de borst) en een simpel bijpassend sporthorloge om realtime mijn hartslag te kunnen zien. De hartslagmeter moet het liefst tegelijkertijd te koppelen zijn met mijn telefoon die Runkeeper draait.

Ik heb al eens gekeken naar smartwatches met gps, zodat ik geen telefoon mee hoef te zeulen, maar alleen een hartslagmeter. Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.

Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks aangezien het aanbod eindeloos is?
pi_147659129
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
pi_147659538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand de tip voor een powerbank voor mijn HTC one? Zoek een grote die een busreis van 10 overleeft zodat ik filmpjes en muziek kan afspelen.
Powerbank nodig = Xiaomi 5.000 / 5.200 / 10.400 / 16.200 Power Bank. Koop het bij Banggood / DX / Tinydeal / CooliCool als je een echte wilt. Er zijn ook een paar kortingscodes beschikbaar voor enkele (bij banggood en tinydeal oa)

[ Bericht 6% gewijzigd door Jonmen op 17-12-2014 00:24:07 ]
pi_147659673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef flankert het volgende:

[..]

OP een updateje gegeven. ;)
pi_147659906
Iemand een idee waar ik cheap een lg g2 replacement scherm + digitizer kan kopen? Het liefst met optie om hem snel en goedkoop via postnl naar nl te sturen.
pi_147659930
Waarschijnlijk ergens op AliExpress...
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Oceaanbodem het volgende:
Aangezien ik van plan ben om dit jaar de Marathon te gaan lopen moet ik mijn training toch maar wat gaan optimaliseren. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter (band voor om de borst) en een simpel bijpassend sporthorloge om realtime mijn hartslag te kunnen zien. De hartslagmeter moet het liefst tegelijkertijd te koppelen zijn met mijn telefoon die Runkeeper draait.

Ik heb al eens gekeken naar smartwatches met gps, zodat ik geen telefoon mee hoef te zeulen, maar alleen een hartslagmeter. Daar ben ik alleen nog niet van overtuigd.

Heeft er iemand ervaring met iets soortgelijks aangezien het aanbod eindeloos is?
Had je gedurende Black Friday/Cyber Monday maar een leuke deal op Amazon.co.uk/.de moeten scoren. Zijn geloof ik wel aardige Garmin en Polar dingen voorbijgekomen. :Y En die zijn uitbreidbaar met zo'n draadloze borsthartslagmeter. Zou dat niet echt uit China gaan halen. Amazon.de heeft nog wel wat deals lopen, kijk daar eens...
pi_147660220
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:40 schreef zoz het volgende:
Iemand een idee waar ik cheap een lg g2 replacement scherm + digitizer kan kopen? Het liefst met optie om hem snel en goedkoop via postnl naar nl te sturen.
Zoals shiznuts al zei, moest je erover kijken, op aliexpress. Misschien vind je er ook op Ebay..
pi_147660663
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Zoals shiznuts al zei, moest je erover kijken, op aliexpress. Misschien vind je er ook op Ebay..
Dit had ik gedaan, maar ben opzoek naar een snelle levering vanuit China, zoals dx heeft met zijn eudirect.
pi_147660779
quote:
shipping is niet gratis. het zit gewoon in de prijs meeberekend.

daarbij zijn de tarieven in China vele malen lager dan in Nederland.
Nederland is een van de duurste landen wat dat betreft. Als ik iets naar Belgie wil verschepen kan ik PostNL gebruiken omdat die redelijk te betalen zijn (nog steeds niet zo goedkoop als China Post etc maar ok) maar als ik naar Nederland wil verschepen is diezelfde PostNL ineens een stuk duurder |:( |:( De post markt in Nederland is gewoon verrot.

bron: mezelf :7

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
De 10400mAh XPB voor, $18,64/¤14,96.. volgens mij nergens zo goedkoop

1212off1 werkt zowel voor de 5000 als de 10.400 inderdaad. niet voor de 16.000 helaas

en het zijn originele :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Kenzi op 17-12-2014 02:20:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')