In china?quote:
in nederland zeker?quote:nu even een hoesje voor de telefoon bestellen voor op de navigatie steun.
Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheenquote:
Haha check!quote:Op zondag 14 december 2014 15:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij hier!
Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken.xD
Met mijn privé jet werkte dat prima. Geen zorgen maken dusquote:Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheen
Weinig te melden. Heb zo'n plat Xiaomi 5000 powerbankje besteld bij Xiaomi tmall. Ik durf die dingen bijna niet meer elders te bestellen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Is iedereen met vakantie ofzo?
Of is die bagger koers de aanleiding dat dit topic langzaam doodbloed?
Heb momenteel dit onderweg:quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Nee, impuls aankopen bestaan nog. Vandaag een complete Hubsan met reserve onderdelen en extra accu's besteld. De totale korting was te leuk om te laten lopen. Al zal mijn CC daar anders over denken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Zitten inderdaad wel een paar grappige klokjes tussenquote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Nog nooit van gehoord. AGENT.X horloges. Maar blijkbaar is dat 'a thing'.Zien er best wel grappig uit op zich, nu in de aanbiedinges: http://www.ebay.com/sme/r(...)l?_soffid=5003725409 .
Linkje naar die reflectoren?quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat de normale versie zo goed werkt nu de prof versie gekocht![]()
[ afbeelding ]
Vracht slijpstenen, 1000, 1500, 2000, 3000 grit![]()
[ afbeelding ]
20 pakjes extra reflectoren want de eerste 14 pakjes waren goed![]()
[ afbeelding ]
remote flash![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft ze echt goedkoop. Met een wiel van 36 spaken kun je ook wegkomen met 18 stuks. Veel meer spaken overslaan verpest het effect.quote:
Ik merk het, post weinig maar toch hoog in postaantal.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
quote:
Ik kreeg laatst deze binnen: https://www.banggood.com/(...)kpacks-p-929683.htmlquote:Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
Doe eens even een reviewtje/filmpje plaatsen van die dingen danquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
In Nederland (Duitsland) kost dat al snel 3 tot 4 keer zoveel. Ik merkte geen verschil in mijn test.
Maakt je fiets echt veel veiliger.
och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
Maakt je fiets echt veel veiliger.
op dumpert een mooi voorbeeld van:quote:Op maandag 15 december 2014 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..
ik zou volgens mij weinig spijt van hebben als ik hem met een auto omver zou hebben gereden.. dat kan alleen niet want geen rijbewijs enzoquote:Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
op dumpert een mooi voorbeeld van:
www.dumpert.nl/mediabase/(...)tist_compilatie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |