abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:00:59 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147333230

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147336081
True that. True that. :N :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:08:13 #3
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147336822
Eindelijk 6 december, FOK is ook Zwarte Piet moe... geen banners geen niks meer.
Hebben we deze pipo nog in onze topic rondhangen :'(

sintershiz.gif
pi_147338930
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.

Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.

Welke gebruiken jullie?
pi_147339141
Hehe $0.20 inc. shipping, een chocolade reepje:

linkje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 6 december 2014 @ 19:55:43 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147339790
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.

Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.

Welke gebruiken jullie?
Die g1w dashcam is nog steeds wel een toppertje lijkt mij :Y (bang/buck wise).
pi_147339991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
linkje
Haha. Is deze site bekend? Net een flesje cola besteld voor $ 0,79.
pi_147340008
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Geen idee, hopelijk komt het aan dan _O-
Top 5 China producten
  zaterdag 6 december 2014 @ 23:08:59 #9
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147347463
De dollarkoers begint me inmiddels tot tranen te beroeren. :'(

quote:

Welke gebruiken jullie?
Ik heb een Mobius. Lekker klein. :)
Zijn een paar andere versies/kloons van in kekke kleurtjes. Weet Shiz meer van.

Zelf net een koffiebonenmalertje gekocht. Aan de reviews te zien geen troep en aangezien ik geen echte koffienerd ben en alleen bonen om wil zetten in gemalen koffie voor m'n Aeropress, vast voldoende.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geen idee, hopelijk komt het aan dan _O-
Maar de prik is er vast af. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Dromer op 06-12-2014 23:24:48 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 7 december 2014 @ 00:03:28 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147349396
quote:
[ afbeelding ]
linkje
Melkproducten uit China, wat kan er mee fout gaan :P
pi_147354311
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Melkproducten uit China, wat kan er mee fout gaan :P
Blijkbaar genoeg om bij ons al het melkpoeder op te kopen :P
You can't be late if you don't show up.
  zondag 7 december 2014 @ 11:00:39 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147354420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk 6 december, FOK is ook Zwarte Piet moe... geen banners geen niks meer.
Hebben we deze pipo nog in onze topic rondhangen :'(

[ afbeelding ]
Omdat mensen vrijdag moesten werken en we het dus gisteren vierde (ja, ik ben in NL). En als victory lap omdat ik de icoontjeswedstrijd heb gewonnen. :7 Thanks 4 voting bro's. _O_
quote:

[..]
Heb er zelf geen, maar dit zou ik idd zeggen: http://www.techmoan.com/what-is-the-best-dashcam/ . ;)
quote:
Ah. Us kieke! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147354997
quote:
[ afbeelding ]
linkje
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Zit er niet een verbod op dit soort goederen van buiten de EU? Ik bedoel, mij maakt het niet uit maar weet niet in hoeverre je zo'n dingen moet vertrouwen :P Van de andere kant zitten er veel dingen tussen die ik wel eens zou willen proberen :Y)
  zondag 7 december 2014 @ 13:29:39 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147357247
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

[..]

Zit er niet een verbod op dit soort goederen van buiten de EU? Ik bedoel, mij maakt het niet uit maar weet niet in hoeverre je zo'n dingen moet vertrouwen :P Van de andere kant zitten er veel dingen tussen die ik wel eens zou willen proberen :Y)
Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppen ^O^

Iemand vroeg nog om een soldeerbout. Donderdag bij de Lidl :)
pi_147358082
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppen ^O^

Je moet er iets voor over hebben om Chinese snacks te nuttigen O+
  zondag 7 december 2014 @ 15:00:35 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147359474
quote:

[..]

Kut, dan moet ik de dichtstbijzijnde NL'se LIDL nog gaan zoeken ;)
Ik heb 'm ff gechecked, maar ik wil er ééntje die wat uitgebreider is. Toch bedankt, monkeybrain!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 7 december 2014 @ 15:16:27 #18
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_147359834
quote:

Welke gebruiken jullie?
ik heb al weer ff de mobius, en ben er zeer tevreden mee, bij daglicht in Full HD 1080p gefilmd kun je op pauze haarscherp kentekens lezen alsof het een DSLR foto is..
snachts is t goed te doen, maar het kan NOG beter (lukt ze bij wegmisbruikers ook, dus nog ff geduld tot kwaliteit betaalbaar wordt)
(vergeet em niet op 1080p HD te zetten)

**instant edit: als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de M10 gaan.. is met schermpje, kun je voor overdag en snachts licht instellingen veranderen :)

[ Bericht 11% gewijzigd door mickeyD op 07-12-2014 15:42:33 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 7 december 2014 @ 16:00:14 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147361039
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kut, dan moet ik de dichtstbijzijnde NL'se LIDL nog gaan zoeken ;)
Ik heb 'm ff gechecked, maar ik wil er ééntje die wat uitgebreider is. Toch bedankt, monkeybrain!
Was iemand anders. Die wilde zo'n gare gele halen van $3 :P
  zondag 7 december 2014 @ 16:02:16 #20
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_147361111
Ik wil straks in het voorjaar een camera-tje inbouwen in een vogel nestkastje. Zodat ik vanuit de warme kamer naar het grut in het nestkastje kan kijken.
Dicht bij huis voor de broodnodige stroomvoorziening.

Ik twijfel over de SJ400 wifi of deze SJ M10 cam als die met wifi is . Is het mogelijk om en oplaad snoer door de waterdichte behuizing te doen zodat het nog wel spatwaterdicht is.
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  zondag 7 december 2014 @ 16:09:52 #21
131319 mickeyD
pi_147361353
meestal niet, je zult een gaatje moeten maken, stekkertje dr in, invetten met vaseline of iets dergelijks en dan rond de stekker dichtkitten (dan blijft de kit niet aan je stekker plakken en kun je hem ooit nog fatsoenlijk verwijderen)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_147362283
quote:
Review precies zoals ik verwacht had; exact gelijk aan de SJ4000 alleen dan in andere verpakking.
Zoiets kun je dan natuurlijk wel eerder als dashcam gebruiken dan de SJ4000; die laatste heeft wel erg veel weg van een GoPro en om die dan zo zichtbaar in je auto te zetten...
Komt bij dat de M10 goedkoper is dan de SJ4000 omdat je voor dashcam natuurlijk ook niet al die accessoires nodig hebt.

Persoonlijk zit ik nog heel erg te hopen op die Xiaomi camera; aan de ene kant denk ik dat die er nooit gaat komen maar aan de andere kant brengt Xiaomi natuurlijk wel allerlei producten op de markt. Maar ik weet sowieso wel zeker dat - als de camera er komt - het vast niet de prijs/mogelijkheden gaat krijgen zoals die hier genoemd zijn.

quote:
Hé, die heb ik ook. Prima ding als je af en toe moet solderen; zit ook al wat tin bij waar ik even mee vooruit kon.
(Heb de hele hexacopter ermee gedaan)
Maar wil je regelmatig wat solderen dan zou ik toch even verder kijken.
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Thee het volgende:
Ik wil straks in het voorjaar een camera-tje inbouwen in een vogel nestkastje. Zodat ik vanuit de warme kamer naar het grut in het nestkastje kan kijken.
Dicht bij huis voor de broodnodige stroomvoorziening.

Ik twijfel over de SJ400 wifi of deze SJ M10 cam als die met wifi is . Is het mogelijk om en oplaad snoer door de waterdichte behuizing te doen zodat het nog wel spatwaterdicht is.
Hé, iemand met hetzelfde idee. Wil op zich ook wel zoiets maken voor m'n vader; die leek dat ook wel interessant.

Persoonlijk vindt ik een SJ4000/M10 overkill en ook niet geschikt voor zoiets.
Wifi is gewoon niet handig voor zoiets; moet je maar eens bekijken en dan wel het stuk over Wifi.

Ik neem aan dat je gewoon snel/makkelijk even live kunt zien wat daar in dat nest gebeurd; dan zou ik persoonlijk voor een simpele analoge camera gaan of een IP-camera.

Je hebt genoeg kits met een camera en een scherm die je voor de prijs van een SJ4000 kunt halen. Even aansluiten en je hebt constant live-beeld.
Of je koopt een IP-camera; beeld van die camera kun je dan op je tablet/telefoon/PC etc. bekijken.
Voor het geldt van een SJ4000 kun je wel een HD IP-camera halen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:22:50 #23
131319 mickeyD
pi_147363788
ip camera's hebben vaak zo'n ring infrarood ledjes, dat is echt compleet overkill in een klein vogelhuisje, 1 of 2 ledjes is meer dan genoeg, en dan nog, worden die vogels dr niet stekeblind van? (geen idee of die IR kunnen zien)
tevens zijn ip-cams vaak veel groter dan (bijvoorbeeld) de M10 of de mobius (heeft geen waterproof case, is wel los te koop, maar duur) die weer geen ir ondersteunen.
en zijn ip-cam beelden meestal van een complete ruk kwaliteit, 640x480 of iets dergelijks
mijn conclusie:
ip-cam: groot, ir ondersteuning, matig tot slecht beeld
dashcam: klein, geen ir ondersteuning voorzover bekend, Full HD 1080p beelden
pi_147364026
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef mickeyD het volgende:
ip camera's hebben vaak zo'n ring infrarood ledjes, dat is echt compleet overkill in een klein vogelhuisje, 1 of 2 ledjes is meer dan genoeg, en dan nog, worden die vogels dr niet stekeblind van? (geen idee of die IR kunnen zien)
Heb er wel over gelezen inderdaad. Geen zin om weer op te zoeken maar dat kan Thee zelf ook opzoeken natuurlijk.
quote:
tevens zijn ip-cams vaak veel groter dan (bijvoorbeeld) de M10 of de mobius (heeft geen waterproof case, is wel los te koop, maar duur) die weer geen ir ondersteunen.
Tja, er bestaan ook camera-boardsdie nog weer kleiner zijn dan een Möbius/SJ4000. Die zijn ook wel spatwaterdicht te maken.
quote:
en zijn ip-cam beelden meestal van een complete ruk kwaliteit, 640x480 of iets dergelijks
Beter lezen. Je hebt al 720P camera IP-camera's voor dat geldt, en die ik hierboven link is al 1080P.
Kan upscaled zijn, maar voor een boel van die actioncamera's geldt dat waarschijnlijk ook.
quote:
mijn conclusie:
ip-cam: groot, ir ondersteuning, matig tot slecht beeld
dashcam: klein, geen ir ondersteuning voorzover bekend, Full HD 1080p beelden
En ik ben hier dus ook niet mee eens.

Trouwens; als het zo'n standaard nestkast is zal ze sowieso iets moeten verzinnen voor licht (zonder kunstmatig (IR) licht valt daar toch niets te zien) en als er een SJ4000 wel in zou passen dan kun je er ook wel een IP-camera/board in proppen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:29:29 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147364058
Je loopt wat achter :D. Zijn best aardige (fixed) IP cams te krijgen voor 35-40 euro :Y.
http://eud.dx.com/product(...)-led-white-844323144
Zoiets bijvoorbeeld, 720p, en ook nog eens redelijk compact. Zelf ook wel eens aan zoiets gedacht (maar dan in een schuur) met een 808 keychain + video out + zender/ontvanger, is dan wel analoog maar ook redelijk stabiel denk ik.
  zondag 7 december 2014 @ 17:32:03 #26
131319 mickeyD
pi_147364136
quote:
Beter lezen. Je hebt al 720P camera IP-camera's voor dat geldt, en die ik hierboven link is al 1080P.
Kan upscaled zijn, maar voor een boel van die actioncamera's geldt dat waarschijnlijk ook.
nee dat wist ik idd niet..
pi_147365135
Hahah liefhebbers voor camera's in vogelhuisjes :D
Ik wist dat er op import-forum een tijd geleden iemand eens ook met zon projectje bezig was.
Misschien hebben jullie daar wat aan?:

http://www.import-forum.n(...)elhuisje-met-camera/
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 22:29:16 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147375621
Had (eindelijk) mn led kerstkaart boompjes binnen

had er in totaal 40 besteld :') Ze zouden in 4 (6?) kleuren leverbaar zijn....
heb 14oranje, en 16 groene :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147382856
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:

Kan ik nou niet goed tellen of ligt dat aan jou? ^^
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
pi_147382974
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 06:00 schreef Andydewit het volgende:

[..]

Scherp :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147383136
quote:

[..]

Jij kan niet goed tellen denk ik :P 14+16 = 30.
pi_147383210
quote:

Welke gebruiken jullie?
Dit topic al gelezen?

PTA / Camera in je auto (Dashcam) #9:
  maandag 8 december 2014 @ 09:03:44 #33
45722 Dromer
pi_147383627
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:

Ja.. hier zes besteld en alle zes groen. :P
En Downstar maar klagen dat ie geen blauwe erbij had. (maar verder wel alle kleuren)
pi_147384906
Weer een zooitje arduino spul besteld bij banggood, gaat het weer via swedish post :{
dat wordt knutselen in het voorjaar ipv de winter :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 8 december 2014 @ 10:33:17 #35
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_147384994
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef longinus het volgende:
Weer een zooitje arduino spul besteld bij banggood, gaat het weer via swedish post :{
Ik koop mijn arduino spul altijd op ebay! goedkoper en tot nu toe snel geleverd! Max 2 weken +-
  maandag 8 december 2014 @ 10:41:20 #36
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147385114
quote:
Wat heb je zoal gekocht?
pi_147385359
quote:
Dat had ik nog nooit gehad, tot mijn voorlaatste bestelling... Hoezo Swedish post? Wacht nu intussen zo'n 40 dagen op die bestelling :{ Dus dat kan nog wel effe duren?
pi_147385514
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:57 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Dat had ik nog nooit gehad, tot mijn voorlaatste bestelling... Hoezo Swedish post? Wacht nu intussen zo'n 40 dagen op die bestelling :{ Dus dat kan nog wel effe duren?
Voobeeldje hoe niks zeggend de tracking soms kan zijn:
quote:
2014-12-06 16:41
Asendia Asia, Departure from border point of origin country
Asendia Asia, Arrival at border point of origin country
Asendia Asia, Mailed
Vanaf de minuut dat het pakketje is ingeleverd staat hij gelijk op 'departure from border point' wat natuurlijk nergens op slaat.
Top 5 China producten
pi_147385632
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Voobeeldje hoe niks zeggend de tracking soms kan zijn:

[..]

Vanaf de minuut dat het pakketje is ingeleverd staat hij gelijk op 'departure from border point' wat natuurlijk nergens op slaat.
Besteld op 30-10, op banggood verzenddatum 2-11. Op 17track nog altijd 1 regel sinds ik de tracking code bekijk een aantal weken geleden:

Origin: Sweden
Destination: Netherlands
The shipment is under transportation. The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 11:42:30 #40
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147386296
quote:

[..]

kut je hebt gelijk :') typo faal.

14 oranje, 26 groen
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 11:46:14 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147386395
Tevens, vorige week echt veel binnen gehad _O_ Moest zelfs meelopen naar het busje van de pakjes man omdat er zoveel in lag voor me _O_

Meuk E-shisha's
die kerstkaartdingen
Gamecube controllers (super smash _O_, waar ik nu geen adapter voor heb :') :r mediamarkt :r)
Classic wii controllers
Een pak van itailor voor kerst
2 kigurumi pakken ( _O- )
Muismat van 1 bij 1
Van die kekke china mutsjes ( zoidberg _O_ )
horloge / zonnebrillen doos
zooitje kettingen / ringen enzo

Benieuwd wat er volgende week weer in de brievenbus zit _O_

Hebben jullie trouwens ook de ervaring dat china verzendingen via ebay (en lightinthebox ) echt stukken sneller zijn dan via dhgate / ali express ect. ect.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jimbo op 08-12-2014 11:52:49 ]
pi_147386803
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Jimbo het volgende:

muismat van 1 bij 1
1 bij 1 meter?
pi_147387912
Die m10 cam sjcam lijkt me wel wat, heeft iemand er ervaring mee?
  maandag 8 december 2014 @ 13:04:30 #44
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147388161
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef Goejedag het volgende:
Die m10 cam sjcam lijkt me wel wat, heeft iemand er ervaring mee?
Lees even een paar post terug over wat mensen er over zeggen en de reviews van Youtube ;)

Naar mijn weten heeft niemand 'm nog in huis hier, anders was er vast wel een reviewtje/post over gemaakt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147388172
Ik heb de sjcam m10 besteld, is 28-11 shipped to overseas (NL)
Als ik hem binnen heb laat ik het wel weten.
pi_147388547
Iemand nog 'n goeie tip wat betreft handschoenen?

Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graag :D Mag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 8 december 2014 @ 13:26:02 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147388646
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graag :D Mag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
HEMA, V&D, Action ^O^

Sommige dingen moet je niet uit china proberen te halen ;)
De kans dat ze te klein zijn is groot, materiaalkwaliteit is altijd twijfelachtig.
Maar als je echt echt echt wilt kan je van ebay/aliexpress/taobao vast wel iets halen met veel goede feedback en een goede maten tabel :7 Uitdaging om iets echt oké te vinden :Y
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147389994
Ik loop nu een paar maanden op schoenen uit China, nog geen spijt van.
Inderdaad een goede maten tabel, liefst ook in centimeters, en zo veel mogelijk informatie over de gebruikte materialen.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 14:33:53 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147390551
quote:
6s.gif Op maandag 8 december 2014 12:03 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

1 bij 1 meter?
yesh!

Wel zo fijn op t werk, waar ik over mn hele tafel muis :')
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 14:34:48 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147390574
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef Mehari het volgende:
Ik loop nu een paar maanden op schoenen uit China, nog geen spijt van.
Inderdaad een goede maten tabel, liefst ook in centimeters, en zo veel mogelijk informatie over de gebruikte materialen.
china en maten :N
Ringmaten zijn of 2 maten te klein, of 4 te groot ;(
broeken zijn 2 maten te klein

Tshirts - polo's ect gaat wel goed, maar de rest :N
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 14:35:37 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147390605
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

ik krijg nog een paar binnen die moeten lijken op berenklauwen :@

zodra ik ze heb zal ik je laten weten of ze goed warm zijn _O-
pi_147390725
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:05 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb de sjcam m10 besteld, is 28-11 shipped to overseas (NL)
Als ik hem binnen heb laat ik het wel weten.
Thanks Giel!
  maandag 8 december 2014 @ 14:48:37 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147391009
De M10 is ook al ff onderweg hiernaartoe. :P Met Hungary Post. 8)7

Enne...

~ http://www.ibood.com/nl/nl/ Veho... ah-huh. :% Maar de prijs is niet zo gek. Alleen zou ik 'em niet kopen.
  maandag 8 december 2014 @ 15:33:45 #54
314372 Goddelijker
pi_147392435
Vandaag de SJ4000 gebruikt als dashcam, met een gorillapod met zuignap, alleen dan trilt ie net teveel mee. Dus de gorillapod is leuk om hem statisch ergens aan vast te zuignappen, maar niet in de auto. :P
pi_147393734
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja.. hier zes besteld en alle zes groen. :P
En Downstar maar klagen dat ie geen blauwe erbij had. (maar verder wel alle kleuren)
Laat mij er buiten wil je :{w :s)
  maandag 8 december 2014 @ 17:00:31 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147395529
quote:
Tevens, vorige week echt veel binnen gehad _O_ Moest zelfs meelopen naar het busje van de pakjes man omdat er zoveel in lag voor me _O_

Meuk E-shisha's
die kerstkaartdingen
Gamecube controllers (super smash _O_, waar ik nu geen adapter voor heb :') :r mediamarkt :r)
Classic wii controllers
2 kigurumi pakken ( _O- )
Muismat van 1 bij 1
Van die kekke china mutsjes ( zoidberg _O_ )
horloge / zonnebrillen doos
zooitje kettingen / ringen enzo

Benieuwd wat er volgende week weer in de brievenbus zit _O_

Hebben jullie trouwens ook de ervaring dat china verzendingen via ebay (en lightinthebox ) echt stukken sneller zijn dan via dhgate / ali express ect. ect.
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?
Hier ben ik wel heel benieuwd naar namelijk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 8 december 2014 @ 17:22:06 #57
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396180
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_147396205
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegd :').
Top 5 China producten
  maandag 8 december 2014 @ 17:30:18 #59
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396445
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in China :) Ook bestel ik waarschijnlijk zelf al iets bij Banggood, dus die verzending zit er sowieso wel in :P
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 8 december 2014 @ 17:33:32 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147396550
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in China :) Ook bestel ik waarschijnlijk zelf al iets bij Banggood, dus die verzending zit er sowieso wel in :P
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_147396573
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

2.gif
quote:
O-)

maandag 8 december 2014 @ 17:38:15 #62
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396703
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
:') Hier vraag ik toch helemaal niet om. Er staat dat het er binnen 10 werkdagen is. Ik heb er 15 in totaal, dus lijkt me tijd zat. Tot nu toe is het bij mij altijd de 9/10e binnen gekomen en anders dan verzin ik wel iets anders.

Ik vroeg enkel om ideeën.
  maandag 8 december 2014 @ 17:38:44 #63
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396720
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!
pi_147396756
Komende 5 dagen is de earson 19.99 dollar bij banggood!
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Top 5 China producten
pi_147396776
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
pi_147396793
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
Sneller dan wat?
Top 5 China producten
pi_147396810
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Sneller dan wat?
Reguliere sjineese bamipost
pi_147396820
quote:

[..]

Reguliere sjineese bamipost
Over het algemeen langzamer is mijn ervaring.
Top 5 China producten
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:56:37 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397243
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:57:20 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397271
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

zal ff kijken als ik thuis ben, en t proberen niet te vergeten (dat laatste vooral)
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:57:36 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397281
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
light/mini inthebox zijn altijd wel snel met leveren :Y
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:58:59 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397321
quote:
had laatst een pakje uit italie

die heb ik 3 weken geleden besteld, en is nu nog niet in huis.

De spullen uit china die ik met chinapost (of hoe die ook heet) besteld heb een week geleden waren er zaterdag al.

Je weet het maar nooit, soms is t echt supersnel, andere dagen duurt het weken / maanden
pi_147397554
Iemand die een cheap USB audiokaart zoekt?

Kost echt geen drol en ze leveren echt perfecte kwaliteit:

http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verschil tussen de 2 is dat de eerste z'n flikkerend lampje nogal irritant is, afplakken dus. :P De 2de is compacter, maar wel duurder.
pi_147397576
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!
Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo. ~:)

(En dit is dus gewoon een probeersel hè, ik heb niet écht zo'n ding naar mij onderweg)

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?
Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.
pi_147397952
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Toevallig een groene broek en streepte kousen bij?
'Bassieeeee en adriaaan, bassie en adriaaan dat zijn de beste vrienden'

En ja ik weet dat dit niet het Royal stewart(stuart) patroon is of ook maar enigzins oplijkt:P
toch doet het me er wel een beetje aan denken, niet mijn smaak in ieder geval haha :P

Wel goede kwaliteitspakken van itailor ofniet?
  maandag 8 december 2014 @ 18:30:43 #76
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147398240
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo. ~:)

(En dit is dus gewoon een probeersel hè, ik heb niet écht zo'n ding naar mij onderweg)

[..]

Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.
Hij is ook wel fout. Maar het zou echt wel kunnen, maar je moet het wel kunnen dragen. Dan moet je echt alpha en zelfverzekerdheid uitstralen denk ik, anders zie je er uit als een out-dated dork die ooit een pak van zijn pa heeft gekregen. Zou zoiets ook nemen als je 5e of 6e pak.
  maandag 8 december 2014 @ 18:39:10 #77
314372 Goddelijker
pi_147398485
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Jeetje, krijg ook wel beetje een Bassie en Adriaan-gevoel. :')
Of een echte Engelsman met rood haar. _O-
  maandag 8 december 2014 @ 19:18:16 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147400050
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Seg... O-)
quote:
~ floodposten; het - een handeling waarbij een user op een forum meerdere berichten achter elkaar post en alleen zichzelf opvolgt terwijl dit best in een enkele post had gekund met als gevolg het verstoren van de leesflow en de onnodige gebruikname van ruimte in een topic. Van een user wordt verwacht dat deze zich aan de zogeheten 'netiquette' houdt en rekening houdt met de andere forumgebruikers door bijvoorbeeld floodposts te voorkomen door in een eerdere post een edit te zetten en de nieuwe toevoegingen daar neer te zetten, in plaats van in een nieuwe post. Gescheiden onderwerpen kunnen door een '_' (underscore) op een lege regel gescheiden worden.
_

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef rene90 het volgende:
Komende 5 dagen is de earson 19.99 dollar bij banggood!
Nette deal. :Y
  maandag 8 december 2014 @ 19:25:05 #79
45722 Dromer
pi_147400311
quote:
12s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Seg... O-)

JIj durft.. een oldbie op zijn plek zetten. ;)
  maandag 8 december 2014 @ 19:43:42 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147401111
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef shiznuts het volgende:
De M10 is ook al ff onderweg hiernaartoe. :P Met Hungary Post. 8)7
Dat las ik de eerste keer dus :')
  maandag 8 december 2014 @ 19:51:03 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147401414
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Dromer het volgende:

[..]

JIj durft.. een oldbie op zijn plek zetten. ;)
Feyenoord of niet. :P Word eens tijd dan!
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat las ik de eerste keer dus :')
0:23 :Y)
  maandag 8 december 2014 @ 19:51:44 #82
314372 Goddelijker
pi_147401449
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Feyenoord of niet. :P Word eens tijd dan!

[..]

0:23 :Y)
Jeetje, wat slecht.
  maandag 8 december 2014 @ 19:53:31 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147401523
Als je pakketje dan niet aankomt, dan hebben ze het vast opgegeten!
  maandag 8 december 2014 @ 19:55:41 #84
314372 Goddelijker
pi_147401601
quote:
9s.gif Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je pakketje dan niet aankomt, dan hebben ze het vast opgegeten! [ afbeelding ]
Volgens mij krijgen ze in China ook honger en hebben ze van mij ook al een pakketje opgegeten.
Na 47 dagen nog geen spoor te bekennen. :D
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 20:00:54 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147401758
quote:
12s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Seg... O-)

[..]

_

[..]

Nette deal. :Y
pff we zijn niet op tweakers he :6
pi_147402460
Nog goede dashcams in de aanbieding? :D
De klaagbaak is een machine.
pi_147402558
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Hoe past het pak? Pros/cons?
En heb je een pic hoe die staat?
pi_147405134
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Multivitamine het volgende:
Nog goede dashcams in de aanbieding? :D
Lees jij dit topic?

Ik denk van niet.
  maandag 8 december 2014 @ 21:47:35 #89
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_147406295
Zou Priceangels.com ervandoor zijn gegaan?

als je nu priceangels.com intypt in je browser krijg je eshopnice.com.
Weet iemand wat voor site dit is? Kan niet veel info hiervan krijgen.
Had nog iets besteld daar, ben benieuwd of dit ook zal aankomen...
  maandag 8 december 2014 @ 21:53:07 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147406505
Was priceangels niet van focalprice?
pi_147407667
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand die een cheap USB audiokaart zoekt?

Kost echt geen drol en ze leveren echt perfecte kwaliteit:

http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verschil tussen de 2 is dat de eerste z'n flikkerend lampje nogal irritant is, afplakken dus. :P De 2de is compacter, maar wel duurder.
Voor wat gebruik je deze?
pi_147407957
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef keratina het volgende:

[..]

Voor wat gebruik je deze?
3.5 uitgang op me laptop is kapot, zit wel nog in garantie, maar ik weet nog niet of ik 'm ga opsturen. Heb m'n laptop elke dag nodig..
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 23:27:06 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147410561
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Gerlofm het volgende:

Was die niet gebanned? er waren pas geleden heel veel webshop op een blacklist gezet
(oh oops, volgens mij heb ik je post ook gereport :@ Verkeerdeknop dit dat)
pi_147414490
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Gerlofm het volgende:

Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:13:01 #95
45722 Dromer
pi_147414653
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Was die niet gebanned? er waren pas geleden heel veel webshop op een blacklist gezet
(oh oops, volgens mij heb ik je post ook gereport :@ Verkeerdeknop dit dat)
Je zou écht niet zeggen dat je hier al 15 jaar rondhangt. :P
pi_147414901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?
Volgens mij is die site opgesplitst. Sommige producten, zoals horloges dacht ik, worden verkocht via die andere site. Andere producten kan je nog steeds bij priceangels kopen. Raad het echter niet aan om daar je bestelling te plaatsen, hoop gedoe mee gehad...
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:52:11 #97
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_147415806
bizar,
Ik kan nu ook gewoon weer op priceangels.com.
Ja volgens mij zijn ze nu naar de volgende websites
electhinker.com
similarmart.com
popkind.com

maar dus geen eshopnice.com

Zag op facebook dat dit ook 22 november dit jaar zo was.
Nu maar hopen dat mijn pakketje komt, en dan niets meer kopen daar!
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 11:07:47 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147417223
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je zou écht niet zeggen dat je hier al 15 jaar rondhangt. :P
Ik ben een man, multitasken is gewoon niet m'n ding :')
met je amper 9 k posts :6
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:15:11 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147417339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Was blijkbaar tijdelijk. DNS was gewijzigd denk ik :o.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:52 schreef Gerlofm het volgende:
bizar,
Ik kan nu ook gewoon weer op priceangels.com.
Ja volgens mij zijn ze nu naar de volgende websites
electhinker.com
similarmart.com
popkind.com

maar dus geen eshopnice.com

Zag op facebook dat dit ook 22 november dit jaar zo was.
Nu maar hopen dat mijn pakketje komt, en dan niets meer kopen daar!
Wellicht is het wel een nieuw projectje van PA. Foute instelling voor DNS en je hebt dit soort dingen :+
pi_147417566
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
FITPICS! :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:41:16 #101
45722 Dromer
pi_147417856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik ben een man, multitasken is gewoon niet m'n ding :')
met je amper 9 k posts :6
Kwaliteitsposts, hè. ;)
(en ik combineer ze wel... :P)
pi_147418067
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Thanks Giel!
Toevallig vandaag mijn sjcam m10 binnen gekregen
Valt me wel een beetje tegen om 2 redenen:

- Geen waterproof case (zou er wel bijzitten volgens fasttech)
- Menu staat op de kop (zie laatste foto)

De bomen op de achtergrond zie je ook op het scherm.
Alleen het menu staat verkeerd om, kan ik bij 'rotate' in het menu ook niet draaien.
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 12:00:11 #103
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147418231
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:41 schreef Dromer het volgende:

[..]

Kwaliteitsposts, hè. ;)
(en ik combineer ze wel... :P)
:6

Net een nieuwe klok besteld (merkloos) bij popkind
Ben benieuwd, heb voor 3 eur (bijna even duur als t hele ding) een superspeed levering aangevraagd, wil hem stiekem nog voor kerst hebben _O-
pi_147418414
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:22 schreef Goejedag het volgende:
Hoe past het pak? Pros/cons?
En heb je een pic hoe die staat?
2.gif
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Iemand91 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef G-NiLES het volgende:
FITPICS! :D
2.gif
quote:

Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 12:24:58 #105
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147418695
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Beetje een tegenvaller dit :6

Valt het iemand anders ook op dat de douane de laatste tijd zo langzaam is met china pakjes ?
Echt meer de de helft van de spullen die ik nog moet krijgen wat in doosjes aan komt ligt volgens 17track / ppbyb al in nederland :(
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:57:23 #106
314372 Goddelijker
pi_147419349
Jimbo, jij je 206 nog in bezig?

Ik wacht nog op een pakketje met als laatste status:
2014-10-31 06:59
PEK, Netherlands-NL, AC air

Dus die ligt ook al een tijdje 'ergens' :X

Maar nu eerst even de stad in, even een adapter van Ziggo omruilen, welke de geest gegeven heeft en ik daardoor geen tv, internet en telefonie meer heb. :')
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:00:03 #107
45722 Dromer
pi_147419412
n.m.
(zo kom ik wel aan een aantal kwaliteitsposts :@ )
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:00:54 #108
45722 Dromer
pi_147419431
Berichtvan AE seller zojuist. Na een neutrale review die ik twee weken geleden of zo gaf vanwege het eerst opgeven van een niet werkend (PostNL) trackingnr. en daarna pas verzenden (met SingPost) nadat ik een dispute opende.

Jonson wei
2014-12-09 03:25:10
hi friend,to your country,now only sg post delivered well
for parcels sending by nl post,parcel returned
that is why we later changed into sg post,which causing the delay
pls understand
we hope u can help to change feedback into good one
we will also give u good feedback after that
thanks
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:03:10 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147419485

lol :+
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:48:10 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147420690
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, je kan nu wel vrij zeker zijn dat hij onderweg is :P
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 13:49:54 #111
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147420720
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
Jimbo, jij je 206 nog in bezig?

Maar nu eerst even de stad in, even een adapter van Ziggo omruilen, welke de geest gegeven heeft en ik daardoor geen tv, internet en telefonie meer heb. :')
Hoe weet jij dat ik een 206 heb :@

Maar nee, niet echt meer mee bezig, ben aan het kijken om een audi A6 aan te schaffen, heb die 206 nu al sinds 10 jaar en was wel toe aan iets nieuws. Dan zou de 206 wel naar mn meis gaan, die heeft nu een rammelbak en de 206 rijd nog perfect ( O+ )
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 13:53:12 #112
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147420796
quote:
[ afbeelding ]

je zou toch zeggen dat iets wat 15-11 vertrokken is, toch wel eens hier zou moeten zijn :+
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:57:58 #113
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147420933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

je zou toch zeggen dat iets wat 15-11 vertrokken is, toch wel eens hier zou moeten zijn :+
Volgens de tracking is hij er al. You can not seur anymore now. Thank you. Please leave 5 star feedaback my friend. Next time free gift for you if you do so nice.

__
quote:
Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 11-12-2013 t/m 09-12-2014

nr / aantal posts / gebruiker
01 1274 shiznuts
02 0700 RobertNL
03 0686 rene90
04 0670 Downstar
05 0540 Goddelijker
06 0517 monkeybrain
07 0500 ManageTheAnger
08 0417 Dromer
09 0407 l0lownkill
10 0366 Iemand91
11 0276 Miniem
12 0274 davedavy
13 0257 bobbernaut
14 0220 N22
15 0199 tokko1
16 0166 remcosw
17 0164 Gunny
18 0157 dud0r
19 0154 NX
20 0144 Jimbo
21 0139 igi0n
22 0138 G-NiLES
23 0137 Skiet
24 0126 Eric_Cantona
25 0121 Brammetjuh94
26 0118 dodge_911
27 0115 larry_flynt
28 0114 Zith
29 0113 mschol
30 0108 funky_fart
31 0105 ErkendFokker
32 0099 neo2000
33 0097 Markos.
34 0092 EugeneKrabs
35 0091 tharonny
35 0091 Catch22-
37 0090 badschaap
38 0087 Xetran
38 0087 wootahH
40 0086 Metalfreak
41 0084 wihehin
42 0082 J.B.
43 0078 relativity
44 0076 MineraalWater
45 0074 Brecht35
46 0072 KdwPPr
47 0070 roflmaker
48 0065 P4tje
49 0064 SanAnt
49 0064 JortK
51 0062 Muto
52 0060 Hojdhopper
53 0059 Deugniett
54 0058 julius123
54 0058 Chunees
56 0056 Kuhly
57 0055 .Neovo.
58 0053 MacorgaZ
58 0053 MarkBroflovski
60 0052 Zspirit
61 0050 JiePieWie
61 0050 Tosti-vreter
63 0048 SosuaCafe
64 0045 henk3412
65 0044 kikoooooo
66 0041 JohnB52
67 0039 eleganza
68 0038 Yiha
69 0035 admiraal_anaal
69 0035 De-Hamster
69 0035 GeeftJeEnergie
69 0035 supayoshii
73 0032 Fasroslis
73 0032 roflcat
73 0032 Junior..
73 0032 Questular
77 0031 bierjoost
77 0031 Painore
77 0031 revpolen
77 0031 Rzr101
77 0031 hmmmz
82 0030 marco_sire
83 0029 Waffle
83 0029 dj_ko
83 0029 Djurres
83 0029 ajaxboy
83 0029 Scarface150993
83 0029 Andydewit
89 0028 Magneet
89 0028 Negakinu
91 0027 Dasjonny
91 0027 Erasmo
93 0026 hafez1234
94 0025 Snowballed
95 0024 piekartz87
96 0023 BillsGate
97 0022 Shefkee
97 0022 klm1234
99 0021 Marco001
99 0021 longinus

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
:@ ^O^
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:16:46 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147421332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nouja, je kan nu wel vrij zeker zijn dat hij onderweg is :P
Elke regel is een andere trackcode. :o :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Af en toe wordt je geduld op de proef gesteld en mag je zelfs twee of drie maanden wachten. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Volgens de tracking is hij er al. You can not seur anymore now. Thank you. Please leave 5 star feedaback my friend. Next time free gift for you if you do so nice.

__

[..]

Oh noes. Het verval. :'( Niks geen 1400 á 1500 posts meer. :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:20:27 #115
45722 Dromer
pi_147421408
quote:

[..]

__

[..]

Moet je Henk niet bij elkaar optellen van plaats 64, 93 en 97 :P
pi_147421544
quote:

[..]

Post hier haast nooit meer en ik sta nog steeds op #10. Gaat dit topic niet meer zo hard ofzo?

Xiaomi heeft ook weer nieuw spul; o.a. aluminium muismatten en een luchtreiniger:

pi_147421799
quote:

Despatch Shiznuts' package? Y/N
pi_147421857
Voor degene die het hebben volgehouden om alle spam te ontvangen van http://www.miniinthebox.com/

Dit vind je in de allernieuwste (vandaag verstuurd: Essentiële feestdagen sale) spammail!

[ Bericht 7% gewijzigd door Jonmen op 09-12-2014 15:04:21 ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:38:25 #119
45722 Dromer
pi_147421901

Wow, da's een grote powerbank! :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:59:45 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147422453
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Jonmen het volgende:
Voor degene die het hebben volgehouden om alle spam te ontvangen van http://www.miniinthebox.com/

Dit vind je in de allernieuwste spammail!
[ afbeelding ]
Niks ontvangen. Heb je geen linkje waarop we kunnen drukken?
pi_147422547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Niks ontvangen. Heb je geen linkje waarop we kunnen drukken?
Jammer genoeg niet. Anders had ik wel op al mijn accounts gezorgd voor een tegoed :P
Link is gepersonaliseerd. -O-
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:16:14 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147422976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Elke regel is een andere trackcode. :o :P
Ach so, ik had laatst een pakket dat 8 keer achtereen depature stond (en er nog niet is _O- :|W )
quote:
Oh noes. Het verval. :'( Niks geen 1400 á 1500 posts meer. :P
Nja, Kwaliteit > kwantiteit :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Moet je Henk niet bij elkaar optellen van plaats 64, 93 en 97 :P
De FOK! tel-tool doet niet aan een kloonscan :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Post hier haast nooit meer en ik sta nog steeds op #10. Gaat dit topic niet meer zo hard ofzo?

Geen idee, blijkbaar toch nog genoeg :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Jonmen het volgende:

Dit vind je in de allernieuwste (vandaag verstuurd: Essentiële feestdagen sale) spammail!
[ afbeelding ]
Hoeveel zijn het er? stuk of 10 per week toch wel :r (yey voor filters)
Hier ook ontvangen, 2 maal zelfs :7
edit: +- 60 mailtjes per account sinds september :')!

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 09-12-2014 15:24:41 ]
pi_147423651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Xiaomi heeft ook weer nieuw spul; o.a. aluminium muismatten en een luchtreiniger:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig dat ik nog een mousepad zocht :D Die ziet er wel heel mooi uit en zou ook bij mijn stijl passen qua kamer. ben wel benieuwd hoe goed zo iets werkt met een "normale" muis met Infrarood sensor.

Verkopen ze die al? Ik zou bij god niet weten waar je dat zou kunnen halen (Ik denk met een agent via taobao?)
pi_147423653
Vandaag 'n geweldige deal!

Helaas heb ik 'm laatst al aangeschaft:

http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1423.l2649

Samen met 'n Xiaomi PWB en je hebt nog meer accu ook, mis je alleen de hoofdband. Maar je bent wel ietsje goedkoper uit :')
pi_147423932
maar hoe kan het dat de euro het nu opeens zo slecht doet?
pi_147424205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef badschaap het volgende:
Grof gezegd de betere economische situatie in de VS en de hogere rente. Overigens is de euro vandaag aan een redelijke klim bezig.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:55:31 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147424224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef badschaap het volgende:
De VS pompt heel veel geleend geld in de economie en haalt steeds meer eigen olie uit de grond.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147424372
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef J.B. het volgende:

[..]

Grof gezegd de betere economische situatie in de VS en de hogere rente. Overigens is de euro vandaag aan een redelijke klim bezig.
hmm jammer
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:10:20 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147424629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

Samen met 'n Xiaomi PWB en je hebt nog meer accu ook, mis je alleen de hoofdband. Maar je bent wel ietsje goedkoper uit :')
Even gespiekt maar een jaar of 2 geleden een batterij + oplader + headmount gekocht voor 16 euro :P. Veel te duur dus :D.

Overigens zijn die batterijen (18650) nog nooit ontploft *O*
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:32:07 #130
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147427153
Wow ik heb toch al lang niet meer gepost (op dit topic na) en sta op nummer 25 :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ach so, ik had laatst een pakket dat 8 keer achtereen depature stond (en er nog niet is _O- :|W )

[..]

Nja, Kwaliteit > kwantiteit :Y

[..]

De FOK! tel-tool doet niet aan een kloonscan :+

[..]

Geen idee, blijkbaar toch nog genoeg :D.

[..]

Hoeveel zijn het er? stuk of 10 per week toch wel :r (yey voor filters)
Hier ook ontvangen, 2 maal zelfs :7
edit: +- 60 mailtjes per account sinds september :')!

Letterlijk gisteren die shit verwijderd, werd er gek van.
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:32:33 #131
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147427160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Dromer het volgende:
[ afbeelding ]

Wow, da's een grote powerbank! :P
Dat is de 25.000ish? Die hebben ze al bij banggood!
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:01:23 #132
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147427926
quote:

[..]

__

[..]

18e *O*
Laatste tijd bar weinig gekocht. Enige wat er nog op de planning staat maar even geen geld voor heb, dashcam en een odb apparaatje.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_147429949
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef dud0r het volgende:

[..]

18e *O*
Laatste tijd bar weinig gekocht. Enige wat er nog op de planning staat maar even geen geld voor heb, dashcam en een odb apparaatje.
Ik hoor graag welk OBD-apparaatje 't is geworden, als 't zover is :Y
pi_147430256
Ook maar eens een Earson besteld. M'n omgebouwde computerspeaker begint aardig te kraken. Hij is nu wel echt aan vervanging toe.
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:33:40 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147430660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:21 schreef kweenie1 het volgende:
Ook maar eens een Earson besteld. M'n omgebouwde computerspeaker begint aardig te kraken. Hij is nu wel echt aan vervanging toe.
Ga je geen spijt van krijgen _O_ .

Iemand een idee hoeveel (%) punten je bij BG mag inleveren? Zie niet dat ik er een heel aantal heb die de 31e gaan verlopen :'(
pi_147431231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Iemand een idee hoeveel (%) punten je bij BG mag inleveren? Zie niet dat ik er een heel aantal heb die de 31e gaan verlopen :'(
Ik kon er bij m'n order net geen inleveren omdat het een flash deal was. Anders misschien omzetten naar coupons(als dat kan, heb er verder ook niet echt naar gekeken)? Ik heb er daar ook nog een paar van die tot half 2015 houdbaar zijn.
pi_147431551
Zie hier vaak de pistons voorbij komen, ik denk dat ik ze liever zelf maak :P
pi_147431624
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:57 schreef Goddelijker het volgende:

Heb ook een pakketje (hoesje bic tablet) onderweg met zelfde datum/status.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:14:15 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147432121
quote:

[..]

Oei, ik zie dat ik nog 700 punten moet opmaken. Maar het lijkt maximaal 15% van het totaal bedrag te zijn.
Dan moet ik wel erg veel kopen om "gratis" spullen te kopen :')

Misschien nog een copter halen voor het nieuwe jaar :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:20:46 #140
314372 Goddelijker
pi_147432342
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:59 schreef sattertje het volgende:

[..]

Heb ook een pakketje (hoesje bic tablet) onderweg met zelfde datum/status.
Die liggen dus gezellig ergens samen op een zonnig onbewoond eiland. :')
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:20:55 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147432349
Ja, als ik het had geweten was ik meteen voor de 6CH brushless WLtoys heli gegaan en dan die metal upgradekit en koelelementen. :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:34:33 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147432834
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Oei, ik zie dat ik nog 700 punten moet opmaken. Maar het lijkt maximaal 15% van het totaal bedrag te zijn.
Dan moet ik wel erg veel kopen om "gratis" spullen te kopen :')

Misschien nog een copter halen voor het nieuwe jaar :P
Ja gezien ondertussen :'(. Hier ook ruim 900 punten (ook confronterend als je weet hoeveel punten je krijgt voor iedere dollar :P). Zit nog even te twijfelen, wellicht maar wat reparatiespul halen, dremeltje, kabeltjes, shrinktube, etc etc. Is altijd handig dat spul.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja, als ik het had geweten was ik meteen voor de 6CH brushless WLtoys heli gegaan en dan die metal upgradekit en koelelementen. :D
Ja, blijft mooi spul _O_ .
Had ook eens zoiets O-) maar de 15e keer vliegen ging niet helemaal goed ofzo :@. Moet dat ding nog eens repareren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:20 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Die liggen dus gezellig ergens samen op een zonnig onbewoond eiland. :')

Is dit hem niet toevallig :7 ?

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 09-12-2014 20:40:25 ]
pi_147433451
Vraagje: Ik wil graag dat bij ik bij dhl en fedex een factuur krijg ipv direct aan de deur betalen met douanerechten en omzetbelasting. Hoe zorg ik hiervoor? De websites zijn nogal onduidelijk imo.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:58:56 #144
314372 Goddelijker
pi_147433810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja gezien ondertussen :'(. Hier ook ruim 900 punten (ook confronterend als je weet hoeveel punten je krijgt voor iedere dollar :P). Zit nog even te twijfelen, wellicht maar wat reparatiespul halen, dremeltje, kabeltjes, shrinktube, etc etc. Is altijd handig dat spul.

[..]

Ja, blijft mooi spul _O_ .
Had ook eens zoiets O-) maar de 15e keer vliegen ging niet helemaal goed ofzo :@. Moet dat ding nog eens repareren.

[..]

[ afbeelding ]
Is dit hem niet toevallig :7 ?

Haha. _O-
Je kan ook je punten verkopen? :7
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:08:35 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147434261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Haha. _O-
Je kan ook je punten verkopen? :7
Nope, helaas niet :+.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:49 schreef Moos. het volgende:
Vraagje: Ik wil graag dat bij ik bij dhl en fedex een factuur krijg ipv direct aan de deur betalen met douanerechten en omzetbelasting. Hoe zorg ik hiervoor? De websites zijn nogal onduidelijk imo.
Bestellen op naam van een bedrijf en de KVK op het pakket laten zetten dacht ik.
Toen ik wat regelde voor een bedrijf werkte dat wel :) (1x zeker).
En anders: 0800-0552
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:10:13 #146
314372 Goddelijker
pi_147434357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nope, helaas niet :+.
Jawel, gewoon naar iemand anders laten versturen en geld laten overmaken naar jezelf!
Of werkt dat niet?
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:10:50 #147
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_147434392
quote:

[..]

Heb jij ook zo'n Earson?
Bij welk volume gaat die kraken? Bij mij op de helft van de max van m'n telefoon (Samsung S4) al, dat typische distortion gekraak, terwijl ik juist vaak las dat de Earson dat niet had.
Postte het vorige week ook al hier maar kreeg geen reacties ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:10:57 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147434398
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Jawel, gewoon naar iemand anders laten versturen en geld laten overmaken naar jezelf!
Of werkt dat niet?
Ja een ander adres invullen gaat wel :Y.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n Earson?
Bij welk volume gaat die kraken? Bij mij op de helft van de max van m'n telefoon (Samsung S4) al, dat typische distortion gekraak, terwijl ik juist vaak las dat de Earson dat niet had.
Postte het vorige week ook al hier maar kreeg geen reacties ;(
Jup heb er zelfs twee (151 en 152)
Kan bijna op vol volume voordat hij er iets last van krijgt en dus zeker niet halverwege al :o. Ik zou contact opnemen met de verkoper :Y
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 22:47:58 #149
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147438439

Ook vandaag binnengekregen _O-
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:03:24 #150
314372 Goddelijker
pi_147439097
De labjas?
pi_147440284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Toevallig dat ik nog een mousepad zocht :D Die ziet er wel heel mooi uit en zou ook bij mijn stijl passen qua kamer. ben wel benieuwd hoe goed zo iets werkt met een "normale" muis met Infrarood sensor.

Verkopen ze die al? Ik zou bij god niet weten waar je dat zou kunnen halen (Ik denk met een agent via taobao?)
Volgens een Tweakerpost waren ze alleen verkrijgbaar in de Xiaomishop maar zijn ze al uitverkocht.
Maar ze schijnen snel hun weg te vinden naar de bekende webshops.
quote:
ben wel benieuwd hoe goed zo iets werkt met een "normale" muis met Infrarood sensor.
Infrarood zou gewoon moeten werken lijkt me. Heb je toevallig de Xiaomi powerbank?
Probeer het daar eens op; is hetzelfde materiaal/textuur. ;) :P

Meer info over de luchtreiniger en de muismat.
't geeft toch hoop; als ze zulke diverse producten uitbrengen zit die actioncamera er misschien toch in? O-) :9

Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 23:47:51 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147440750
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef Goddelijker het volgende:
De labjas?
ja, want ik heb altijd zn kut kop :D
pi_147443073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
...
Meer info over de luchtreiniger en de muismat.
't geeft toch hoop; als ze zulke diverse producten uitbrengen zit die actioncamera er misschien toch in? O-) :9
...
Ik wacht nog steeds op dit Xiaomi product. oO<
  woensdag 10 december 2014 @ 10:20:31 #154
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_147446111
Mijn zaklampje heeft er de brui aan gegeven ,iemand nog een tip voor een top zaklampje voor +- 20 $, 18650 batterij heb ik hier en ook een lader .
pi_147446706
2014-12-09 19:55, Local mail tracking

Het begint ergens op te lijken, niet dat ik het nu kan tracken maar toch :P
  woensdag 10 december 2014 @ 11:03:28 #156
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_147447091
De earson is nu nog maar 18 dollar jongens..
pi_147447207
Waarom heb ik eBay bestellingen soms binnen een week binnen uit China maar bij een Chinese webshop als Banggood kan ik de tering wachten? Zijn vaak nog dezelfde shops op eBay ook....
  woensdag 10 december 2014 @ 11:18:28 #158
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147447416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:08 schreef Deezertje het volgende:
Waarom heb ik eBay bestellingen soms binnen een week binnen uit China maar bij een Chinese webshop als Banggood kan ik de tering wachten? Zijn vaak nog dezelfde shops op eBay ook....
Ze doen het er gewoon om! Om jou te pesten. Serieus!
pi_147447637
Ik heb de hele SJ4000 hype niet gevolgd, maar zit nu toch nog even te kijken omdat ik een mailtje van Banggood kreeg.

De originele is nu $ 65,- en de Wifi versie $ 88,-

Is het uberhaupt een aanbieding of weer een Chinese nepbonus aanbieding?

[ Bericht 3% gewijzigd door bierjoost op 10-12-2014 11:54:57 ]
pi_147448166
quote:
99s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:03 schreef ErkendFokker het volgende:
De earson is nu nog maar 18 dollar jongens..
^O^ Gekocht. Toch wel handig om zo'n ding in huis te hebben.
pi_147448315
http://www.17track.net/en(...)l?nums=RC438864537HK

26 okt besteld. Heb hem maar geescaleerd op AE.

Kocht in 1 buy 2 pakketjes, twee tracking codes ook. Pakketje 1 binnen 2 weken binnen.

Andere order van de verkoper ook binnen twee weken binnen. Deze blijft ie constant herhalen

pls wait a few more days friend

:')

Ben benieuwd wat eruit komt.
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 12:13:39 #162
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147448695
Yay we hebben er weer een!

Bij mij thuis afgeleverd volgens PostNL, maar er was niemand thuis.
Toch is er mooi een handtekening en alles gezet :')
  woensdag 10 december 2014 @ 12:20:44 #163
314372 Goddelijker
pi_147448960
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef Jimbo het volgende:
Yay we hebben er weer een!

Bij mij thuis afgeleverd volgens PostNL, maar er was niemand thuis.
Toch is er mooi een handtekening en alles gezet :')
Hier heeft de bezorger er ook een handje van tegenwoordig. :')
Vind 't op zich niet erg, hoef ik niet naar 't postkantoor.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:02:27 #164
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_147450364
Hoi.

http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2176587%2F6%2F25
Sinds wanneer hebben we deze ref aids?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:06:41 #165
314372 Goddelijker
pi_147450465
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:02 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi.

http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2176587%2F6%2F25
Sinds wanneer hebben we deze ref aids?
Enkele weken bobber.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:13:12 #166
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_147450670
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:06 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Enkele weken bobber.
Kijk al enkele weken niet meer op fok.
Heb net dit topic even zitten terug lezen, waarom de fuck gaan mensen eten uit China halen? Heb je meteen vogelgriep/varkenspest/Qkoorts.. Ik zou die shit echt niet vertrouwen :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 13:17:06 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147450809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:20 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hier heeft de bezorger er ook een handje van tegenwoordig. :')
Vind 't op zich niet erg, hoef ik niet naar 't postkantoor.
Mijn buren nemen zoveel pakjes aan dat ze inmiddels als bezorgers kunnen gaan werken.

Maar in dit geval heb ik geen idee bij welke buurman/vrouw hij ligt :/
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 13:17:27 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147450818
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Kijk al enkele weken niet meer op fok.
Heb net dit topic even zitten terug lezen, waarom de fuck gaan mensen eten uit China halen? Heb je meteen vogelgriep/varkenspest/Qkoorts.. Ik zou die shit echt niet vertrouwen :')
natuurlijke selectie.
pi_147450922
Krijg steeds de melding op banggood bij het afrekenen dat me winkelwagen leeg is :'(
pi_147451551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:27 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb de hele SJ4000 hype niet gevolgd, maar zit nu toch nog even te kijken omdat ik een mailtje van Banggood kreeg.

De originele is nu $ 65,- en de Wifi versie $ 88,-

Is het uberhaupt een aanbieding of weer een Chinese nepbonus aanbieding?
Ik had hem een paar maand geleden voor 103 dollar (wifi versie), dit is dus wel een aardige aanbieding :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Flipmoehoe op 10-12-2014 14:05:15 ]
  woensdag 10 december 2014 @ 13:51:21 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147451919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ik had hem een paar maand geleden voor 103 dollar, dit is dus wel een aardige aanbieding :)
:Y Agreed, had 'em ook voor meer dan 88 USD mét WiFi destijds. Natuurlijk nog wel ff gaan prijsvergelijken op AliExpress en andere toko's zoals Gearbest en EverBuying.

Mooi prijsje trouwens nu, de Earson ER-151. :Y ^O^ Helaas gaat het voordeel t.o.v. zo'n 21.50 USD zo'n beetje teniet doordat de USD/EUR-koers zo ruk is. :{
pi_147453297
Heeft iemand eigenlijk ooit die Xiaomi laptop gekocht?
  woensdag 10 december 2014 @ 14:47:47 #173
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147453781
Die Xiaomi camera ziet er wel tof uit eigenlijk... Misschien maar eens proberen als hij met een syno kan werken
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147456573
quote:
11s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:47 schreef Catch22- het volgende:
Die Xiaomi camera ziet er wel tof uit eigenlijk... Misschien maar eens proberen als hij met een syno kan werken
Xiaomi camera? Die Action cam?
  woensdag 10 december 2014 @ 16:24:02 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147456669
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147456862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef Questular het volgende:
2014-12-09 19:55, Local mail tracking

Het begint ergens op te lijken, niet dat ik het nu kan tracken maar toch :P
Bij Swedish Post zeker.
Dit jaar heeft een pakketje 2,5 maand op local mail tracking gestaan, toen kwam het pas binnen.
pi_147458435
Mensen hier ervaring met de (Nederlandse site van) AliExpress?
pi_147458524
http://www.banggood.com/W(...)-iPhone-p-49969.html

DIe lijkt me me ook wel handig, iemand ervaring?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147458542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef MAHL het volgende:
Mensen hier ervaring met de (Nederlandse site van) AliExpress?
Nederlandse site? Waarschijnlijk gewoon de normale site die door google translate is gehaald...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147458773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me anders toch niet zo handig. Dit apparaat steekt rechtstreeks in het stopcontact en 'hangt' dus. Vertrouw het meer als ik zo'n multi-usb ding heb dat ergens kan 'liggen'. :s)

quote:

[..]

Nederlandse site? Waarschijnlijk gewoon de normale site die door google translate is gehaald...
Hij vraagt gewoon achter Aliexpress geloof ik. Sommige verkopers zijn betrouwbaar op Ali, andere dan weer niet. Ofwel koop je bij de verkopers die feedback hebben ofwel vertrouw je op je goed gevoel om nieuwe verkopers uit te proberen :)
pi_147458939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Jonmen het volgende:
Lijkt me anders toch niet zo handig. Dit apparaat steekt rechtstreeks in het stopcontact en 'hangt' dus. Vertrouw het meer als ik zo'n multi-usb ding heb dat ergens kan 'liggen'. :s)
Genoeg stopcontacten hier dus niet zo'n problemen mee ;) Alleen vervelend dat ik 4 verschillende laders heb haha.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Jonmen het volgende:
Hij vraagt gewoon achter Aliexpress geloof ik. Sommige verkopers zijn betrouwbaar op Ali, andere dan weer niet. Ofwel koop je bij de verkopers die feedback hebben ofwel vertrouw je op je goed gevoel om nieuwe verkopers uit te proberen :)
Ah op die fiets. Ik zou geen spullen kopen bij verkopers zonder rating of een lage rating. Is toch een beetje 'de marktplaats' onder de Chinese webshop. Veel oplichters actief...

Bij marktplaats bestel ik ook niks als iemand maar 1 a 2 dagen actief is. Dan kan je net zo goed het geld uit het raam smijten. Of je moet het ophalen ;)
pi_147459605
Gaat maar om kleine producten, dus als het oplichters blijken te zijn, ach jammer van die paar euro :P

Wat ik nog wel wil weten, bij de producten/verkopers die ik heb, staat allemaal zonder verzendkosten (of met lage verzendkosten). Klopt dit ook in de praktijk?

En ik heb een winkelmandje met producten van een aantal verschillende webshops, worden al die producten dan ook afzonderlijk van elke leverancier verzonden?
pi_147459764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:14 schreef MAHL het volgende:
Gaat maar om kleine producten, dus als het oplichters blijken te zijn, ach jammer van die paar euro :P

Wat ik nog wel wil weten, bij de producten/verkopers die ik heb, staat allemaal zonder verzendkosten (of met lage verzendkosten). Klopt dit ook in de praktijk?

En ik heb een winkelmandje met producten van een aantal verschillende webshops, worden al die producten dan ook afzonderlijk van elke leverancier verzonden?
Je hebt er inderdaad die verzendingskosten aanrekenen, maar de meerderheid is gratis verzending ja *O*
Bij een groot deel van hen krijg je zelfs een trackingcode, ook al is het maar product met een waarde van 2-3 euro ^O^

Afzonderlijk verzonden. Je betaald in 1 geheel maar aliexpress stuurt de bevesting van betaling door naar de verkopers, die deze dan apart verzenden. Daarom werken coupons met een minimum aankoopbedrag ook nooit voor de gehele order en moet je bij één verkoper dus over een bepaald bedrag zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef relativity het volgende:

[..]

Genoeg stopcontacten hier dus niet zo'n problemen mee ;) Alleen vervelend dat ik 4 verschillende laders heb haha.

De meeste anderen hier hebben volgende multi usb-laders, die ik vorige week heb besteld:
Orico - ook verkrijbaar bij andere chinashops
Anker
Maar deze kunnen natuurlijk niet tippen aan de prijs van jou multi usb-ladertje
  woensdag 10 december 2014 @ 19:36:41 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147461981
Er is natuurlijk ook de briljante OP met een overvloed aan informatie, hè... O-) Just sayin'.
Wordt ook in de eerste alinea van het topic en in de topicpointer naar verwezen deze eerst door te nemen alvorens men meepost
pi_147462362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Er is natuurlijk ook de briljante OP met een overvloed aan informatie, hè... O-) Just sayin'.
Wordt ook in de eerste alinea van het topic en in de topicpointer naar verwezen deze eerst door te nemen alvorens men meepost
Klopt, maar dit ging meer om wat kleine praktische zaken :P

Gezien ik geen creditcard heb en geen zin heb om anderen met mijn Chinese meuk lastig te vallen moet ik even een alternatief vinden, die prepaid creditcards lijken mij wel wat. Gebruikt hier iemand Neteller?
  woensdag 10 december 2014 @ 20:04:19 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147462963
quote:
[ afbeelding ]
Laat je ons even weten waar het paas kerstvuur is?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gezien ik geen creditcard heb en geen zin heb om anderen met mijn Chinese meuk lastig te vallen moet ik even een alternatief vinden, die prepaid creditcards lijken mij wel wat. Gebruikt hier iemand Neteller?
Jup, gebruik hier neteller. Werkt prima, wel vrij duur qua fees (iets betere fees dan Paypal maar nog beroerd dus :P). Was toen ik hem afsloot nog goedkoper dan de Nederlandse 3vcash/card oid, maar die kan nu best goedkoper zijn :Y

Service bij neteller zit wel goed, 24/7 chat en ze bellen je zo op indien nodig :D
pi_147463059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Laat je ons even weten waar het paas kerstvuur is?

[..]

Jup, gebruik hier neteller. Werkt prima, wel vrij duur qua fees (iets betere fees dan Paypal maar nog beroerd dus :P). Was toen ik hem afsloot nog goedkoper dan de Nederlandse 3vcash/card oid, maar die kan nu best goedkoper zijn :Y

Service bij neteller zit wel goed, 24/7 chat en ze bellen je zo op indien nodig :D
Wat zijn zoal de kosten en de termijnen voor aanmaken/storten etc?
pi_147463597
Moneybookers is wat goedkoper dan Neteller en ook zeer prima.
pi_147464511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

Heb jarenlang moneybookers gehad naar volle tevredenheid voor 10 euro per jaar. Nu naar ING overgestapt voor 12,50 p/j, die incasseren toch gewoon je schuld maandelijks en je kan hiermee wel gebruik maken van dingen als iTunes wat je met moneybookers niet kan.
  woensdag 10 december 2014 @ 20:51:00 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147464695
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat zijn zoal de kosten en de termijnen voor aanmaken/storten etc?
Dacht dat aanmaken in een avondje wel klaar was :). Kosten voor een virtuele CC zijn er niet dacht ik en een plastic kaartje kost een 10tje.
pi_147468447
Heeft hier iemand ervaring met Ipega controllers? Had in een game-bui, die ik zeeeer sporadisch heb, de Ipega 9021 aangeschaft. Verzonden met Sweden Post, dus die bui is allang weer over, maar krijg hem niet goed werkend met mijn telefoon. Hij verbindt wel, maar heb nog geen game met de controller kunnen gebruiken.. Iemand die weet wat ik fout doe of een oplossing heeft? Heb overigens de apk's van XDA gedownload/gebruikt.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:25:31 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147469146
Heb zelf de Ipega 9025 onderweg. Maar goed daar heb je (nog) niets aan :P
  woensdag 10 december 2014 @ 22:40:29 #193
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147469676
Hoesje voor de Xiaomi powerbank binnen, nu de power bank zelf nog :P
Ook 2x de Awei ES800M binnen, deze zijn nu geheel zwart i.p.v. zwarte kabels en grijze behuizing. Deze zwarte uitvoering heeft alleen weer een rechte 3.5 mm plug, dat is wel jammer, die met de 90° plug gaan veel langer mee (bij mij).
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 10 december 2014 @ 22:41:09 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147469694
De carabiner van 1 cent van gearbest is toch nog aangekomen. Duurde wel even :)
pi_147471900
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef monkeybrain het volgende:
De carabiner van 1 cent van gearbest is toch nog aangekomen. Duurde wel even :)
Hier ook gisteren :Y
  donderdag 11 december 2014 @ 01:22:27 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147473742
Ne het bekijken van talloze van Julian Illett's en Dave Jones' mailbags dacht ik : laat ik mijn uitpak eens filmen :)
Het commentaar heb ik helaas achterwege gelaten.

[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 11-12-2014 02:07:51 ]
pi_147476991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

dat ding ik dus INCLUSIEF een powerbank op m'n fiets monteren?
wtf is dat?
  donderdag 11 december 2014 @ 10:39:25 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147477224
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 01:22 schreef dodge_911 het volgende:
Ne het bekijken van talloze van Julian Illett's en Dave Jones' mailbags dacht ik : laat ik mijn uitpak eens filmen :)
Heb zelf liever foto's :@
De Milight dingen moet ik mij ook nog maar eens in verdiepen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

wtf is dat?
Die werkt op USB ja, dus zou kunnen icm een powerbank. Heb zelf zo'n versie met batterijen. Kan je een keer automobilisten verblinden op de fiets ipv andersom (met groot licht) :')
pi_147477500
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden :P.

Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat :').

Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:59:26 #200
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147477686
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb zelf liever foto's :@
Volgende keer timelapsen dan? Best of both worlds ;)
Wel leuk dat je 't zegt, kan ik me die moeite de volgende keer al besparen.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 11-12-2014 12:23:11 ]
  donderdag 11 december 2014 @ 11:02:34 #201
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_147477768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Downstar het volgende:
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden :P.

Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat :').

Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
Ik heb dit geprobeerd en werkt niet echt lekker. Ik heb 3x 1080IP camera's en hoewel je ze live kan zien via de verschillende apps wil opnemen of motion detectieniet lekker werken.
pi_147478129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Ik heb dit geprobeerd en werkt niet echt lekker. Ik heb 3x 1080IP camera's en hoewel je ze live kan zien via de verschillende apps wil opnemen of motion detectieniet lekker werken.
Nouja, ik heb het wel eens geprobeerd op gewoon android tablet met VGA cams, en dan ik meen die app van IP Camviewer PRO ofzo. USB schijfje eraan en dan gewoon continue laten opnemen. ging voor een uurtje best prima destijds. Maarja dat was dan op een tablet.

En om nou een PC continue te laten draaien met I-spy is ook niet echt wat.
Dus zodoende maar eens gaan kijken naar een android stickje Mk808B lijkt me te voldoen.
Zijn wel verschillende varianten van zo te zien, Dualcore en quadcore.

ik zal chinaprices.us eens raad plegen :)
  donderdag 11 december 2014 @ 11:24:09 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147478239
quote:
De verkoper heeft gereageerd op ons verzoek om volginformatie. We hebben de volginformatie nog niet gecontroleerd maar wilden u dit toch even laten weten.

Wat nu?
Bekijk de volginformatie en laat ons weten hoe u verder wilt gaan.
Als u dit probleem heeft opgelost, kunt u deze claim annuleren wanneer u wilt.
Als u het object wel heeft ontvangen maar het niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u de reden voor deze claim wijzigen.
Ik zit vast met een claim. De volginformatie bestaat niet volgens de tracker maar Paypal geeft geen reply optie.
Hoe moet ik in hemelsnaam aangeven hoe ik verder wil gaan?
  donderdag 11 december 2014 @ 11:28:59 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147478347
quote:

Leuk idee, vraag mij wel af of het werkt :Y. Vaak laat dat soort opstellingen nog wel eens wat te wensen over aan stabiliteit. En kan hij meerdere streams gelijktijdig wegschrijven?

Heb het zelf vaak op mijn NAS maar ben te krenterig om een tweede/derde licentie te kopen voor Surveillance station. Overigens hangt de camera de helft van het jaar als bewakingscamera om te kijken bij drachtige beesten ^O^
__
Overigens de volgende dingen gehaald van de 3x tegoed die ik van Miniinthebox had ontvangen 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zit vast met een claim. De volginformatie bestaat niet volgens de tracker maar Paypal geeft geen reply optie.
Hoe moet ik in hemelsnaam aangeven hoe ik verder wil gaan?
Afwachten, of even bellen met Paypal. Dacht dat ze aan de telefoon die claims ook wel in kunnen zien _O_ .
Heb 1 keer een claim met valse tracking gehad, toen nog bewijs opgevraagd bij PostNL dat het niet bij mij afgeleverd was (stond van wel op tracking). Gelukkig geloofde paypal mij toen *O*
pi_147478464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Leuk idee, vraag mij wel af of het werkt :Y. Vaak laat dat soort opstellingen nog wel eens wat te wensen over aan stabiliteit. En kan hij meerdere streams gelijktijdig wegschrijven?

Heb het zelf vaak op mijn NAS maar ben te krenterig om een tweede/derde licentie te kopen voor Surveillance station. Overigens hangt de camera de helft van het jaar als bewakingscamera om te kijken bij drachtige beesten ^O^

[..]

Afwachten, of even bellen met Paypal. Dacht dat ze aan de telefoon die claims ook wel in kunnen zien _O_ .
Heb 1 keer een claim met valse tracking gehad, toen nog bewijs opgevraagd bij PostNL dat het niet bij mij afgeleverd was (stond van wel op tracking). Gelukkig geloofde paypal mij toen *O*
Op Mk802 ging het met VGA wel prima, of het echt stabiel is op een MK808 geen idee.
maarja voor die 25 euro kun je het nog eens gokken, en anders heb je er een mediaspeler/mini pc'tje bij :D

Gearbest is volgens chinaprices de goedkoopste Quadcore seller.
Ze verkopen de quadcore nog goedkoperdan sommige de dualcore verkopen :'). Daarnaast ook nog een coupon gevonden > MK808BLG = 30$. Wel handig coupons die over de saleprijs al heen gaat, zal wel een foutje zijn haha :P

Bestelling inmiddels maar geplaatst dus :)

quote:
Overigens de volgende dingen gehaald van de 3x tegoed die ik van Miniinthebox had ontvangen 8)7
[ afbeelding ]
Ik moet even mijn accounts gaan afspeuren dus om die tegoeden op te strijken :P
wat een spam krijg je van die gasten zeg :r
pi_147479040
quote:
Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?
Verlies je wel motion-detection (ik neem aan dat je daarom die app op de stick wil laten draaien).
Of heb je IP-camera's die zelf ook over motion detection beschikken? Dan stel je dat in op de camera en laat je het dan wegschrijven op de schijven.

Jammer dat de Intel gebaseerde mediaplayers e.d. nog niet echt loskomen.
Je hebt bijv. de Z64 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.
Kun je dus bijv. Linux/Ubuntu o.i.d. opzetten en dan heb je heel interessant ding voor dergelijke toepassingen. (naast het feit dat dit ding geen refreshrate-issues heeft voor mediaplayer-toepassingen omdat je Android kunt omzeilen).
Maar dat is een van de weinige geloof ik en ze zijn vrij prijzig.
(Voor hetzelfde geld heb je namelijk een complete Intel W8 tablet).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag die 2.4GHz. transceiver ook al langskomen. Wat ga je er mee doen? :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 11-12-2014 12:14:48 ]
  donderdag 11 december 2014 @ 12:10:34 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147479316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?
Verlies je wel motion-detection (ik neem aan dat je daarom die app op de stick wil laten draaien).
Of heb je IP-camera's die zelf ook over motion detection beschikken? Dan stel je dat in op de camera en laat je het dan wegschrijven op de schijven.

Je hebt bijv. de Z4 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.
Kun je dus bijv. Linux/Ubuntu o.i.d. opzetten en dan heb je heel interessant ding voor dergelijke toepassingen. (naast het feit dat dit ding geen refreshrate-issues heeft voor mediaplayer-toepassingen omdat je Android kunt omzeilen).
Eens, voor een euro of 60 moeten die toch ooit wel beschikbaar kunnen komen :D? Laten we het hopen althans :P.
quote:
[..]

Schaapachtig naar kijken en hopen dat ik het ooit aan de praat ga krijgen :+
Heb hier nog 2 bordjes liggen die niets doen (en wat sensors), het idee is om ooit zo'n weerstation te maken maar of dat gaat lukken :+
Voor de 12 cent kan ik het altijd proberen ;) (vooral omdat die 12 cent zelfs gesponsord was :P)
  donderdag 11 december 2014 @ 12:11:16 #208
287364 verbraakje
pi_147479333
quote:
[ afbeelding ]
linkje
Had deze besteld maar ze willen geen voedsel versturen naar Nederland.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:12:39 #209
287364 verbraakje
pi_147479354
quote:
Heb hier nog 2 bordjes liggen die niets doen (en wat sensors), het idee is om ooit zo'n weerstation te maken maar of dat gaat lukken :+
Voor de 12 cent kan ik het altijd proberen ;) (vooral omdat die 12 cent zelfs gesponsord was :P)
Die nRF24 boardjes zijn redelijk makkelijk aan de gang te krijgen!
http://arduino-info.wikispaces.com/Nrf24L01-2.4GHz-HowTo
pi_147479398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je hebt bijv. de Z4 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.

[..]

Ik heb ook wel een NAS, dus dat is het probleem niet.
Daarvoor hoef ik nog geen schijf aan mijn router te koppelen ;).

Ik heb ook wel gedacht om gewoon die Windows tablet van me te laten draaien met ispy.
dat scheelt dan weer een dikke pc die moet draaien, maargoed ik wil mijn tablet accu er niet voor verneuken :P.

Maaaaaaar, ik ben dom geweest :')..
Ik heb godverdomme een Dikke MINIX Neo X8-H hier staan natuurlijk, die dat ook gewoon prima kan doen :'). Dus ik zal het daar van de week eens even op testen :).
Ik ga de bestelling maar weer annuleren.. :+
pi_147479797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:10 schreef RobertNL het volgende:
Eens, voor een euro of 60 moeten die toch ooit wel beschikbaar kunnen komen :D? Laten we het hopen althans :P.
Moet wel.

Zo heb je ook de ZOTAC ZBOX PI320 pico met een Intel Atom Z3735F, 2GB werkgeheugen, ethernet (helaas 100Mbps), bluetooth, 32GB eMMC, 3x USB 2.0 in een mini-behuizing dat passief gekoeld is. Inclusief Windows 8 + Bing moet die zo'n ¤200 kosten.

Dan vind ik de $129 die je voor de Minix moet betalen (mogelijk exclusief W8) toch vrij fors voor een China ding.
En al helemaal als je dus al voor minder dan $100 een W8 tablet kunt krijgen met Intel Chipset.
quote:
Ah.

Wou dat ik de kennis had (of de doorzettingsvermogen om Arduino te leren). Je kunt heel leuke dingen maken met dat spul. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef Downstar het volgende:
Ik heb ook wel een NAS, dus dat is het probleem niet.
Daarvoor hoef ik nog geen schijf aan mijn router te koppelen ;).
Ah, een NAS. Helemaal vergeten, dat is nog beter ook. Heb ik zelf ook maar heb nog geen goed excuus gevonden voor zo'n 1080P IP camera...

Maar heeft je IP-camera dan ook motion-detection? Zo ja; dat instellen en beelden laten wegschrijven op je NAS.
Anders (afhankelijk of je NAS dat kan) je NAS motion-detection laten verzorgen?
quote:
Ik heb ook wel gedacht om gewoon die Windows tablet van me te laten draaien met ispy.
dat scheelt dan weer een dikke pc die moet draaien, maargoed ik wil mijn tablet accu er niet voor verneuken :P.
Je kunt altijd de goedkoopste W8 intel tablet die er is bestellen en puur hiervoor inzetten. :+
(Wat dus goedkoper is dan een mediaplayer met zelfde hardware vreemd genoeg).
quote:
Maaaaaaar, ik ben dom geweest :')..
Ik heb godverdomme een Dikke MINIX Neo X8-H hier staan natuurlijk, die dat ook gewoon prima kan doen :'). Dus ik zal het daar van de week eens even op testen :).
Ik ga de bestelling maar weer annuleren.. :+
Zoveel spul verzameld? _O-
Kan ook. Succes!
pi_147480165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Moet wel.

Zo heb je ook de ZOTAC ZBOX PI320 pico met een Intel Atom Z3735F, 2GB werkgeheugen, ethernet (helaas 100Mbps), bluetooth, 32GB eMMC, 3x USB 2.0 in een mini-behuizing dat passief gekoeld is. Inclusief Windows 8 + Bing moet die zo'n ¤200 kosten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dan vind ik de $129 die je voor de Minix moet betalen (mogelijk exclusief W8) toch vrij fors voor een China ding.
En al helemaal als je dus al voor minder dan $100 een W8 tablet kunt krijgen met Intel Chipset.

[..]

Ah.

Wou dat ik de kennis had (of de doorzettingsvermogen om Arduino te leren). Je kunt heel leuke dingen maken met dat spul. :Y

[..]

Ah, een NAS. Helemaal vergeten, dat is nog beter ook. Heb ik zelf ook maar heb nog geen goed excuus gevonden voor zo'n 1080P IP camera...

Maar heeft je IP-camera dan ook motion-detection? Zo ja; dat instellen en beelden laten wegschrijven op je NAS.
Anders (afhankelijk of je NAS dat kan) je NAS motion-detection laten verzorgen?

[..]

Je kunt altijd de goedkoopste W8 intel tablet die er is bestellen en puur hiervoor inzetten. :+
(Wat dus goedkoper is dan een mediaplayer met zelfde hardware vreemd genoeg).

[..]

Zoveel spul verzameld? _O-
Kan ook. Succes!
Achja, eerst maar eens met de Minix X8-h wat aankloten.
Ik was gewoon even vergeten dat dat ook gewoon op android draait :@ :+
Nu gebruik ik hem voornamelijk in minix schil > snelkoppeling XMBC en zodoende zit je dus eigenlijk niet meer in de android interface :P. Heel veel meer dan mediaspelen heb ik dus ook nog niet gedaan met de X8-h :P. Maargoed, heb hem ook hoofdzakelijk als mediaspeler aangeschaft.

Ik heb VGA en HD cams, maar beide modellen hebben geloof ik geen onboad motion detection.
En als dat wel zo is, heel erg beperkt. I-Spy is gewoon erg goed ontwikkeld om bijvoorbeeld zelfs op kleur te laten triggeren etc. Het wachten is eigenlijk tot ispy een android app uit brengt :9~ .

Windows tablet specifiek voor ipsy kan uiteraard ook, maar dan zit je toch al gauw weer aan 100 euro. Daarom leek mijn zon MK808b leuk dan was je dus voor een euro of 25 klaar.

maargoed, eerst maar eens even met X8-h stoeien zoals ik al zei ^O^
pi_147480489
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 01:22 schreef dodge_911 het volgende:
Lbp muziekje :D
Hoe werken die dingen eigenlijk? Heb je wellicht een linkje?

Verder heb ik hier 2 escam peashooter qd520 hangen, alleen krijg ik ze niet werkend met iSpy dus ze doen eigenlijk niks op het moment :'(
pi_147481626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Daarnaast ook nog een coupon gevonden > MK808BLG = 30$. Wel handig coupons die over de saleprijs al heen gaat, zal wel een foutje zijn haha
Welke coupon heb je gebruikt?
Nevermind. Lezen is ook een vak

[ Bericht 2% gewijzigd door sattertje op 11-12-2014 15:14:24 (foutje) ]
  donderdag 11 december 2014 @ 13:51:04 #215
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147481827
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Lbp muziekje :D
Hoe werken die dingen eigenlijk? Heb je wellicht een linkje?
Ik heb 't van een episode van Top Gear :)
En welke dingen bedoel je?
pi_147482642
Heeft iemand deze?
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Heeft deze echt zoveel licht als op de foto's?
pi_147482714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

wtf is dat?
Daar zit 'n flink lange kabel aan, je zou de PWB ook nog in je jaszak kunnen doen oid.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:27:49 #218
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147482903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
Heb 'm besteld, en zal er binnenkort even kleine review van doen :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_147483288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Daar zit 'n flink lange kabel aan, je zou de PWB ook nog in je jaszak kunnen doen oid.
Maar komop, kabels aan je fiets(stuur), naar je jaszakken enzo....
:N :N
pi_147484626
Zuchtje, maar een geschil aangemaakt bij PayPal... eerste keer dat ik een pakketje niet binnen 45 dagen binnen heb :{
  donderdag 11 december 2014 @ 15:50:18 #221
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147484931
Damn, 8 dagen tussen order en shipping... Dat kan sneller, Tinydeal! :p
pi_147485125
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggood.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggood nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.

Op Paypal lees ik:
"if you lose a Significantly Not as Described claim because the item you sold is counterfeit, you will be required to provide a full refund to the buyer and you will not receive the item back. "

Dus ik heb nog beetje hoop op een oplossing.

Iemand anders zulke slechte ervaringen over Banggood?

[ Bericht 0% gewijzigd door dynamiet op 11-12-2014 16:32:19 ]
pi_147485176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb 't van een episode van Top Gear :)
En welke dingen bedoel je?
Over de milight :)
pi_147485940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef dynamiet het volgende:
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggoods.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggoods nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.

Net zoals op tweakers, als je het wilt verder verkopen moet je maar ergens anders een oplossing zoeken (huisregels)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

De milight verbinden tussen de ledstrip en de adapter. En dan kan je onmiddelijk je ledstrip bedienen met een controller :)
pi_147486001
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Net zoals op tweakers, als je het wilt verder verkopen moet je maar ergens anders een oplossing zoeken (huisregels)
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:30:48 #226
45722 Dromer
pi_147486072
Je moet ook bij Banggood kopen. Niet bij Banggoods. ;)
pi_147486090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef Dromer het volgende:
Je moet ook bij Banggood kopen. Niet bij Banggoods. ;)
Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.
pi_147486987
Toch nog best snel mijn banggood order binnen. Alleen is ie kapot. :( de spatiebalk van mijn USB tablet keyboard werkt niet. Ieder andere toets wel. Maar de meest belangrijke niet... Even kijken hoe ze dit oplossen. De spatiebalk is gewoon cruciaal voor documenten bewerken.
pi_147487196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.
Welke versie is dit ? De 5200 of de 10400 ?
  donderdag 11 december 2014 @ 17:07:33 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147487226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.
Waarom denk je dat ze nep zijn?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 december 2014 @ 17:15:33 #231
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147487479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
Ja, geef flink licht en zachte kleur.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

. I-Spy is gewoon erg goed ontwikkeld om bijvoorbeeld zelfs op kleur te laten triggeren etc.
8} _O-
  donderdag 11 december 2014 @ 17:29:51 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147487910
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze nep zijn?
Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :

Bron: zijn post op tweakers.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:39:11 #233
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147488170
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ehhh, http://www.milight.com/ ? ;) Wel je volume laag zetten!
pi_147488250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ehhh, http://www.milight.com/ ? ;) Wel je volume laag zetten!
Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:48:16 #235
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147488453
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:41 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.
Ik gebruik ze tot nu toe enkel voor ledstrips en daar werkt het lekker op, maar ben toch aan het twijfelen over hun ledpitjes. En 't is idd propriëtair, helaas
pi_147488460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja, geef flink licht en zachte kleur.

[..]

8} _O-
Hahah ik merk nu pas hoe fout die zin is! _O-
  donderdag 11 december 2014 @ 18:13:40 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147489264
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :

[ afbeelding ]
Bron: zijn post op tweakers.
Ai
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147494810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.w
Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.
Zijn ze ook ff makkelijker retour..

Gokje dus van je, beetje jammer dat wel.

Doei.
pi_147495587
Gearbest Rwatch m26 coupon M26 20,91 eur

En besteld,, ben benieuwd.
pi_147495885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef dottpuntcom het volgende:
Gearbest Rwatch m26 coupon M26 20,91 eur

En besteld,, ben benieuwd.
jij durft die in het openbaar te dragen?
:]
pi_147496534
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef wootahH het volgende:

[..]

jij durft die in het openbaar te dragen?
Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.
Wat is er mis mee dan?
pi_147496878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.
Wat is er mis mee dan?
niet echt een eyecatcher met 60% rand
:]
pi_147497329
Of júist wel. :P _O-
pi_147501411
Ik zag hem ook voorbij komen, prijs is opzich wel leuk natuurlijk.
Op de productfoto's leek het nog wel wat, maar gebruikers fotos zien er minder uit inderdaad.
pi_147502072
Iemand die mijn tronsmart t1000 wil overnemen? Gebruik hem niet, mag voor dezelfde prijs en heb deze tijdens blackfriday gekocht voor $20,- (is nu minstens $25,0)

¤16,-
V&A / [TK] Tronsmart T1000 mirror2tv (Chromecast alternatief)
pi_147505276
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef wootahH het volgende:

[..]

niet echt een eyecatcher met 60% rand
Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.
Ff proberen te annuleren dan, want dat wordt een echte la ligger ja
  vrijdag 12 december 2014 @ 07:07:11 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147506090
Kijk wat de 12.12 elfjes vannacht hebben gebracht:
quote:
Dear customer,

Congratulations!

You are lucky to get the DX 12.12 promotion coupon:1212XXXX with 42% off
for the sku 359616!

Please note that the coupon is only valid on Dec.12th, 2014.
The coupon can only be used once.

Go happy shopping with DX.com!

Sincerely
DX Team

Helaas was ik te slaperig om nog een andere deal mee te kunnen pakken :'( (Was ook 90% off).

Kreeg afgelopen week een mailtje dat ik de coupon van 5/10 dollar niet gebruikt had. Daarom waren er voor die mensen 'speciale' 12.12 deals. Waaronder 2 telefoons met 90% off en deze met 42% korting.
pi_147506118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:59 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog best snel mijn banggood order binnen. Alleen is ie kapot. :( de spatiebalk van mijn USB tablet keyboard werkt niet. Ieder andere toets wel. Maar de meest belangrijke niet... Even kijken hoe ze dit oplossen. De spatiebalk is gewoon cruciaal voor documenten bewerken.
Volgens mij doet je spatiebalk het prima hoor! :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:28:27 #249
45722 Dromer
pi_147506463
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.
Ff proberen te annuleren dan, want dat wordt een echte la ligger ja
Om te kijken of een smartwatch iets voor je is, lijkt het me wel een leuk dingetje hoor. Er zijn voor dit of meer geld mindere te vinden. (als hij werkt zoals in het filmpje tenminste)
Als het bevalt kun je altijd nog upgraden naar een tweedehands LG G Watch oid. (vind je op marktplaats weinig of ongebruikt voor 75 euro of soms minder)
Als je je schaamt, draag je maar lange mouwen of zo. :P
pi_147506946
Weet iemand een leuke netwerk camera voor weinig om mee te experimenteren?
pi_147507082
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:37:52 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147508164

Drie postfilialen verder (geen idee waar die mee bezig zijn)...
Geloof dat het een limited production run is. :Y Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...

- OMG. Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 12-12-2014 10:59:40 ]
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:42 #253
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147508286
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Jonmen het volgende:
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
Blijft vaag die dingen

ik krijg veel, van ze, maar geen coupons :')
pi_147508739
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat het een limited production run is. :Y Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Klinkt goed :D Waar heb jij hem vandaan gehaald?
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:50:42 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147509862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Klinkt goed :D Waar heb jij hem vandaan gehaald?
Tijdens de Black Friday deals opgesnord op http://www.lendmeurears.com/vsonic/?sort=newest&setCurrencyId=2 :Y
Zwarte detachable versie ook bij MP4Nation: http://www.mp4nation.net/(...)-iem-earphones-black . 'Westone 4R like sound quality', not sure, maar daarvan is de recommended retail price 709 USD. :P
pi_147510936
quote:
[ afbeelding ]

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Verwisselbare kabels is zo chill Shure se215 8-) Waarmee is het geluid vergelijkbaar ?
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:17:18 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147512396
quote:
[ afbeelding ]

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature.
Gefeliciteerd. Ik geef je 2 weken ;)

Die zien er wel aardig uit. Vooral het design omdat ze waarschijnlijk goed in de oren zitten en blijkbaar ook goed klinken. Shure/Westone jatwerk :P
pi_147512666
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet. :)
SPOILER
Bedankt alvast! :)
pi_147512847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet. :)
SPOILER
Bedankt alvast! :)
Wat heb je ervoor betaald?
Top 5 China producten
pi_147513524
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat heb je ervoor betaald?
Ongeveer 2.75 euro op TaoBao, kwam nog wel shippingkosten en fees van CSSbuy bij.
pi_147519491
Reten handig dit. Eens testen.

vrijdag 12 december 2014 @ 17:11:53 #262
314372 Goddelijker
pi_147519714
Hoezo handig? :')
pi_147519773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo handig? :')
Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje :)
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:16:54 #264
314372 Goddelijker
pi_147519851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje :)
Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
pi_147519947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
De bundel verhogen bij T-Mobile was nogal duur, 10 euro extra per maand voor een upgrade van 250 naar 500. Nee laat maar, voor die 10 euro krijg ik veel meer bij andere providers :P

Moet trouwens nog maar zien dat het werkt, Apple is niet meteen het bedrijf waarvan je moet verwachten support voor zoiets in te brengen.
pi_147521329
quote:
[ afbeelding ]

Detachable cables _O_

Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
pi_147523829
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Detachable cables _O_

Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
Ik heb laatst Shure SE215 gekocht voor 90 Euro dus misschien de helft en Shure heeft goede garantie weet ik uit ervaring. Alleen mist ie een beetje laag maar voor Jazz/klassiek is het wel genieten :P
pi_147525710
Iemand nog leuke tips om te kopen van de $2 bij miniinthebox ?
pi_147546819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.
Zijn ze ook ff makkelijker retour..

Gokje dus van je, beetje jammer dat wel.

Doei.
Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen :)

Uit interesse, bij welke webshop in Duitsland bedoel je eigenlijk?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:10:08 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147552065
quote:
Congratulations, you have won 3 Coins!
Loont dus best om die BIC advent kalender aan te klikken ;)!
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:40:53 #271
45722 Dromer
pi_147555386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:15 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen :)
Misschien dat ze bij Banggood de fake alleen die kant opsturen? ;)
pi_147569686
Zijn er nog chinese webshops met kleding ;)!
  zondag 14 december 2014 @ 15:00:11 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147569884
quote:
Shops specialized in...
› Clothing
Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
pi_147570100
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 14 december 2014 @ 15:21:28 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147570373
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Jij hier! :D

Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken. :P xD
pi_147570399
Nieuwe motor gekocht :D nu even een hoesje voor de telefoon bestellen voor op de navigatie steun. :+
Top 5 China producten
pi_147570437
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:22 schreef rene90 het volgende:
Nieuwe motor gekocht :D
In china? :o
quote:
nu even een hoesje voor de telefoon bestellen voor op de navigatie steun. :+
in nederland zeker? :+
pi_147570853
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:24 schreef mschol het volgende:

[..]

In china? :o

[..]

in nederland zeker? :+
Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheen (8>
Top 5 China producten
pi_147570897
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jij hier! :D

Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken. :P xD
Haha check!
Lurk al een tijdje mee en bestel al jaren bij Chineze webshops. O-)
Maar voor het eerst wat kleren geprobeerd :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 14 december 2014 @ 18:10:29 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147575709
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheen (8>
Met mijn privé jet werkte dat prima. Geen zorgen maken dus :7
pi_147578953
Is iedereen met vakantie ofzo?

Of is die bagger koers de aanleiding dat dit topic langzaam doodbloed? :{
  zondag 14 december 2014 @ 19:51:42 #282
45722 Dromer
pi_147579803
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:

Weinig te melden. Heb zo'n plat Xiaomi 5000 powerbankje besteld bij Xiaomi tmall. Ik durf die dingen bijna niet meer elders te bestellen. :P
En weinig onderweg. Twee telefoons, een koffiemaler en een telefoonbatterijtje.
  zondag 14 december 2014 @ 21:11:38 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147583339
quote:

Heb momenteel dit onderweg:

http://www.buyincoins.com/item/39524.html
Heb op mijn account 6 van die kerst coins gewonnen, dus deze maar besteld :P.
__

http://www.dx.com/p/359616
Besteld met de hoge korting die je afgelopen week kon krijgen :).
__

http://www.dx.com/p/337604
Besteld met de kortingscode van DX (10$).
__

Van de Aliexpress sale. Ergens volgende week binnen hoop ik.
__

http://www.ebay.com/itm/360863083169
Nieuwe batterij voor een PS3 controller, oude was wat opgezet en de batterij ging niet aan :P. Ander lithium batterijtje deed het wel (maar paste niet) dus maar een nieuwe besteld.
__
Xiaomi pistons

http://www.miniinthebox.c(...)t-phone_p938325.html
Met al het opgespaarde tegoed (en 50% nieuwsbriefkorting) voor $4 :P

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 14-12-2014 21:35:55 ]
  zondag 14 december 2014 @ 21:40:23 #284
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_147584722
quote:

Nee, impuls aankopen bestaan nog. Vandaag een complete Hubsan met reserve onderdelen en extra accu's besteld. De totale korting was te leuk om te laten lopen. Al zal mijn CC daar anders over denken. :)
  zondag 14 december 2014 @ 22:10:11 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147586116
Heb laatst maar de bank gevraagd of m'n maandelijkse CC-limiet niet wat omhoog kon. :P :')

@RobertNL, hea bah. Lijstjes. ;) Die MI... De 3 of 4? :o
- Oh, wacht, of zo'n cheapo Note natuurlijk bedenk ik me net...
  zondag 14 december 2014 @ 22:27:01 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147586834
Omdat de normale versie zo goed werkt nu de prof versie gekocht :)

Vracht slijpstenen, 1000, 1500, 2000, 3000 grit :7

20 pakjes extra reflectoren want de eerste 14 pakjes waren goed :)

remote flash B-)

zondag 14 december 2014 @ 22:57:53 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147588228
Nog nooit van gehoord. AGENT.X horloges. Maar blijkbaar is dat 'a thing'. :P Zien er best wel grappig uit op zich, nu in de aanbiedinges: http://www.ebay.com/sme/r(...)l?_soffid=5003725409 .
  zondag 14 december 2014 @ 23:06:57 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147588643
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Nog nooit van gehoord. AGENT.X horloges. Maar blijkbaar is dat 'a thing'. :P Zien er best wel grappig uit op zich, nu in de aanbiedinges: http://www.ebay.com/sme/r(...)l?_soffid=5003725409 .
Zitten inderdaad wel een paar grappige klokjes tussen :Y
pi_147588950
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat de normale versie zo goed werkt nu de prof versie gekocht :)

[ afbeelding ]

Vracht slijpstenen, 1000, 1500, 2000, 3000 grit :7
[ afbeelding ]

20 pakjes extra reflectoren want de eerste 14 pakjes waren goed :)
[ afbeelding ]

remote flash B-)

[ afbeelding ]
Linkje naar die reflectoren? :@
  zondag 14 december 2014 @ 23:16:13 #290
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_147589052
idd waar haal je die reflectoren?
BAM dit is 3KB
  zondag 14 december 2014 @ 23:18:19 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147589130
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Xetran het volgende:

[..]

Linkje naar die reflectoren? :@
Deze heeft ze echt goedkoop. Met een wiel van 36 spaken kun je ook wegkomen met 18 stuks. Veel meer spaken overslaan verpest het effect.

http://www.ebay.nl/itm/14(...)id=p3984.m1439.l2649
  zondag 14 december 2014 @ 23:20:34 #292
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_147589221
Direct 2 pakjes besteld :)
BAM dit is 3KB
  zondag 14 december 2014 @ 23:23:59 #293
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147589343
In Nederland (Duitsland) kost dat al snel 3 tot 4 keer zoveel. Ik merkte geen verschil in mijn test.
Maakt je fiets echt veel veiliger.
pi_147589984
quote:

Ik merk het, post weinig maar toch hoog in postaantal.

Anywho; ik kijk nog steeds naar een cameragrip maar dat zou betekenen dat ik ook een nieuwe cameratas moet bestellen (huidige is te klein geworden).
Verder op zich nog wel geïnteresseerd in een mooi horloge met metalen band.
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
remote flash B-)

[ afbeelding ]

Net als de grip kwam ik gisteren er ook weer achter dat een flash remote gebruiken ook wel eens erg handig kan zijn. Dus ook maar op het "misschien-kopen-lijstje" zetten...

Dus, alsnog niets besteld maar op lijstje:
- DSLR batterygrip
- (Grotere) cameratas
- Horloge
- Flash transmitter/receiver
  zondag 14 december 2014 @ 23:52:20 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147590315
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst deze binnen: https://www.banggood.com/(...)kpacks-p-929683.html

Perfecte kwaliteit, mooi dik spul en goede stiksels. Alleen had ik de maten in inch gelezen ipv centimeter, maar dat krijg je ervan als je beschonken gaat Chinashoppen :@
pi_147592370
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
In Nederland (Duitsland) kost dat al snel 3 tot 4 keer zoveel. Ik merkte geen verschil in mijn test.
Doe eens even een reviewtje/filmpje plaatsen van die dingen dan :)?
ben wel benieuwd. Kun je die dikke flashlights van je er wel op laten schijnen :P

en ja ik weet dat ze vast op YT wel te vinden zijn, maar houdt dit topic levend haha

[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 15-12-2014 01:27:27 ]
pi_147592544
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..
pi_147592579
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:36 schreef mschol het volgende:

[..]

och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..
op dumpert een mooi voorbeeld van:
www.dumpert.nl/mediabase/(...)tist_compilatie.html
  maandag 15 december 2014 @ 01:46:31 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147592638
:') Mien god jung. _O-
pi_147592687
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

op dumpert een mooi voorbeeld van:
www.dumpert.nl/mediabase/(...)tist_compilatie.html
ik zou volgens mij weinig spijt van hebben als ik hem met een auto omver zou hebben gereden.. dat kan alleen niet want geen rijbewijs enzo :P
  maandag 15 december 2014 @ 04:02:05 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147593286
Extra spezial lang opgebleven om de LaPo binnen te slepen. Toewijding! >:)

GC / [Chinese Webshops] Topic #330 Waar zijn de pakjes voor onder de boom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')