abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:00:59 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147333230

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147336081
True that. True that. :N :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:08:13 #3
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147336822
Eindelijk 6 december, FOK is ook Zwarte Piet moe... geen banners geen niks meer.
Hebben we deze pipo nog in onze topic rondhangen :'(

sintershiz.gif
pi_147338930
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.

Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.

Welke gebruiken jullie?
pi_147339141
Hehe $0.20 inc. shipping, een chocolade reepje:

linkje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 6 december 2014 @ 19:55:43 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147339790
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.

Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.

Welke gebruiken jullie?
Die g1w dashcam is nog steeds wel een toppertje lijkt mij :Y (bang/buck wise).
pi_147339991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
linkje
Haha. Is deze site bekend? Net een flesje cola besteld voor $ 0,79.
pi_147340008
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Geen idee, hopelijk komt het aan dan _O-
Top 5 China producten
  zaterdag 6 december 2014 @ 23:08:59 #9
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147347463
De dollarkoers begint me inmiddels tot tranen te beroeren. :'(

quote:

Welke gebruiken jullie?
Ik heb een Mobius. Lekker klein. :)
Zijn een paar andere versies/kloons van in kekke kleurtjes. Weet Shiz meer van.

Zelf net een koffiebonenmalertje gekocht. Aan de reviews te zien geen troep en aangezien ik geen echte koffienerd ben en alleen bonen om wil zetten in gemalen koffie voor m'n Aeropress, vast voldoende.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geen idee, hopelijk komt het aan dan _O-
Maar de prik is er vast af. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Dromer op 06-12-2014 23:24:48 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 7 december 2014 @ 00:03:28 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147349396
quote:
[ afbeelding ]
linkje
Melkproducten uit China, wat kan er mee fout gaan :P
pi_147354311
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Melkproducten uit China, wat kan er mee fout gaan :P
Blijkbaar genoeg om bij ons al het melkpoeder op te kopen :P
You can't be late if you don't show up.
  zondag 7 december 2014 @ 11:00:39 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147354420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk 6 december, FOK is ook Zwarte Piet moe... geen banners geen niks meer.
Hebben we deze pipo nog in onze topic rondhangen :'(

[ afbeelding ]
Omdat mensen vrijdag moesten werken en we het dus gisteren vierde (ja, ik ben in NL). En als victory lap omdat ik de icoontjeswedstrijd heb gewonnen. :7 Thanks 4 voting bro's. _O_
quote:

[..]
Heb er zelf geen, maar dit zou ik idd zeggen: http://www.techmoan.com/what-is-the-best-dashcam/ . ;)
quote:
Ah. Us kieke! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147354997
quote:
[ afbeelding ]
linkje
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Zit er niet een verbod op dit soort goederen van buiten de EU? Ik bedoel, mij maakt het niet uit maar weet niet in hoeverre je zo'n dingen moet vertrouwen :P Van de andere kant zitten er veel dingen tussen die ik wel eens zou willen proberen :Y)
  zondag 7 december 2014 @ 13:29:39 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147357247
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

[..]

Zit er niet een verbod op dit soort goederen van buiten de EU? Ik bedoel, mij maakt het niet uit maar weet niet in hoeverre je zo'n dingen moet vertrouwen :P Van de andere kant zitten er veel dingen tussen die ik wel eens zou willen proberen :Y)
Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppen ^O^

Iemand vroeg nog om een soldeerbout. Donderdag bij de Lidl :)
pi_147358082
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppen ^O^

Je moet er iets voor over hebben om Chinese snacks te nuttigen O+
  zondag 7 december 2014 @ 15:00:35 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147359474
quote:

[..]

Kut, dan moet ik de dichtstbijzijnde NL'se LIDL nog gaan zoeken ;)
Ik heb 'm ff gechecked, maar ik wil er ééntje die wat uitgebreider is. Toch bedankt, monkeybrain!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 7 december 2014 @ 15:16:27 #18
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_147359834
quote:

Welke gebruiken jullie?
ik heb al weer ff de mobius, en ben er zeer tevreden mee, bij daglicht in Full HD 1080p gefilmd kun je op pauze haarscherp kentekens lezen alsof het een DSLR foto is..
snachts is t goed te doen, maar het kan NOG beter (lukt ze bij wegmisbruikers ook, dus nog ff geduld tot kwaliteit betaalbaar wordt)
(vergeet em niet op 1080p HD te zetten)

**instant edit: als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de M10 gaan.. is met schermpje, kun je voor overdag en snachts licht instellingen veranderen :)

[ Bericht 11% gewijzigd door mickeyD op 07-12-2014 15:42:33 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 7 december 2014 @ 16:00:14 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147361039
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kut, dan moet ik de dichtstbijzijnde NL'se LIDL nog gaan zoeken ;)
Ik heb 'm ff gechecked, maar ik wil er ééntje die wat uitgebreider is. Toch bedankt, monkeybrain!
Was iemand anders. Die wilde zo'n gare gele halen van $3 :P
  zondag 7 december 2014 @ 16:02:16 #20
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_147361111
Ik wil straks in het voorjaar een camera-tje inbouwen in een vogel nestkastje. Zodat ik vanuit de warme kamer naar het grut in het nestkastje kan kijken.
Dicht bij huis voor de broodnodige stroomvoorziening.

Ik twijfel over de SJ400 wifi of deze SJ M10 cam als die met wifi is . Is het mogelijk om en oplaad snoer door de waterdichte behuizing te doen zodat het nog wel spatwaterdicht is.
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  zondag 7 december 2014 @ 16:09:52 #21
131319 mickeyD
pi_147361353
meestal niet, je zult een gaatje moeten maken, stekkertje dr in, invetten met vaseline of iets dergelijks en dan rond de stekker dichtkitten (dan blijft de kit niet aan je stekker plakken en kun je hem ooit nog fatsoenlijk verwijderen)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_147362283
quote:
Review precies zoals ik verwacht had; exact gelijk aan de SJ4000 alleen dan in andere verpakking.
Zoiets kun je dan natuurlijk wel eerder als dashcam gebruiken dan de SJ4000; die laatste heeft wel erg veel weg van een GoPro en om die dan zo zichtbaar in je auto te zetten...
Komt bij dat de M10 goedkoper is dan de SJ4000 omdat je voor dashcam natuurlijk ook niet al die accessoires nodig hebt.

Persoonlijk zit ik nog heel erg te hopen op die Xiaomi camera; aan de ene kant denk ik dat die er nooit gaat komen maar aan de andere kant brengt Xiaomi natuurlijk wel allerlei producten op de markt. Maar ik weet sowieso wel zeker dat - als de camera er komt - het vast niet de prijs/mogelijkheden gaat krijgen zoals die hier genoemd zijn.

quote:
Hé, die heb ik ook. Prima ding als je af en toe moet solderen; zit ook al wat tin bij waar ik even mee vooruit kon.
(Heb de hele hexacopter ermee gedaan)
Maar wil je regelmatig wat solderen dan zou ik toch even verder kijken.
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Thee het volgende:
Ik wil straks in het voorjaar een camera-tje inbouwen in een vogel nestkastje. Zodat ik vanuit de warme kamer naar het grut in het nestkastje kan kijken.
Dicht bij huis voor de broodnodige stroomvoorziening.

Ik twijfel over de SJ400 wifi of deze SJ M10 cam als die met wifi is . Is het mogelijk om en oplaad snoer door de waterdichte behuizing te doen zodat het nog wel spatwaterdicht is.
Hé, iemand met hetzelfde idee. Wil op zich ook wel zoiets maken voor m'n vader; die leek dat ook wel interessant.

Persoonlijk vindt ik een SJ4000/M10 overkill en ook niet geschikt voor zoiets.
Wifi is gewoon niet handig voor zoiets; moet je maar eens bekijken en dan wel het stuk over Wifi.

Ik neem aan dat je gewoon snel/makkelijk even live kunt zien wat daar in dat nest gebeurd; dan zou ik persoonlijk voor een simpele analoge camera gaan of een IP-camera.

Je hebt genoeg kits met een camera en een scherm die je voor de prijs van een SJ4000 kunt halen. Even aansluiten en je hebt constant live-beeld.
Of je koopt een IP-camera; beeld van die camera kun je dan op je tablet/telefoon/PC etc. bekijken.
Voor het geldt van een SJ4000 kun je wel een HD IP-camera halen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:22:50 #23
131319 mickeyD
pi_147363788
ip camera's hebben vaak zo'n ring infrarood ledjes, dat is echt compleet overkill in een klein vogelhuisje, 1 of 2 ledjes is meer dan genoeg, en dan nog, worden die vogels dr niet stekeblind van? (geen idee of die IR kunnen zien)
tevens zijn ip-cams vaak veel groter dan (bijvoorbeeld) de M10 of de mobius (heeft geen waterproof case, is wel los te koop, maar duur) die weer geen ir ondersteunen.
en zijn ip-cam beelden meestal van een complete ruk kwaliteit, 640x480 of iets dergelijks
mijn conclusie:
ip-cam: groot, ir ondersteuning, matig tot slecht beeld
dashcam: klein, geen ir ondersteuning voorzover bekend, Full HD 1080p beelden
pi_147364026
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef mickeyD het volgende:
ip camera's hebben vaak zo'n ring infrarood ledjes, dat is echt compleet overkill in een klein vogelhuisje, 1 of 2 ledjes is meer dan genoeg, en dan nog, worden die vogels dr niet stekeblind van? (geen idee of die IR kunnen zien)
Heb er wel over gelezen inderdaad. Geen zin om weer op te zoeken maar dat kan Thee zelf ook opzoeken natuurlijk.
quote:
tevens zijn ip-cams vaak veel groter dan (bijvoorbeeld) de M10 of de mobius (heeft geen waterproof case, is wel los te koop, maar duur) die weer geen ir ondersteunen.
Tja, er bestaan ook camera-boardsdie nog weer kleiner zijn dan een Möbius/SJ4000. Die zijn ook wel spatwaterdicht te maken.
quote:
en zijn ip-cam beelden meestal van een complete ruk kwaliteit, 640x480 of iets dergelijks
Beter lezen. Je hebt al 720P camera IP-camera's voor dat geldt, en die ik hierboven link is al 1080P.
Kan upscaled zijn, maar voor een boel van die actioncamera's geldt dat waarschijnlijk ook.
quote:
mijn conclusie:
ip-cam: groot, ir ondersteuning, matig tot slecht beeld
dashcam: klein, geen ir ondersteuning voorzover bekend, Full HD 1080p beelden
En ik ben hier dus ook niet mee eens.

Trouwens; als het zo'n standaard nestkast is zal ze sowieso iets moeten verzinnen voor licht (zonder kunstmatig (IR) licht valt daar toch niets te zien) en als er een SJ4000 wel in zou passen dan kun je er ook wel een IP-camera/board in proppen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:29:29 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147364058
Je loopt wat achter :D. Zijn best aardige (fixed) IP cams te krijgen voor 35-40 euro :Y.
http://eud.dx.com/product(...)-led-white-844323144
Zoiets bijvoorbeeld, 720p, en ook nog eens redelijk compact. Zelf ook wel eens aan zoiets gedacht (maar dan in een schuur) met een 808 keychain + video out + zender/ontvanger, is dan wel analoog maar ook redelijk stabiel denk ik.
  zondag 7 december 2014 @ 17:32:03 #26
131319 mickeyD
pi_147364136
quote:
Beter lezen. Je hebt al 720P camera IP-camera's voor dat geldt, en die ik hierboven link is al 1080P.
Kan upscaled zijn, maar voor een boel van die actioncamera's geldt dat waarschijnlijk ook.
nee dat wist ik idd niet..
pi_147365135
Hahah liefhebbers voor camera's in vogelhuisjes :D
Ik wist dat er op import-forum een tijd geleden iemand eens ook met zon projectje bezig was.
Misschien hebben jullie daar wat aan?:

http://www.import-forum.n(...)elhuisje-met-camera/
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 22:29:16 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147375621
Had (eindelijk) mn led kerstkaart boompjes binnen

had er in totaal 40 besteld :') Ze zouden in 4 (6?) kleuren leverbaar zijn....
heb 14oranje, en 16 groene :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147382856
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:

Kan ik nou niet goed tellen of ligt dat aan jou? ^^
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
pi_147382974
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 06:00 schreef Andydewit het volgende:

[..]

Scherp :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147383136
quote:

[..]

Jij kan niet goed tellen denk ik :P 14+16 = 30.
pi_147383210
quote:

Welke gebruiken jullie?
Dit topic al gelezen?

PTA / Camera in je auto (Dashcam) #9:
  maandag 8 december 2014 @ 09:03:44 #33
45722 Dromer
pi_147383627
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:

Ja.. hier zes besteld en alle zes groen. :P
En Downstar maar klagen dat ie geen blauwe erbij had. (maar verder wel alle kleuren)
pi_147384906
Weer een zooitje arduino spul besteld bij banggood, gaat het weer via swedish post :{
dat wordt knutselen in het voorjaar ipv de winter :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 8 december 2014 @ 10:33:17 #35
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_147384994
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef longinus het volgende:
Weer een zooitje arduino spul besteld bij banggood, gaat het weer via swedish post :{
Ik koop mijn arduino spul altijd op ebay! goedkoper en tot nu toe snel geleverd! Max 2 weken +-
  maandag 8 december 2014 @ 10:41:20 #36
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147385114
quote:
Wat heb je zoal gekocht?
pi_147385359
quote:
Dat had ik nog nooit gehad, tot mijn voorlaatste bestelling... Hoezo Swedish post? Wacht nu intussen zo'n 40 dagen op die bestelling :{ Dus dat kan nog wel effe duren?
pi_147385514
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:57 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Dat had ik nog nooit gehad, tot mijn voorlaatste bestelling... Hoezo Swedish post? Wacht nu intussen zo'n 40 dagen op die bestelling :{ Dus dat kan nog wel effe duren?
Voobeeldje hoe niks zeggend de tracking soms kan zijn:
quote:
2014-12-06 16:41
Asendia Asia, Departure from border point of origin country
Asendia Asia, Arrival at border point of origin country
Asendia Asia, Mailed
Vanaf de minuut dat het pakketje is ingeleverd staat hij gelijk op 'departure from border point' wat natuurlijk nergens op slaat.
Top 5 China producten
pi_147385632
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Voobeeldje hoe niks zeggend de tracking soms kan zijn:

[..]

Vanaf de minuut dat het pakketje is ingeleverd staat hij gelijk op 'departure from border point' wat natuurlijk nergens op slaat.
Besteld op 30-10, op banggood verzenddatum 2-11. Op 17track nog altijd 1 regel sinds ik de tracking code bekijk een aantal weken geleden:

Origin: Sweden
Destination: Netherlands
The shipment is under transportation. The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 11:42:30 #40
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147386296
quote:

[..]

kut je hebt gelijk :') typo faal.

14 oranje, 26 groen
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 11:46:14 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147386395
Tevens, vorige week echt veel binnen gehad _O_ Moest zelfs meelopen naar het busje van de pakjes man omdat er zoveel in lag voor me _O_

Meuk E-shisha's
die kerstkaartdingen
Gamecube controllers (super smash _O_, waar ik nu geen adapter voor heb :') :r mediamarkt :r)
Classic wii controllers
Een pak van itailor voor kerst
2 kigurumi pakken ( _O- )
Muismat van 1 bij 1
Van die kekke china mutsjes ( zoidberg _O_ )
horloge / zonnebrillen doos
zooitje kettingen / ringen enzo

Benieuwd wat er volgende week weer in de brievenbus zit _O_

Hebben jullie trouwens ook de ervaring dat china verzendingen via ebay (en lightinthebox ) echt stukken sneller zijn dan via dhgate / ali express ect. ect.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jimbo op 08-12-2014 11:52:49 ]
pi_147386803
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Jimbo het volgende:

muismat van 1 bij 1
1 bij 1 meter?
pi_147387912
Die m10 cam sjcam lijkt me wel wat, heeft iemand er ervaring mee?
  maandag 8 december 2014 @ 13:04:30 #44
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147388161
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef Goejedag het volgende:
Die m10 cam sjcam lijkt me wel wat, heeft iemand er ervaring mee?
Lees even een paar post terug over wat mensen er over zeggen en de reviews van Youtube ;)

Naar mijn weten heeft niemand 'm nog in huis hier, anders was er vast wel een reviewtje/post over gemaakt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147388172
Ik heb de sjcam m10 besteld, is 28-11 shipped to overseas (NL)
Als ik hem binnen heb laat ik het wel weten.
pi_147388547
Iemand nog 'n goeie tip wat betreft handschoenen?

Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graag :D Mag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 8 december 2014 @ 13:26:02 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147388646
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graag :D Mag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
HEMA, V&D, Action ^O^

Sommige dingen moet je niet uit china proberen te halen ;)
De kans dat ze te klein zijn is groot, materiaalkwaliteit is altijd twijfelachtig.
Maar als je echt echt echt wilt kan je van ebay/aliexpress/taobao vast wel iets halen met veel goede feedback en een goede maten tabel :7 Uitdaging om iets echt oké te vinden :Y
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147389994
Ik loop nu een paar maanden op schoenen uit China, nog geen spijt van.
Inderdaad een goede maten tabel, liefst ook in centimeters, en zo veel mogelijk informatie over de gebruikte materialen.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 14:33:53 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147390551
quote:
6s.gif Op maandag 8 december 2014 12:03 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

1 bij 1 meter?
yesh!

Wel zo fijn op t werk, waar ik over mn hele tafel muis :')
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 14:34:48 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147390574
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef Mehari het volgende:
Ik loop nu een paar maanden op schoenen uit China, nog geen spijt van.
Inderdaad een goede maten tabel, liefst ook in centimeters, en zo veel mogelijk informatie over de gebruikte materialen.
china en maten :N
Ringmaten zijn of 2 maten te klein, of 4 te groot ;(
broeken zijn 2 maten te klein

Tshirts - polo's ect gaat wel goed, maar de rest :N
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 14:35:37 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147390605
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

ik krijg nog een paar binnen die moeten lijken op berenklauwen :@

zodra ik ze heb zal ik je laten weten of ze goed warm zijn _O-
pi_147390725
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:05 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb de sjcam m10 besteld, is 28-11 shipped to overseas (NL)
Als ik hem binnen heb laat ik het wel weten.
Thanks Giel!
  maandag 8 december 2014 @ 14:48:37 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147391009
De M10 is ook al ff onderweg hiernaartoe. :P Met Hungary Post. 8)7

Enne...

~ http://www.ibood.com/nl/nl/ Veho... ah-huh. :% Maar de prijs is niet zo gek. Alleen zou ik 'em niet kopen.
  maandag 8 december 2014 @ 15:33:45 #54
314372 Goddelijker
pi_147392435
Vandaag de SJ4000 gebruikt als dashcam, met een gorillapod met zuignap, alleen dan trilt ie net teveel mee. Dus de gorillapod is leuk om hem statisch ergens aan vast te zuignappen, maar niet in de auto. :P
pi_147393734
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja.. hier zes besteld en alle zes groen. :P
En Downstar maar klagen dat ie geen blauwe erbij had. (maar verder wel alle kleuren)
Laat mij er buiten wil je :{w :s)
  maandag 8 december 2014 @ 17:00:31 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147395529
quote:
Tevens, vorige week echt veel binnen gehad _O_ Moest zelfs meelopen naar het busje van de pakjes man omdat er zoveel in lag voor me _O_

Meuk E-shisha's
die kerstkaartdingen
Gamecube controllers (super smash _O_, waar ik nu geen adapter voor heb :') :r mediamarkt :r)
Classic wii controllers
2 kigurumi pakken ( _O- )
Muismat van 1 bij 1
Van die kekke china mutsjes ( zoidberg _O_ )
horloge / zonnebrillen doos
zooitje kettingen / ringen enzo

Benieuwd wat er volgende week weer in de brievenbus zit _O_

Hebben jullie trouwens ook de ervaring dat china verzendingen via ebay (en lightinthebox ) echt stukken sneller zijn dan via dhgate / ali express ect. ect.
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?
Hier ben ik wel heel benieuwd naar namelijk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 8 december 2014 @ 17:22:06 #57
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396180
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_147396205
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegd :').
Top 5 China producten
  maandag 8 december 2014 @ 17:30:18 #59
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396445
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in China :) Ook bestel ik waarschijnlijk zelf al iets bij Banggood, dus die verzending zit er sowieso wel in :P
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 8 december 2014 @ 17:33:32 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147396550
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in China :) Ook bestel ik waarschijnlijk zelf al iets bij Banggood, dus die verzending zit er sowieso wel in :P
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_147396573
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

2.gif
quote:
O-)

maandag 8 december 2014 @ 17:38:15 #62
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396703
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
:') Hier vraag ik toch helemaal niet om. Er staat dat het er binnen 10 werkdagen is. Ik heb er 15 in totaal, dus lijkt me tijd zat. Tot nu toe is het bij mij altijd de 9/10e binnen gekomen en anders dan verzin ik wel iets anders.

Ik vroeg enkel om ideeën.
  maandag 8 december 2014 @ 17:38:44 #63
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147396720
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!
pi_147396756
Komende 5 dagen is de earson 19.99 dollar bij banggood!
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Top 5 China producten
pi_147396776
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
pi_147396793
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
Sneller dan wat?
Top 5 China producten
pi_147396810
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Sneller dan wat?
Reguliere sjineese bamipost
pi_147396820
quote:

[..]

Reguliere sjineese bamipost
Over het algemeen langzamer is mijn ervaring.
Top 5 China producten
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:56:37 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397243
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:57:20 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397271
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

zal ff kijken als ik thuis ben, en t proberen niet te vergeten (dat laatste vooral)
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:57:36 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397281
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
light/mini inthebox zijn altijd wel snel met leveren :Y
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 17:58:59 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147397321
quote:
had laatst een pakje uit italie

die heb ik 3 weken geleden besteld, en is nu nog niet in huis.

De spullen uit china die ik met chinapost (of hoe die ook heet) besteld heb een week geleden waren er zaterdag al.

Je weet het maar nooit, soms is t echt supersnel, andere dagen duurt het weken / maanden
pi_147397554
Iemand die een cheap USB audiokaart zoekt?

Kost echt geen drol en ze leveren echt perfecte kwaliteit:

http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verschil tussen de 2 is dat de eerste z'n flikkerend lampje nogal irritant is, afplakken dus. :P De 2de is compacter, maar wel duurder.
pi_147397576
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!
Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo. ~:)

(En dit is dus gewoon een probeersel hè, ik heb niet écht zo'n ding naar mij onderweg)

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?
Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.
pi_147397952
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Toevallig een groene broek en streepte kousen bij?
'Bassieeeee en adriaaan, bassie en adriaaan dat zijn de beste vrienden'

En ja ik weet dat dit niet het Royal stewart(stuart) patroon is of ook maar enigzins oplijkt:P
toch doet het me er wel een beetje aan denken, niet mijn smaak in ieder geval haha :P

Wel goede kwaliteitspakken van itailor ofniet?
  maandag 8 december 2014 @ 18:30:43 #76
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_147398240
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo. ~:)

(En dit is dus gewoon een probeersel hè, ik heb niet écht zo'n ding naar mij onderweg)

[..]

Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.
Hij is ook wel fout. Maar het zou echt wel kunnen, maar je moet het wel kunnen dragen. Dan moet je echt alpha en zelfverzekerdheid uitstralen denk ik, anders zie je er uit als een out-dated dork die ooit een pak van zijn pa heeft gekregen. Zou zoiets ook nemen als je 5e of 6e pak.
  maandag 8 december 2014 @ 18:39:10 #77
314372 Goddelijker
pi_147398485
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Jeetje, krijg ook wel beetje een Bassie en Adriaan-gevoel. :')
Of een echte Engelsman met rood haar. _O-
  maandag 8 december 2014 @ 19:18:16 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147400050
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Seg... O-)
quote:
~ floodposten; het - een handeling waarbij een user op een forum meerdere berichten achter elkaar post en alleen zichzelf opvolgt terwijl dit best in een enkele post had gekund met als gevolg het verstoren van de leesflow en de onnodige gebruikname van ruimte in een topic. Van een user wordt verwacht dat deze zich aan de zogeheten 'netiquette' houdt en rekening houdt met de andere forumgebruikers door bijvoorbeeld floodposts te voorkomen door in een eerdere post een edit te zetten en de nieuwe toevoegingen daar neer te zetten, in plaats van in een nieuwe post. Gescheiden onderwerpen kunnen door een '_' (underscore) op een lege regel gescheiden worden.
_

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef rene90 het volgende:
Komende 5 dagen is de earson 19.99 dollar bij banggood!
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Nette deal. :Y
  maandag 8 december 2014 @ 19:25:05 #79
45722 Dromer
pi_147400311
quote:
12s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Seg... O-)

JIj durft.. een oldbie op zijn plek zetten. ;)
  maandag 8 december 2014 @ 19:43:42 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147401111
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef shiznuts het volgende:
De M10 is ook al ff onderweg hiernaartoe. :P Met Hungary Post. 8)7
Dat las ik de eerste keer dus :')
  maandag 8 december 2014 @ 19:51:03 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147401414
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Dromer het volgende:

[..]

JIj durft.. een oldbie op zijn plek zetten. ;)
Feyenoord of niet. :P Word eens tijd dan!
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat las ik de eerste keer dus :')
0:23 :Y)
  maandag 8 december 2014 @ 19:51:44 #82
314372 Goddelijker
pi_147401449
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Feyenoord of niet. :P Word eens tijd dan!

[..]

0:23 :Y)
Jeetje, wat slecht.
  maandag 8 december 2014 @ 19:53:31 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147401523
Als je pakketje dan niet aankomt, dan hebben ze het vast opgegeten!
  maandag 8 december 2014 @ 19:55:41 #84
314372 Goddelijker
pi_147401601
quote:
9s.gif Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je pakketje dan niet aankomt, dan hebben ze het vast opgegeten! [ afbeelding ]
Volgens mij krijgen ze in China ook honger en hebben ze van mij ook al een pakketje opgegeten.
Na 47 dagen nog geen spoor te bekennen. :D
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 20:00:54 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147401758
quote:
12s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Seg... O-)

[..]

_

[..]

Nette deal. :Y
pff we zijn niet op tweakers he :6
pi_147402460
Nog goede dashcams in de aanbieding? :D
De klaagbaak is een machine.
pi_147402558
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
Hoe past het pak? Pros/cons?
En heb je een pic hoe die staat?
pi_147405134
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Multivitamine het volgende:
Nog goede dashcams in de aanbieding? :D
Lees jij dit topic?

Ik denk van niet.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 8 december 2014 @ 21:47:35 #89
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_147406295
Zou Priceangels.com ervandoor zijn gegaan?

als je nu priceangels.com intypt in je browser krijg je eshopnice.com.
Weet iemand wat voor site dit is? Kan niet veel info hiervan krijgen.
Had nog iets besteld daar, ben benieuwd of dit ook zal aankomen...
  maandag 8 december 2014 @ 21:53:07 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147406505
Was priceangels niet van focalprice?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_147407667
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand die een cheap USB audiokaart zoekt?

Kost echt geen drol en ze leveren echt perfecte kwaliteit:

http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verschil tussen de 2 is dat de eerste z'n flikkerend lampje nogal irritant is, afplakken dus. :P De 2de is compacter, maar wel duurder.
Voor wat gebruik je deze?
pi_147407957
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef keratina het volgende:

[..]

Voor wat gebruik je deze?
3.5 uitgang op me laptop is kapot, zit wel nog in garantie, maar ik weet nog niet of ik 'm ga opsturen. Heb m'n laptop elke dag nodig..
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 23:27:06 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147410561
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Gerlofm het volgende:

Was die niet gebanned? er waren pas geleden heel veel webshop op een blacklist gezet
(oh oops, volgens mij heb ik je post ook gereport :@ Verkeerdeknop dit dat)
pi_147414490
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Gerlofm het volgende:

Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:13:01 #95
45722 Dromer
pi_147414653
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Was die niet gebanned? er waren pas geleden heel veel webshop op een blacklist gezet
(oh oops, volgens mij heb ik je post ook gereport :@ Verkeerdeknop dit dat)
Je zou écht niet zeggen dat je hier al 15 jaar rondhangt. :P
pi_147414901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?
Volgens mij is die site opgesplitst. Sommige producten, zoals horloges dacht ik, worden verkocht via die andere site. Andere producten kan je nog steeds bij priceangels kopen. Raad het echter niet aan om daar je bestelling te plaatsen, hoop gedoe mee gehad...
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:52:11 #97
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_147415806
bizar,
Ik kan nu ook gewoon weer op priceangels.com.
Ja volgens mij zijn ze nu naar de volgende websites
electhinker.com
similarmart.com
popkind.com

maar dus geen eshopnice.com

Zag op facebook dat dit ook 22 november dit jaar zo was.
Nu maar hopen dat mijn pakketje komt, en dan niets meer kopen daar!
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 11:07:47 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147417223
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je zou écht niet zeggen dat je hier al 15 jaar rondhangt. :P
Ik ben een man, multitasken is gewoon niet m'n ding :')
met je amper 9 k posts :6
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:15:11 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147417339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Was blijkbaar tijdelijk. DNS was gewijzigd denk ik :o.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:52 schreef Gerlofm het volgende:
bizar,
Ik kan nu ook gewoon weer op priceangels.com.
Ja volgens mij zijn ze nu naar de volgende websites
electhinker.com
similarmart.com
popkind.com

maar dus geen eshopnice.com

Zag op facebook dat dit ook 22 november dit jaar zo was.
Nu maar hopen dat mijn pakketje komt, en dan niets meer kopen daar!
Wellicht is het wel een nieuw projectje van PA. Foute instelling voor DNS en je hebt dit soort dingen :+
pi_147417566
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

O-)

[ afbeelding ]
FITPICS! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo