SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
True that. True that.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.
Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.
Welke gebruiken jullie?![]()
Die g1w dashcam is nog steeds wel een toppertje lijkt mijquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.
Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.
Welke gebruiken jullie?(bang/buck wise).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Haha. Is deze site bekend? Net een flesje cola besteld voor $ 0,79.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
Hehe $0.20 inc. shipping, een chocolade reepje:
[ afbeelding ]
linkje![]()
Geen idee, hopelijk komt het aan danquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Haha. Is deze site bekend? Net een flesje cola besteld voor $ 0,79.![]()
![]()
De dollarkoers begint me inmiddels tot tranen te beroeren.
Ik heb een Mobius. Lekker klein.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
Welke gebruiken jullie?
Zijn een paar andere versies/kloons van in kekke kleurtjes. Weet Shiz meer van.
Zelf net een koffiebonenmalertje gekocht. Aan de reviews te zien geen troep en aangezien ik geen echte koffienerd ben en alleen bonen om wil zetten in gemalen koffie voor m'n Aeropress, vast voldoende.Maar de prik is er vast af.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk komt het aan dan
[ Bericht 7% gewijzigd door Dromer op 06-12-2014 23:24:48 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Melkproducten uit China, wat kan er mee fout gaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
linkje![]()
![]()
Blijkbaar genoeg om bij ons al het melkpoeder op te kopenquote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Melkproducten uit China, wat kan er mee fout gaan
You can't be late if you don't show up.![]()
Omdat mensen vrijdag moesten werken en we het dus gisteren vierde (ja, ik ben in NL). En als victory lap omdat ik de icoontjeswedstrijd heb gewonnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef monkeybrain het volgende:
Eindelijk 6 december, FOK is ook Zwarte Piet moe... geen banners geen niks meer.
Hebben we deze pipo nog in onze topic rondhangen![]()
[ afbeelding ]Thanks 4 voting bro's.
Heb er zelf geen, maar dit zou ik idd zeggen: http://www.techmoan.com/what-is-the-best-dashcam/ .quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
[..]Ah. Us kieke!quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
linkjeZit er niet een verbod op dit soort goederen van buiten de EU? Ik bedoel, mij maakt het niet uit maar weet niet in hoeverre je zo'n dingen moet vertrouwenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Haha. Is deze site bekend? Net een flesje cola besteld voor $ 0,79.Van de andere kant zitten er veel dingen tussen die ik wel eens zou willen proberen
![]()
![]()
Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppenquote:Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
[..]
Zit er niet een verbod op dit soort goederen van buiten de EU? Ik bedoel, mij maakt het niet uit maar weet niet in hoeverre je zo'n dingen moet vertrouwenVan de andere kant zitten er veel dingen tussen die ik wel eens zou willen proberen
![]()
Iemand vroeg nog om een soldeerbout. Donderdag bij de Lidl![]()
![]()
Je moet er iets voor over hebben om Chinese snacks te nuttigenquote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppen![]()
![]()
Kut, dan moet ik de dichtstbijzijnde NL'se LIDL nog gaan zoekenquote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zullen wij dan collectief een levensverzekering financieren voor jou? Jij de pijp uit door vergiftiging en wij een paar ton cashen om te gaan shoppen
Ik heb 'm ff gechecked, maar ik wil er ééntje die wat uitgebreider is. Toch bedankt, monkeybrain!:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
ik heb al weer ff de mobius, en ben er zeer tevreden mee, bij daglicht in Full HD 1080p gefilmd kun je op pauze haarscherp kentekens lezen alsof het een DSLR foto is..quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
Welke gebruiken jullie?
snachts is t goed te doen, maar het kan NOG beter (lukt ze bij wegmisbruikers ook, dus nog ff geduld tot kwaliteit betaalbaar wordt)
(vergeet em niet op 1080p HD te zetten)
**instant edit: als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de M10 gaan.. is met schermpje, kun je voor overdag en snachts licht instellingen veranderen
[ Bericht 11% gewijzigd door mickeyD op 07-12-2014 15:42:33 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Was iemand anders. Die wilde zo'n gare gele halen van $3quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik de dichtstbijzijnde NL'se LIDL nog gaan zoeken
Ik heb 'm ff gechecked, maar ik wil er ééntje die wat uitgebreider is. Toch bedankt, monkeybrain!![]()
![]()
Ik wil straks in het voorjaar een camera-tje inbouwen in een vogel nestkastje. Zodat ik vanuit de warme kamer naar het grut in het nestkastje kan kijken.
Dicht bij huis voor de broodnodige stroomvoorziening.
Ik twijfel over de SJ400 wifi of deze SJ M10 cam als die met wifi is . Is het mogelijk om en oplaad snoer door de waterdichte behuizing te doen zodat het nog wel spatwaterdicht is.Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden![]()
meestal niet, je zult een gaatje moeten maken, stekkertje dr in, invetten met vaseline of iets dergelijks en dan rond de stekker dichtkitten (dan blijft de kit niet aan je stekker plakken en kun je hem ooit nog fatsoenlijk verwijderen)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Review precies zoals ik verwacht had; exact gelijk aan de SJ4000 alleen dan in andere verpakking.quote:
Zoiets kun je dan natuurlijk wel eerder als dashcam gebruiken dan de SJ4000; die laatste heeft wel erg veel weg van een GoPro en om die dan zo zichtbaar in je auto te zetten...
Komt bij dat de M10 goedkoper is dan de SJ4000 omdat je voor dashcam natuurlijk ook niet al die accessoires nodig hebt.
Persoonlijk zit ik nog heel erg te hopen op die Xiaomi camera; aan de ene kant denk ik dat die er nooit gaat komen maar aan de andere kant brengt Xiaomi natuurlijk wel allerlei producten op de markt. Maar ik weet sowieso wel zeker dat - als de camera er komt - het vast niet de prijs/mogelijkheden gaat krijgen zoals die hier genoemd zijn.Hé, die heb ik ook. Prima ding als je af en toe moet solderen; zit ook al wat tin bij waar ik even mee vooruit kon.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
(Heb de hele hexacopter ermee gedaan)
Maar wil je regelmatig wat solderen dan zou ik toch even verder kijken.Hé, iemand met hetzelfde idee. Wil op zich ook wel zoiets maken voor m'n vader; die leek dat ook wel interessant.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Thee het volgende:
Ik wil straks in het voorjaar een camera-tje inbouwen in een vogel nestkastje. Zodat ik vanuit de warme kamer naar het grut in het nestkastje kan kijken.
Dicht bij huis voor de broodnodige stroomvoorziening.
Ik twijfel over de SJ400 wifi of deze SJ M10 cam als die met wifi is . Is het mogelijk om en oplaad snoer door de waterdichte behuizing te doen zodat het nog wel spatwaterdicht is.
Persoonlijk vindt ik een SJ4000/M10 overkill en ook niet geschikt voor zoiets.
Wifi is gewoon niet handig voor zoiets; moet je maar eens bekijken en dan wel het stuk over Wifi.
Ik neem aan dat je gewoon snel/makkelijk even live kunt zien wat daar in dat nest gebeurd; dan zou ik persoonlijk voor een simpele analoge camera gaan of een IP-camera.
Je hebt genoeg kits met een camera en een scherm die je voor de prijs van een SJ4000 kunt halen. Even aansluiten en je hebt constant live-beeld.
Of je koopt een IP-camera; beeld van die camera kun je dan op je tablet/telefoon/PC etc. bekijken.
Voor het geldt van een SJ4000 kun je wel een HD IP-camera halen.![]()
ip camera's hebben vaak zo'n ring infrarood ledjes, dat is echt compleet overkill in een klein vogelhuisje, 1 of 2 ledjes is meer dan genoeg, en dan nog, worden die vogels dr niet stekeblind van? (geen idee of die IR kunnen zien)
tevens zijn ip-cams vaak veel groter dan (bijvoorbeeld) de M10 of de mobius (heeft geen waterproof case, is wel los te koop, maar duur) die weer geen ir ondersteunen.
en zijn ip-cam beelden meestal van een complete ruk kwaliteit, 640x480 of iets dergelijks
mijn conclusie:
ip-cam: groot, ir ondersteuning, matig tot slecht beeld
dashcam: klein, geen ir ondersteuning voorzover bekend, Full HD 1080p beeldenLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb er wel over gelezen inderdaad. Geen zin om weer op te zoeken maar dat kan Thee zelf ook opzoeken natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef mickeyD het volgende:
ip camera's hebben vaak zo'n ring infrarood ledjes, dat is echt compleet overkill in een klein vogelhuisje, 1 of 2 ledjes is meer dan genoeg, en dan nog, worden die vogels dr niet stekeblind van? (geen idee of die IR kunnen zien)Tja, er bestaan ook camera-boardsdie nog weer kleiner zijn dan een Möbius/SJ4000. Die zijn ook wel spatwaterdicht te maken.quote:tevens zijn ip-cams vaak veel groter dan (bijvoorbeeld) de M10 of de mobius (heeft geen waterproof case, is wel los te koop, maar duur) die weer geen ir ondersteunen.Beter lezen. Je hebt al 720P camera IP-camera's voor dat geldt, en die ik hierboven link is al 1080P.quote:en zijn ip-cam beelden meestal van een complete ruk kwaliteit, 640x480 of iets dergelijks
Kan upscaled zijn, maar voor een boel van die actioncamera's geldt dat waarschijnlijk ook.En ik ben hier dus ook niet mee eens.quote:mijn conclusie:
ip-cam: groot, ir ondersteuning, matig tot slecht beeld
dashcam: klein, geen ir ondersteuning voorzover bekend, Full HD 1080p beelden
Trouwens; als het zo'n standaard nestkast is zal ze sowieso iets moeten verzinnen voor licht (zonder kunstmatig (IR) licht valt daar toch niets te zien) en als er een SJ4000 wel in zou passen dan kun je er ook wel een IP-camera/board in proppen.![]()
Je loopt wat achter. Zijn best aardige (fixed) IP cams te krijgen voor 35-40 euro
.
http://eud.dx.com/product(...)-led-white-844323144
Zoiets bijvoorbeeld, 720p, en ook nog eens redelijk compact. Zelf ook wel eens aan zoiets gedacht (maar dan in een schuur) met een 808 keychain + video out + zender/ontvanger, is dan wel analoog maar ook redelijk stabiel denk ik.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: