Jij kan niet goed tellen denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 06:00 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Kan ik nou niet goed tellen of ligt dat aan jou? ^^
Dit topic al gelezen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:29 schreef FreaZ het volgende:
Gisteren getuige geweest van een totale randdebiel die op de snelweg mot kreeg met een andere auto. Na bumperkleven, groot licht en toeteren haalt hij die andere auto in en gaat (tijdens de spits) op de linkerbaan vol in de ankers... Ik (rechterbaan) kon zelf het remmend verkeer dat van links kwam nog net ontwijken via de vluchtstrook verdomme. Bel je 112 en dan maken ze er een melding van, maar zonder bewijs of andere getuige kan de politie niks.
Ik wil nu echt een dash cam! Heb Techmoan al doorgebladerd en de wedge of 0803 zijn daar populair.
Welke gebruiken jullie?
Ja.. hier zes besteld en alle zes groen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
Had (eindelijk) mn led kerstkaart boompjes binnen
had er in totaal 40 besteldZe zouden in 4 (6?) kleuren leverbaar zijn....
heb 14oranje, en 16 groene
Ik koop mijn arduino spul altijd op ebay! goedkoper en tot nu toe snel geleverd! Max 2 weken +-quote:Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef longinus het volgende:
Weer een zooitje arduino spul besteld bij banggood, gaat het weer via swedish post![]()
dat wordt knutselen in het voorjaar ipv de winter
Wat heb je zoal gekocht?quote:Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef longinus het volgende:
Weer een zooitje arduino spul besteld bij banggood, gaat het weer via swedish post![]()
Dat had ik nog nooit gehad, tot mijn voorlaatste bestelling... Hoezo Swedish post? Wacht nu intussen zo'n 40 dagen op die bestellingquote:Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef longinus het volgende:
Voobeeldje hoe niks zeggend de tracking soms kan zijn:quote:Op maandag 8 december 2014 10:57 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat had ik nog nooit gehad, tot mijn voorlaatste bestelling... Hoezo Swedish post? Wacht nu intussen zo'n 40 dagen op die bestellingDus dat kan nog wel effe duren?
Vanaf de minuut dat het pakketje is ingeleverd staat hij gelijk op 'departure from border point' wat natuurlijk nergens op slaat.quote:2014-12-06 16:41
Asendia Asia, Departure from border point of origin country
2014-12-06 16:41
Asendia Asia, Arrival at border point of origin country
2014-12-06 16:41
Asendia Asia, Mailed
Besteld op 30-10, op banggood verzenddatum 2-11. Op 17track nog altijd 1 regel sinds ik de tracking code bekijk een aantal weken geleden:quote:Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voobeeldje hoe niks zeggend de tracking soms kan zijn:
[..]
Vanaf de minuut dat het pakketje is ingeleverd staat hij gelijk op 'departure from border point' wat natuurlijk nergens op slaat.
kut je hebt gelijkquote:Op maandag 8 december 2014 06:00 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Kan ik nou niet goed tellen of ligt dat aan jou? ^^
Lees even een paar post terug over wat mensen er over zeggen en de reviews van Youtubequote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef Goejedag het volgende:
Die m10 cam sjcam lijkt me wel wat, heeft iemand er ervaring mee?
HEMA, V&D, Actionquote:Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand nog 'n goeie tip wat betreft handschoenen?
Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graagMag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
yesh!quote:
china en matenquote:Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef Mehari het volgende:
Ik loop nu een paar maanden op schoenen uit China, nog geen spijt van.
Inderdaad een goede maten tabel, liefst ook in centimeters, en zo veel mogelijk informatie over de gebruikte materialen.
ik krijg nog een paar binnen die moeten lijken op berenklauwenquote:Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand nog 'n goeie tip wat betreft handschoenen?
Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graagMag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
Thanks Giel!quote:Op maandag 8 december 2014 13:05 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb de sjcam m10 besteld, is 28-11 shipped to overseas (NL)
Als ik hem binnen heb laat ik het wel weten.
Laat mij er buiten wil jequote:Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. hier zes besteld en alle zes groen.
En Downstar maar klagen dat ie geen blauwe erbij had. (maar verder wel alle kleuren)
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?quote:Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, vorige week echt veel binnen gehadMoest zelfs meelopen naar het busje van de pakjes man omdat er zoveel in lag voor me
Meuk E-shisha's
die kerstkaartdingen
Gamecube controllers (super smash, waar ik nu geen adapter voor heb
![]()
mediamarkt
)
Classic wii controllers
Een pak van itailor voor kerst
2 kigurumi pakken ()
Muismat van 1 bij 1
Van die kekke china mutsjes ( zoidberg)
horloge / zonnebrillen doos
zooitje kettingen / ringen enzo
Benieuwd wat er volgende week weer in de brievenbus zit
Hebben jullie trouwens ook de ervaring dat china verzendingen via ebay (en lightinthebox ) echt stukken sneller zijn dan via dhgate / ali express ect. ect.
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in Chinaquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in ChinaOok bestel ik waarschijnlijk zelf al iets bij Banggood, dus die verzending zit er sowieso wel in
quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |