quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?
Hier ben ik wel heel benieuwd naar namelijk.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegd.
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Sneller dan wat?quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
zal ff kijken als ik thuis ben, en t proberen niet te vergeten (dat laatste vooral)quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?
Hier ben ik wel heel benieuwd naar namelijk.
light/mini inthebox zijn altijd wel snel met leverenquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
had laatst een pakje uit italiequote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!
Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.quote:Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?
Toevallig een groene broek en streepte kousen bij?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook wel fout. Maar het zou echt wel kunnen, maar je moet het wel kunnen dragen. Dan moet je echt alpha en zelfverzekerdheid uitstralen denk ik, anders zie je er uit als een out-dated dork die ooit een pak van zijn pa heeft gekregen. Zou zoiets ook nemen als je 5e of 6e pak.quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo.![]()
(En dit is dus gewoon een probeersel hč, ik heb niet écht zo'n ding naar mij onderweg)
[..]
Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.
Jeetje, krijg ook wel beetje een Bassie en Adriaan-gevoel.quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Seg...quote:
_quote:~ floodposten; het - een handeling waarbij een user op een forum meerdere berichten achter elkaar post en alleen zichzelf opvolgt terwijl dit best in een enkele post had gekund met als gevolg het verstoren van de leesflow en de onnodige gebruikname van ruimte in een topic. Van een user wordt verwacht dat deze zich aan de zogeheten 'netiquette' houdt en rekening houdt met de andere forumgebruikers door bijvoorbeeld floodposts te voorkomen door in een eerdere post een edit te zetten en de nieuwe toevoegingen daar neer te zetten, in plaats van in een nieuwe post. Gescheiden onderwerpen kunnen door een '_' (underscore) op een lege regel gescheiden worden.
Nette deal.quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef rene90 het volgende:
Komende 5 dagen is de earson 19.99 dollar bij banggood!
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Dat las ik de eerste keer dusquote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef shiznuts het volgende:
De M10 is ook al ff onderweg hiernaartoe.Met Hungary Post.
Feyenoord of niet.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
JIj durft.. een oldbie op zijn plek zetten.
0:23quote:
Jeetje, wat slecht.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Feyenoord of niet.Word eens tijd dan!
[..]
0:23
Volgens mij krijgen ze in China ook honger en hebben ze van mij ook al een pakketje opgegeten.quote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je pakketje dan niet aankomt, dan hebben ze het vast opgegeten! [ afbeelding ]
pff we zijn niet op tweakers hequote:
Hoe past het pak? Pros/cons?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Lees jij dit topic?quote:Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Multivitamine het volgende:
Nog goede dashcams in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |