ik krijg nog een paar binnen die moeten lijken op berenklauwenquote:Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand nog 'n goeie tip wat betreft handschoenen?
Ik zoek 'n niet te dik paar, 5-vingerig en waterdicht. Ook warm graagMag leer zijn, maar niet van dat glanzende spul.
Thanks Giel!quote:Op maandag 8 december 2014 13:05 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb de sjcam m10 besteld, is 28-11 shipped to overseas (NL)
Als ik hem binnen heb laat ik het wel weten.
Laat mij er buiten wil jequote:Op maandag 8 december 2014 09:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. hier zes besteld en alle zes groen.
En Downstar maar klagen dat ie geen blauwe erbij had. (maar verder wel alle kleuren)
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?quote:Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, vorige week echt veel binnen gehadMoest zelfs meelopen naar het busje van de pakjes man omdat er zoveel in lag voor me
Meuk E-shisha's
die kerstkaartdingen
Gamecube controllers (super smash, waar ik nu geen adapter voor heb
![]()
mediamarkt
)
Classic wii controllers
Een pak van itailor voor kerst
2 kigurumi pakken ()
Muismat van 1 bij 1
Van die kekke china mutsjes ( zoidberg)
horloge / zonnebrillen doos
zooitje kettingen / ringen enzo
Benieuwd wat er volgende week weer in de brievenbus zit
Hebben jullie trouwens ook de ervaring dat china verzendingen via ebay (en lightinthebox ) echt stukken sneller zijn dan via dhgate / ali express ect. ect.
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in Chinaquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet meer op gokken eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Express verzenden kan eventueel wel. Dat is nog geen 5 euro. Ik wil namelijk wel iets leuks en voor 15 euro heb je bijna niets in Nederland, maar erg veel in ChinaOok bestel ik waarschijnlijk zelf al iets bij Banggood, dus die verzending zit er sowieso wel in
quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?
Hier ben ik wel heel benieuwd naar namelijk.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Sneller dan wat?quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
zal ff kijken als ik thuis ben, en t proberen niet te vergeten (dat laatste vooral)quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zou jij een foto willen posten van het pak wat je gekocht heb?
Hier ben ik wel heel benieuwd naar namelijk.
light/mini inthebox zijn altijd wel snel met leverenquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal! Voor Kerst gaan we een dobbelspelletje doen en ik zoek een leuke gadget van ongeveer 15 euro die voor 26 december in huis is! Iets van Banggood bijvoorbeeld. Ik zat zelf te denken aan een Xiaomi Powerbank, aangezien iedereen daar wel een nut voor heeft, maar misschien heb ik de laatste tijd dingen gemist die toch wel echt leuk zijn?
had laatst een pakje uit italiequote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Xetran het volgende:
Als banggood via sweden post verzend, gaat het dan sneller of maakt dat geen mallemoer uit?
Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dang die is wel erg out-there! Wel een mooie combinatie naar mijn mening tussen klassiek en hip!
Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.quote:Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ben je nu nog wel op tijd, voor de kerst?
Toevallig een groene broek en streepte kousen bij?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook wel fout. Maar het zou echt wel kunnen, maar je moet het wel kunnen dragen. Dan moet je echt alpha en zelfverzekerdheid uitstralen denk ik, anders zie je er uit als een out-dated dork die ooit een pak van zijn pa heeft gekregen. Zou zoiets ook nemen als je 5e of 6e pak.quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik probeerde juist zo fout mogelijke combinatie te maken. Goud, groen, rood enzo.![]()
(En dit is dus gewoon een probeersel hč, ik heb niet écht zo'n ding naar mij onderweg)
[..]
Geen idee. Zijn er meerderen in dit topic die daar wat bestelt hebben en je topic voor.
Jeetje, krijg ook wel beetje een Bassie en Adriaan-gevoel.quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Seg...quote:
_quote:~ floodposten; het - een handeling waarbij een user op een forum meerdere berichten achter elkaar post en alleen zichzelf opvolgt terwijl dit best in een enkele post had gekund met als gevolg het verstoren van de leesflow en de onnodige gebruikname van ruimte in een topic. Van een user wordt verwacht dat deze zich aan de zogeheten 'netiquette' houdt en rekening houdt met de andere forumgebruikers door bijvoorbeeld floodposts te voorkomen door in een eerdere post een edit te zetten en de nieuwe toevoegingen daar neer te zetten, in plaats van in een nieuwe post. Gescheiden onderwerpen kunnen door een '_' (underscore) op een lege regel gescheiden worden.
Nette deal.quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef rene90 het volgende:
Komende 5 dagen is de earson 19.99 dollar bij banggood!
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Dat las ik de eerste keer dusquote:Op maandag 8 december 2014 14:48 schreef shiznuts het volgende:
De M10 is ook al ff onderweg hiernaartoe.Met Hungary Post.
Feyenoord of niet.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
JIj durft.. een oldbie op zijn plek zetten.
0:23quote:
Jeetje, wat slecht.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Feyenoord of niet.Word eens tijd dan!
[..]
0:23
Volgens mij krijgen ze in China ook honger en hebben ze van mij ook al een pakketje opgegeten.quote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je pakketje dan niet aankomt, dan hebben ze het vast opgegeten! [ afbeelding ]
pff we zijn niet op tweakers hequote:
Hoe past het pak? Pros/cons?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Lees jij dit topic?quote:Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Multivitamine het volgende:
Nog goede dashcams in de aanbieding?
Voor wat gebruik je deze?quote:Op maandag 8 december 2014 18:07 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand die een cheap USB audiokaart zoekt?
Kost echt geen drol en ze leveren echt perfecte kwaliteit:
http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Verschil tussen de 2 is dat de eerste z'n flikkerend lampje nogal irritant is, afplakken dus.De 2de is compacter, maar wel duurder.
3.5 uitgang op me laptop is kapot, zit wel nog in garantie, maar ik weet nog niet of ik 'm ga opsturen. Heb m'n laptop elke dag nodig..quote:
Was die niet gebanned? er waren pas geleden heel veel webshop op een blacklist gezetquote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Gerlofm het volgende:
Zou Priceangels.com ervandoor zijn gegaan?
als je nu priceangels.com intypt in je browser krijg je eshopnice.com.
Weet iemand wat voor site dit is? Kan niet veel info hiervan krijgen.
Had nog iets besteld daar, ben benieuwd of dit ook zal aankomen...
Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?quote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef Gerlofm het volgende:
Zou Priceangels.com ervandoor zijn gegaan?
als je nu priceangels.com intypt in je browser krijg je eshopnice.com.
Weet iemand wat voor site dit is? Kan niet veel info hiervan krijgen.
Had nog iets besteld daar, ben benieuwd of dit ook zal aankomen...
Je zou écht niet zeggen dat je hier al 15 jaar rondhangt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was die niet gebanned? er waren pas geleden heel veel webshop op een blacklist gezet
(oh oops, volgens mij heb ik je post ook gereportVerkeerdeknop dit dat)
Volgens mij is die site opgesplitst. Sommige producten, zoals horloges dacht ik, worden verkocht via die andere site. Andere producten kan je nog steeds bij priceangels kopen. Raad het echter niet aan om daar je bestelling te plaatsen, hoop gedoe mee gehad...quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:48 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?
Ik ben een man, multitasken is gewoon niet m'n dingquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je zou écht niet zeggen dat je hier al 15 jaar rondhangt.
Was blijkbaar tijdelijk. DNS was gewijzigd denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 07:48 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op priceangels.com, dus misschien of tijdelijk iets geweest, of dns problemen?
Wellicht is het wel een nieuw projectje van PA. Foute instelling voor DNS en je hebt dit soort dingenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:52 schreef Gerlofm het volgende:
bizar,
Ik kan nu ook gewoon weer op priceangels.com.
Ja volgens mij zijn ze nu naar de volgende websites
electhinker.com
similarmart.com
popkind.com
maar dus geen eshopnice.com
Zag op facebook dat dit ook 22 november dit jaar zo was.
Nu maar hopen dat mijn pakketje komt, en dan niets meer kopen daar!
FITPICS!quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |