Ik heb dit geprobeerd en werkt niet echt lekker. Ik heb 3x 1080IP camera's en hoewel je ze live kan zien via de verschillende apps wil opnemen of motion detectieniet lekker werken.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Downstar het volgende:
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden.
Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.
Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat.
Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
Nouja, ik heb het wel eens geprobeerd op gewoon android tablet met VGA cams, en dan ik meen die app van IP Camviewer PRO ofzo. USB schijfje eraan en dan gewoon continue laten opnemen. ging voor een uurtje best prima destijds. Maarja dat was dan op een tablet.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd en werkt niet echt lekker. Ik heb 3x 1080IP camera's en hoewel je ze live kan zien via de verschillende apps wil opnemen of motion detectieniet lekker werken.
Ik zit vast met een claim. De volginformatie bestaat niet volgens de tracker maar Paypal geeft geen reply optie.quote:De verkoper heeft gereageerd op ons verzoek om volginformatie. We hebben de volginformatie nog niet gecontroleerd maar wilden u dit toch even laten weten.
Wat nu?
Bekijk de volginformatie en laat ons weten hoe u verder wilt gaan.
Als u dit probleem heeft opgelost, kunt u deze claim annuleren wanneer u wilt.
Als u het object wel heeft ontvangen maar het niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u de reden voor deze claim wijzigen.
Leuk idee, vraag mij wel af of het werktquote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Downstar het volgende:
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden.
Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.
Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat.
Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
Afwachten, of even bellen met Paypal. Dacht dat ze aan de telefoon die claims ook wel in kunnen zienquote:Op donderdag 11 december 2014 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zit vast met een claim. De volginformatie bestaat niet volgens de tracker maar Paypal geeft geen reply optie.
Hoe moet ik in hemelsnaam aangeven hoe ik verder wil gaan?
Op Mk802 ging het met VGA wel prima, of het echt stabiel is op een MK808 geen idee.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Leuk idee, vraag mij wel af of het werkt. Vaak laat dat soort opstellingen nog wel eens wat te wensen over aan stabiliteit. En kan hij meerdere streams gelijktijdig wegschrijven?
Heb het zelf vaak op mijn NAS maar ben te krenterig om een tweede/derde licentie te kopen voor Surveillance station. Overigens hangt de camera de helft van het jaar als bewakingscamera om te kijken bij drachtige beesten![]()
[..]
Afwachten, of even bellen met Paypal. Dacht dat ze aan de telefoon die claims ook wel in kunnen zien.
Heb 1 keer een claim met valse tracking gehad, toen nog bewijs opgevraagd bij PostNL dat het niet bij mij afgeleverd was (stond van wel op tracking). Gelukkig geloofde paypal mij toen
Ik moet even mijn accounts gaan afspeuren dus om die tegoeden op te strijkenquote:Overigens de volgende dingen gehaald van de 3x tegoed die ik van Miniinthebox had ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Downstar het volgende:
Ik zag die 2.4GHz. transceiver ook al langskomen. Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
Overigens de volgende dingen gehaald van de 3x tegoed die ik van Miniinthebox had ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Eens, voor een euro of 60 moeten die toch ooit wel beschikbaar kunnen komenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?
Verlies je wel motion-detection (ik neem aan dat je daarom die app op de stick wil laten draaien).
Of heb je IP-camera's die zelf ook over motion detection beschikken? Dan stel je dat in op de camera en laat je het dan wegschrijven op de schijven.
Jammer dat de Intel gebaseerde mediaplayers e.d. nog niet echt loskomen.
Je hebt bijv. de Z4 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.
Kun je dus bijv. Linux/Ubuntu o.i.d. opzetten en dan heb je heel interessant ding voor dergelijke toepassingen. (naast het feit dat dit ding geen refreshrate-issues heeft voor mediaplayer-toepassingen omdat je Android kunt omzeilen).
Maar dat is een van de weinige geloof ik en ze zijn vrij prijzig.
(Voor hetzelfde geld heb je namelijk een complete Intel W8 tablet).
Schaapachtig naar kijken en hopen dat ik het ooit aan de praat ga krijgenquote:[..]
Ik zag die 2.4GHz. transceiver ook al langskomen. Wat ga je er mee doen?
Had deze besteld maar ze willen geen voedsel versturen naar Nederland.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
Hehe $0.20 inc. shipping, een chocolade reepje:
[ afbeelding ]
linkje
Die nRF24 boardjes zijn redelijk makkelijk aan de gang te krijgen!quote:Schaapachtig naar kijken en hopen dat ik het ooit aan de praat ga krijgen
Heb hier nog 2 bordjes liggen die niets doen (en wat sensors), het idee is om ooit zo'n weerstation te maken maar of dat gaat lukken
Voor de 12 cent kan ik het altijd proberen(vooral omdat die 12 cent zelfs gesponsord was
)
Ik heb ook wel een NAS, dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?
Verlies je wel motion-detection (ik neem aan dat je daarom die app op de stick wil laten draaien).
Of heb je IP-camera's die zelf ook over motion detection beschikken? Dan stel je dat in op de camera en laat je het dan wegschrijven op de schijven.
Jammer dat de Intel gebaseerde mediaplayers e.d. nog niet echt loskomen.
Je hebt bijv. de Z4 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.
Kun je dus bijv. Linux/Ubuntu o.i.d. opzetten en dan heb je heel interessant ding voor dergelijke toepassingen. (naast het feit dat dit ding geen refreshrate-issues heeft voor mediaplayer-toepassingen omdat je Android kunt omzeilen).
Maar dat is een van de weinige geloof ik en ze zijn vrij prijzig.
(Voor hetzelfde geld heb je namelijk een complete Intel W8 tablet).
[..]
Ik zag die 2.4GHz. transceiver ook al langskomen. Wat ga je er mee doen?
Moet wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:10 schreef RobertNL het volgende:
Eens, voor een euro of 60 moeten die toch ooit wel beschikbaar kunnen komen? Laten we het hopen althans
.
Ah.quote:Schaapachtig naar kijken en hopen dat ik het ooit aan de praat ga krijgen
Heb hier nog 2 bordjes liggen die niets doen (en wat sensors), het idee is om ooit zo'n weerstation te maken maar of dat gaat lukken
Voor de 12 cent kan ik het altijd proberen(vooral omdat die 12 cent zelfs gesponsord was
)
Ah, een NAS. Helemaal vergeten, dat is nog beter ook. Heb ik zelf ook maar heb nog geen goed excuus gevonden voor zo'n 1080P IP camera...quote:Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef Downstar het volgende:
Ik heb ook wel een NAS, dus dat is het probleem niet.
Daarvoor hoef ik nog geen schijf aan mijn router te koppelen.
Je kunt altijd de goedkoopste W8 intel tablet die er is bestellen en puur hiervoor inzetten.quote:Ik heb ook wel gedacht om gewoon die Windows tablet van me te laten draaien met ispy.
dat scheelt dan weer een dikke pc die moet draaien, maargoed ik wil mijn tablet accu er niet voor verneuken.
Zoveel spul verzameld?quote:Maaaaaaar, ik ben dom geweest..
Ik heb godverdomme een Dikke MINIX Neo X8-H hier staan natuurlijk, die dat ook gewoon prima kan doen. Dus ik zal het daar van de week eens even op testen
.
Ik ga de bestelling maar weer annuleren..
Achja, eerst maar eens met de Minix X8-h wat aankloten.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet wel.
Zo heb je ook de ZOTAC ZBOX PI320 pico met een Intel Atom Z3735F, 2GB werkgeheugen, ethernet (helaas 100Mbps), bluetooth, 32GB eMMC, 3x USB 2.0 in een mini-behuizing dat passief gekoeld is. Inclusief Windows 8 + Bing moet die zo'n ¤200 kosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan vind ik de $129 die je voor de Minix moet betalen (mogelijk exclusief W8) toch vrij fors voor een China ding.
En al helemaal als je dus al voor minder dan $100 een W8 tablet kunt krijgen met Intel Chipset.
[..]
Ah.
Wou dat ik de kennis had (of de doorzettingsvermogen om Arduino te leren). Je kunt heel leuke dingen maken met dat spul.
[..]
Ah, een NAS. Helemaal vergeten, dat is nog beter ook. Heb ik zelf ook maar heb nog geen goed excuus gevonden voor zo'n 1080P IP camera...
Maar heeft je IP-camera dan ook motion-detection? Zo ja; dat instellen en beelden laten wegschrijven op je NAS.
Anders (afhankelijk of je NAS dat kan) je NAS motion-detection laten verzorgen?
[..]
Je kunt altijd de goedkoopste W8 intel tablet die er is bestellen en puur hiervoor inzetten.![]()
(Wat dus goedkoper is dan een mediaplayer met zelfde hardware vreemd genoeg).
[..]
Zoveel spul verzameld?![]()
Kan ook. Succes!
Lbp muziekjequote:Op donderdag 11 december 2014 01:22 schreef dodge_911 het volgende:
Ne het bekijken van talloze van Julian Illett's en Dave Jones' mailbags dacht ik : laat ik mijn uitpak eens filmen
Het commentaar heb ik helaas achterwege gelaten.
Welke coupon heb je gebruikt?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daarnaast ook nog een coupon gevonden > MK808BLG = 30$. Wel handig coupons die over de saleprijs al heen gaat, zal wel een foutje zijn haha
Ik heb 't van een episode van Top Gearquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Lbp muziekje
Hoe werken die dingen eigenlijk? Heb je wellicht een linkje?
Daar zit 'n flink lange kabel aan, je zou de PWB ook nog in je jaszak kunnen doen oid.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:28 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dat ding ik dus INCLUSIEF een powerbank op m'n fiets monteren?
wtf is dat?
Heb 'm besteld, en zal er binnenkort even kleine review van doenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Heeft deze echt zoveel licht als op de foto's?
Maar komop, kabels aan je fiets(stuur), naar je jaszakken enzo....quote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Daar zit 'n flink lange kabel aan, je zou de PWB ook nog in je jaszak kunnen doen oid.
Over de milightquote:Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb 't van een episode van Top Gear
En welke dingen bedoel je?
Net zoals op tweakers, als je het wilt verder verkopen moet je maar ergens anders een oplossing zoeken (huisregels)quote:Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef dynamiet het volgende:
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggoods.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggoods nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.
De milight verbinden tussen de ledstrip en de adapter. En dan kan je onmiddelijk je ledstrip bedienen met een controllerquote:
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Net zoals op tweakers, als je het wilt verder verkopen moet je maar ergens anders een oplossing zoeken (huisregels)
Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef Dromer het volgende:
Je moet ook bij Banggood kopen. Niet bij Banggoods.
Welke versie is dit ? De 5200 of de 10400 ?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.
Waarom denk je dat ze nep zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.
Ja, geef flink licht en zachte kleur.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Heeft deze echt zoveel licht als op de foto's?
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
. I-Spy is gewoon erg goed ontwikkeld om bijvoorbeeld zelfs op kleur te laten triggeren etc.
Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :quote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze nep zijn?
Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ehhh, http://www.milight.com/ ?Wel je volume laag zetten!
Ik gebruik ze tot nu toe enkel voor ledstrips en daar werkt het lekker op, maar ben toch aan het twijfelen over hun ledpitjes. En 't is idd propriëtair, helaasquote:Op donderdag 11 december 2014 17:41 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.
Hahah ik merk nu pas hoe fout die zin is!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, geef flink licht en zachte kleur.
[..]![]()
Aiquote:Op donderdag 11 december 2014 17:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :
[ afbeelding ]
Bron: zijn post op tweakers.
Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.w
jij durft die in het openbaar te dragen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef dottpuntcom het volgende:
Gearbest Rwatch m26 coupon M26 20,91 eur
En besteld,, ben benieuwd.
Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef wootahH het volgende:
[..]
jij durft die in het openbaar te dragen?
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.
Wat is er mis mee dan?
Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef wootahH het volgende:
[..]
niet echt een eyecatcher met 60% rand
Helaas was ik te slaperig om nog een andere deal mee te kunnen pakkenquote:Dear customer,
Congratulations!
You are lucky to get the DX 12.12 promotion coupon:1212XXXX with 42% off
for the sku 359616!
Please note that the coupon is only valid on Dec.12th, 2014.
The coupon can only be used once.
Go happy shopping with DX.com!
Sincerely
DX Team
Volgens mij doet je spatiebalk het prima hoor!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:59 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog best snel mijn banggood order binnen. Alleen is ie kapot.de spatiebalk van mijn USB tablet keyboard werkt niet. Ieder andere toets wel. Maar de meest belangrijke niet... Even kijken hoe ze dit oplossen. De spatiebalk is gewoon cruciaal voor documenten bewerken.
Om te kijken of een smartwatch iets voor je is, lijkt het me wel een leuk dingetje hoor. Er zijn voor dit of meer geld mindere te vinden. (als hij werkt zoals in het filmpje tenminste)quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.
Ff proberen te annuleren dan, want dat wordt een echte la ligger ja
Blijft vaag die dingenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Jonmen het volgende:
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Drie postfilialen verder (geen idee waar die mee bezig zijn)...
Geloof dat het een limited production run is.Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...
- OMG. [ afbeelding ] Nice.![]()
Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Tijdens de Black Friday deals opgesnord op http://www.lendmeurears.com/vsonic/?sort=newest&setCurrencyId=2quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klinkt goedWaar heb jij hem vandaan gehaald?
Verwisselbare kabels is zo chill Shure se215quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat het een limited production run is.Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...
Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Gefeliciteerd. Ik geef je 2 wekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt alvast!![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet.Wat heb je ervoor betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt alvast!
Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesjequote:
Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje
De bundel verhogen bij T-Mobile was nogal duur, 10 euro extra per maand voor een upgrade van 250 naar 500. Nee laat maar, voor die 10 euro krijg ik veel meer bij andere providersquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
Detachable cablesquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb laatst Shure SE215 gekocht voor 90 Euro dus misschien de helft en Shure heeft goede garantie weet ik uit ervaring. Alleen mist ie een beetje laag maar voor Jazz/klassiek is het wel genietenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Detachable cables
Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.
Zijn ze ook ff makkelijker retour..
Gokje dus van je, beetje jammer dat wel.
Doei.
Loont dus best om die BIC advent kalender aan te klikkenquote:Congratulations, you have won 3 Coins!
Misschien dat ze bij Banggood de fake alleen die kant opsturen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:15 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen
Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .quote:Shops specialized in...
› Clothing
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.quote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
Jij hier!quote:Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
In china?quote:
in nederland zeker?quote:nu even een hoesje voor de telefoon bestellen voor op de navigatie steun.
Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheenquote:
Haha check!quote:Op zondag 14 december 2014 15:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij hier!
Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken.xD
Met mijn privé jet werkte dat prima. Geen zorgen maken dusquote:Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheen
Weinig te melden. Heb zo'n plat Xiaomi 5000 powerbankje besteld bij Xiaomi tmall. Ik durf die dingen bijna niet meer elders te bestellen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Is iedereen met vakantie ofzo?
Of is die bagger koers de aanleiding dat dit topic langzaam doodbloed?
Heb momenteel dit onderweg:quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Nee, impuls aankopen bestaan nog. Vandaag een complete Hubsan met reserve onderdelen en extra accu's besteld. De totale korting was te leuk om te laten lopen. Al zal mijn CC daar anders over denken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Zitten inderdaad wel een paar grappige klokjes tussenquote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Nog nooit van gehoord. AGENT.X horloges. Maar blijkbaar is dat 'a thing'.Zien er best wel grappig uit op zich, nu in de aanbiedinges: http://www.ebay.com/sme/r(...)l?_soffid=5003725409 .
Linkje naar die reflectoren?quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat de normale versie zo goed werkt nu de prof versie gekocht![]()
[ afbeelding ]
Vracht slijpstenen, 1000, 1500, 2000, 3000 grit![]()
[ afbeelding ]
20 pakjes extra reflectoren want de eerste 14 pakjes waren goed![]()
[ afbeelding ]
remote flash![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft ze echt goedkoop. Met een wiel van 36 spaken kun je ook wegkomen met 18 stuks. Veel meer spaken overslaan verpest het effect.quote:
Ik merk het, post weinig maar toch hoog in postaantal.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
quote:
Ik kreeg laatst deze binnen: https://www.banggood.com/(...)kpacks-p-929683.htmlquote:Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
Doe eens even een reviewtje/filmpje plaatsen van die dingen danquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
In Nederland (Duitsland) kost dat al snel 3 tot 4 keer zoveel. Ik merkte geen verschil in mijn test.
Maakt je fiets echt veel veiliger.
och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
Maakt je fiets echt veel veiliger.
op dumpert een mooi voorbeeld van:quote:Op maandag 15 december 2014 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..
ik zou volgens mij weinig spijt van hebben als ik hem met een auto omver zou hebben gereden.. dat kan alleen niet want geen rijbewijs enzoquote:Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
op dumpert een mooi voorbeeld van:
www.dumpert.nl/mediabase/(...)tist_compilatie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |