abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2014 @ 11:02:34 #201
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_147477768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Downstar het volgende:
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden :P.

Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat :').

Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
Ik heb dit geprobeerd en werkt niet echt lekker. Ik heb 3x 1080IP camera's en hoewel je ze live kan zien via de verschillende apps wil opnemen of motion detectieniet lekker werken.
pi_147478129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Ik heb dit geprobeerd en werkt niet echt lekker. Ik heb 3x 1080IP camera's en hoewel je ze live kan zien via de verschillende apps wil opnemen of motion detectieniet lekker werken.
Nouja, ik heb het wel eens geprobeerd op gewoon android tablet met VGA cams, en dan ik meen die app van IP Camviewer PRO ofzo. USB schijfje eraan en dan gewoon continue laten opnemen. ging voor een uurtje best prima destijds. Maarja dat was dan op een tablet.

En om nou een PC continue te laten draaien met I-spy is ook niet echt wat.
Dus zodoende maar eens gaan kijken naar een android stickje Mk808B lijkt me te voldoen.
Zijn wel verschillende varianten van zo te zien, Dualcore en quadcore.

ik zal chinaprices.us eens raad plegen :)
  donderdag 11 december 2014 @ 11:24:09 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147478239
quote:
De verkoper heeft gereageerd op ons verzoek om volginformatie. We hebben de volginformatie nog niet gecontroleerd maar wilden u dit toch even laten weten.

Wat nu?
Bekijk de volginformatie en laat ons weten hoe u verder wilt gaan.
Als u dit probleem heeft opgelost, kunt u deze claim annuleren wanneer u wilt.
Als u het object wel heeft ontvangen maar het niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u de reden voor deze claim wijzigen.
Ik zit vast met een claim. De volginformatie bestaat niet volgens de tracker maar Paypal geeft geen reply optie.
Hoe moet ik in hemelsnaam aangeven hoe ik verder wil gaan?
  donderdag 11 december 2014 @ 11:28:59 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147478347
quote:
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden :P.

Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat :').

Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
Leuk idee, vraag mij wel af of het werkt :Y. Vaak laat dat soort opstellingen nog wel eens wat te wensen over aan stabiliteit. En kan hij meerdere streams gelijktijdig wegschrijven?

Heb het zelf vaak op mijn NAS maar ben te krenterig om een tweede/derde licentie te kopen voor Surveillance station. Overigens hangt de camera de helft van het jaar als bewakingscamera om te kijken bij drachtige beesten ^O^
__
Overigens de volgende dingen gehaald van de 3x tegoed die ik van Miniinthebox had ontvangen 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zit vast met een claim. De volginformatie bestaat niet volgens de tracker maar Paypal geeft geen reply optie.
Hoe moet ik in hemelsnaam aangeven hoe ik verder wil gaan?
Afwachten, of even bellen met Paypal. Dacht dat ze aan de telefoon die claims ook wel in kunnen zien _O_ .
Heb 1 keer een claim met valse tracking gehad, toen nog bewijs opgevraagd bij PostNL dat het niet bij mij afgeleverd was (stond van wel op tracking). Gelukkig geloofde paypal mij toen *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147478464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Leuk idee, vraag mij wel af of het werkt :Y. Vaak laat dat soort opstellingen nog wel eens wat te wensen over aan stabiliteit. En kan hij meerdere streams gelijktijdig wegschrijven?

Heb het zelf vaak op mijn NAS maar ben te krenterig om een tweede/derde licentie te kopen voor Surveillance station. Overigens hangt de camera de helft van het jaar als bewakingscamera om te kijken bij drachtige beesten ^O^

[..]

Afwachten, of even bellen met Paypal. Dacht dat ze aan de telefoon die claims ook wel in kunnen zien _O_ .
Heb 1 keer een claim met valse tracking gehad, toen nog bewijs opgevraagd bij PostNL dat het niet bij mij afgeleverd was (stond van wel op tracking). Gelukkig geloofde paypal mij toen *O*
Op Mk802 ging het met VGA wel prima, of het echt stabiel is op een MK808 geen idee.
maarja voor die 25 euro kun je het nog eens gokken, en anders heb je er een mediaspeler/mini pc'tje bij :D

Gearbest is volgens chinaprices de goedkoopste Quadcore seller.
Ze verkopen de quadcore nog goedkoperdan sommige de dualcore verkopen :'). Daarnaast ook nog een coupon gevonden > MK808BLG = 30$. Wel handig coupons die over de saleprijs al heen gaat, zal wel een foutje zijn haha :P

Bestelling inmiddels maar geplaatst dus :)

quote:
Overigens de volgende dingen gehaald van de 3x tegoed die ik van Miniinthebox had ontvangen 8)7
[ afbeelding ]
Ik moet even mijn accounts gaan afspeuren dus om die tegoeden op te strijken :P
wat een spam krijg je van die gasten zeg :r
pi_147479040
quote:
Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?
Verlies je wel motion-detection (ik neem aan dat je daarom die app op de stick wil laten draaien).
Of heb je IP-camera's die zelf ook over motion detection beschikken? Dan stel je dat in op de camera en laat je het dan wegschrijven op de schijven.

Jammer dat de Intel gebaseerde mediaplayers e.d. nog niet echt loskomen.
Je hebt bijv. de Z64 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.
Kun je dus bijv. Linux/Ubuntu o.i.d. opzetten en dan heb je heel interessant ding voor dergelijke toepassingen. (naast het feit dat dit ding geen refreshrate-issues heeft voor mediaplayer-toepassingen omdat je Android kunt omzeilen).
Maar dat is een van de weinige geloof ik en ze zijn vrij prijzig.
(Voor hetzelfde geld heb je namelijk een complete Intel W8 tablet).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag die 2.4GHz. transceiver ook al langskomen. Wat ga je er mee doen? :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 11-12-2014 12:14:48 ]
  donderdag 11 december 2014 @ 12:10:34 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147479316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb je toevallig geen router met USB-aansluiting? Of een of andere el-cheapo manier om USB-schijf aan je netwerk te hangen? En dat je de feed dus direct laat wegschrijven op die schijven?
Verlies je wel motion-detection (ik neem aan dat je daarom die app op de stick wil laten draaien).
Of heb je IP-camera's die zelf ook over motion detection beschikken? Dan stel je dat in op de camera en laat je het dan wegschrijven op de schijven.

Je hebt bijv. de Z4 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.
Kun je dus bijv. Linux/Ubuntu o.i.d. opzetten en dan heb je heel interessant ding voor dergelijke toepassingen. (naast het feit dat dit ding geen refreshrate-issues heeft voor mediaplayer-toepassingen omdat je Android kunt omzeilen).
Eens, voor een euro of 60 moeten die toch ooit wel beschikbaar kunnen komen :D? Laten we het hopen althans :P.
quote:
[..]

Schaapachtig naar kijken en hopen dat ik het ooit aan de praat ga krijgen :+
Heb hier nog 2 bordjes liggen die niets doen (en wat sensors), het idee is om ooit zo'n weerstation te maken maar of dat gaat lukken :+
Voor de 12 cent kan ik het altijd proberen ;) (vooral omdat die 12 cent zelfs gesponsord was :P)
  donderdag 11 december 2014 @ 12:11:16 #208
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_147479333
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef rene90 het volgende:
Hehe $0.20 inc. shipping, een chocolade reepje:
[ afbeelding ]
linkje
Had deze besteld maar ze willen geen voedsel versturen naar Nederland.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:12:39 #209
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_147479354
quote:
Heb hier nog 2 bordjes liggen die niets doen (en wat sensors), het idee is om ooit zo'n weerstation te maken maar of dat gaat lukken :+
Voor de 12 cent kan ik het altijd proberen ;) (vooral omdat die 12 cent zelfs gesponsord was :P)
Die nRF24 boardjes zijn redelijk makkelijk aan de gang te krijgen!
http://arduino-info.wikispaces.com/Nrf24L01-2.4GHz-HowTo
pi_147479398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je hebt bijv. de Z4 van Minix; heel interessant ding met een Intel Atom Z3735.

[..]

Ik heb ook wel een NAS, dus dat is het probleem niet.
Daarvoor hoef ik nog geen schijf aan mijn router te koppelen ;).

Ik heb ook wel gedacht om gewoon die Windows tablet van me te laten draaien met ispy.
dat scheelt dan weer een dikke pc die moet draaien, maargoed ik wil mijn tablet accu er niet voor verneuken :P.

Maaaaaaar, ik ben dom geweest :')..
Ik heb godverdomme een Dikke MINIX Neo X8-H hier staan natuurlijk, die dat ook gewoon prima kan doen :'). Dus ik zal het daar van de week eens even op testen :).
Ik ga de bestelling maar weer annuleren.. :+
pi_147479797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:10 schreef RobertNL het volgende:
Eens, voor een euro of 60 moeten die toch ooit wel beschikbaar kunnen komen :D? Laten we het hopen althans :P.
Moet wel.

Zo heb je ook de ZOTAC ZBOX PI320 pico met een Intel Atom Z3735F, 2GB werkgeheugen, ethernet (helaas 100Mbps), bluetooth, 32GB eMMC, 3x USB 2.0 in een mini-behuizing dat passief gekoeld is. Inclusief Windows 8 + Bing moet die zo'n ¤200 kosten.

Dan vind ik de $129 die je voor de Minix moet betalen (mogelijk exclusief W8) toch vrij fors voor een China ding.
En al helemaal als je dus al voor minder dan $100 een W8 tablet kunt krijgen met Intel Chipset.
quote:
Ah.

Wou dat ik de kennis had (of de doorzettingsvermogen om Arduino te leren). Je kunt heel leuke dingen maken met dat spul. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef Downstar het volgende:
Ik heb ook wel een NAS, dus dat is het probleem niet.
Daarvoor hoef ik nog geen schijf aan mijn router te koppelen ;).
Ah, een NAS. Helemaal vergeten, dat is nog beter ook. Heb ik zelf ook maar heb nog geen goed excuus gevonden voor zo'n 1080P IP camera...

Maar heeft je IP-camera dan ook motion-detection? Zo ja; dat instellen en beelden laten wegschrijven op je NAS.
Anders (afhankelijk of je NAS dat kan) je NAS motion-detection laten verzorgen?
quote:
Ik heb ook wel gedacht om gewoon die Windows tablet van me te laten draaien met ispy.
dat scheelt dan weer een dikke pc die moet draaien, maargoed ik wil mijn tablet accu er niet voor verneuken :P.
Je kunt altijd de goedkoopste W8 intel tablet die er is bestellen en puur hiervoor inzetten. :+
(Wat dus goedkoper is dan een mediaplayer met zelfde hardware vreemd genoeg).
quote:
Maaaaaaar, ik ben dom geweest :')..
Ik heb godverdomme een Dikke MINIX Neo X8-H hier staan natuurlijk, die dat ook gewoon prima kan doen :'). Dus ik zal het daar van de week eens even op testen :).
Ik ga de bestelling maar weer annuleren.. :+
Zoveel spul verzameld? _O-
Kan ook. Succes!
pi_147480165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Moet wel.

Zo heb je ook de ZOTAC ZBOX PI320 pico met een Intel Atom Z3735F, 2GB werkgeheugen, ethernet (helaas 100Mbps), bluetooth, 32GB eMMC, 3x USB 2.0 in een mini-behuizing dat passief gekoeld is. Inclusief Windows 8 + Bing moet die zo'n ¤200 kosten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dan vind ik de $129 die je voor de Minix moet betalen (mogelijk exclusief W8) toch vrij fors voor een China ding.
En al helemaal als je dus al voor minder dan $100 een W8 tablet kunt krijgen met Intel Chipset.

[..]

Ah.

Wou dat ik de kennis had (of de doorzettingsvermogen om Arduino te leren). Je kunt heel leuke dingen maken met dat spul. :Y

[..]

Ah, een NAS. Helemaal vergeten, dat is nog beter ook. Heb ik zelf ook maar heb nog geen goed excuus gevonden voor zo'n 1080P IP camera...

Maar heeft je IP-camera dan ook motion-detection? Zo ja; dat instellen en beelden laten wegschrijven op je NAS.
Anders (afhankelijk of je NAS dat kan) je NAS motion-detection laten verzorgen?

[..]

Je kunt altijd de goedkoopste W8 intel tablet die er is bestellen en puur hiervoor inzetten. :+
(Wat dus goedkoper is dan een mediaplayer met zelfde hardware vreemd genoeg).

[..]

Zoveel spul verzameld? _O-
Kan ook. Succes!
Achja, eerst maar eens met de Minix X8-h wat aankloten.
Ik was gewoon even vergeten dat dat ook gewoon op android draait :@ :+
Nu gebruik ik hem voornamelijk in minix schil > snelkoppeling XMBC en zodoende zit je dus eigenlijk niet meer in de android interface :P. Heel veel meer dan mediaspelen heb ik dus ook nog niet gedaan met de X8-h :P. Maargoed, heb hem ook hoofdzakelijk als mediaspeler aangeschaft.

Ik heb VGA en HD cams, maar beide modellen hebben geloof ik geen onboad motion detection.
En als dat wel zo is, heel erg beperkt. I-Spy is gewoon erg goed ontwikkeld om bijvoorbeeld zelfs op kleur te laten triggeren etc. Het wachten is eigenlijk tot ispy een android app uit brengt :9~ .

Windows tablet specifiek voor ipsy kan uiteraard ook, maar dan zit je toch al gauw weer aan 100 euro. Daarom leek mijn zon MK808b leuk dan was je dus voor een euro of 25 klaar.

maargoed, eerst maar eens even met X8-h stoeien zoals ik al zei ^O^
pi_147480489
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 01:22 schreef dodge_911 het volgende:
Ne het bekijken van talloze van Julian Illett's en Dave Jones' mailbags dacht ik : laat ik mijn uitpak eens filmen :)
Het commentaar heb ik helaas achterwege gelaten.
Lbp muziekje :D
Hoe werken die dingen eigenlijk? Heb je wellicht een linkje?

Verder heb ik hier 2 escam peashooter qd520 hangen, alleen krijg ik ze niet werkend met iSpy dus ze doen eigenlijk niks op het moment :'(
You can't be late if you don't show up.
pi_147481626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Daarnaast ook nog een coupon gevonden > MK808BLG = 30$. Wel handig coupons die over de saleprijs al heen gaat, zal wel een foutje zijn haha
Welke coupon heb je gebruikt?
Nevermind. Lezen is ook een vak

[ Bericht 2% gewijzigd door sattertje op 11-12-2014 15:14:24 (foutje) ]
  donderdag 11 december 2014 @ 13:51:04 #215
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147481827
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Lbp muziekje :D
Hoe werken die dingen eigenlijk? Heb je wellicht een linkje?
Ik heb 't van een episode van Top Gear :)
En welke dingen bedoel je?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_147482642
Heeft iemand deze?
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Heeft deze echt zoveel licht als op de foto's?
pi_147482714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

dat ding ik dus INCLUSIEF een powerbank op m'n fiets monteren?
wtf is dat?
Daar zit 'n flink lange kabel aan, je zou de PWB ook nog in je jaszak kunnen doen oid.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 11 december 2014 @ 14:27:49 #218
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147482903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
Heb 'm besteld, en zal er binnenkort even kleine review van doen :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_147483288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Daar zit 'n flink lange kabel aan, je zou de PWB ook nog in je jaszak kunnen doen oid.
Maar komop, kabels aan je fiets(stuur), naar je jaszakken enzo....
:N :N
pi_147484626
Zuchtje, maar een geschil aangemaakt bij PayPal... eerste keer dat ik een pakketje niet binnen 45 dagen binnen heb :{
  donderdag 11 december 2014 @ 15:50:18 #221
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147484931
Damn, 8 dagen tussen order en shipping... Dat kan sneller, Tinydeal! :p
pi_147485125
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggood.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggood nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.

Op Paypal lees ik:
"if you lose a Significantly Not as Described claim because the item you sold is counterfeit, you will be required to provide a full refund to the buyer and you will not receive the item back. "

Dus ik heb nog beetje hoop op een oplossing.

Iemand anders zulke slechte ervaringen over Banggood?

[ Bericht 0% gewijzigd door dynamiet op 11-12-2014 16:32:19 ]
pi_147485176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb 't van een episode van Top Gear :)
En welke dingen bedoel je?
Over de milight :)
pi_147485940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef dynamiet het volgende:
Ik had 25 Xiaomi powerbanks besteld bij banggoods.com blijken ze helaas allemaal fake, ik heb nog specifiek gevraag of ze echt zijn omdat ik geen onveilige slechte kwaliteit nep producten wil. Het erge is nog dat Banggoods nu toegeeft dat ze nep zijn maar toch willen ze geen refund doen, ik ben nu maar een claim procedure gestart bij Paypal.

Net zoals op tweakers, als je het wilt verder verkopen moet je maar ergens anders een oplossing zoeken (huisregels)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

De milight verbinden tussen de ledstrip en de adapter. En dan kan je onmiddelijk je ledstrip bedienen met een controller :)
pi_147486001
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Net zoals op tweakers, als je het wilt verder verkopen moet je maar ergens anders een oplossing zoeken (huisregels)
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:30:48 #226
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147486072
Je moet ook bij Banggood kopen. Niet bij Banggoods. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_147486090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef Dromer het volgende:
Je moet ook bij Banggood kopen. Niet bij Banggoods. ;)
Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.
pi_147486987
Toch nog best snel mijn banggood order binnen. Alleen is ie kapot. :( de spatiebalk van mijn USB tablet keyboard werkt niet. Ieder andere toets wel. Maar de meest belangrijke niet... Even kijken hoe ze dit oplossen. De spatiebalk is gewoon cruciaal voor documenten bewerken.
pi_147487196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.
Welke versie is dit ? De 5200 of de 10400 ?
  donderdag 11 december 2014 @ 17:07:33 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147487226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.
Waarom denk je dat ze nep zijn?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 december 2014 @ 17:15:33 #231
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147487479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
Ja, geef flink licht en zachte kleur.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

. I-Spy is gewoon erg goed ontwikkeld om bijvoorbeeld zelfs op kleur te laten triggeren etc.
8} _O-
  donderdag 11 december 2014 @ 17:29:51 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147487910
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze nep zijn?
Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :

Bron: zijn post op tweakers.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:39:11 #233
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147488170
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ehhh, http://www.milight.com/ ? ;) Wel je volume laag zetten!
pi_147488250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ehhh, http://www.milight.com/ ? ;) Wel je volume laag zetten!
Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:48:16 #235
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147488453
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:41 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.
Ik gebruik ze tot nu toe enkel voor ledstrips en daar werkt het lekker op, maar ben toch aan het twijfelen over hun ledpitjes. En 't is idd propriëtair, helaas
pi_147488460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja, geef flink licht en zachte kleur.

[..]

8} _O-
Hahah ik merk nu pas hoe fout die zin is! _O-
  donderdag 11 december 2014 @ 18:13:40 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147489264
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :

[ afbeelding ]
Bron: zijn post op tweakers.
Ai
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147494810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.w
Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.
Zijn ze ook ff makkelijker retour..

Gokje dus van je, beetje jammer dat wel.

Doei.
pi_147495587
Gearbest Rwatch m26 coupon M26 20,91 eur

En besteld,, ben benieuwd.
pi_147495885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef dottpuntcom het volgende:
Gearbest Rwatch m26 coupon M26 20,91 eur

En besteld,, ben benieuwd.
jij durft die in het openbaar te dragen?
:]
pi_147496534
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef wootahH het volgende:

[..]

jij durft die in het openbaar te dragen?
Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.
Wat is er mis mee dan?
pi_147496878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.
Wat is er mis mee dan?
niet echt een eyecatcher met 60% rand
:]
pi_147497329
Of júist wel. :P _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147501411
Ik zag hem ook voorbij komen, prijs is opzich wel leuk natuurlijk.
Op de productfoto's leek het nog wel wat, maar gebruikers fotos zien er minder uit inderdaad.
pi_147502072
Iemand die mijn tronsmart t1000 wil overnemen? Gebruik hem niet, mag voor dezelfde prijs en heb deze tijdens blackfriday gekocht voor $20,- (is nu minstens $25,0)

¤16,-
V&A / [TK] Tronsmart T1000 mirror2tv (Chromecast alternatief)
pi_147505276
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef wootahH het volgende:

[..]

niet echt een eyecatcher met 60% rand
Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.
Ff proberen te annuleren dan, want dat wordt een echte la ligger ja
  vrijdag 12 december 2014 @ 07:07:11 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147506090
Kijk wat de 12.12 elfjes vannacht hebben gebracht:
quote:
Dear customer,

Congratulations!

You are lucky to get the DX 12.12 promotion coupon:1212XXXX with 42% off
for the sku 359616!

Please note that the coupon is only valid on Dec.12th, 2014.
The coupon can only be used once.

Go happy shopping with DX.com!

Sincerely
DX Team

Helaas was ik te slaperig om nog een andere deal mee te kunnen pakken :'( (Was ook 90% off).

Kreeg afgelopen week een mailtje dat ik de coupon van 5/10 dollar niet gebruikt had. Daarom waren er voor die mensen 'speciale' 12.12 deals. Waaronder 2 telefoons met 90% off en deze met 42% korting.
pi_147506118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:59 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog best snel mijn banggood order binnen. Alleen is ie kapot. :( de spatiebalk van mijn USB tablet keyboard werkt niet. Ieder andere toets wel. Maar de meest belangrijke niet... Even kijken hoe ze dit oplossen. De spatiebalk is gewoon cruciaal voor documenten bewerken.
Volgens mij doet je spatiebalk het prima hoor! :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:28:27 #249
45722 Dromer
pi_147506463
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.
Ff proberen te annuleren dan, want dat wordt een echte la ligger ja
Om te kijken of een smartwatch iets voor je is, lijkt het me wel een leuk dingetje hoor. Er zijn voor dit of meer geld mindere te vinden. (als hij werkt zoals in het filmpje tenminste)
Als het bevalt kun je altijd nog upgraden naar een tweedehands LG G Watch oid. (vind je op marktplaats weinig of ongebruikt voor 75 euro of soms minder)
Als je je schaamt, draag je maar lange mouwen of zo. :P
pi_147506946
Weet iemand een leuke netwerk camera voor weinig om mee te experimenteren?
pi_147507082
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:37:52 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147508164

Drie postfilialen verder (geen idee waar die mee bezig zijn)...
Geloof dat het een limited production run is. :Y Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...

- OMG. Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 12-12-2014 10:59:40 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:42 #253
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_147508286
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Jonmen het volgende:
In de nieuwste spammail van miniinthebox genaamd 'laatste kans - essentiele feestdagen' zit opnieuw een $2 coupon! Have fun!
Blijft vaag die dingen

ik krijg veel, van ze, maar geen coupons :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_147508739
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat het een limited production run is. :Y Normaal heb je 'em in het zwart of blauw/rood en met verwijderbaar koord. Maar tot op heden was alleen de VSD3S aardig verkrijgbaar, de VSD3 is als het goed is wat meer bassminded, wat minder analytisch/neutraal en (hopelijk) meer fun (niet dat ik de VSD3S heb en die niet fun zou zijn). Bedoeling was eigenlijk dat de VSD3 ook in de stijl/kleuren verkocht zou worden en ook met afkoppelbaar koord, maar deze is lichtgrijs transparant en koord is fix, als ik het goed begrepen heb omdat ze dan sneller gereleased zouden kunnen worden. Ziet er wel tof uit. Hopelijk kunnen ze een beetje aan de verwachting voldoen, eens kijken...

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Klinkt goed :D Waar heb jij hem vandaan gehaald?
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:50:42 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147509862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:07 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Klinkt goed :D Waar heb jij hem vandaan gehaald?
Tijdens de Black Friday deals opgesnord op http://www.lendmeurears.com/vsonic/?sort=newest&setCurrencyId=2 :Y
Zwarte detachable versie ook bij MP4Nation: http://www.mp4nation.net/(...)-iem-earphones-black . 'Westone 4R like sound quality', not sure, maar daarvan is de recommended retail price 709 USD. :P
pi_147510936
quote:
[ afbeelding ]

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature. Helder, maar niet akelig scherp, smooth en bassig, maar niet blubberig. Bass heeft een goede directe kick. Muziek klinkt zoals het bedoeld was (zelfs zonder EQ tweaks). Eindelijk ook eentje die meteen door m'n laptop goed wordt aangedreven (niet eens max volume voor nodig). Initial thoughts: exceeds expectations!
Verwisselbare kabels is zo chill Shure se215 8-) Waarmee is het geluid vergelijkbaar ?
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:17:18 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147512396
quote:
[ afbeelding ]

- OMG. [ afbeelding ] Nice. :D _O_ Volgens mij is het nu gedaan met de quest naar de most perfect bang-for-buck sound signature.
Gefeliciteerd. Ik geef je 2 weken ;)

Die zien er wel aardig uit. Vooral het design omdat ze waarschijnlijk goed in de oren zitten en blijkbaar ook goed klinken. Shure/Westone jatwerk :P
pi_147512666
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt alvast! :)
pi_147512847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef roflcat het volgende:
Hoi!
Ongeveer een maandje geleden heb ik via CSSbuy een originele oplader besteld voor mijn Sony telefoon. Met opladers ben ik toch altijd wel een beetje huiverig, dus bij binnenkomst eerst maar even opengemaakt. Hier wat fotootjes. Ik heb er zelf niet zo heel veel verstand van, maar wat ik wel zie is een duidelijke scheiding tussen het 230V en het 5V gedeelte, en de USB aansluiting zit 'los' van het verdere bordje. Is er iemand met meer verstand van dit soort zaken die mij kan vertellen of het hier daadwerkelijk om een origineel kwaliteitsproduct gaat?
Heb de foto's maar even in een spoiler gezet. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt alvast! :)
Wat heb je ervoor betaald?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_147513524
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat heb je ervoor betaald?
Ongeveer 2.75 euro op TaoBao, kwam nog wel shippingkosten en fees van CSSbuy bij.
pi_147519491
Reten handig dit. Eens testen.

vrijdag 12 december 2014 @ 17:11:53 #262
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147519714
Hoezo handig? :')
pi_147519773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo handig? :')
Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje :)
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:16:54 #264
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147519851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik ben een van die idioten die een internetbundel afsluit van 250MB en er nog een hele poos aan vast zit, zodra die 250 op is kan ik mooi goedkoop via een andere provider internetten zonder dat ik onbereikbaar ben. Die SIM is mooi af te werken in me hoesje :)
Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
pi_147519947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik dacht al, dit is namelijk alles behalve handig zo extern.
En je provider bellen om wat extra internet los te peuteren?
De bundel verhogen bij T-Mobile was nogal duur, 10 euro extra per maand voor een upgrade van 250 naar 500. Nee laat maar, voor die 10 euro krijg ik veel meer bij andere providers :P

Moet trouwens nog maar zien dat het werkt, Apple is niet meteen het bedrijf waarvan je moet verwachten support voor zoiets in te brengen.
pi_147521329
quote:
[ afbeelding ]

Detachable cables _O_

Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
pi_147523829
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Detachable cables _O_

Heb altijd kabelbreuk als ze uiteindelijk kapot zijn dus erg fijn dit. Tot nu toe moest je daar in NL Shure SE215 voor kopen, dit biedt dat gewoon voor bijna 1/3e van het geld.
Ik heb laatst Shure SE215 gekocht voor 90 Euro dus misschien de helft en Shure heeft goede garantie weet ik uit ervaring. Alleen mist ie een beetje laag maar voor Jazz/klassiek is het wel genieten :P
pi_147525710
Iemand nog leuke tips om te kopen van de $2 bij miniinthebox ?
pi_147546819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.
Zijn ze ook ff makkelijker retour..

Gokje dus van je, beetje jammer dat wel.

Doei.
Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen :)

Uit interesse, bij welke webshop in Duitsland bedoel je eigenlijk?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:10:08 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147552065
quote:
Congratulations, you have won 3 Coins!
Loont dus best om die BIC advent kalender aan te klikken ;)!
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:40:53 #271
45722 Dromer
pi_147555386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:15 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik woon/werk in Maleisië dan is Duitsland niet zo handig, uiteindelijk heeft Banggood mij belooft een full refund te doen :)
Misschien dat ze bij Banggood de fake alleen die kant opsturen? ;)
pi_147569686
Zijn er nog chinese webshops met kleding ;)!
  zondag 14 december 2014 @ 15:00:11 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147569884
quote:
Shops specialized in...
› Clothing
Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
pi_147570100
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon in de OP (OpeningsPost) kijken. Banggood, AliExpress etc hebben natuurlijk ook kleding e.d. .
Wel oppassen met maten. Ff opmeten en vergelijken met de tabellen die erbij staan, eventueel navragen, verkoper heeft ervaring met of iets klein of ruim uitvalt. Vaak is een Europese M een Chinese XL ofzo.
Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Maar per type blouse verschillen ook weer de maten...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 14 december 2014 @ 15:21:28 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147570373
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Gister toevallig een XXL blouse binnen gehad. Helaas net te klein. Normaal heb ik een M/L.
Jij hier! :D

Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken. :P xD
pi_147570399
Nieuwe motor gekocht :D nu even een hoesje voor de telefoon bestellen voor op de navigatie steun. :+
Top 5 China producten
pi_147570437
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:22 schreef rene90 het volgende:
Nieuwe motor gekocht :D
In china? :o
quote:
nu even een hoesje voor de telefoon bestellen voor op de navigatie steun. :+
in nederland zeker? :+
pi_147570853
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:24 schreef mschol het volgende:

[..]

In china? :o

[..]

in nederland zeker? :+
Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheen (8>
Top 5 China producten
pi_147570897
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jij hier! :D

Ja, heb ook een overhemd dat een 4XL is. Ook M/L normaalgesproken. :P xD
Haha check!
Lurk al een tijdje mee en bestel al jaren bij Chineze webshops. O-)
Maar voor het eerst wat kleren geprobeerd :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 14 december 2014 @ 18:10:29 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147575709
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jup, hopelijk geen douane kosten, er staat in ieder geval 'small mp3 parts' op de kist dus glipt er vast doorheen (8>
Met mijn privé jet werkte dat prima. Geen zorgen maken dus :7
pi_147578953
Is iedereen met vakantie ofzo?

Of is die bagger koers de aanleiding dat dit topic langzaam doodbloed? :{
  zondag 14 december 2014 @ 19:51:42 #282
45722 Dromer
pi_147579803
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:

Weinig te melden. Heb zo'n plat Xiaomi 5000 powerbankje besteld bij Xiaomi tmall. Ik durf die dingen bijna niet meer elders te bestellen. :P
En weinig onderweg. Twee telefoons, een koffiemaler en een telefoonbatterijtje.
  zondag 14 december 2014 @ 21:11:38 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147583339
quote:

Heb momenteel dit onderweg:

http://www.buyincoins.com/item/39524.html
Heb op mijn account 6 van die kerst coins gewonnen, dus deze maar besteld :P.
__

http://www.dx.com/p/359616
Besteld met de hoge korting die je afgelopen week kon krijgen :).
__

http://www.dx.com/p/337604
Besteld met de kortingscode van DX (10$).
__

Van de Aliexpress sale. Ergens volgende week binnen hoop ik.
__

http://www.ebay.com/itm/360863083169
Nieuwe batterij voor een PS3 controller, oude was wat opgezet en de batterij ging niet aan :P. Ander lithium batterijtje deed het wel (maar paste niet) dus maar een nieuwe besteld.
__
Xiaomi pistons

http://www.miniinthebox.c(...)t-phone_p938325.html
Met al het opgespaarde tegoed (en 50% nieuwsbriefkorting) voor $4 :P

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 14-12-2014 21:35:55 ]
  zondag 14 december 2014 @ 21:40:23 #284
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_147584722
quote:

Nee, impuls aankopen bestaan nog. Vandaag een complete Hubsan met reserve onderdelen en extra accu's besteld. De totale korting was te leuk om te laten lopen. Al zal mijn CC daar anders over denken. :)
  zondag 14 december 2014 @ 22:10:11 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147586116
Heb laatst maar de bank gevraagd of m'n maandelijkse CC-limiet niet wat omhoog kon. :P :')

@RobertNL, hea bah. Lijstjes. ;) Die MI... De 3 of 4? :o
- Oh, wacht, of zo'n cheapo Note natuurlijk bedenk ik me net...
  zondag 14 december 2014 @ 22:27:01 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147586834
Omdat de normale versie zo goed werkt nu de prof versie gekocht :)

Vracht slijpstenen, 1000, 1500, 2000, 3000 grit :7

20 pakjes extra reflectoren want de eerste 14 pakjes waren goed :)

remote flash B-)

zondag 14 december 2014 @ 22:57:53 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147588228
Nog nooit van gehoord. AGENT.X horloges. Maar blijkbaar is dat 'a thing'. :P Zien er best wel grappig uit op zich, nu in de aanbiedinges: http://www.ebay.com/sme/r(...)l?_soffid=5003725409 .
  zondag 14 december 2014 @ 23:06:57 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147588643
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Nog nooit van gehoord. AGENT.X horloges. Maar blijkbaar is dat 'a thing'. :P Zien er best wel grappig uit op zich, nu in de aanbiedinges: http://www.ebay.com/sme/r(...)l?_soffid=5003725409 .
Zitten inderdaad wel een paar grappige klokjes tussen :Y
pi_147588950
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat de normale versie zo goed werkt nu de prof versie gekocht :)

[ afbeelding ]

Vracht slijpstenen, 1000, 1500, 2000, 3000 grit :7
[ afbeelding ]

20 pakjes extra reflectoren want de eerste 14 pakjes waren goed :)
[ afbeelding ]

remote flash B-)

[ afbeelding ]
Linkje naar die reflectoren? :@
  zondag 14 december 2014 @ 23:16:13 #290
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_147589052
idd waar haal je die reflectoren?
BAM dit is 3KB
  zondag 14 december 2014 @ 23:18:19 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147589130
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Xetran het volgende:

[..]

Linkje naar die reflectoren? :@
Deze heeft ze echt goedkoop. Met een wiel van 36 spaken kun je ook wegkomen met 18 stuks. Veel meer spaken overslaan verpest het effect.

http://www.ebay.nl/itm/14(...)id=p3984.m1439.l2649
  zondag 14 december 2014 @ 23:20:34 #292
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_147589221
Direct 2 pakjes besteld :)
BAM dit is 3KB
  zondag 14 december 2014 @ 23:23:59 #293
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147589343
In Nederland (Duitsland) kost dat al snel 3 tot 4 keer zoveel. Ik merkte geen verschil in mijn test.
Maakt je fiets echt veel veiliger.
pi_147589984
quote:

Ik merk het, post weinig maar toch hoog in postaantal.

Anywho; ik kijk nog steeds naar een cameragrip maar dat zou betekenen dat ik ook een nieuwe cameratas moet bestellen (huidige is te klein geworden).
Verder op zich nog wel geïnteresseerd in een mooi horloge met metalen band.
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
remote flash B-)

[ afbeelding ]

Net als de grip kwam ik gisteren er ook weer achter dat een flash remote gebruiken ook wel eens erg handig kan zijn. Dus ook maar op het "misschien-kopen-lijstje" zetten...

Dus, alsnog niets besteld maar op lijstje:
- DSLR batterygrip
- (Grotere) cameratas
- Horloge
- Flash transmitter/receiver
  zondag 14 december 2014 @ 23:52:20 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147590315
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst deze binnen: https://www.banggood.com/(...)kpacks-p-929683.html

Perfecte kwaliteit, mooi dik spul en goede stiksels. Alleen had ik de maten in inch gelezen ipv centimeter, maar dat krijg je ervan als je beschonken gaat Chinashoppen :@
pi_147592370
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
In Nederland (Duitsland) kost dat al snel 3 tot 4 keer zoveel. Ik merkte geen verschil in mijn test.
Doe eens even een reviewtje/filmpje plaatsen van die dingen dan :)?
ben wel benieuwd. Kun je die dikke flashlights van je er wel op laten schijnen :P

en ja ik weet dat ze vast op YT wel te vinden zijn, maar houdt dit topic levend haha

[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 15-12-2014 01:27:27 ]
pi_147592544
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..
pi_147592579
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:36 schreef mschol het volgende:

[..]

och, ligt wel een beetje aan je fietsstijl, genoeg fietsers die zelf echt als halve kamikaze piloten fietsen..
op dumpert een mooi voorbeeld van:
www.dumpert.nl/mediabase/(...)tist_compilatie.html
  maandag 15 december 2014 @ 01:46:31 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147592638
:') Mien god jung. _O-
pi_147592687
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

op dumpert een mooi voorbeeld van:
www.dumpert.nl/mediabase/(...)tist_compilatie.html
ik zou volgens mij weinig spijt van hebben als ik hem met een auto omver zou hebben gereden.. dat kan alleen niet want geen rijbewijs enzo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')