Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef Dromer het volgende:
Je moet ook bij Banggood kopen. Niet bij Banggoods.
Welke versie is dit ? De 5200 of de 10400 ?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.
Waarom denk je dat ze nep zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Aangepast, is natuurlijk Banggood.com idd.
Ja, geef flink licht en zachte kleur.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand deze?
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Heeft deze echt zoveel licht als op de foto's?
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
. I-Spy is gewoon erg goed ontwikkeld om bijvoorbeeld zelfs op kleur te laten triggeren etc.
Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :quote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze nep zijn?
Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ehhh, http://www.milight.com/ ?Wel je volume laag zetten!
Ik gebruik ze tot nu toe enkel voor ledstrips en daar werkt het lekker op, maar ben toch aan het twijfelen over hun ledpitjes. En 't is idd propriëtair, helaasquote:Op donderdag 11 december 2014 17:41 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah ok, qua ledpitjes is hij dus alleen compatible met die van hun. Dan houdt het op.
Hahah ik merk nu pas hoe fout die zin is!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, geef flink licht en zachte kleur.
[..]![]()
Aiquote:Op donderdag 11 december 2014 17:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er vanbinnen zo uitzien :
[ afbeelding ]
Bron: zijn post op tweakers.
Thanks 5200 mah dus, 25 x had ik ze in Duitsland besteld.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik schrijf het om mensen te waarschuwen, ik had het zakelijk gekocht om weg te geven.w
jij durft die in het openbaar te dragen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef dottpuntcom het volgende:
Gearbest Rwatch m26 coupon M26 20,91 eur
En besteld,, ben benieuwd.
Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef wootahH het volgende:
[..]
jij durft die in het openbaar te dragen?
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Lol, als hij binnen is zal ik het je vertellen.
Wat is er mis mee dan?
Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef wootahH het volgende:
[..]
niet echt een eyecatcher met 60% rand
Helaas was ik te slaperig om nog een andere deal mee te kunnen pakkenquote:Dear customer,
Congratulations!
You are lucky to get the DX 12.12 promotion coupon:1212XXXX with 42% off
for the sku 359616!
Please note that the coupon is only valid on Dec.12th, 2014.
The coupon can only be used once.
Go happy shopping with DX.com!
Sincerely
DX Team
Volgens mij doet je spatiebalk het prima hoor!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:59 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog best snel mijn banggood order binnen. Alleen is ie kapot.de spatiebalk van mijn USB tablet keyboard werkt niet. Ieder andere toets wel. Maar de meest belangrijke niet... Even kijken hoe ze dit oplossen. De spatiebalk is gewoon cruciaal voor documenten bewerken.
Om te kijken of een smartwatch iets voor je is, lijkt het me wel een leuk dingetje hoor. Er zijn voor dit of meer geld mindere te vinden. (als hij werkt zoals in het filmpje tenminste)quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Oh, zo niet nee, bedankt voor die foto, op hun filmpje ziet het er wel geinig uit.
Ff proberen te annuleren dan, want dat wordt een echte la ligger ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |