abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147456862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:47 schreef Questular het volgende:
2014-12-09 19:55, Local mail tracking

Het begint ergens op te lijken, niet dat ik het nu kan tracken maar toch :P
Bij Swedish Post zeker.
Dit jaar heeft een pakketje 2,5 maand op local mail tracking gestaan, toen kwam het pas binnen.
pi_147458435
Mensen hier ervaring met de (Nederlandse site van) AliExpress?
pi_147458524
http://www.banggood.com/W(...)-iPhone-p-49969.html

DIe lijkt me me ook wel handig, iemand ervaring?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147458542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef MAHL het volgende:
Mensen hier ervaring met de (Nederlandse site van) AliExpress?
Nederlandse site? Waarschijnlijk gewoon de normale site die door google translate is gehaald...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_147458773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me anders toch niet zo handig. Dit apparaat steekt rechtstreeks in het stopcontact en 'hangt' dus. Vertrouw het meer als ik zo'n multi-usb ding heb dat ergens kan 'liggen'. :s)

quote:

[..]

Nederlandse site? Waarschijnlijk gewoon de normale site die door google translate is gehaald...
Hij vraagt gewoon achter Aliexpress geloof ik. Sommige verkopers zijn betrouwbaar op Ali, andere dan weer niet. Ofwel koop je bij de verkopers die feedback hebben ofwel vertrouw je op je goed gevoel om nieuwe verkopers uit te proberen :)
pi_147458939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Jonmen het volgende:
Lijkt me anders toch niet zo handig. Dit apparaat steekt rechtstreeks in het stopcontact en 'hangt' dus. Vertrouw het meer als ik zo'n multi-usb ding heb dat ergens kan 'liggen'. :s)
Genoeg stopcontacten hier dus niet zo'n problemen mee ;) Alleen vervelend dat ik 4 verschillende laders heb haha.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Jonmen het volgende:
Hij vraagt gewoon achter Aliexpress geloof ik. Sommige verkopers zijn betrouwbaar op Ali, andere dan weer niet. Ofwel koop je bij de verkopers die feedback hebben ofwel vertrouw je op je goed gevoel om nieuwe verkopers uit te proberen :)
Ah op die fiets. Ik zou geen spullen kopen bij verkopers zonder rating of een lage rating. Is toch een beetje 'de marktplaats' onder de Chinese webshop. Veel oplichters actief...

Bij marktplaats bestel ik ook niks als iemand maar 1 a 2 dagen actief is. Dan kan je net zo goed het geld uit het raam smijten. Of je moet het ophalen ;)
pi_147459605
Gaat maar om kleine producten, dus als het oplichters blijken te zijn, ach jammer van die paar euro :P

Wat ik nog wel wil weten, bij de producten/verkopers die ik heb, staat allemaal zonder verzendkosten (of met lage verzendkosten). Klopt dit ook in de praktijk?

En ik heb een winkelmandje met producten van een aantal verschillende webshops, worden al die producten dan ook afzonderlijk van elke leverancier verzonden?
pi_147459764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:14 schreef MAHL het volgende:
Gaat maar om kleine producten, dus als het oplichters blijken te zijn, ach jammer van die paar euro :P

Wat ik nog wel wil weten, bij de producten/verkopers die ik heb, staat allemaal zonder verzendkosten (of met lage verzendkosten). Klopt dit ook in de praktijk?

En ik heb een winkelmandje met producten van een aantal verschillende webshops, worden al die producten dan ook afzonderlijk van elke leverancier verzonden?
Je hebt er inderdaad die verzendingskosten aanrekenen, maar de meerderheid is gratis verzending ja *O*
Bij een groot deel van hen krijg je zelfs een trackingcode, ook al is het maar product met een waarde van 2-3 euro ^O^

Afzonderlijk verzonden. Je betaald in 1 geheel maar aliexpress stuurt de bevesting van betaling door naar de verkopers, die deze dan apart verzenden. Daarom werken coupons met een minimum aankoopbedrag ook nooit voor de gehele order en moet je bij één verkoper dus over een bepaald bedrag zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:43 schreef relativity het volgende:

[..]

Genoeg stopcontacten hier dus niet zo'n problemen mee ;) Alleen vervelend dat ik 4 verschillende laders heb haha.

De meeste anderen hier hebben volgende multi usb-laders, die ik vorige week heb besteld:
Orico - ook verkrijbaar bij andere chinashops
Anker
Maar deze kunnen natuurlijk niet tippen aan de prijs van jou multi usb-ladertje
  woensdag 10 december 2014 @ 19:36:41 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147461981
Er is natuurlijk ook de briljante OP met een overvloed aan informatie, hè... O-) Just sayin'.
Wordt ook in de eerste alinea van het topic en in de topicpointer naar verwezen deze eerst door te nemen alvorens men meepost
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147462362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Er is natuurlijk ook de briljante OP met een overvloed aan informatie, hè... O-) Just sayin'.
Wordt ook in de eerste alinea van het topic en in de topicpointer naar verwezen deze eerst door te nemen alvorens men meepost
Klopt, maar dit ging meer om wat kleine praktische zaken :P

Gezien ik geen creditcard heb en geen zin heb om anderen met mijn Chinese meuk lastig te vallen moet ik even een alternatief vinden, die prepaid creditcards lijken mij wel wat. Gebruikt hier iemand Neteller?
  woensdag 10 december 2014 @ 20:04:19 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147462963
quote:
[ afbeelding ]
Laat je ons even weten waar het paas kerstvuur is?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gezien ik geen creditcard heb en geen zin heb om anderen met mijn Chinese meuk lastig te vallen moet ik even een alternatief vinden, die prepaid creditcards lijken mij wel wat. Gebruikt hier iemand Neteller?
Jup, gebruik hier neteller. Werkt prima, wel vrij duur qua fees (iets betere fees dan Paypal maar nog beroerd dus :P). Was toen ik hem afsloot nog goedkoper dan de Nederlandse 3vcash/card oid, maar die kan nu best goedkoper zijn :Y

Service bij neteller zit wel goed, 24/7 chat en ze bellen je zo op indien nodig :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147463059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Laat je ons even weten waar het paas kerstvuur is?

[..]

Jup, gebruik hier neteller. Werkt prima, wel vrij duur qua fees (iets betere fees dan Paypal maar nog beroerd dus :P). Was toen ik hem afsloot nog goedkoper dan de Nederlandse 3vcash/card oid, maar die kan nu best goedkoper zijn :Y

Service bij neteller zit wel goed, 24/7 chat en ze bellen je zo op indien nodig :D
Wat zijn zoal de kosten en de termijnen voor aanmaken/storten etc?
pi_147463597
Moneybookers is wat goedkoper dan Neteller en ook zeer prima.
pi_147464511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

Heb jarenlang moneybookers gehad naar volle tevredenheid voor 10 euro per jaar. Nu naar ING overgestapt voor 12,50 p/j, die incasseren toch gewoon je schuld maandelijks en je kan hiermee wel gebruik maken van dingen als iTunes wat je met moneybookers niet kan.
  woensdag 10 december 2014 @ 20:51:00 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147464695
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat zijn zoal de kosten en de termijnen voor aanmaken/storten etc?
Dacht dat aanmaken in een avondje wel klaar was :). Kosten voor een virtuele CC zijn er niet dacht ik en een plastic kaartje kost een 10tje.
pi_147468447
Heeft hier iemand ervaring met Ipega controllers? Had in een game-bui, die ik zeeeer sporadisch heb, de Ipega 9021 aangeschaft. Verzonden met Sweden Post, dus die bui is allang weer over, maar krijg hem niet goed werkend met mijn telefoon. Hij verbindt wel, maar heb nog geen game met de controller kunnen gebruiken.. Iemand die weet wat ik fout doe of een oplossing heeft? Heb overigens de apk's van XDA gedownload/gebruikt.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:25:31 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147469146
Heb zelf de Ipega 9025 onderweg. Maar goed daar heb je (nog) niets aan :P
  woensdag 10 december 2014 @ 22:40:29 #193
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147469676
Hoesje voor de Xiaomi powerbank binnen, nu de power bank zelf nog :P
Ook 2x de Awei ES800M binnen, deze zijn nu geheel zwart i.p.v. zwarte kabels en grijze behuizing. Deze zwarte uitvoering heeft alleen weer een rechte 3.5 mm plug, dat is wel jammer, die met de 90° plug gaan veel langer mee (bij mij).
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 10 december 2014 @ 22:41:09 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147469694
De carabiner van 1 cent van gearbest is toch nog aangekomen. Duurde wel even :)
pi_147471900
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef monkeybrain het volgende:
De carabiner van 1 cent van gearbest is toch nog aangekomen. Duurde wel even :)
Hier ook gisteren :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 11 december 2014 @ 01:22:27 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147473742
Ne het bekijken van talloze van Julian Illett's en Dave Jones' mailbags dacht ik : laat ik mijn uitpak eens filmen :)
Het commentaar heb ik helaas achterwege gelaten.

[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 11-12-2014 02:07:51 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_147476991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag 'n geweldige deal!

[ afbeelding ]

Helaas heb ik 'm laatst al aangeschaft:

http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1423.l2649

Samen met 'n Xiaomi PWB en je hebt nog meer accu ook, mis je alleen de hoofdband. Maar je bent wel ietsje goedkoper uit :')
dat ding ik dus INCLUSIEF een powerbank op m'n fiets monteren?
wtf is dat?
  donderdag 11 december 2014 @ 10:39:25 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147477224
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 01:22 schreef dodge_911 het volgende:
Ne het bekijken van talloze van Julian Illett's en Dave Jones' mailbags dacht ik : laat ik mijn uitpak eens filmen :)
Het commentaar heb ik helaas achterwege gelaten.
Heb zelf liever foto's :@
De Milight dingen moet ik mij ook nog maar eens in verdiepen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

dat ding ik dus INCLUSIEF een powerbank op m'n fiets monteren?
wtf is dat?
Die werkt op USB ja, dus zou kunnen icm een powerbank. Heb zelf zo'n versie met batterijen. Kan je een keer automobilisten verblinden op de fiets ipv andersom (met groot licht) :')
pi_147477500
Die Android sticks kosten ook geen drol meer (+- 25 euro), ik zat eens te kijken of ik er iets mee kan 'bouwen'.
Momenteel heb ik dus alleen live feed van mijn IP-camera's. Ik heb wel alles ingesteld in I-spy maargoed ik wil gewoonweg niet 24/7 een dikke PC laten draaien voor wat simpele camera beelden :P.

Daarom dacht ik misschien zon mini android stick te pakken, USB schijfje eraan, goede IP camviewer erop en gaan met die banaan. Maar of het echt lekker werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Ik heb nog wel Mk802 dingen liggen thuis, maar dat is ook niet echt meer wat :').

Dus ik zat even te kijken MK808(b) lijkt de laatste te wezen qua sticks of zijn er inmiddels weer nieuwere? ik zoek gewoon een quadcore stickie 1GB combi ofzo.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:59:26 #200
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_147477686
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb zelf liever foto's :@
Volgende keer timelapsen dan? Best of both worlds ;)
Wel leuk dat je 't zegt, kan ik me die moeite de volgende keer al besparen.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 11-12-2014 12:23:11 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')