ik niet..quote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor ons fokkers wel ja
volgens mij heeft iedereen hier al zowat wel zon Xiaomi powerbank xD
Die van mij is al 2 weken onderweg en nu nog steeds in transit city.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor ons fokkers wel ja
welke app gebruik je? de officiele of vertaalde? ik ben nog geen Chinees tegengekomen in de officiele appquote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef relativity het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij doet hij dat niet
Ik heb hem sinds gisteren en ben er wel tevreden mee. Alleen zit er nog best veel chinese rommel in de app. Zoals hier:
[ afbeelding ]
De rest is overigens wel engels
En meer dan één ook nog. Je moet wel meerdere maten hebben, hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor ons fokkers wel ja
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een xiaomi 16.000 mah powerbank. Al is de 10.400 wellicht ook wel groot genoeg.
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:16 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Powerbank nodig = Xiaomi 5.000 / 5.200 / 10.400 / 16.200 Power Bank. Koop het bij Banggood / DX / Tinydeal / CooliCool als je een echte wilt. Er zijn ook een paar kortingscodes beschikbaar voor enkele (bij banggood en tinydeal oa)
Thanksquote:Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef Kenzi het volgende:
[..]
shipping is niet gratis. het zit gewoon in de prijs meeberekend.
daarbij zijn de tarieven in China vele malen lager dan in Nederland.
Nederland is een van de duurste landen wat dat betreft. Als ik iets naar Belgie wil verschepen kan ik PostNL gebruiken omdat die redelijk te betalen zijn (nog steeds niet zo goedkoop als China Post etc maar ok) maar als ik naar Nederland wil verschepen is diezelfde PostNL ineens een stuk duurder![]()
De post markt in Nederland is gewoon verrot.
bron: mezelf
[..]
De 10400mAh XPB voor, $18,64/¤14,96.. volgens mij nergens zo goedkoop
1212off1 werkt zowel voor de 5000 als de 10.400 inderdaad. niet voor de 16.000 helaas
en het zijn originele
Gewoon de officiële, maar het probleem is al opgelost. Het blijkt niet echt prima te werken als de systeemtaal op Nederlands staat. Hem terugzetten op Engels verhelpt het probleemquote:Op donderdag 18 december 2014 04:48 schreef Kenzi het volgende:
[..]
welke app gebruik je? de officiele of vertaalde? ik ben nog geen Chinees tegengekomen in de officiele app
Ja ik heb toentertijd zo'n 20.000 mah ding besteld. Wel een leuk apparaat. Vooral handig op vakanties e.d. Al is hij wel wat grootquote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor ons fokkers wel ja
Ja, dezequote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
Ga komend weekend deze dan bestellen: Xiaomi 16000mAh
Tenzij iemand een betere weet.
Ach die raak je ook wel weer kwijt voor een goed prijsje op Bol.comquote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor ons fokkers wel ja
mistertaoquote:Op donderdag 18 december 2014 08:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
En meer dan één ook nog. Je moet wel meerdere maten hebben, hoor.
De 5000 die ik besteld heb is bij mistertao aangekomen:
[ afbeelding ]
Ik zet ook echt altijd maar gewoon een krulletje oid. Mijn postbode kijkt niet eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ze had al door geklikt, maar deze mocht ze eigenlijk niet accepteren bij het postkantoor
[ afbeelding ]
Niet compatibel met ios?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef JortK het volgende:
MiBand binnen
Alleen heb ik iOS en geen Android
Hier tekent 'ie zelf, als het door de brievenbus past.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:08 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik zet ook echt altijd maar gewoon een krulletje oid. Mijn postbode kijkt niet eens.
Hoezo een dispute?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Jimbo het volgende:
Yay weer een nieuw dispute erbij bij Ali express.
Je zou toch zeggen dat alles een keer goed zou moeten gaan
Nope. Maar er is een AWEI A300 onderweg... Zelf je oordopjes uitzoeken heeft de voorkeur hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:01 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er al goede betaalbare Bluetooth inear earbuds? Of iemand ervaring ermee?
Handig.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef JortK het volgende:
MiBand binnen
Alleen heb ik iOS en geen Android
Ik heb er toevallig gister 10 binnen gekregen! Wil je er eentje hebben? Gebruik ze toch niet alle 10; m'n horloge was gewoon kapot, het batterijtje was helemaal niet opquote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand hier toevallig een sr625sw-/377-batterijtje in huis (van een horloge)?
Ik DM je even!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef roflcat het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig gister 10 binnen gekregen! Wil je er eentje hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |