De goeikoopste xiaomi van aliexpress zal wel volstaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef TheSatanSlayer het volgende:
bangood, gearbest, geekbuying. **********... allemaal van die oplichterij sites die er ''professioneel'' uitzien maar waar t verzenden 6 weken duurt pakketje klaarzetten niet meegerekend
en dan de klantenservice nog....
meteen van de op afhalen....
Dont know if sarcasm or not.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De goeikoopste xiaomi van aliexpress zal wel volstaan.
Heb ineens ook eentje gevonden.
Supergoeikoop!
(Ook te koop bij miniinthebox als je hem sneller wilt)
(Als je de allerbeste powerbank wilt: linkje)
Haha, mag hopen dat het sarcastisch bedoeld is. MITB schijnt ook fakes te hebben, dus zou best kunnen. Anders is het gewoonweg stupide.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
Dont know if sarcasm or not.
Maar die laatste 20800mah nog nooit gezien. Zal wel aan mij liggen haha.
Ik dacht het ook niet te gebruiken, maar doe het toch automatisch wel. Even een controller opladen van de ps4 waarbij het kut is dat je vast zit aan zo'n kabel van de ps4 bijvoorbeeld, of als je op vakantie bent en maar 1 stop contact hebt en je wel meerdere dingen moet opladen ofzo, dan het één in het stopcontact, andere powerbank, en als je weg bent gewoon die powerbank weer opladen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef davedavy het volgende:
Doordat iedereen zo'n Powerbank koopt heb ik de neiging ook zo'n ding te kopen terwijl ik dat helemaal nooit gebruikHeb nog helemaal niks van XiaoMi terwijl ik dat wel een heus koel merk vind.
Fixed.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:59 schreef shiznuts het volgende:
Shiz is back in tha house! Wazzzaahhh!?
Happy new year, mijn waarde chinashopaholics!![]()
Op naar de 2015 best bang-for-buck products!
Oudejaarsconferentiepost!![]()
Nice gestalten komrads!
Downstar epci review, as usual.
Monkeybrain met de eerste bazenpaint van 't jaar.![]()
Postbode gemist, begint morgen met een pakskerolcontainer ophalen!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Haha, mag hopen dat het sarcastisch bedoeld is. MITB schijnt ook fakes te hebben, dus zou best kunnen. Anders is het gewoonweg stupide.
Als je geen powerbank hebt kan je het ook niet gebruiken hequote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef davedavy het volgende:
Doordat iedereen zo'n Powerbank koopt heb ik de neiging ook zo'n ding te kopen terwijl ik dat helemaal nooit gebruikHeb nog helemaal niks van XiaoMi terwijl ik dat wel een heus koel merk vind.
Zal wel meevallen.quote:
Nog een beetje darten gekeken daar? Ik was er vorige week maar kon helaas geen tickets meer krijgen...of voor 99 pond voor een plaats ergens achteraanquote:Op zondag 4 januari 2015 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Goed hun dienst bewezen nu ik constant de hort op was in Londen.
Neuh. Wel ff op tv tegen Bunting gekeken, alleen toen 'ie de dubbels aan het verprutsen was (zelfs helemaal naar dubbel vijf moest en dan een vijf gooide) ben ik maar opgehouden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nog een beetje darten gekeken daar? Ik was er vorige week maar kon helaas geen tickets meer krijgen...of voor 99 pond voor een plaats ergens achteraan.
Als je het een beetje doorleest hier, zul je zien dat dat een goede shop is ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hooi,
Heb nog nooit Chinese producten besteld, dus heb ff een vraagje
Is www.banggood.com een betrouwbare site? Levert die site altijd?
Ik zie daar namelijk leuke dingen voor een zacht prijsje (powerbanks, opladers, etc) dus vroeg me dit af
Danke
Alles in de op is wel te vertrouwen. Zeker banggood,mits je natuurlijk de mitsen en maren van het chinashoppen weetquote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hooi,
Heb nog nooit Chinese producten besteld, dus heb ff een vraagje
Is www.banggood.com een betrouwbare site? Levert die site altijd?
Ik zie daar namelijk leuke dingen voor een zacht prijsje (powerbanks, opladers, etc) dus vroeg me dit af
Danke
De mitsen en maren zal ik denk ik nog wel tegenkomenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alles in de op is wel te vertrouwen. Zeker banggood,mits je natuurlijk de mitsen en maren van het chinashoppen weet
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezigquote:
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Srry heb dat maar ff gedaan, was een beetje overhaast bezig
Dus als ik het goed begrijp is het het meest verstandig om mijn orders niet hoger dan 22 euro te laten worden (dus bijv 2x een order van 20 euro)? Want dan hoef ik geen Douanerechten, Btw en Inklaringskosten te betalen?
Of zie ik toch nog iets over het hoofd en zijn er meer kosten dan gedacht?
Bedankt voor jullie hulpquote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.
Wat gaat je 1e bestelling worden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie hulp![]()
Zal vandaag of morgen dan maar eens voor het eerst iets bestellen. En dan is het wachten geblazen
TV kijken en gebruik voor een laptop dus muziek.quote:
Wat handige dingetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zal nog wat rondkijken
Ik ben geil
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat handige dingetjes
Les 1 van het China shoppen, haal (vrijwel) nooit adapters uit China, die hebben nogal de neiging om in de fik te vliegen. Welke wel goed is is nillkin, is wel maar 1 poort maar biedt wel 2ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zal nog wat rondkijken
http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.html
Die powerbank: gebruik even coupon code acc75a voor korting![]()
Dat is niet zo. Bij het bepalen of er BTW moet worden betaald wordt gekeken naar het bedrag exclusief verzendkosten. Is dit hoger dan 22 euro, dan ga je BTW (en eventueel invoerrechten) betalen over het bedrag inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon onder de 22 euro blijven (inc. verzendkosten hoewel die er vaak niet zijn). Of je er bewust van zijn dat je een gok neemt (met een telefoon / tablet) en er rekening mee houden dat er nog een naheffing komt.
Ahh dan was dat wat ik bedoelde.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
dan ga je BTW (en eventueel invoerrechten) betalen over het bedrag inclusief verzendkosten.
Anders een Anker lader van Amazon halenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Vond die 2 ports wel handig![]()
Bedankt voor je tip
Dat maakt niet zoveel uit, de kans dat hij eruit wordt gepikt is zeer klein. En als het zo is is het nog maar de vraag of ze hem boven de 22 euro schatten.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef defokkingfoker het volgende:
Jammer...
Als ik de Xiaomi 16000mAh powerbank met Rene90 zijn code wou bestellen kom iik net op 23.11 euro uit
Dit inderdaad. Daarbij komt ook dat de webshop vaak niet de juiste waarde neer zet. Ik ontving eergisteren een lens van 25 dollar terwijl er op stond 'value: 2,00 dollar'.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, de kans dat hij eruit wordt gepikt is zeer klein. En als het zo is is het nog maar de vraag of ze hem boven de 22 euro schatten.
Maakt volgens mij niks uit, is meer dat je die optie gebruikt als je hier in Nederland Chinese spullen verkoopt, en dan dus het banggood logo eraf haalt zodat het lijkt alsof het uit je eigen voorraad komt en je dus niet doorgeefluik bent waar mensen vervolgens zelf naar banggood gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Is het beter om Drop Shipping Order (Remove Banggood logo from the package) aan te vinken of moet ik het liever leeg laten?
mooiste tot nu toe was een smartphone (jiayu G4A) met als beschrijving: replacement motherboard, $20 via DHL (en geen btw/invoerrechten)quote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daarbij komt ook dat de webshop vaak niet de juiste waarde neer zet. Ik ontving eergisteren een lens van 25 dollar terwijl er op stond 'value: 2,00 dollar'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Koptelefoons zijn eigenlijk de producten die maar heel weinig mensen vanuit china kopenquote:
Heb je wel merken?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Koptelefoons zijn eigenlijk de producten die maar heel weinig mensen vanuit china kopenzie deze maar zelden passeren (of het zijn gamingkoptelefoons)
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goede bluetooth koptelefoon. Zelf uitproberen denk ik dat het beste is. Op AliExpress/Ebay staan er wel een paar die interessant zijn.
Die heb ik... Plakken voor geen meterquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef rene90 het volgende:
Hendig: 100 clips voor kabels:
http://www.banggood.com/1(...)-Clamp-p-925624.html
Sorry.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jezelf quoten na krap twee uur?
[..]
Neem eens een kijkje in het review topic.
Nu zijn ze al besteldquote:Op maandag 5 januari 2015 00:34 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die heb ik... Plakken voor geen meter
Superlux is taiwanees. Kun je her en der bestellen, maar vaak niet via chinese webshops, maar eerder via Thomann.de bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
TV kijken en gebruik voor een laptop dus muziek.
30 euro is wel de max. Een groot draad is handig of werkt het met verloopstekkertjes tegenwoordig?
Haha, ik heb precies hetzelfde, alleen die apple oordopjes zitten goed, ik scoor ze altijd gratis bij MITBquote:Op maandag 5 januari 2015 07:10 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo ik heb weer eens een order geplaatst bij Buyincoins, ik was gewoon opzoek naar goedkope oordopjes in de pasvorm van Apple en dus niet van die in-ears die niet lekker zitten
Gek he oordopjes van Apple gebruiken in combinatie met een Android toestel, maar soms wil die afstandsbediening toch nog zijn werk doenEn omdat er zoveel vraag naar deze oordopjes zijn is de prijs lekker laag, en de kwaliteit is ook niet slecht voor het geld
Want over de geluidskwaliteit van deze oordopjes ben ik tot nu toe nog altijd tevreden geweest.
Yup.. heb m'n duurdere bestelingen toch maar gedaan, want kan wachten tot hij stijgt, maar voor het zelfde geld (nouja minder geld dan dus) daalt hij nog verder.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:42 schreef SanAnt het volgende:
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$
Oh nice.. heb net een stuk of 6 binnen van erg gelijkende clips. Zal eens kijken of die wel een beetje plakken. (om dashcamkabel beetje netter te leggen langs de rand van m'n dashboard)quote:Op maandag 5 januari 2015 00:34 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die heb ik... Plakken voor geen meter
Tja..en toch gebruik ik de bij telefoons meegeleverde adaptertjes nog wel eens. Vooralsnog goed gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Les 1 van het China shoppen, haal (vrijwel) nooit adapters uit China, die hebben nogal de neiging om in de fik te vliegen. Welke wel goed is is nillkin, is wel maar 1 poort maar biedt wel 2A
http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.html
Ja je word er inderdaad erg verdrietig van, en de voorspelling is juist dat de euro nog meer gaat zakken in waardequote:Op maandag 5 januari 2015 08:42 schreef SanAnt het volgende:
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$
Nu gaan we het kaf van het koren scheiden... wie zijn de echte Chinashoppers?quote:Op maandag 5 januari 2015 08:42 schreef SanAnt het volgende:
Euro onder de 1.20$![]()
Ook el ff onder de 1.19$
Is het laatste half jaar al niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 5 januari 2015 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
Zelfs een pakketje van BangGood, terwijl dat die meestal snel zijn!
Vorige week toch een pakketje na 8 dagen, via China Post.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Is het laatste half jaar al niet meer wat het geweest is
Mijn records zijn nog altijd BG met China post 5 dagen (woensdag besteld en maandag binnen)quote:Op maandag 5 januari 2015 11:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vorige week toch een pakketje na 8 dagen, via China Post.
Maar wacht nu al paar weken op een pakketje van CSSBuy.
24h shipped slaat op dat hij binnen 24 uur verzonden wordt? Dat maakt voor de verzendtijd niet uit...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:02 schreef Jimbo het volgende:
ik hoorde dat als er 24h shipped bij LITB staat dat deze met free shipping even snel thuis is als met supersaver
Heb nu even 2 pakjes besteld, alleen 1 met super saver en de ander met free delivery.
Ben erg benieuwd
Ja, maar soms kan eBay ook wel lang duren.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:03 schreef Jimbo het volgende:
Tevens heb ik het idee dat veel van die dx / litb / bangood ect spullen ook v ia ebay aangeboden worden voor dezelfde / lagere prijs. Mijn ervaring is alleen tot nu toe dat pakjes via Ebay (ook uit china) er sneller zijn dan die direct bij de sites vandaan
Het maakt wat mij betreft inderdaad weinig uit of we wat meer of minder betalen, maar bij gadgets zoals smartphones en tablets merk je wel dat het nu gewoon niet meer zo aantrekkelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nu gaan we het kaf van het koren scheiden... wie zijn de echte Chinashoppers?
Voor mij betekent dit gewoon dat we NOG betere prijzen moeten zoeken en coupons erbij halen![]()
Als dat niet meer lukt 20 account aanmaken bij MITB en de nieuwsbrief ontvangen. Maar dat is wel erg de bodem afschrapen
ja dat hij binnen 24h verzonden wordt idd.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
24h shipped slaat op dat hij binnen 24 uur verzonden wordt? Dat maakt voor de verzendtijd niet uit...
vorige keer van die esmokers van ebay besteld (al heb ik volgens mij wel longtyfus van die dingen opgelopenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar soms kan eBay ook wel lang duren.
Al is de service via eBay soms beter, want ze zijn bang voor slechte reputatie.
AliExpress doet er gemiddeld langer over dan de webshops en eBay. Of je moet precies de goede verzender hebben, die gewoon direct verzend (zonder hem eerst nog een week op kantoor te laten liggen...).
Ik heb er zo 2 hangen (1 aan het bad en 1 aan de douche) en ik ben er wel heel tevreden over. Al gebruikt met 3 verschillende china phones en klank is echt wel goed, zet het volume meestal niet helemaal op max (wel van de speaker, maar niet van de BT op phone). Heb ook 2 earssons liggen, maar zou deze nu echt niet in mijn douche leggen (moest er een goede zuignap-mount zijn, zou dit te overwegen zijn, hoewel de earsson IMHO gewoon te zwaar is om via een zuignap aan de muur te hangen). Volgens verschillende sites is hij trouwens niet waterproof (onderdompelen) maar waterresistant (spatproof), dus als hij in bad zou vallen zou hij de geest kunnen geven. Batterij moet ik om de maand opladen, maar het is nu wel niet dat ik elke dag de speaker aanzet. Zuignap heeft ook wel al een paar keer losgelaten en speaker viel toen vanop ca 1.5m zonder hierdoor enige schade te vertonen. Heb tot nu toe alleszins nog geen beter alternatief gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef Erasmo het volgende:
Was op zoek naar een Bluetooth speaker met zuignap voor onder de douche:
Zo een dus, de BTS-06:
[ afbeelding ]
Beetje rondgekeken op de gebruikelijke sites en hij blijkt bij Banggood in de aanbieding te zijn voor maar ¤5,05
http://www.banggood.com/M(...)one-6-6-p-88071.html
Volgens deze reviewer is het wel een aardig dingetje:
Hoe heb je die NUT2 aan je sleutelbos gehangen? Ik zie er geen ophang-oog aan zitten en dat was voor mij de enige reden om hem niet te kopen. Als het dus wel kan koop ik er ook een aantalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Dromer het volgende:
Ik heb hem aan mijn sleutelbos gehangen. Omdat ik een usb-key die daar aanhangt vaker gebruik, wil ik die sleutels wel eens ergens laten liggen... dus wel handig voor mij.
Dat doet Kenzi gewoon, geeft vervolgens een coupon voor 60% off en wij trappen er met open ogen inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Hoe groot is je phone?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.banggood.com/M(...)-Mount-p-955989.html ?
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat doet Kenzi gewoon, geeft vervolgens een coupon voor 60% off en wij trappen er met open ogen in
Is dat ding überhaupt van Xiaomi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of probeert er iemand makkelijk geld te maken door het Xiaomi-like te branden?
Toen het voor de eerste keer voorbijkwam eens naar gekeken, maar was niet zo overtuigd.
Weet niet of er inmiddels via de officiële kanalen wel info te vinden is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
We gaan het zien als ie binnen is.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ik heb er zo 2 hangen (1 aan het bad en 1 aan de douche) en ik ben er wel heel tevreden over. Al gebruikt met 3 verschillende china phones en klank is echt wel goed, zet het volume meestal niet helemaal op max (wel van de speaker, maar niet van de BT op phone). Heb ook 2 earssons liggen, maar zou deze nu echt niet in mijn douche leggen (moest er een goede zuignap-mount zijn, zou dit te overwegen zijn, hoewel de earsson IMHO gewoon te zwaar is om via een zuignap aan de muur te hangen). Volgens verschillende sites is hij trouwens niet waterproof (onderdompelen) maar waterresistant (spatproof), dus als hij in bad zou vallen zou hij de geest kunnen geven. Batterij moet ik om de maand opladen, maar het is nu wel niet dat ik elke dag de speaker aanzet. Zuignap heeft ook wel al een paar keer losgelaten en speaker viel toen vanop ca 1.5m zonder hierdoor enige schade te vertonen. Heb tot nu toe alleszins nog geen beter alternatief gezien.
Hm heb liever geen magneten aan de achterkant van mijn telefoon.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef ridsel het volgende:
Ik heb deze nog ergens liggen, werkt prima:quote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef ridsel het volgende:
Daarom dat ik vraag hoe groot zijn telefoon is. Die ventilatie-smartphone-houder kan 7,2 cm open, maar om je telefoon er toch gemakkelijk in te doen is 5 inch (of 5.1) wel het maximumquote:Op maandag 5 januari 2015 12:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb deze nog ergens liggen, werkt prima:
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.html
Bij Xiaomi zelf nog niet veel geen info over gevonden, maar wel al een aantal unboxing-vids en tuts tegengekomen over 't ding.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is dat ding überhaupt van Xiaomi?
Of probeert er iemand makkelijk geld te maken door het Xiaomi-like te branden?
Toen het voor de eerste keer voorbijkwam eens naar gekeken, maar was niet zo overtuigd.
Weet niet of er inmiddels via de officiële kanalen wel info te vinden is.
Ah, vanwege het hele ' Copyright 2014, xiaoyi Technology Co., LTD All Rights Reserved ' ook, namelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:01 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Bij Xiaomi zelf nog niet veel geen info over gevonden, maar wel al een aantal unboxing-vids en tuts tegengekomen over 't ding.
Daarbovenop wel een paar persmededelingen erover gevonden, dus ik denk dat 't wel snor zit. En anders ben ik voor 37¤ de boot in ipv 68¤
Op http://xiaoyi.com/home/welcome.html wel wat info te vinden, helaas volledig in 't Chinees
Er zit een touwtje bij dat je aan de Nut kunt bevestigen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Hoe heb je die NUT2 aan je sleutelbos gehangen? Ik zie er geen ophang-oog aan zitten en dat was voor mij de enige reden om hem niet te kopen. Als het dus wel kan koop ik er ook een aantal
Een touwtje voor rond je nuts?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Er zit een touwtje bij dat je aan de Nut kunt bevestigen.
[ afbeelding ]
Precies mijn probleem met AE. Ze veranderen de status erg snel naar shipped inclusief trackingnummer maar dat blijkt dan alleen een vooraanmelding te zijn ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar soms kan eBay ook wel lang duren.
Al is de service via eBay soms beter, want ze zijn bang voor slechte reputatie.
AliExpress doet er gemiddeld langer over dan de webshops en eBay. Of je moet precies de goede verzender hebben, die gewoon direct verzend (zonder hem eerst nog een week op kantoor te laten liggen...).
Banggood, buyincoins, tomtop en nog een aantal anderen zijn ook actief op Ebay.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:03 schreef Jimbo het volgende:
Tevens heb ik het idee dat veel van die dx / litb / bangood ect spullen ook v ia ebay aangeboden worden voor dezelfde / lagere prijs. Mijn ervaring is alleen tot nu toe dat pakjes via Ebay (ook uit china) er sneller zijn dan die direct bij de sites vandaan
Inderdaad... heb eens gehad dat de tracking pas na 2 weken actief werd.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Precies mijn probleem met AE. Ze veranderen de status erg snel naar shipped inclusief trackingnummer maar dat blijkt dan alleen een vooraanmelding te zijn ofzo.
wel de plus halen met a2 muis voor 142 bij dxquote:Op maandag 5 januari 2015 13:23 schreef l0lownkill het volgende:
Koers is idd vreselijk, paar maanden geleden bij aanschaf van de minix x8h was ik 115 euro kwijt. Nu moest ik er 1 voor een kennis bestellen: 130.
Van die 15 euro kun je toch al even een xiaomi pb halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |