SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#viesdik
#bierentieten
#lekkerewijvenopdefiets
#prachtigekleuren
#zoalshethoort
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/2.25755/1.2173513quote:Op woensdag 31 december 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eens het bochtje van van de Poel opzoeken tijdens de druivencross
Hehe.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:15 schreef buzz1291 het volgende:
Deze heeft ook wel wat.........![]()
http://sporza.be/cm/sporz(...)_opvallend/1.2193624
Zonder woon/werk verkeer en zonder inrijden (meet ik nooit) zo'n 3000 kilometer. Met woon/werk verkeer circa 5.500km.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel heb je dit jaar gefietst?
Wat je zegt klopt wel, theoretisch gezien. De kans op overbelasting en blessure's is groter als je meer traint. Als je nu al op DDX achtige afstanden zit is het niet verstandig om dat zomaar te verdubbelen.
Rij je 3000 km per jaar dan heb je echt niet veel meer blessuregevoeligheid als je dat naar 6000 toe trekt, maar je word er zeker weten fitter van.
Ben Merrit?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:14 schreef contrasta het volgende:
Ik sluit af met 6500 km. Daar zitten ook woonw. km (1800) in. Voor mij goed genoeg, ik train ook
nog in mijn homegym de nodige uurtjes.
Wat Ericr zegt, kan ik mij in vinden. En er is soms niet meer tijd in te steken, want het kost nogal
wat uren dat fietsen. Ik merk wel dat mensen met zeer veel km. echt wel taai zijn. Maar niet persé
sneller. Als mogelijk, ga ik morgen mijn nieuwjaars rondje rijden.
Op strava is er een gepensioneerde Amerikaan, die fietst gemiddeld 5500 km per maand, zonder veel
gemopper van zijn vrouw vertelde hij mij. Petje af voor zulke motivatie. Had ik echt geen zin in
fijne jaarwisseling
quote:
Klopt. Sterker nog, wij gebruiken kunststof leidingwerk waar de beste rvssoorten wegrot door de chemische vloeistoffen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef muzas het volgende:
Volgens mij is het vooral een aanslag op je ketting/cassette/kabels(mits buitenom).
Met water afspoelen kan weinig kwaad, maar geen warm water heb ik gelezen omdat dan het pekel op zou lossen en dus nog makkelijker overal tussen komt. Ik heb een zachte borstel waar ik de fiets mee afneem als ie droog onder de meuk zit, anders gaat er een zacht, koud straaltje van de tuinslang op.
Wat betreft kunstof: Volgens mij (gebaseerd op basale scheikundige kennis) heeft pekel daar geen tot weinig invloed op.
En ze doen het nu niet meer?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Oksel het volgende:
Ik had m'n ATB + racers achterop de auto uit Duitsland. Wegen vol zout natuurlijk. Ze waren allebei vollédig wit. Dikke laag zout.
Ja goed idee. Maar zulke producten moeten wel 100% waterdicht zijn lijkt me. Alleen de batterij houder + dop is een soort metaalachtig iets, maar moet je echt veel rondjes vastdraaien. Ik weet niet zeker of het omhulsel kunststof is, maar qua gewicht vermoed ik dat wel. Dat zal ik eens navragen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, wij gebruiken kunststof leidingwerk waar de beste rvssoorten wegrot door de chemische vloeistoffen.
Wel meen ik dat electronica er niet zo heel goed tegen kan. Maar als het waterdicht is moet het wel goedkomen. Anders even een mail sturen naar de leverancier/fabrikant?
Hipsterstuur spotted!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:56 schreef ddx het volgende:
Vandaag nog even de Rapha 1000 afgevinkt (originele afstand)
Met groepje (11 man) vanuit Meesterknecht in Amsterdam naar Lola in Den Haag gefietst (en weer terug)
Vroeg opstaan, want moest om 6u al op de fiets zitten. (meet in Amsterdam was om 7u)
[ afbeelding ]
Halverwege nog korte meet met groep die vanuit Lola naar Meesterknecht reed.
[ afbeelding ]
Bij Lola in Den Haag kregen we ontbijt (naja lunch) en toen weer terug.
[ afbeelding ]
http://www.strava.com/activities/234932782
Jaartotaal 24300km
Doe normaal ga zuipen vanavond.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
En morgen trainen. Knut/Dop/Gripper? Zin in een ritje 2e maasvlakte?
Hoe laat waar?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe laat?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
Veel te vroegquote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
11:00 Noordereiland pm/dm maar voor adres of telefoonnummer als je dat nog niet hebt. 4.5 uur fietsen D1 uiteraard, 28 avg oid.
Ik heb kaartjes voor het perron om 0500quote:Op woensdag 31 december 2014 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee precies op tijd terug voor de gp sven nys.
Ik vind het juist wel leuk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:55 schreef ddx het volgende:
Strava is wel doorgeschoten met de bekertjes, ga je rustig rondje uitrijden heb je allemaal 2015 KOM's...
Klopt, eens even opzoekenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:05 schreef poiuytr het volgende:
Waarom zetten jullie bij jullie jaartotalen alleen de kilometers, uren op de fiets is toch een betere graadmeter?
Heb geen laptop, dus kan niet uploadenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:02 schreef ddx het volgende:
Nou snel een rondje dan maken, dan heb je ook allemaal KOM's te pakken
Ik wil einde van het seizoen wel mee naar Echternach.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:28 schreef Yankee het volgende:
Ik wil meer cyclo's gaan rijden in 2015 en daar gerichter voor gaan trainen.
De eerste die op het programma staat gaat waarschijnlijk eentje op 10 mei in Denemarken worden
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ook weer terug van mijn 1e rondje. Was pittig koude harde wind en het laatste stuk heen en terug op de 2e maasvlakte woei ik zowat van mijn fiets. Stoempen 15km lang op 39/21 langs de zee laatste stuk. Ik was op de terugweg wat moe, had de 1e 2 uur tegenwind gehad.
4:29:59 getraind aan 27.1 avg.
http://www.strava.com/activities/235244270
Beste wensen.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:59 schreef Patroon het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2015. Dat alle (sportieve) doelen mogen uitkomen!
Afgelopen jaar volgens mij ongeveer 12.800 km
Doel voor dit jaar om de trainingsuren standaard richting de 12-15u per week op te schroeven. Maar daarbij blijft kwaliteit boven kwantiteit belangrijker dan aantal uren/kilometers. Dit jaar stel ik training en beter worden boven uitslagen. Dus minder taperen om goede vorm te hebben, wat verlies aan trainingsarbeid betekent. In wedstrijden meer in de aanval. Liever tig x 50e en 1x top 5, dan steeds rond 15e plek.
We zullen zien wat het jaar brengt.
Wat vind je daar lastig aan?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:50 schreef cyclingstage het volgende:
Lastig om een goede balans te vinden tussen duur en intervallen.
[..]
wat lukt er niet aan?quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:31 schreef thomasss het volgende:
Ondanks alle filmpjes enzo lukt t me niet om voorderailleur goed af te stellen... Heeft iemand een idee wat t kost om het te laten afstellen bij FM?
Afgelopen jaar overigens net geen 1500 km gefietst. Wel m'n eerste 140+ kilometer rit gemaakt wat toch verrassend goed ging
Als het binnenblad goed draait, draait jet buitenblad niet en vice versa. Stelschroefjes losser of vaster biedt ook geen soelaas... Of is er nog een derde mogelijkheid?quote:
Het zijn ook niet de stelschroefjes die het moeten doen, die zijn slechts voor de uiterste stand. Maar gewoon blijven proberen. En zorgen dat die kabel altijd strak blijft staan. Trial & Error, aldoende leert men.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:36 schreef thomasss het volgende:
[..]
Als het binnenblad goed draait, draait jet buitenblad niet en vice versa. Stelschroefjes losser of vaster biedt ook geen soelaas... Of is er nog een derde mogelijkheid?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ook weer terug van mijn 1e rondje. Was pittig koude harde wind en het laatste stuk heen en terug op de 2e maasvlakte woei ik zowat van mijn fiets. Stoempen 15km lang op 39/21 langs de zee laatste stuk. Ik was op de terugweg wat moe, had de 1e 2 uur tegenwind gehad.
4:29:59 getraind aan 27.1 avg.
http://www.strava.com/activities/235244270
Beste wensen.
Fietsen doe je toch als je zin hebt? Niet of het zin heeft?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het heeft nu niet zoveel zin om een maand te gaan fietsen
Nah, ik sport meest met een doel en om die doelen te halen ben ik bereid voor dag en dauw op te staan op vrije dagen. Als ik dat alleen zou doen als ik daar zin in had bleef ik gewoon op bed en ging ik 1.5 uurtje meer niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Carb het volgende:
[..]
Fietsen doe je toch als je zin hebt? Niet of het zin heeft?
Das strafquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef quinoahipster het volgende:
Op de mountainbike welteverstaan
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef quinoahipster het volgende:
6,5 uur aan het peddelen geweest, inclusief bijna-epische hongerklop, wanhopige zoektocht naar eten (nieuwjaarsdag) en uiteindelijk de halve winkel van een Shell-tankstation leegvreten
Wel fietsen heeft altijd meer zin dan niet fietsenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het heeft nu niet zoveel zin om een maand te gaan fietsen
man wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:59 schreef Gripper het volgende:
Had het na het crossen ook zo koud dat ik heel de dag heb zitten bibberen. Normaal kom je thuis in je lekker warme huis, maar in deze tijd van het jaar in een tent omkleden is toch ff doorbijten. En ook de hele verdere dag honger en alles opvreten wat je tegenkomt.
Een nachtje, we hadden nog wel langer willen blijven maar morgen gaat het toch regenen enzo. Dus nu weer thuis. Maar t was prima te doen hoor, wij kamperen altijd in stijlquote:
Natuurlijk ga je fietsen als je zin hebt. Maar soms fiets je ook om iets beter of sneller te worden/blijven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Carb het volgende:
[..]
Fietsen doe je toch als je zin hebt? Niet of het zin heeft?
Soigneur had het erover dat ze het afgelasten bij sneeuw en gladheid maar niet bij regen. We moeten t maar gaan zien... Ik ga lekker op de spatbordenfiets. Of crosser als t idd wat sneeuwt.quote:
En voor de stats: ultegra cassette heeft het 17k km uitgehouden, tochtje zaterdag begon hij soms ff door te slaan. (ketting heb ik paar honderd km geleden vervangen, 4e ketting met deze cassette)quote:Voortaan kunt u onze pechhulp altijd, het hele jaar door inroepen. Dat betekent dat we 365 dagen per jaar, dag en nacht klaar staan om u te helpen bij fietspech onderweg. Meer service voor hetzelfde geld, want de prijs van uw pechhulp jaarabonnement gaat niet omhoog./quote]
(was altijd iets van 8u tot 21:00)
Oh, dan ben ik eerder aan een nieuwe fiets dan aan een cassette toe. Vond die Ultegra cassettes al zo slijtvast. Beter dan die van Sram. En de enige, betaalbare met een 18 kransje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:58 schreef ddx het volgende:
Goed nieuws over fietsned trouwens :
[..]
En voor de stats: ultegra cassette heeft het 17k km uitgehouden, tochtje zaterdag begon hij soms ff door te slaan. (ketting heb ik paar honderd km geleden vervangen, 4e ketting met deze cassette)
Fijne cassettes idd. Ik heb ze er ook op, de 11sp dan. 11-23quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik eerder aan een nieuwe fiets dan aan een cassette toe. Vond die Ultegra cassettes al zo slijtvast. Beter dan die van Sram. En de enige, betaalbare met een 18 kransje.
Klopt, kunt daar überhaupt mooi fietsenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ventoux is tof. Bedoin is ook een heel leuk plaatsje om te verblijven.
Malaucéne heeft meer te bieden, en met als voordeel van een beklimming via Bédoin is dat je dan al lekker ingereden bent voordat de klim begint. Vaison la Romaine is nog veel gezelliger en ook op een lekkere fietsafstand van Bédoin.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ventoux is tof. Bedoin is ook een heel leuk plaatsje om te verblijven.
Ik heb je niet gezien vandaag in Surhuisterveen, of had jij startnummer 1 bij de amateurs? Niet dat ik zo vroeg was, maar zag het in de programma flyer staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb een 143, het schijnt dat een 155 wel beter kan zitten. Hij zit best ok, maar vooral als ik naar voren schuif zit het niet zo lekker.
Anyway, op m'n crosser heb ik een Phenom, die zit echt heerlijk. Die komt ook op m'n nieuwe fiets.
Ha was jij er? Had je ff moeten zeggen, hadden we een beerenburg gedronkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien vandaag in Surhuisterveen, of had jij startnummer 1 bij de amateurs? Niet dat ik zo vroeg was, maar zag het in de programma flyer staan.
Maar man man wat was het koud in die wind. En wat een land zeg, zie je een bord van Noardlyke Fryske Walden, met bomen zo dik als wat op de Heuvelrug gewoon jonge aanplant heet. Volgende bord: Friesche Palen, dus denkt Buzz, waar waar, welke Friesche laat zich palen?
Ik moet zeggen, het was wel druk, maar dat zal wel zijn vanwege de gratis toegang.
Ja, de dikbillen race en de elites gekeken. Nou ja, weinig eye candy bij die dames vandaag hoor. Ach, 'k moest er toch ook eens een daagje uit na alle familiale verplichtingen en altijd hard werken deze periode. En het was krap twee uurtjes door de polder. Ook eerst nog een cultureel bezoekje aan Schokland afgelegd, want dat is een van de weinige plkken in NL waar ik nog nooit geweest was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Tommeke het volgende:
Je bent trouwens wel een liefhebber als je helemaal naar de Noardlike Fryske Walden gaat om 15 man door de blubber te zien rijden!
Of heb je nog bij de dames gekeken?
Link?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Andyy het volgende:
2.5 week niet gefietst omdat ik m'n pedaal heb gemoldZijn wel carbon 105 pedalen onderweg, maar alsnog
![]()
Ook een Castelli onesie gespot voor een lage prijs, gelijk gehapt
https://trentinobikewear.(...)ry=sanremo&results=1quote:
Leuk! Schokland is ook mooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, de dikbillen race en de elites gekeken. Nou ja, weinig eye candy bij die dames vandaag hoor. Ach, 'k moest er toch ook eens een daagje uit na alle familiale verplichtingen en altijd hard werken deze periode. En het was krap twee uurtjes door de polder. Ook eerst nog een cultureel bezoekje aan Schokland afgelegd, want dat is een van de weinige plkken in NL waar ik nog nooit geweest was.
Maar voor het spektakel hoefde je er niet te zijn. Dat was vroegah in Zeddam in deze week altijd wat beter waar het gros van de weg artiesten gewoon aan de start stonden. Breukink daar nog wel eens een trap op zien kruipen.
volgens mij kwam die eerder deze week al voorbij in het topicquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef cyclingstage het volgende:
Ook een leuke toertocht:
http://www.touretappe.nl/(...)t-etappe-2-tdf-2014/
Geen idee man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga niet op fietsvakantie dit voorjaar, huur in mei een (dikke villa) huis in de provence en ga met familie daar heen en fietsen.
Kaas, naar Sardinie met de auto en boot, wat kost dat?
Echt Oksel ook he, ff dikke villa moeten vermelden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga niet op fietsvakantie dit voorjaar, huur in mei een (dikke villa) huis in de provence en ga met familie daar heen en fietsen.
Kaas, naar Sardinie met de auto en boot, wat kost dat?
Typisch inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Echt Oksel ook he, ff dikke villa moeten vermelden.
quote:
En dan vooral om 't feit dat het geen drol kost in die tijd, slimmerts. Als ik iets zonde vind is het veel geld uitgeven aan korte vakanties.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Echt Oksel ook he, ff dikke villa moeten vermelden.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef Oksel het volgende:
En Jankie moet verder z'n bek houden, de internetheld. Wel grote bek hebben hier, maar verder nooit ergens je gezicht laten zien. Patroon heeft tenminste na een fles wijn bij 't kampvuur z'n hele privéleven al op tafel gegooid, én weet wie er aan mijn kant van het toetsenbord zit. Jij niet, dus jij moet je bek houden. Kneusje.
Kan me voorstellen dat je in 't echt zo'n rustige halve autist bent.
Doe nou niet zo stoer man. Dat past niet bij je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:18 schreef Yankee het volgende:
[..]![]()
En bedankt voor je DM.
Oh oh wat hap je weerEn natuurlijk direct weer schelden
![]()
Nee klopt, ik zit nu inderdaad te huilen op mijn zolderkamertjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer man. Dat past niet bij je.
Ja ja ja. Moet dat trollen nu?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zit nu inderdaad te huilen op mijn zolderkamertje
Hehehe. Ik kreeg laatst ook okselfanmailquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:18 schreef Yankee het volgende:
[..]![]()
En bedankt voor je DM.
Oh oh wat hap je weerEn natuurlijk direct weer schelden
![]()
Crank #4 stuk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker 3 km steppend naar huis. Topshow
Ketting gebroken. Kan de nieuwe die ik nog moet hebben nergens vinden.quote:
Beer van het noordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ketting gebroken. Kan de nieuwe die ik nog moet hebben nergens vinden.
Kmc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef Tommeke het volgende:
Campa zeker?
Wel balen zeg! Nu is je ene been beter getraind dan de ander!
Welke omgeving?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef quinoahipster het volgende:
Morgen droog, dus weer lekker 100+ km op de mountainbike
Er zijn inderdaad wat leuke plekken om te rijden. Een paar cyclo's die er leuk uitzien en vooral heel veel brevetten. Maar brevetten waar je eigenlijk met een triple moet rijden. Ik reed er ooit eentje van 200km met dik 5000hoogtemeters. Alles onder de 20% stond niet als helling vermeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:47 schreef quinoahipster het volgende:
Is het een beetje leuk fietsen in de UK trouwens?
extra missing link er tussen om om het weekend door te komen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kmc.
Baal er wel van dat ik die kettingen niet kan vinden. Zul je zien dat als ik een nieuwe bestel, ze er over een paar dagen ergens vandaan komen.
Je kunt alles afschermen als je dat wiltquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben nu aan het overwegen zelf op Strava te gaan maar twijfel wat vanwege de privacy settings. In hoeverre kun je dingen afschermen daar?
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Je kunt alles afschermen als je dat wilt
Je kunt een privacy zone rond je huis instellen.
Je kunt per rit kiezen die rit op prive te zetten.
Op die manier kun je bv ook je ritjes op openbaar zetten als je weer terug bent van vakantie.
Je kunt je profiel (en ritten) openbaar zetten of alleen voor goedgekeurde followers.
Al je ritten gewoon afschermen en alleen zichtbaar maken voor mensen die jij toestemming geeft om je te volgen. Als je dan bij vrienden op bezoek gaat zet je die rit gewoon helemaal op privé, als je je volgers (die je dus toestemming hebt gegevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.
Hoe groot is de pivac zone rond je huis? Genoeg voor pakweg de hele stad of alleen je wijk?
Ik heb het geen moment koud gehad. Blijkbaar voldoende gekleed en goede kleding. Dikke fleece col om de nek/kin helpt ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:57 schreef Levitas het volgende:
Toch blij dat ik vandaag ben gegaan, ondanks dat ik nu verkleumd aan de computer zit. Gelukkig droog geweest (het begint echt 2 min. nadat ik binnen ben te regenen), maar koud was het zeker.
Opvallend wel dat ik eigenlijk de laatste paar ritten niet zo'n last meer heb gehad van nek- en schouderklachten, althans niet zoals voorheen. En dat terwijl ik alles behalve met regelmaat op de fiets zit..
Fijn he, verhuizenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ketting gebroken. Kan de nieuwe die ik nog moet hebben nergens vinden.
Als je je rit op privé zet word je dan niet opgenomen in het klassement van segmenten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Je kunt alles afschermen als je dat wilt
Je kunt een privacy zone rond je huis instellen.
Je kunt per rit kiezen die rit op prive te zetten.
Op die manier kun je bv ook je ritjes op openbaar zetten als je weer terug bent van vakantie.
Je kunt je profiel (en ritten) openbaar zetten of alleen voor goedgekeurde followers.
Zit al een nieuwe op. En ik heb geen smoesen nodig om niet te fietsenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:35 schreef dop het volgende:
[..]
extra missing link er tussen om om het weekend door te komen?
of heb je een smoes nodig om niet te fietsen
Lichaam was ook niet koud. Dat goedkope AGU jackje wat ik een tijd geleden heb gekocht houdt m`n lichaam prima warm (en droog), maar vooral m`n voeten en handen waren echt het probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb het geen moment koud gehad. Blijkbaar voldoende gekleed en goede kleding. Dikke fleece col om de nek/kin helpt ook.
Mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:16 schreef Oksel het volgende:
Heb voor kerst een nekwarmer gekregen.
Zoiets.
[ afbeelding ]
Maar dan zwart, uit 1 stuk stof, recht, zonder knoopjes of versiersels en van ander materiaal.
Zou ik doen, preventief gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
Schoenplaatje voor is half voorgesleten door het steppen. De slijtlaag is weg en dat volgende deel is dus half weg.
Vervangen neem ik aan?
Privacy zone is 500 meter ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.
Hoe groot is de pivac zone rond je huis? Genoeg voor pakweg de hele stad of alleen je wijk?
dacht ik al ja. Thanks.quote:
beter van wel , tenzij je niet bang bent om op je plaat te gaan, door dat je per ongelijk uit je pedalen schiet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
Schoenplaatje voor is half voorgesleten door het steppen. De slijtlaag is weg en dat volgende deel is dus half weg.
Vervangen neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Ongehoord dit! Ivo op stravaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben nu aan het overwegen zelf op Strava te gaan maar twijfel wat vanwege de privacy settings. In hoeverre kun je dingen afschermen daar?
Als je niet weet waar je over praat, antwoord dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Al je ritten gewoon afschermen en alleen zichtbaar maken voor mensen die jij toestemming geeft om je te volgen. Als je dan bij vrienden op bezoek gaat zet je die rit gewoon helemaal op privé, als je je volgers (die je dus toestemming hebt gegeven) niet die adressen wilt laten zien.
Privacy zone rond je huis is een paar straten volgens mij. Sowieso niet de hele stad.
veel plezier , was net ff boodschapjes doen met mijn jongste zoon op de fiets , en had al een beetje medelijden met jullie van wegen het weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ongehoord dit! Ivo op strava![]()
Wij zouden vandaag de soigneur rit rijden, en daarna zesdaagse. Werd afgelast, vanwege de regen en mogelijke gladheid. Balen zeg, dat we niet in de regen op pad hoefden... Ter compensatie kregen we de kaartjes helemaal gratis, en toen zijn Kaas en ik maar lekker wezen shoppen bij Hopmans.
Kaas een record groep, en ik een gabba jasje.
Nu naar de zesdaagse!
// Gripper vanaf kaas-PC
Precies!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Als je niet weet waar je over praat, antwoord dan niet.
Ook met die privacysettings kan je alles achterhalen.
Dat maakt het al praktischer. Anders kan iemand met wat driehoekspeilen toch je adres achterhalen. Strategisch kiezen van verschillende zones maakt dat lastiger.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Privacy zone is 500 meter ofzo.
Je kunt meerdere privacy zones instellen trouwens
nauw nauw, zo ist nu ook weer niet helemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je vreest dat mensen je locatie gaan peilen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat maakt het al praktischer. Anders kan iemand met wat driehoekspeilen toch je adres achterhalen. Strategisch kiezen van verschillende zones maakt dat lastiger.
Een politiek verleden dat niet iedereen op internet (en zeker niet in POL) waardeert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je vreest dat mensen je locatie gaan peilen?
Lol ok fair enough.. Geen zin in mensen op de koffie die een debat niet kunnen winnen met woorden...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een politiek verleden dat niet iedereen op internet (en zeker niet in POL) waardeert.
Oh? Ik dacht dat wanneer je 'request to follow' aan had staan, dat je dan wel redelijk afgeschermd was. Niet dus? My bad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Privacy zone heeft een willekeurige afstand tussen de 500 en 1000 meter of zoiets. Verder kun je meerdere privacy punten instellen. Dus van als je familieadressen, werkadressen en woonadressem.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Winter is bijna overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat wanneer je 'request to follow' aan had staan, dat je dan wel redelijk afgeschermd was. Niet dus? My bad.
Hier waren mensen toch best te spreken over Sportful fietsbroeken hé?
Zit te kijken om de Sportful Tour 2 Wind Fietsbroek (lang) en Craft handschoenen als verjaardagscadeau te bestellen
Zelf nog een setje GripGrab Orca overschoenen erbij bestellen en dan ben ik wel redelijk gewapend tegen de kou
Yup, maar de gemiddelde temperatuur gaat pas half maart ongeveer weer boven de 6 graden. Moeten we toch nog 2,5 maand door kou (althans, wat ik ik koud vindquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, een beetje lomp vind ik niet zo heel erg, als ik maar warme handen heb. Als ze écht te lomp blijken te zijn, dan gaan ze gewoon retour jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef poiuytr het volgende:
Die handschoenen lijken mij zo op de foto aardig lomp. Geen idee of die geschikt zijn voor het fietsen. Ideale aan futurumshop is dat het weer retour kan, dus je kan het altijd proberen
Welke kalender gebruikt jouw stam? Meteorologisch zijn we net een maand onderweg in de winter. Astronomisch ongeveer 2 wekenquote:
Gevoelskalenderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Welke kalender gebruikt jouw stam? Meteorologisch zijn we net een maand onderweg in de winter. Astronomisch ongeveer 2 weken![]()
Daarbuiten, je weet niet wat er komen gaat. Vorig jaar hebben we niet eens een winter gezien, terwijl het jaar daarvoor het met de kerst 10+ graden was, maar toen ik 3 maanden later een rondje ging fietsen heb ik 2 sneeuwbuien op mn kop gehadDus ja...
Wat is dit nou weer voor een reactie?quote:
Mijn rechterplaatje slijt sneller, misschien omdat ik daar vaker mee uitklik, maar die heb ik gewoon vervangen en de linker doe ik even later wanneer die versleten is.quote:
Je kan nog steeds achter ritjes komen en volgens mij door ze te doenloaden zie je de orginele begin en eindpunten. Daar waarschuwt veloviewer ook voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat wanneer je 'request to follow' aan had staan, dat je dan wel redelijk afgeschermd was. Niet dus? My bad.
Hier waren mensen toch best te spreken over Sportful fietsbroeken hé?
Zit te kijken om de Sportful Tour 2 Wind Fietsbroek (lang) en Craft handschoenen als verjaardagscadeau te bestellen
Zelf nog een setje GripGrab Orca overschoenen erbij bestellen en dan ben ik wel redelijk gewapend tegen de kou
Al in de fok groep?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed, ik ga er eens mee experimenteren. Heb me aangemeld en een serie 500m veiligheidsrondjes gemaakt
volgens mij stond bij wielerstudio vorige maand een zelfde in de etalagequote:
dat is wat jammer inderdaadquote:
Dat is niet verkeerdquote:Op zondag 4 januari 2015 01:22 schreef kaasplankje het volgende:
En daarvoor waren we even bij die dozenschuiver binnengewandeld en Grip met een long sleeve knalgele gabba naar buiten en een doosje met onderdelen voor Onkel kaas.
[ afbeelding ]
Vind die cranks bij nader inzien toch best gaaf. Bladen zitten ook afzonderlijk vast met 4 bladboutjes, en je moet binnenblad wel demonteren voor je bij de boutjes van het buitenblad kan. Bladbouten zittten ook blind vast, dus zonder moertje maar gewoon met schroefdraad in de crank getapt. Dat is wel hazardous want als je nu zo'n bout kapot draait zie hem dan nog maar es uit je crank te krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 08:40 schreef dop het volgende:
[..]
dat is wat jammer inderdaad
shimano cracks waren erg lelijk maar zijn er op vooruit gegaan met 4arm
Campa is met deze 4 arm uitvoering een stuk minder mooie geworden
Maar dit De Rosa Frame kan mij wel bekoren, mooie strakke lijnen
Ja de Gios krijgt een afslankkuur. Chorus wat erop zit gaat naar de crosser.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:13 schreef muzas het volgende:
Die de rosa is geil ja. Staat ook bij mn fm. Dat crankstel begin ik steeds meer te waarderen en in t echt is ie al mooier imo.
Mooie doosje spullen kaas! Voor de gios?
15 watt is toch niet enorm lager manquote:Op zondag 4 januari 2015 10:04 schreef Patroon het volgende:
een enorm lager vermogen bij dezelfde hartslag
Tuurlijk wel, moet je zien in het totale vermogen in percentage. Dat zijn grote verschillen. Maar trekt snel genoeg bij. Andere jaren was dit ook zo na een periode van stilstand (door ziekte, vakantie of whatever) maar zonder vermogensmeter zag je dat niet. Dan rij je een paar km/h gem langzamer, maar dat herken je niet door verschillende omstandigheden.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
15 watt is toch niet enorm lager man
Nee % van je gemiddelde vermogen over de rit. Niet max vermogen.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
Totaal van welke waarde? Je max vermogen? Hebben we het hier over 5% ofzo?
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
Balen man, je nieuwe overschoenen ook stuk? En wat is er kapot aan je pedaal dan?
Ik ga bij SL bikeparts die exustars bestellen, moet ik anders voor jou ook bestellen? Scheelt weer verzend$$quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.
Het Alu plaatje waar je pedaalplaatje op steunt is verbogen:
[ afbeelding ]
Voor op die paaltjesfiets zou ik lekker een miche pakken kano.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe ketting slaat op allebei de wielsets over. Godverdomme.
Kan ik weer twee nieuwe cassette's halen.
Gaan die net zo lang mee?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor op die paaltjesfiets zou ik lekker een miche pakken kano.
http://www.bikeparts4u.nl(...)-campagnolo-10-speed
Ik vond het nogal een lompe reactie vandaar die smiley.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een reactie?
Misschien niet lief, wel eerlijk. Je bent harstikke te achterhalen op strava en hun privacymaatregelen zijn niet echt heel sterk.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een lompe reactie vandaar die smiley.
Balen Gripper! Vallen is altijd vervelend.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.
Het Alu plaatje waar je pedaalplaatje op steunt is verbogen:
[ afbeelding ]
Dus inklikken ging daarna heel zwaar. Ik had het koud, iedereen reed in zo'n slakkengang dat je ook niet meer warm werd, en ik dacht: als we ineens moeten remmen krijg ik die voet niet eens los. Ik was er wel klaar meega vanmiddag nog wel een klein rondje doen tegen de stijfheid.
Ging 't nog wel door? Ik was onderweg, maar het was her en der nogal glad, dus ik vond het niet zo'n strak plan om in een groep te trainen en ben weer naar huis gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
Dus inklikken ging daarna heel zwaar. Ik had het koud, iedereen reed in zo'n slakkengang dat je ook niet meer warm werd, en ik dacht: als we ineens moeten remmen krijg ik die voet niet eens los. Ik was er wel klaar meega vanmiddag nog wel een klein rondje doen tegen de stijfheid.
Hoe kom je nou weer aan zulke vrienden?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog wat in het kader van waarom ik inderdaad voorzichtig ben met adressen:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraïne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Als ik dat verhaaltje zo lees en link aan jouw voorzichtigheid met je adressen, klopt mijn gedachte dan dat jij in zo`n zelfde situatie had kunnen zitten? Maakt me wel benieuwd wat en waarom diegene door milities wordt opgepikt..quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog wat in het kader van waarom ik inderdaad voorzichtig ben met adressen:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraïne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Vrijdag Theo de Rooij ook nog zien trainen daar.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef Oksel het volgende:
Hey, ik heb vandaag Gesink net gemist op de Holterberg. Was wel sneller dan hem..
En Rudi Kemna komt volgend jaar bij ons in 't team.
Volgende week bij de SMA keuring, ga sportklasse licentie aanvragen.
Nee ik was op de lorini gelukkig, dat ouwe zwabbergeval. Ding komt geen bocht meer goed door, dus dit moest wel een keer gebeuren.quote:
zolang je geen koort hebt en alleen verkouden (geen griep) kan je prima fietsen. Doe het dan rustig aan. Kan zelfs helpen het los te maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:31 schreef faston het volgende:
Klote verkoudheid wil maar niet overgaan terwijl het zo mooi weer was vandaag. Echt moeilijk om dan niet de fiets op te stappen. Dan maar oude topics nalezenook leuk. Racefiets komt als het goed is voor februari pas (Cannondale caad 10). Aankomende week hopelijk nog wat kilometertjes op de mtb kunnen maken. Als je een week niet fiets kun je dat erg goed merken als je de fiets weer opstapt? Mijn conditie is wel aardig goed van de 6780 km mtben vorig jaar (dat klinkt lang geleden).
Ik zei ook altijd berenburger, hoorde ik vorige week dat het gewoon berenburg isquote:
Precies! Lekker links en rechts over je schouder fluimen. Beter dan de beste neusdruppelsquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
zolang je geen koort hebt en alleen verkouden (geen griep) kan je prima fietsen. Doe het dan rustig aan. Kan zelfs helpen het los te maken.
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef quinoahipster het volgende:
Op de mountainbike welteverstaan
quote:
*hier*quote:
Zie DMquote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef Gripper het volgende:
Wie ben jij op strava eigenlijk? Zo'n talent moet ik volgen!
Eckte fietskoerier stijl dusquote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
De lorini hangt lekker vies te wezen op zijn haakje. Met een versleten ketting en derriewieltjes, en bijna versleten remblokjes. Oja ent achterspatbord was gebroken en gerepareerd met elastiekjes.
De echte heet Beerenburg en wordt door Weduwe Joustra uit Sneek gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd berenburger, hoorde ik vorige week dat het gewoon berenburg isEen berenburger koop je bij een hamburger tent ofzo
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De echte heet Beerenburg en wordt door Weduwe Joustra uit Sneek gemaakt.
Hij woont in het rebellengebied maar is pro-Oekraïens. Z'n sociale media pagina's stonden vol met foto's van de protesten van afgelopen winter en nogal duidelijke uitspraken. Vanwege die uitspraken/foto's is hij opgepakt. Hij is vrijgekomen in het kader van een grote gevangenenruil.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik dat verhaaltje zo lees en link aan jouw voorzichtigheid met je adressen, klopt mijn gedachte dan dat jij in zo`n zelfde situatie had kunnen zitten? Maakt me wel benieuwd wat en waarom diegene door milities wordt opgepikt..
mijn max zit nog aan de 198 en ik ben er bijna 48. Maar goed, dit is vandaag erg hoog. Het kan ookquote:Op zondag 4 januari 2015 19:01 schreef Gripper het volgende:
Met kou moet je lijf toch vaak wat harder werken om de boel warm te houden. Dat kost ook enkele slagen. Maar 161 is wel hoog voor een duurrit ja, zelfs als je max boven de 200 ligt.
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken toen ik dat enthousiaste bericht can Oksel las.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
anders ff kemna vragen voor een kuurtje oksel
Een kennerquote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Da's ook de enige die Beerenburg mag heten
Het is vandaag op de kop af 18! Jaar geleden dat ik mijn laatste Beerenburg gedronken heb.quote:
Ik heb nog een linkerpedaal liggen, kopen? :pquote:Op zondag 4 januari 2015 11:16 schreef Gripper het volgende:
Had ik nou gisteren die look pedaaltjes maar gekocht kaas![]()
Net op m'n bakkes gegaan tijdens naar de berg toe rijden voor de eerste training met het stadion. Glad bevroren bochtje en pats. Ik viel in wat vuurwerk prut, dus ik dacht ff dat de lappen vlees erbij hingen, zoveel rode smurrie. Wel wat schaafplekken op heup knie en elleboog. Maar vooral m'n linker pedaal kapot dus. En ook een overschoen, mouw en kniestuk.
Gelukkig niet m'n gloedjenieuwe gabba aan, en nu al de eerste schram op het stadion tenue.
Lekker begin zo!
Ik heb het inderdaad op zo'n manier opgelost. Gewoon m'n track wat bijgeknipt qua start en finish en daarna uploaden.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:02 schreef contrasta het volgende:
@Ultra Ivo, ik snap dat welicht niet helemaal met jouw privacy op Strava. Mij gaat jouw verleden
niks aan, wil het niet weten maar je kan je Garmin of ander GPS een paar km later starten? Je rijd
je woonplaats uit, en start of geeft de route van dat punt aan toch?
Look keo max2 wit? Links? Deal!quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een linkerpedaal liggen, kopen? :p
152 is nog te hoog als 198 je max is.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:06 schreef contrasta het volgende:
[..]
mijn max zit nog aan de 198 en ik ben er bijna 48. Maar goed, dit is vandaag erg hoog. Het kan ook
zijn dat ik niet helemaal in orde ben, al voelde ik daar niets van, maar toch het zou kunnen.
Overigens fiets ik heel gemakkelijk 4-5 uren met 152 Hf gemiddeld, dat is blijkbaar gewoon voor mij.
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij woont in het rebellengebied maar is pro-Oekraïens. Z'n sociale media pagina's stonden vol met foto's van de protesten van afgelopen winter en nogal duidelijke uitspraken. Vanwege die uitspraken/foto's is hij opgepakt. Hij is vrijgekomen in het kader van een grote gevangenenruil.
Zo heftig als bij hem heb ik het nog nooit zelf meegemaakt. 20 jaar terug zat ik als vrijwilliger voor de vredesbeweging in een verdeeld stadje op de Balkan. Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe snel een democratie kan omslaan in een dictatuur en vooral wat privé-milities kunnen aanrichten.
haha ja rebellen op Stravaquote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.
Tussen de 2 graden op dinsdag tot 12 graden op zaterdag. Donderdag en zaterdag redelijk wat regen en zaterdag flinke wind.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef Fretwork het volgende:
Na een weekje vreten en beetje Tacxen, gevolgd door snowboarden met 42k hoogtemeters ga ik deze week weer proberen wat te fietsen. Zijn de weersvoorspellingen een beetje gunstig?
Lekker, donderdag maar laten schieten dus. Ik heb niet zoveel mee kunnen lezen, is je fiets al onderweg? Of waren de feestdagen funest voor de planning?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tussen de 2 graden op dinsdag tot 12 graden op zaterdag. Donderdag flink wat regen en zaterdag flink wat wind.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Geen idee of het de feestdagen waren, maar de fiets is nog niet onderweg nee. Net voor de kerst een mailtje gehad dat 'ie uiterlijk week 5 verzonden zou worden. Op de website staat 'ie als leverbaar vanaf 26 januari.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lekker, donderdag maar laten schieten dus. Ik heb niet zoveel mee kunnen lezen, is je fiets al onderweg? Of waren de feestdagen funest voor de planning?
Ik ben blijkbaar toch een beetje ziek ( verkouden ) aan het worden merk ik nu. Zal dat o.a de reden zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
152 is nog te hoog als 198 je max is.
Vandaag had ik 134 gem over 2,5u. Max hf 204
Ik zag erna pas de fotoquote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Look keo max2 wit? Links? Deal!
Ben jij pas op rechts gevallen dan?
Niet zozeer de rebellen, daar heb ik geen angst voor. Ik zou eerder angst moeten hebben voor Oekraïense extremisten, daar valt momenteel minder mee te praten.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.
Vond je het zo vies dat je er mee gestopt bent?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is vandaag op de kop af 18! Jaar geleden dat ik mijn laatste Beerenburg gedronken heb.en ja, dan dus niet eens de originele, want het was een Sonnema. Die van de Weduwe zullen ze wel niet naar Holland exporteren
Ik vandaag 121 over 4 uur, max van 202. En wat weet je nu?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
152 is nog te hoog als 198 je max is.
Vandaag had ik 134 gem over 2,5u. Max hf 204
Wat een dag was dat!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef Tommeke het volgende:
18 jaar geleden stond ik om 5u 's ochtends op het ijs, Angenent en co. aanmoedigen.
Ik was toen 10, maar dat vergeet ik nooit meer. Kippenvel als ik er nog aan denk.quote:
Waar staat dat? Ik gaf aan wat mijn max is, niet tijdens die ritquote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef Tommeke het volgende:
Waarom jaag je in een duurtraining je hartslag over de 200 Patty?
Zonder de vermogenswaardes zegt het idd niks over de conditie van iemand, maar feit blijft dat 152 aan de hoge kant is als een rustige duurrit je doel is. Wil je een tempo rit ofzo, dan kan 152 wel weer goed zijn. Idd dus afhankelijk van de gewenste intensiteitquote:Op zondag 4 januari 2015 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vandaag 121 over 4 uur, max van 202. En wat weet je nu?
Zonder de intensiteit te weten zegt HF helemaal niks...
Neuh, niet vies. Maar dat soort exotische geimporteerde dranken drink ik alleen bij speciale gelegenheden. 4 januari 1997 .....quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vond je het zo vies dat je er mee gestopt bent?
De Weduwe is in Groningen gelukkig goed verkrijgbaar
Was een meer dan speciale gelegenheidquote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, niet vies. Maar dat soort exotische geimporteerde dranken drink ik alleen bij speciale gelegenheden. 4 januari 1997 .....
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik gaf aan wat mijn max is, niet tijdens die rit
Ja, je had gehoopt dat ie helemaal zen zou terugkomen he? Ergens vind ik het ook wel weer geruststellend dat ie nog zichzelf isquote:
Maandag werkt de pakketpost restant van zaterdag en alleen belangrijke post weg. Dinsdag dus pas op zn vroegst als je wat in weekend bestelt. Zo is/was het hier altijd. Maandag is beetje de vrije dag. Twee jaar als bijbaan gedaan naast t studerenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:50 schreef Levitas het volgende:
Vanmiddag een mail van Futurumshop dat m`n bestelling is opgehaald door PostNL en vanavond het (sorteer)proces in gaat. Vanuit m`n ervaring als oud PostNL koerier (geen pakketdienst overigens), betekent dat normaal gesproken dat morgenvroeg m`n pakketje mee zou moeten gaan met de chauffeur. Dat zou wel heel erg snel zijn
Ach, dinsdag is ook prima. De Mijn Pakket app geeft overigens ook dat vandaag bezorgd wordt aan. Naja, we zullen zienquote:Op maandag 5 januari 2015 00:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Maandag werkt de pakketpost restant van zaterdag en alleen belangrijke post weg. Dinsdag dus pas op zn vroegst als je wat in weekend bestelt. Zo is/was het hier altijd. Maandag is beetje de vrije dag. Twee jaar als bijbaan gedaan naast t studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |