dacht ik al ja. Thanks.quote:
beter van wel , tenzij je niet bang bent om op je plaat te gaan, door dat je per ongelijk uit je pedalen schiet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
Schoenplaatje voor is half voorgesleten door het steppen. De slijtlaag is weg en dat volgende deel is dus half weg.
Vervangen neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Ongehoord dit! Ivo op stravaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben nu aan het overwegen zelf op Strava te gaan maar twijfel wat vanwege de privacy settings. In hoeverre kun je dingen afschermen daar?
Als je niet weet waar je over praat, antwoord dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Al je ritten gewoon afschermen en alleen zichtbaar maken voor mensen die jij toestemming geeft om je te volgen. Als je dan bij vrienden op bezoek gaat zet je die rit gewoon helemaal op privé, als je je volgers (die je dus toestemming hebt gegeven) niet die adressen wilt laten zien.
Privacy zone rond je huis is een paar straten volgens mij. Sowieso niet de hele stad.
veel plezier , was net ff boodschapjes doen met mijn jongste zoon op de fiets , en had al een beetje medelijden met jullie van wegen het weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ongehoord dit! Ivo op strava![]()
Wij zouden vandaag de soigneur rit rijden, en daarna zesdaagse. Werd afgelast, vanwege de regen en mogelijke gladheid. Balen zeg, dat we niet in de regen op pad hoefden... Ter compensatie kregen we de kaartjes helemaal gratis, en toen zijn Kaas en ik maar lekker wezen shoppen bij Hopmans.
Kaas een record groep, en ik een gabba jasje.
Nu naar de zesdaagse!
// Gripper vanaf kaas-PC
Precies!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Als je niet weet waar je over praat, antwoord dan niet.
Ook met die privacysettings kan je alles achterhalen.
Dat maakt het al praktischer. Anders kan iemand met wat driehoekspeilen toch je adres achterhalen. Strategisch kiezen van verschillende zones maakt dat lastiger.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Privacy zone is 500 meter ofzo.
Je kunt meerdere privacy zones instellen trouwens
nauw nauw, zo ist nu ook weer niet helemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je vreest dat mensen je locatie gaan peilen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat maakt het al praktischer. Anders kan iemand met wat driehoekspeilen toch je adres achterhalen. Strategisch kiezen van verschillende zones maakt dat lastiger.
Een politiek verleden dat niet iedereen op internet (en zeker niet in POL) waardeert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je vreest dat mensen je locatie gaan peilen?
Lol ok fair enough.. Geen zin in mensen op de koffie die een debat niet kunnen winnen met woorden...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een politiek verleden dat niet iedereen op internet (en zeker niet in POL) waardeert.
Oh? Ik dacht dat wanneer je 'request to follow' aan had staan, dat je dan wel redelijk afgeschermd was. Niet dus? My bad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Privacy zone heeft een willekeurige afstand tussen de 500 en 1000 meter of zoiets. Verder kun je meerdere privacy punten instellen. Dus van als je familieadressen, werkadressen en woonadressem.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
vooral dat ritten op privé kunnen zetten klinkt interesant. Ik ga vaker bij vrienden op bezoek op de fiets, niet iedereen zal het leuk vinden als het adres zichtbaar op straat komt te liggen.
Hoe groot is de pivac zone rond je huis? Genoeg voor pakweg de hele stad of alleen je wijk?
Winter is bijna overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat wanneer je 'request to follow' aan had staan, dat je dan wel redelijk afgeschermd was. Niet dus? My bad.
Hier waren mensen toch best te spreken over Sportful fietsbroeken hé?
Zit te kijken om de Sportful Tour 2 Wind Fietsbroek (lang) en Craft handschoenen als verjaardagscadeau te bestellen
Zelf nog een setje GripGrab Orca overschoenen erbij bestellen en dan ben ik wel redelijk gewapend tegen de kou
Yup, maar de gemiddelde temperatuur gaat pas half maart ongeveer weer boven de 6 graden. Moeten we toch nog 2,5 maand door kou (althans, wat ik ik koud vindquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, een beetje lomp vind ik niet zo heel erg, als ik maar warme handen heb. Als ze écht te lomp blijken te zijn, dan gaan ze gewoon retour jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef poiuytr het volgende:
Die handschoenen lijken mij zo op de foto aardig lomp. Geen idee of die geschikt zijn voor het fietsen. Ideale aan futurumshop is dat het weer retour kan, dus je kan het altijd proberen
Welke kalender gebruikt jouw stam? Meteorologisch zijn we net een maand onderweg in de winter. Astronomisch ongeveer 2 wekenquote:
Gevoelskalenderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Welke kalender gebruikt jouw stam? Meteorologisch zijn we net een maand onderweg in de winter. Astronomisch ongeveer 2 weken![]()
Daarbuiten, je weet niet wat er komen gaat. Vorig jaar hebben we niet eens een winter gezien, terwijl het jaar daarvoor het met de kerst 10+ graden was, maar toen ik 3 maanden later een rondje ging fietsen heb ik 2 sneeuwbuien op mn kop gehadDus ja...
Wat is dit nou weer voor een reactie?quote:
Mijn rechterplaatje slijt sneller, misschien omdat ik daar vaker mee uitklik, maar die heb ik gewoon vervangen en de linker doe ik even later wanneer die versleten is.quote:
Je kan nog steeds achter ritjes komen en volgens mij door ze te doenloaden zie je de orginele begin en eindpunten. Daar waarschuwt veloviewer ook voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat wanneer je 'request to follow' aan had staan, dat je dan wel redelijk afgeschermd was. Niet dus? My bad.
Hier waren mensen toch best te spreken over Sportful fietsbroeken hé?
Zit te kijken om de Sportful Tour 2 Wind Fietsbroek (lang) en Craft handschoenen als verjaardagscadeau te bestellen
Zelf nog een setje GripGrab Orca overschoenen erbij bestellen en dan ben ik wel redelijk gewapend tegen de kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |