zolang je geen koort hebt en alleen verkouden (geen griep) kan je prima fietsen. Doe het dan rustig aan. Kan zelfs helpen het los te maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:31 schreef faston het volgende:
Klote verkoudheid wil maar niet overgaan terwijl het zo mooi weer was vandaag. Echt moeilijk om dan niet de fiets op te stappen. Dan maar oude topics nalezenook leuk. Racefiets komt als het goed is voor februari pas (Cannondale caad 10). Aankomende week hopelijk nog wat kilometertjes op de mtb kunnen maken. Als je een week niet fiets kun je dat erg goed merken als je de fiets weer opstapt? Mijn conditie is wel aardig goed van de 6780 km mtben vorig jaar (dat klinkt lang geleden).
Ik zei ook altijd berenburger, hoorde ik vorige week dat het gewoon berenburg isquote:
Precies! Lekker links en rechts over je schouder fluimen. Beter dan de beste neusdruppelsquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
zolang je geen koort hebt en alleen verkouden (geen griep) kan je prima fietsen. Doe het dan rustig aan. Kan zelfs helpen het los te maken.
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef quinoahipster het volgende:
Op de mountainbike welteverstaan
quote:
*hier*quote:
Zie DMquote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef Gripper het volgende:
Wie ben jij op strava eigenlijk? Zo'n talent moet ik volgen!
Eckte fietskoerier stijl dusquote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
De lorini hangt lekker vies te wezen op zijn haakje. Met een versleten ketting en derriewieltjes, en bijna versleten remblokjes. Oja ent achterspatbord was gebroken en gerepareerd met elastiekjes.
De echte heet Beerenburg en wordt door Weduwe Joustra uit Sneek gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd berenburger, hoorde ik vorige week dat het gewoon berenburg isEen berenburger koop je bij een hamburger tent ofzo
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De echte heet Beerenburg en wordt door Weduwe Joustra uit Sneek gemaakt.
Hij woont in het rebellengebied maar is pro-Oekraďens. Z'n sociale media pagina's stonden vol met foto's van de protesten van afgelopen winter en nogal duidelijke uitspraken. Vanwege die uitspraken/foto's is hij opgepakt. Hij is vrijgekomen in het kader van een grote gevangenenruil.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik dat verhaaltje zo lees en link aan jouw voorzichtigheid met je adressen, klopt mijn gedachte dan dat jij in zo`n zelfde situatie had kunnen zitten? Maakt me wel benieuwd wat en waarom diegene door milities wordt opgepikt..
mijn max zit nog aan de 198 en ik ben er bijna 48. Maar goed, dit is vandaag erg hoog. Het kan ookquote:Op zondag 4 januari 2015 19:01 schreef Gripper het volgende:
Met kou moet je lijf toch vaak wat harder werken om de boel warm te houden. Dat kost ook enkele slagen. Maar 161 is wel hoog voor een duurrit ja, zelfs als je max boven de 200 ligt.
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken toen ik dat enthousiaste bericht can Oksel las.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
anders ff kemna vragen voor een kuurtje oksel
Een kennerquote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Da's ook de enige die Beerenburg mag heten
Het is vandaag op de kop af 18! Jaar geleden dat ik mijn laatste Beerenburg gedronken heb.quote:
Ik heb nog een linkerpedaal liggen, kopen? :pquote:Op zondag 4 januari 2015 11:16 schreef Gripper het volgende:
Had ik nou gisteren die look pedaaltjes maar gekocht kaas![]()
Net op m'n bakkes gegaan tijdens naar de berg toe rijden voor de eerste training met het stadion. Glad bevroren bochtje en pats. Ik viel in wat vuurwerk prut, dus ik dacht ff dat de lappen vlees erbij hingen, zoveel rode smurrie. Wel wat schaafplekken op heup knie en elleboog. Maar vooral m'n linker pedaal kapot dus. En ook een overschoen, mouw en kniestuk.
Gelukkig niet m'n gloedjenieuwe gabba aan, en nu al de eerste schram op het stadion tenue.
Lekker begin zo!
Ik heb het inderdaad op zo'n manier opgelost. Gewoon m'n track wat bijgeknipt qua start en finish en daarna uploaden.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:02 schreef contrasta het volgende:
@Ultra Ivo, ik snap dat welicht niet helemaal met jouw privacy op Strava. Mij gaat jouw verleden
niks aan, wil het niet weten maar je kan je Garmin of ander GPS een paar km later starten? Je rijd
je woonplaats uit, en start of geeft de route van dat punt aan toch?
Look keo max2 wit? Links? Deal!quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een linkerpedaal liggen, kopen? :p
152 is nog te hoog als 198 je max is.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:06 schreef contrasta het volgende:
[..]
mijn max zit nog aan de 198 en ik ben er bijna 48. Maar goed, dit is vandaag erg hoog. Het kan ook
zijn dat ik niet helemaal in orde ben, al voelde ik daar niets van, maar toch het zou kunnen.
Overigens fiets ik heel gemakkelijk 4-5 uren met 152 Hf gemiddeld, dat is blijkbaar gewoon voor mij.
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij woont in het rebellengebied maar is pro-Oekraďens. Z'n sociale media pagina's stonden vol met foto's van de protesten van afgelopen winter en nogal duidelijke uitspraken. Vanwege die uitspraken/foto's is hij opgepakt. Hij is vrijgekomen in het kader van een grote gevangenenruil.
Zo heftig als bij hem heb ik het nog nooit zelf meegemaakt. 20 jaar terug zat ik als vrijwilliger voor de vredesbeweging in een verdeeld stadje op de Balkan. Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe snel een democratie kan omslaan in een dictatuur en vooral wat privé-milities kunnen aanrichten.
haha ja rebellen op Stravaquote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |