Ik ga bij SL bikeparts die exustars bestellen, moet ik anders voor jou ook bestellen? Scheelt weer verzend$$quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.
Het Alu plaatje waar je pedaalplaatje op steunt is verbogen:
[ afbeelding ]
Voor op die paaltjesfiets zou ik lekker een miche pakken kano.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe ketting slaat op allebei de wielsets over. Godverdomme.
Kan ik weer twee nieuwe cassette's halen.
Gaan die net zo lang mee?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor op die paaltjesfiets zou ik lekker een miche pakken kano.
http://www.bikeparts4u.nl(...)-campagnolo-10-speed
Ik vond het nogal een lompe reactie vandaar die smiley.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een reactie?
Misschien niet lief, wel eerlijk. Je bent harstikke te achterhalen op strava en hun privacymaatregelen zijn niet echt heel sterk.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een lompe reactie vandaar die smiley.
Balen Gripper! Vallen is altijd vervelend.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.
Het Alu plaatje waar je pedaalplaatje op steunt is verbogen:
[ afbeelding ]
Dus inklikken ging daarna heel zwaar. Ik had het koud, iedereen reed in zo'n slakkengang dat je ook niet meer warm werd, en ik dacht: als we ineens moeten remmen krijg ik die voet niet eens los. Ik was er wel klaar meega vanmiddag nog wel een klein rondje doen tegen de stijfheid.
Ging 't nog wel door? Ik was onderweg, maar het was her en der nogal glad, dus ik vond het niet zo'n strak plan om in een groep te trainen en ben weer naar huis gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
Dus inklikken ging daarna heel zwaar. Ik had het koud, iedereen reed in zo'n slakkengang dat je ook niet meer warm werd, en ik dacht: als we ineens moeten remmen krijg ik die voet niet eens los. Ik was er wel klaar meega vanmiddag nog wel een klein rondje doen tegen de stijfheid.
Hoe kom je nou weer aan zulke vrienden?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog wat in het kader van waarom ik inderdaad voorzichtig ben met adressen:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraďne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Als ik dat verhaaltje zo lees en link aan jouw voorzichtigheid met je adressen, klopt mijn gedachte dan dat jij in zo`n zelfde situatie had kunnen zitten? Maakt me wel benieuwd wat en waarom diegene door milities wordt opgepikt..quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog wat in het kader van waarom ik inderdaad voorzichtig ben met adressen:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraďne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Vrijdag Theo de Rooij ook nog zien trainen daar.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef Oksel het volgende:
Hey, ik heb vandaag Gesink net gemist op de Holterberg. Was wel sneller dan hem..
En Rudi Kemna komt volgend jaar bij ons in 't team.
Volgende week bij de SMA keuring, ga sportklasse licentie aanvragen.
Nee ik was op de lorini gelukkig, dat ouwe zwabbergeval. Ding komt geen bocht meer goed door, dus dit moest wel een keer gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |