Al in de fok groep?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed, ik ga er eens mee experimenteren. Heb me aangemeld en een serie 500m veiligheidsrondjes gemaakt
volgens mij stond bij wielerstudio vorige maand een zelfde in de etalagequote:
dat is wat jammer inderdaadquote:
Dat is niet verkeerdquote:Op zondag 4 januari 2015 01:22 schreef kaasplankje het volgende:
En daarvoor waren we even bij die dozenschuiver binnengewandeld en Grip met een long sleeve knalgele gabba naar buiten en een doosje met onderdelen voor Onkel kaas.
[ afbeelding ]
Vind die cranks bij nader inzien toch best gaaf. Bladen zitten ook afzonderlijk vast met 4 bladboutjes, en je moet binnenblad wel demonteren voor je bij de boutjes van het buitenblad kan. Bladbouten zittten ook blind vast, dus zonder moertje maar gewoon met schroefdraad in de crank getapt. Dat is wel hazardous want als je nu zo'n bout kapot draait zie hem dan nog maar es uit je crank te krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 08:40 schreef dop het volgende:
[..]
dat is wat jammer inderdaad
shimano cracks waren erg lelijk maar zijn er op vooruit gegaan met 4arm
Campa is met deze 4 arm uitvoering een stuk minder mooie geworden
Maar dit De Rosa Frame kan mij wel bekoren, mooie strakke lijnen
Ja de Gios krijgt een afslankkuur. Chorus wat erop zit gaat naar de crosser.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:13 schreef muzas het volgende:
Die de rosa is geil ja. Staat ook bij mn fm. Dat crankstel begin ik steeds meer te waarderen en in t echt is ie al mooier imo.
Mooie doosje spullen kaas! Voor de gios?
15 watt is toch niet enorm lager manquote:Op zondag 4 januari 2015 10:04 schreef Patroon het volgende:
een enorm lager vermogen bij dezelfde hartslag
Tuurlijk wel, moet je zien in het totale vermogen in percentage. Dat zijn grote verschillen. Maar trekt snel genoeg bij. Andere jaren was dit ook zo na een periode van stilstand (door ziekte, vakantie of whatever) maar zonder vermogensmeter zag je dat niet. Dan rij je een paar km/h gem langzamer, maar dat herken je niet door verschillende omstandigheden.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
15 watt is toch niet enorm lager man
Nee % van je gemiddelde vermogen over de rit. Niet max vermogen.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
Totaal van welke waarde? Je max vermogen? Hebben we het hier over 5% ofzo?
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
Balen man, je nieuwe overschoenen ook stuk? En wat is er kapot aan je pedaal dan?
Ik ga bij SL bikeparts die exustars bestellen, moet ik anders voor jou ook bestellen? Scheelt weer verzend$$quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.
Het Alu plaatje waar je pedaalplaatje op steunt is verbogen:
[ afbeelding ]
Voor op die paaltjesfiets zou ik lekker een miche pakken kano.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe ketting slaat op allebei de wielsets over. Godverdomme.
Kan ik weer twee nieuwe cassette's halen.
Gaan die net zo lang mee?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor op die paaltjesfiets zou ik lekker een miche pakken kano.
http://www.bikeparts4u.nl(...)-campagnolo-10-speed
Ik vond het nogal een lompe reactie vandaar die smiley.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een reactie?
Misschien niet lief, wel eerlijk. Je bent harstikke te achterhalen op strava en hun privacymaatregelen zijn niet echt heel sterk.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een lompe reactie vandaar die smiley.
Balen Gripper! Vallen is altijd vervelend.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee had een ander paar overschoenen aan, die witte waterdichte. Maar das maar een klein scheurtje.
Het Alu plaatje waar je pedaalplaatje op steunt is verbogen:
[ afbeelding ]
Dus inklikken ging daarna heel zwaar. Ik had het koud, iedereen reed in zo'n slakkengang dat je ook niet meer warm werd, en ik dacht: als we ineens moeten remmen krijg ik die voet niet eens los. Ik was er wel klaar meega vanmiddag nog wel een klein rondje doen tegen de stijfheid.
Ging 't nog wel door? Ik was onderweg, maar het was her en der nogal glad, dus ik vond het niet zo'n strak plan om in een groep te trainen en ben weer naar huis gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef Gripper het volgende:
Dus inklikken ging daarna heel zwaar. Ik had het koud, iedereen reed in zo'n slakkengang dat je ook niet meer warm werd, en ik dacht: als we ineens moeten remmen krijg ik die voet niet eens los. Ik was er wel klaar meega vanmiddag nog wel een klein rondje doen tegen de stijfheid.
Hoe kom je nou weer aan zulke vrienden?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog wat in het kader van waarom ik inderdaad voorzichtig ben met adressen:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraïne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Als ik dat verhaaltje zo lees en link aan jouw voorzichtigheid met je adressen, klopt mijn gedachte dan dat jij in zo`n zelfde situatie had kunnen zitten? Maakt me wel benieuwd wat en waarom diegene door milities wordt opgepikt..quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog wat in het kader van waarom ik inderdaad voorzichtig ben met adressen:
Zojuist uitstekend nieuws gekregen. Een van m'n vrienden uit de Oost-Oekraïne was eerst maandenlang verdwenen. Daarna kregen we nieuws dat hij in handen was van een van de plaatselijke onafhankelijke milities. Zowat een maand geleden ging hij dan over van de militie naar de plaatselijke authoriteiten. En zojuist kwam het bericht dat hij is vrijgelaten in het kader van de gevangenruil tussen biede kerstmissen in.
Dat bovenop het bericht dat ik vanochtend kreeg dat de leider van de militie een paar dagen geleden gedood werd toen de autoriteiten van Lugansk die militie probeerden op te rollen.
Vrijdag Theo de Rooij ook nog zien trainen daar.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:28 schreef Oksel het volgende:
Hey, ik heb vandaag Gesink net gemist op de Holterberg. Was wel sneller dan hem..
En Rudi Kemna komt volgend jaar bij ons in 't team.
Volgende week bij de SMA keuring, ga sportklasse licentie aanvragen.
Nee ik was op de lorini gelukkig, dat ouwe zwabbergeval. Ding komt geen bocht meer goed door, dus dit moest wel een keer gebeuren.quote:
zolang je geen koort hebt en alleen verkouden (geen griep) kan je prima fietsen. Doe het dan rustig aan. Kan zelfs helpen het los te maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:31 schreef faston het volgende:
Klote verkoudheid wil maar niet overgaan terwijl het zo mooi weer was vandaag. Echt moeilijk om dan niet de fiets op te stappen. Dan maar oude topics nalezenook leuk. Racefiets komt als het goed is voor februari pas (Cannondale caad 10). Aankomende week hopelijk nog wat kilometertjes op de mtb kunnen maken. Als je een week niet fiets kun je dat erg goed merken als je de fiets weer opstapt? Mijn conditie is wel aardig goed van de 6780 km mtben vorig jaar (dat klinkt lang geleden).
Ik zei ook altijd berenburger, hoorde ik vorige week dat het gewoon berenburg isquote:
Precies! Lekker links en rechts over je schouder fluimen. Beter dan de beste neusdruppelsquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
zolang je geen koort hebt en alleen verkouden (geen griep) kan je prima fietsen. Doe het dan rustig aan. Kan zelfs helpen het los te maken.
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef quinoahipster het volgende:
Op de mountainbike welteverstaan
quote:
*hier*quote:
Zie DMquote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef Gripper het volgende:
Wie ben jij op strava eigenlijk? Zo'n talent moet ik volgen!
Eckte fietskoerier stijl dusquote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
De lorini hangt lekker vies te wezen op zijn haakje. Met een versleten ketting en derriewieltjes, en bijna versleten remblokjes. Oja ent achterspatbord was gebroken en gerepareerd met elastiekjes.
De echte heet Beerenburg en wordt door Weduwe Joustra uit Sneek gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd berenburger, hoorde ik vorige week dat het gewoon berenburg isEen berenburger koop je bij een hamburger tent ofzo
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De echte heet Beerenburg en wordt door Weduwe Joustra uit Sneek gemaakt.
Hij woont in het rebellengebied maar is pro-Oekraïens. Z'n sociale media pagina's stonden vol met foto's van de protesten van afgelopen winter en nogal duidelijke uitspraken. Vanwege die uitspraken/foto's is hij opgepakt. Hij is vrijgekomen in het kader van een grote gevangenenruil.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik dat verhaaltje zo lees en link aan jouw voorzichtigheid met je adressen, klopt mijn gedachte dan dat jij in zo`n zelfde situatie had kunnen zitten? Maakt me wel benieuwd wat en waarom diegene door milities wordt opgepikt..
mijn max zit nog aan de 198 en ik ben er bijna 48. Maar goed, dit is vandaag erg hoog. Het kan ookquote:Op zondag 4 januari 2015 19:01 schreef Gripper het volgende:
Met kou moet je lijf toch vaak wat harder werken om de boel warm te houden. Dat kost ook enkele slagen. Maar 161 is wel hoog voor een duurrit ja, zelfs als je max boven de 200 ligt.
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken toen ik dat enthousiaste bericht can Oksel las.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
anders ff kemna vragen voor een kuurtje oksel
Een kennerquote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Da's ook de enige die Beerenburg mag heten
Het is vandaag op de kop af 18! Jaar geleden dat ik mijn laatste Beerenburg gedronken heb.quote:
Ik heb nog een linkerpedaal liggen, kopen? :pquote:Op zondag 4 januari 2015 11:16 schreef Gripper het volgende:
Had ik nou gisteren die look pedaaltjes maar gekocht kaas![]()
Net op m'n bakkes gegaan tijdens naar de berg toe rijden voor de eerste training met het stadion. Glad bevroren bochtje en pats. Ik viel in wat vuurwerk prut, dus ik dacht ff dat de lappen vlees erbij hingen, zoveel rode smurrie. Wel wat schaafplekken op heup knie en elleboog. Maar vooral m'n linker pedaal kapot dus. En ook een overschoen, mouw en kniestuk.
Gelukkig niet m'n gloedjenieuwe gabba aan, en nu al de eerste schram op het stadion tenue.
Lekker begin zo!
Ik heb het inderdaad op zo'n manier opgelost. Gewoon m'n track wat bijgeknipt qua start en finish en daarna uploaden.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:02 schreef contrasta het volgende:
@Ultra Ivo, ik snap dat welicht niet helemaal met jouw privacy op Strava. Mij gaat jouw verleden
niks aan, wil het niet weten maar je kan je Garmin of ander GPS een paar km later starten? Je rijd
je woonplaats uit, en start of geeft de route van dat punt aan toch?
Look keo max2 wit? Links? Deal!quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een linkerpedaal liggen, kopen? :p
152 is nog te hoog als 198 je max is.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:06 schreef contrasta het volgende:
[..]
mijn max zit nog aan de 198 en ik ben er bijna 48. Maar goed, dit is vandaag erg hoog. Het kan ook
zijn dat ik niet helemaal in orde ben, al voelde ik daar niets van, maar toch het zou kunnen.
Overigens fiets ik heel gemakkelijk 4-5 uren met 152 Hf gemiddeld, dat is blijkbaar gewoon voor mij.
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij woont in het rebellengebied maar is pro-Oekraïens. Z'n sociale media pagina's stonden vol met foto's van de protesten van afgelopen winter en nogal duidelijke uitspraken. Vanwege die uitspraken/foto's is hij opgepakt. Hij is vrijgekomen in het kader van een grote gevangenenruil.
Zo heftig als bij hem heb ik het nog nooit zelf meegemaakt. 20 jaar terug zat ik als vrijwilliger voor de vredesbeweging in een verdeeld stadje op de Balkan. Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe snel een democratie kan omslaan in een dictatuur en vooral wat privé-milities kunnen aanrichten.
haha ja rebellen op Stravaquote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.
Tussen de 2 graden op dinsdag tot 12 graden op zaterdag. Donderdag en zaterdag redelijk wat regen en zaterdag flinke wind.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef Fretwork het volgende:
Na een weekje vreten en beetje Tacxen, gevolgd door snowboarden met 42k hoogtemeters ga ik deze week weer proberen wat te fietsen. Zijn de weersvoorspellingen een beetje gunstig?
Lekker, donderdag maar laten schieten dus. Ik heb niet zoveel mee kunnen lezen, is je fiets al onderweg? Of waren de feestdagen funest voor de planning?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tussen de 2 graden op dinsdag tot 12 graden op zaterdag. Donderdag flink wat regen en zaterdag flink wat wind.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Geen idee of het de feestdagen waren, maar de fiets is nog niet onderweg nee. Net voor de kerst een mailtje gehad dat 'ie uiterlijk week 5 verzonden zou worden. Op de website staat 'ie als leverbaar vanaf 26 januari.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lekker, donderdag maar laten schieten dus. Ik heb niet zoveel mee kunnen lezen, is je fiets al onderweg? Of waren de feestdagen funest voor de planning?
Ik ben blijkbaar toch een beetje ziek ( verkouden ) aan het worden merk ik nu. Zal dat o.a de reden zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
152 is nog te hoog als 198 je max is.
Vandaag had ik 134 gem over 2,5u. Max hf 204
Ik zag erna pas de fotoquote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Look keo max2 wit? Links? Deal!
Ben jij pas op rechts gevallen dan?
Niet zozeer de rebellen, daar heb ik geen angst voor. Ik zou eerder angst moeten hebben voor Oekraïense extremisten, daar valt momenteel minder mee te praten.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.
Vond je het zo vies dat je er mee gestopt bent?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is vandaag op de kop af 18! Jaar geleden dat ik mijn laatste Beerenburg gedronken heb.en ja, dan dus niet eens de originele, want het was een Sonnema. Die van de Weduwe zullen ze wel niet naar Holland exporteren
Ik vandaag 121 over 4 uur, max van 202. En wat weet je nu?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
152 is nog te hoog als 198 je max is.
Vandaag had ik 134 gem over 2,5u. Max hf 204
Wat een dag was dat!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef Tommeke het volgende:
18 jaar geleden stond ik om 5u 's ochtends op het ijs, Angenent en co. aanmoedigen.
Ik was toen 10, maar dat vergeet ik nooit meer. Kippenvel als ik er nog aan denk.quote:
Waar staat dat? Ik gaf aan wat mijn max is, niet tijdens die ritquote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef Tommeke het volgende:
Waarom jaag je in een duurtraining je hartslag over de 200 Patty?
Zonder de vermogenswaardes zegt het idd niks over de conditie van iemand, maar feit blijft dat 152 aan de hoge kant is als een rustige duurrit je doel is. Wil je een tempo rit ofzo, dan kan 152 wel weer goed zijn. Idd dus afhankelijk van de gewenste intensiteitquote:Op zondag 4 januari 2015 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vandaag 121 over 4 uur, max van 202. En wat weet je nu?
Zonder de intensiteit te weten zegt HF helemaal niks...
Neuh, niet vies. Maar dat soort exotische geimporteerde dranken drink ik alleen bij speciale gelegenheden. 4 januari 1997 .....quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vond je het zo vies dat je er mee gestopt bent?
De Weduwe is in Groningen gelukkig goed verkrijgbaar
Was een meer dan speciale gelegenheidquote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, niet vies. Maar dat soort exotische geimporteerde dranken drink ik alleen bij speciale gelegenheden. 4 januari 1997 .....
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik gaf aan wat mijn max is, niet tijdens die rit
Ja, je had gehoopt dat ie helemaal zen zou terugkomen he? Ergens vind ik het ook wel weer geruststellend dat ie nog zichzelf isquote:
Maandag werkt de pakketpost restant van zaterdag en alleen belangrijke post weg. Dinsdag dus pas op zn vroegst als je wat in weekend bestelt. Zo is/was het hier altijd. Maandag is beetje de vrije dag. Twee jaar als bijbaan gedaan naast t studerenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:50 schreef Levitas het volgende:
Vanmiddag een mail van Futurumshop dat m`n bestelling is opgehaald door PostNL en vanavond het (sorteer)proces in gaat. Vanuit m`n ervaring als oud PostNL koerier (geen pakketdienst overigens), betekent dat normaal gesproken dat morgenvroeg m`n pakketje mee zou moeten gaan met de chauffeur. Dat zou wel heel erg snel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |