Tussen de 2 graden op dinsdag tot 12 graden op zaterdag. Donderdag en zaterdag redelijk wat regen en zaterdag flinke wind.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef Fretwork het volgende:
Na een weekje vreten en beetje Tacxen, gevolgd door snowboarden met 42k hoogtemeters ga ik deze week weer proberen wat te fietsen. Zijn de weersvoorspellingen een beetje gunstig?
Lekker, donderdag maar laten schieten dus. Ik heb niet zoveel mee kunnen lezen, is je fiets al onderweg? Of waren de feestdagen funest voor de planning?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tussen de 2 graden op dinsdag tot 12 graden op zaterdag. Donderdag flink wat regen en zaterdag flink wat wind.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Geen idee of het de feestdagen waren, maar de fiets is nog niet onderweg nee. Net voor de kerst een mailtje gehad dat 'ie uiterlijk week 5 verzonden zou worden. Op de website staat 'ie als leverbaar vanaf 26 januari.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lekker, donderdag maar laten schieten dus. Ik heb niet zoveel mee kunnen lezen, is je fiets al onderweg? Of waren de feestdagen funest voor de planning?
Ik ben blijkbaar toch een beetje ziek ( verkouden ) aan het worden merk ik nu. Zal dat o.a de reden zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
152 is nog te hoog als 198 je max is.
Vandaag had ik 134 gem over 2,5u. Max hf 204
Ik zag erna pas de fotoquote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Look keo max2 wit? Links? Deal!
Ben jij pas op rechts gevallen dan?
Niet zozeer de rebellen, daar heb ik geen angst voor. Ik zou eerder angst moeten hebben voor Oekraïense extremisten, daar valt momenteel minder mee te praten.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alle begrip voor je privacy wens, maar de link met Strava ontgaat me. Je denkt toch niet dat die rebellen ineens voor de deur bij je staan. En volgens mij heb je in de loop der jaren al zoveel info hier, en dus aan google verstrekt, dat als ze je nodig hebben, ze je wel zullen bellen.
Vond je het zo vies dat je er mee gestopt bent?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is vandaag op de kop af 18! Jaar geleden dat ik mijn laatste Beerenburg gedronken heb.en ja, dan dus niet eens de originele, want het was een Sonnema. Die van de Weduwe zullen ze wel niet naar Holland exporteren
Ik vandaag 121 over 4 uur, max van 202. En wat weet je nu?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
152 is nog te hoog als 198 je max is.
Vandaag had ik 134 gem over 2,5u. Max hf 204
Wat een dag was dat!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef Tommeke het volgende:
18 jaar geleden stond ik om 5u 's ochtends op het ijs, Angenent en co. aanmoedigen.
Ik was toen 10, maar dat vergeet ik nooit meer. Kippenvel als ik er nog aan denk.quote:
Waar staat dat? Ik gaf aan wat mijn max is, niet tijdens die ritquote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef Tommeke het volgende:
Waarom jaag je in een duurtraining je hartslag over de 200 Patty?
Zonder de vermogenswaardes zegt het idd niks over de conditie van iemand, maar feit blijft dat 152 aan de hoge kant is als een rustige duurrit je doel is. Wil je een tempo rit ofzo, dan kan 152 wel weer goed zijn. Idd dus afhankelijk van de gewenste intensiteitquote:Op zondag 4 januari 2015 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vandaag 121 over 4 uur, max van 202. En wat weet je nu?
Zonder de intensiteit te weten zegt HF helemaal niks...
Neuh, niet vies. Maar dat soort exotische geimporteerde dranken drink ik alleen bij speciale gelegenheden. 4 januari 1997 .....quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vond je het zo vies dat je er mee gestopt bent?
De Weduwe is in Groningen gelukkig goed verkrijgbaar
Was een meer dan speciale gelegenheidquote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, niet vies. Maar dat soort exotische geimporteerde dranken drink ik alleen bij speciale gelegenheden. 4 januari 1997 .....
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik gaf aan wat mijn max is, niet tijdens die rit
Ja, je had gehoopt dat ie helemaal zen zou terugkomen he? Ergens vind ik het ook wel weer geruststellend dat ie nog zichzelf isquote:
Maandag werkt de pakketpost restant van zaterdag en alleen belangrijke post weg. Dinsdag dus pas op zn vroegst als je wat in weekend bestelt. Zo is/was het hier altijd. Maandag is beetje de vrije dag. Twee jaar als bijbaan gedaan naast t studerenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:50 schreef Levitas het volgende:
Vanmiddag een mail van Futurumshop dat m`n bestelling is opgehaald door PostNL en vanavond het (sorteer)proces in gaat. Vanuit m`n ervaring als oud PostNL koerier (geen pakketdienst overigens), betekent dat normaal gesproken dat morgenvroeg m`n pakketje mee zou moeten gaan met de chauffeur. Dat zou wel heel erg snel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |